April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Eefje, Ja playmobile is uitgepakt en in elkaar gezet. Daar was ik met mijn meisje wel even zoet mee. van kwart voor 4 tot half 7. Hahaha ik vergat het eten dus we aten pas rond half 8.
    Jammer genoeg doet de deurbel het niet. Ik heb twee soorten batterijen geprobeert. Oplaadbare en duracel. Zal wel een foutje zijn maar heb al gemaild.

@Wendy, ziet er leuk hoor die sticker. Doe je ook met naam of niet?

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, met naam idd.
    En ik ben ook benieuwd hoe het uitpakt. Anders heb ik altijd nog 4 rompers waar ik een letter op kan zetten voor de naam.
    Maar vond 50 euro voor die raamsticker een beetje veel en aangezien ik hier zelf spullen heb om raamstickers te maken.... :)

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Groot gelijk hoor, dan zou ik het ook zelf doen.

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi heb even alles gelezen....

jullie vroegen wat de rede is dat hij langer moet blijven.....ik denk dat ze het gewoon uit voor zorg zeggen...maar hij mag hopelijk met 37 weken naar huis en dat zou op 15 maart zijn mijn verjaardag...hij doet het super...hij heeft net weer goed gedronken en houd zichzelf goed op temp....ik ga zo weer kolven en slapen dan kan ik morgen vroeg weer bij hem zijn....

moet wel zeggen dat de kraamtranen er zijn....ik kan hem zo moeilijk achter laten daar....dus moet om alles huilen...zielige ikkw p

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn k duim voor je dat hij dan mee naar huis mag. Wel super dat tie het zo goed :D en laat de tranen lekker lopen!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Kraamtranen lekker laten gaan meis, dat is allemaal heel normaal.

Als hij het nu al zo goed doet gaan we er lekker van uit dat hij volgende week gewoon naar huis mag.

knuff

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Wat een brakke nacht kon echt niet lekker liggen ook niet met extra kussens onder me.. En dan de hond en me vriend die allebei snurken alsof ze mee doen aan een zaagorkest pff :) probeer het vanmiddag wel in te halen door een tukje te doen.

Iemand al aan het persen ;)

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..

Best lekker geslapen..Alleen 2 keer wakker geweest om te plassen..

Jammer Priscilla dat je 2 ronkers in huis hebt.. :) Volgens mijn vriend ben ik degene die zo nu en dan een beetje snurkt.. :rolleyes:
    Droomt hij vast ;)

Hoop dat het vandaag een beetje mooier weer wordt dan gister , kunnen we even een stukje wandelen..

MiMi:Leuk he dat kinder-speelgoed..Ik kan daar ook nog zo intensief mee bezig zijn.. :) Vind het soms nog leuker dan de kids zelf.. :oops:

@Persen: Ikke nog niet gelukkig.. :D

Oooh vandaag 35 weken.... :D Over 2 weken mag ik thuis bevallen.. :confused:

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ow dat plassen wordt hier ook steeds vaker vannacht in 6 uurtjes ben ik er 3 keer uitgeweest :D nou ja een voordeel ben ik tenminste voorbereid hoe het is om van die slapeloze nachten te hebben. Hier is het erg mistig! Dus hopelijk breekt de zon door :D

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hier is het zonnig! :D
    Zal zo even op buienradar kijken..Je weet maar nooit..EDIT:Ziet er goed uit.. :D

Aan die slapeloze nachten wen je ook wel hoor.. ;) Op de een of andere manier maakt ons lichaam een stofje aan wat ervoor zorgt niet zo moe te zijn.. ;) Allemaal goed gegregeld..Neemt niet weg dat we dat dan ook nooit zijn/worden natuurlijk..Natuurlijke aanpassing..

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    morge.....

Hier een goede nacht gehad, 1 keer wezen plassen.Maar zoon ziek , oorontsteking!gisteren van de creche gehaald omdat ie had overgegeven....dus hij heeft nu antibiotica, hoop dat het snel aanslaat!
    Vanmorge dikke steek in men buik!dus hoop dat ie nog ff blijft zitten tot zoon lief weer helemaal beter is!
    Vandaag precies een maand nog!

12. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Goeiemorgen!

Ik heb echt maaaaaanden geen berichtje meer achtergelaten, dus waarschijnlijk kennen jullie mij niet eens meer :D ! (we zijn verhuisd, en dat was erg druk druk druk!)

Maar ik volg jullie verhalen wel nog af en toe en ik zie dat Lynn al is bevallen! Gefeliciteerd meid! Wat fantastisch!

Ik moet nog wel even een aantal pagina's terug lezen, maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

Hier gaat alles ook goed. Ik mag niet klagen. Ik ben wel vreselijk bang voor de bevalling. Ik heb echt geen normale nacht meer zónder nachtmerries. Maar ja, t moet er toch uit! Hebben meer dat trouwens?

Nou ik ga nog even lezen en dan zoonlief vermaken.

Liefs en uitbuikse iedereen!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nog geen nieuws van Leeuw? Jammer.

Lynn, zal inderdaad heel moeilijk zijn om hem achter te laten en misschien dat die wel op jouw verjaardag naar huis mag, zou een mooi cadeau zijn!

Een aantal vroege vogels zie ik. Ik liep ook al om half acht buiten met de logeerhond. Die dus gister is gebracht en 2 weken blijft. Leek een half jaar geleden zo'n goed idee dat ik tijdens mijn verlof lekker kon wandelen maar ik heb er nu wel een beetje een hard hoofd in. Nou ja, anders kan ik hem altijd nog een paar dagen naar de hondencreche brengen.

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hay sina...ook hier last van Bevallingsgruwels...ik heb het ook aangegeven aan de vk, en nu heb ik woensdag een dubbele afspraak, om men wensen en zo te bespreken voor de bevalling.geeft me een fijn gevoel, want ik had vorige keer een andere vk buro en daar was het ...tja het moet er toch uit, er is er nog nooit eentje blijven zitten! nou da snap ik ook wel hoor!Mag toch best een beetje bang zijn, en dan hoop ik ook een beetje begrip om me te gerustellen zodat ik even als het kan een soepele bevalling heb en mezelf niet ga in houden of zo....

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lynn, combi van kraamtranen en ook nog eens dat je je kleintje achter moet laten is echt heel vervelend. Als hij het zo goed doet, hoop ik dat hij snel mee naar huis mag. :)

Hier nog geen bevallingsgruwelen/nachtmerries.
    Ik ga er heel open in. Het kan zo ontzettend veel kanten op en als je dan alleen maar rekening houdt met het slechtste, dan ga je al met spanning de bevalling in en dat lijkt me juist ook weer niet goed. We hebben bij zw-gym wat handreikingen gekregen voor houdingen en wat er eventueel kan gaan gebeuren, maar ze zei ook dat je van tevoren nooit weet hoe het is en hoe je er zelf op gaat reageren. Er is ook niet voor elke vrouw dezelfde houding of wat dan ook.
    Normaal wil ik altijd dingen graag van voor tot achter plannen, en heb me er nu bij neer moeten leggen dat dat niet kan. En hoe ontspannener je bent, hoe beter de bevalling gaat....
    Tot nu toe is dat neerleggen me gelukt, we zullen zien.... :)

Ramoontje, beterschap met je zoontje en fijn dat ze bij de vk de tijd voor je nemen om je angsten te bespreken.

Priscilla, fijn zo'n zaagorkest in je huis. ;)

Eefje, hier ook. Cadeautje voor nichtje gekocht, maar zou er stiekem zelf ook mee kunnen spelen. ;)

Hier trouwens bewolkt en voorspelling is niet beter voor de rest van de dag. :(
    Had gehoopt volgende week een zonnetje, maar staat er tot nu toe nog niet in. Hubbie heeft nl vakantie en we wilden een dagje weg....

16. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Wwjc...bedankt!en ik was bij de eerste ook wat makkelijker hoor, maar nu ik weet wat er kan gaan komen maakt me dat toch wel onzeker en bang!Omdat ik weet hoe het voelt zeg maar...ieeeee :( ;)

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Kan ik me voorstellen. Gelukkig is elke bevalling weer anders en misschien gaat het deze keer heel soepel!

18. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
  19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1