jij hebt niet zo'n goede ervaringen he...met mensen in de zorg...wij willen wel een kraamzorg...maar jah schijnbaar kom je daar heel moeilijk aan...
ja hij is niet een gewone gyn er staat nog iets voor zijn naam ik weet niet meer precies wat...maar hij is ook degene die mijn heel geopereed dus hij was heel blij om mijn weer terug te zien.. oja deze afwijking komt vaker voor hoor ben gelukkig niet de enigste er lopen er hier op het forum zoiezo 3 rond
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Na1 - 1e kindje - 27 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar Joyce84 - 2e kindje - 24 jaar Sylvie - 2e kindje - 24 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar ikkie - 2e kindje - ? jaar Sina - 2e kindje - 25 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje -20 jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar Kindje - 1e kindje - 30 jaar Rach84 -1 e kindje - 23 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar Kayla - ? kindje - 26 jaar 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar Sophia -1e kindje - 33 jaar 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar female81 - 1e kindje - 27 jaar 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar Marietje83 - 1e kindje - 24 jaar 15 april havefun -1e kindje - 32 jaar 16 april IMD -2e kindje - 27 jaar Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar Beginneling - ? kindje - ? jaar Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar helenaxxx - ? kindje - 30 jaar 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar zeppie - ? kindje - 26 jaar 18 april Eleni - 1e kindje - 22 jaar 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 57 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie Afspraken: 12-09-2008 jodie 1e echo 13-08-2008 lynn1986 2e echo, mollyvg 2e echo 14-08-2008 wieffie 1e echo, Joyce84 vk, havefun 1e afspraak fertiliteitsarts ivm contrôle en misschien echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 19-08-2008 Sophia 1e echo Lidia intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo, Imd 1e echo, Mupkuh 2e echo 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk, Pretty Woman intake vk 26-08-2008 wannaBmum vk Imd vk, 1e echo, Veroon vk, Nathalieke eertse echo gynae 27-08-2008 Racheldehaas intake vk 01-09-2008 pientje eerste echo, kipikip 1e echo, Veroon 1e echo 02-09-2008 Clarissa81 vk 03-09-2008 vrouw1981 vk, 05-09-2008 hhoneybee intake vk 12-09-2008 Lichtje intake vk 15-09-2008 female81 1e echo 16-09-2008 vrouw1981 1e echo,
dames ik meld me weer af voor vandaag morgen hopelijk niet zo misselijk..gaan trouwringen kopen...weten jullie of jullie ringen paste rond de 28 wweken? dan moet ik gewoon even een maatje grooter en laat ik hem na de bevalling verkleinen
Lynn, mijn trouwring paste ik rond die tijd niet meer... Nu alweer niet, dus ik ga hem ook lekker een maatje groter laten maken. Meisjes, ik ga ook onder de wol! Trusten, en tot morgen weer.
In 2007 was het in april bloedje heet wat een dikke enkels had ik toen zeg Zo echt een boel geschreven. Sylvia gefeliciteerd met je goede echo Rach ik kreeg bij de gyn met 7 en 9 weken een echo, toen ik overging naar de vk kreeg ik er dus geenéén meer met 12 weken Wel jammer want dan zie je al echt een mensje. Lynn dat is wel spannend, jouw situatie, kende ook ooit iemand die dat had. Nu maar hopen dat het niet teveel complicaties geeft en je onbezorgd kan genieten. Nieuwe zwangeren (waren er een hoop) gefeliciteerd en welkom hmmz de rest weet ik niet meer zo goed. Mijn man heeft ook een eigen zaak, maar hij zegt zelf al dat hij de 1e keer vk en echo's (logisch) meegaat en tussendoor ook af en toe. Maar niet elke keer. Net zoals nu, voel ik me erg beroerd, heeft hij deze week weinig gepland om te helpen met de kids enzo. Ain't he sweet heb echt een gouden man! Betekent wel minder geld dat binnenkomt, maar daar geven we toch niet om, zolang we maar rondkomen Wat dat betreft was het echt één van de beste beslissingen om voor zichzelf te beginnen. Eigen baas zijn heeft veel voordelen.
Dan zitten we in de herfst/winter volgens mij? Als ik naar ervaring kijk, dan had ik met koud weer nooit last van vocht vast houden, alleen als het heel warm was.
