Amom: fijn dat je groen licht hebt! Ik voel overal geschop terwijl mijn meisje echt nog in stuit ligt...ik begrijp er niets meer van.... Vit en D en K krijg je op recept na de bevalling als je bv geeft. kan je bij de apotheek halen. Ik ben na aantal maanden met D gestopt. Mijn ventje kwam elke dag zeker 1 a 2 uur buiten en dan is Vit. D niet nodig. Lynn: zou ook vreselijk vinden om mijn kind te moete achter laten.....knuf!
Lynn:Rot zeg! Kan ik me heel goed voorstellen...Laat je maar gaan hoor...hoort erbij..en is niet gek.. **KNUFF**
nieuws van mandytjuu Ze heeft 1 nachtje in het ziekenhuis door moeten brengen ivm mogelijk HellP. Maar bloedwaarden zijn niet erg genoeg om in ziekenhuis te blijven. Ze is het wel zat om steeds op en neer te gaan tussen ziekenhuis en thuis. Nu weer afwachten. Dat was het weer!
@leonie idd het is idd wel stilletjes nu, ben benieuwd of je gauw een smsje krijgt edit: ja dus, gelukkig dat het geen Helpp is zeg, maar kan me voorstellen dat ze het goed zat is zo.. @eenwondertje haha klinkt erg logisch idd maar als ze met hun hoofdje naar beneden liggen kunnen ze nog wel ronddraaien zeg maar, dus armpjes voor of achter enzo...
Pffff, arme Mandytjuh. Zou er ook gek van worden van dat heen en weer gereis..... Ook dikke knuf voor haar!
@Lynn, He meis wat rot nu dat Julian waarschijnlijk nog moet blijven. Weet niet meer wie het was maar dankjewel voor de prijs van geboortezegels. @Mandytjuh, Ik zou ook helemaal gek worden van het heen en weer geshees naar het ziekenhuis en dan weer terug. Verder sorrie heb wel gelezen maar ben het alweer kwijt wie allemaal. Oja wat ga ik van het weekend doen. Nou als onverhoopt nog geen Gas hebben dan ga ik waarschijnlijk morgen in een ander dorp familie opzoeken met kachel.
Hahaah ja mijn schoonmoeder wil ook altijd soppen enzo, terwijl het dan gewoon schoon is! Maar ja ik laat haar dan idd maar haar gang gaan...als ze het zo leuk vind en het graag wilt doen
Lynn...rot voor je, duim dat ie snel naar huis mag! De rest.....Weet het al niet meer! Hier het bed op klossen staan!nou en hoog dat ie is, maar de kraamzorg wil dat we het bed op klossen zetten dan krijgen ze dat ook!hahahaah...breekt je nek als je dr uit pleurt maar hij staat!
wij gaan morgen klossen halen. ik vind het wel lekker want het bedlampje zit heel hoog en nu kan ik m straks zelf aan en uit doen haha. Vitamine: ik wacht wel wat de kraamhup zegt, dan ga ik iets halen. Ik vind het een beetje eng om op eigen houtje nu al iets te gaan slikken. mandytjuh: sterkte voor jou!
Het gaat er om dat je babietje het krijgt bij bv niet dat je het zelf slikt. Zal idd allemaal door de vk worden gezegd na de bevalling.
Jaaaaaaaaaaa ik heb weer gas. Heerlijk nu staat mijn kachel weer aan. Jippie. Het viel nog mee het bleek nu dankzij de zon 16 graden te zijn. Ben weer weg.
OOh !Lekker MiMi.. Gelukkig nog voor het weekend.. Hoef je niet uit logeren.. Playmobiel al uitgepakt?
Iedere keer als ik hier onderin buikpijn heb verlies ook wat slijm op wc papier is dit ook van het indalen? Heb het zo nu en dan.
@ Leeuw, wauw wat spannend! @Kipkip, hahah en schnitzel, het kan dus blijkbaar toch nog gekker! @Lynn, ik zou ook triest zijn, hoe komt het dat hij zo lang moet blijven? Hier mogen de couveusekindjes vanaf 37 weken naar huis? De rest ben ik vergeten ....
He ladies, ga zo even bijlezen, maar jullie zijn weer niet bij te houden! Kan wel merken dat er veel mensen met verlof thuis zitten Ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Had om half tien CTG en daarna controle bij de verloskundige. Maar bloeddruk was helaas weer verder gestegen en op CTG veel regelmatige harde buiken. Moest dus weer hele riedel van bloed en urine onderzoek. Inwendig onderzoek gehad, "met 1 vinger toegankelijk", zoals ze het noemde, dus gelukkig geen noemenswaardige ontsluiting. Tijdje gebleven, maar bleef gelukkig rustig (harde buiken bleven wel, maar geen pijn) Mocht dus weer naar huis met alweeer meer medicijnen en moet maandag terug komen. Ben hartstikke moe nu. Ga nu eens lezen hoe het met de rest van jullie is, liefs, Wanna
@ Sam, spannend hoor meid! Waarom gaan ze je inleiden. Dat heb ik gemist denk ik @ Vitamine K & D, die heb ik toevallig pas in huis gehaald. Denk kan ze maar vast hebben. @ all, heb veel last van harde buiken vandaag. Voel me ook niet echt helemaal lekker.
@ Lynn, wat ontzettend naar dat je zoontje misschien daar moet laten. Ik zou dat echt niet kunnen en dan ook alles op alles zetten om zelf ook daar te mogen blijven. Wat is de rede dat hij misschien zo lang moet blijven. @ Sam, weet niet of je op mij reageerd maar ik vroeg waarom
WanneBmum, voor jou is het ook niet leuk zo steeds naar het ziekenhuis.... Priscilla, ik weet het niet.... Mimi, fijn dat je weer gas hebt. Ga maar lekker opwarmen! Wat ik van het weekend ga doen? Morgen om 11 uur naar verjaardag van mijn nichtje. Dan laat ik hubbie lege kratten/flesjes wegbrengen en boodschappen doen. (Heb niet veel nodig) en ga ik zelf de badkamer poetsen of de slaapkamer opruimen. Dan eind van de middag breng ik hubbie weg, die heeft eten en nog wat erachteraan voor zijn 5-jarig jubileum bij het bedrijf en ik mag hem later ook weer ophalen. In tussentijd ga ik misschien even bij mijn oma langs. Zij heeft de dvd van de 3D-echo nog niet gezien. Zondag heb ik niets te doen, maar ma moet de slaapkamer klaar zijn, dus als ik er za geen tijd ofzo voor heb, wordt dat zondag. En ik wil nog wat sterren maken om straks op het raam te plakken. (Soort van raamsticker zelf maken: http://www.babysticker.nl/index.php?pro ... 9&catd=218 )