Zo volgens mij heb ik alles weer bijgewerkt op de lijst! Zo wat zijn er hier veel zelfstandige ondernemens zeg! Hier nl. nog 1 Wij hebben samen een bedrijf in het ontwikkelen en produceren van internetwebsites en systemen. Heel fijn, we werken nl. vanuit huis en kunnen lekker onze eigen tijd indelen. Mijn mannetje wil echt de echo's niet missen hoor! Die routine bezoekjes aan de vk doe ik t.z.t. zelf wel. Als de echo donderdag goed is ga ik ook vast kraamhulp regelen. Ik hoorde dat dat nl. zo spoedig mogelijk moest. Rach, ik begrijp je reactie heel goed. Wanneer je zo voor een wondertje moet knokken zoals jullie dat moesten dan blijkt maar weer extra hoe groot het wonder eigenlijk is. Ik heb vanmiddag de granules van VSM gekocht en ga het ook proberen tegen de misselijkheid. Nou nu we toch al allerlei dingen bespreken hier zal ik er nog eens 1 ingooien Gaan jullie borstvoeding geven? Ik helaas niet. Zou het graag gedaan hebben als ik niet permanent medicijnen moest slikken. Nou ik ga dadelijk ook lekker slapen... de knolletjes zijn weer op voor vandaag
Ben getrouwd met 32 weken zwanger. .hield gelukkig niet veel vocht vast (ondanks 2 hittegolven achter elkaar - niet grappig met zo'n buik -), trouwring paste prima. Is nu wat aan de ruime kant, maar dat is omdat ik na mijn bevalling 22 kilo ben afgevallen, terwijl ik er maar 10 was aangekomen. Moet nu niet meer gebeuren, want dan waai ik nog weg met windkracht 2. Kraamzorg wil ik wel. Ik vond het heerlijk. Had ook een hele lieve hulp, achterbuurvrouw, heel toevallig. Elke dag een schoon opgemaakt en gestreken (!) bedje.. En nu met die eigenwijze rondrennende baldadige (maar ooo zo lieve) peuterpuber en mijn man die veel van huis is, laat ik me liever lekker verwennen. Maar goed, ik ben zelf een behoorlijke kletskous, dus vind het ook wel gezellig, zo iemand in de buurt die ook weer weggaat.
En ja, ik ga zeker borstvoeding geven, als het weer lukt. Isabelle heb ik 8 maanden (en 1 dag) gevoed, en ik ben blij dat ik het heb kunnen doen. Dus nu hopelijk weer. Heel vervelend, Wieffie, dat je vanwege medicatie niet zelf kunt voeden. Lijkt me moeilijk dat je de keus niet zelf kunt maken, maar dat het je 'opgelegd' wordt. Maar ja, je krijgt de medicijnen niet voor niets, en ach, flesvoeding is toch ook hardstikke goed tegenwoordig..
Ik wil ook kraamzorg, dat is de eerste keer goed bevallen. Lief mesn had ik zeg! Heb staan huilen toen ze voor het laatst was, hahaha waren ook mijn hormonen hoor! Ze zei dat als er ooit een 2e zou mogen komen dat ik dan naar haar moet vragen. Zij mag zelf indelen bij wie ze terecht wil/kan. Wanneer kan je je ook al weer gaan opgeven voor kraamzorg...
ik ben blij dat ik in april beval en niet in aug-sept zoals vorige keer man wat was dat heet! ring past hier nog prima, veel plezier met ringshoppen kijk eens bij italo design in heerlen daar hebben wij ze gehaald en is de helft goedkoper omdat ze ze als gewone ringen verkopen ipv trouwringen misschien een idee?
nee helaas tref ik het altijd... heb er te vaak mee van doen gehad denk ik maareh je mag de mijne hebben meid ik hoop dat jij een geweldige kraamweek zult hebben met een hele leuke kraamhulp! http://www.italodesign.nl/trouwringen/sorriso-infinito/ wij hebben deze ringen (SI8) met diamantje erin..
Goeiemorgen allemaal! Allereerst een warm welkom voor alle nieuwe zwangeren. Het is een vruchtbare maand geweest en hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan! Vannacht toch iets meegemaakt waardoor ik nu toch weer een stuk onzekerder ben geworden. Lag lekker te slapen word ik ineens rond 02.00 uur wakker van zo`n felle steek in mijn buik. Naar de w.c., moest ook ( na enige moeite) een grote boodschap doen ( nou, dat is volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik s`nachts een grote boodschap moet doen). Had ook veel last van maagzuur, blèh. De kramp ebte na het poepen wel weg, maar het was wel heel akelig. Ben nu zo bang dat het mis gaat. Ben de laatste 3 dagen wel heel druk bezig geweest, niet met dingen doen, maar was wel 3 dagen van huis. Gisteren hier het hele huis gepoetst, want was heel hard nodig, maar dat kan toch niet daar door komen? Ben blij dat ik donderdag naar het ziekenhuis mag. gisteren bij het poetsen nog een test gevonden. Ik dacht.........zal ik het doen? ja, tuurlijk, want ik ben echt zo`n testfreak. Was zo rond een uur of 11, was dus al tig keer naar de w.c. geweest, had al veel gedronken en urine was bijna doorzichtig, test erin en voordat ik de test uit de urine haalde was ie al positief, dus heb wel veel hcg ( denk ik) ,maar ja, die rare kramp/steek maakt me niet gerust.
Vanochtend weer erg gebloed... Ook met het tweede kindje (?), hoe oud die ook moge wezen, is het nu dus afgelopen
Marb, ik kan niets anders zeggen dan dat het gewoon klote is en dat ik je veel sterkte wil wensen. digiknuffel van Havefun