Succes met je zwangerschap blij ei... Al de hele dag lage buikpijn, harde buiken... Ik voel de baby echt duwen, ik snap niet dat mijn water maar niet breekt met 3 cm opening en geen bmh? Pffffffffffffffffffffffffffffffff..............
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, doet me deugd! @mandytjuuu: begrijp hoe je je voelt! hoop voor je dat het snel doorzet! @priscilla: hier geen ervaring ivm het slijm, heb ik niet gehad toen ik ging bevallen van mijn zoontje, kreeg toen gewoon weeen ineens. ik weet wel dat ze zeggen dat die slijmprop erweer kan aangroeien. @Rijffel: gefeliciteerd met je dochter ! hopelijk mag ze snel naar huis! @sam: hoop voor je dat het door gaat zetten en dat je voor dinsdag al mama bent! veel succes
Ik wist niet dat de slijmprop weer aan kon groeien. Bij mijn dochter kan ik me ook niet herinneren dat ik hem verloren ben. Ik weet wel dat heel de zwangerschap met een inlegkruisje heb gelopen. Nu deed ik dat eerst ook maar krijg nu elke keer als ik het genruik blaasontsteking. Over slijm gesproken. Toen ik vanmirgen ging douchen en ik me aan het scheren was liep het er gewoon uit. Sorrie vies praatje. Het was echt veel slijm opeens.
Sylvie, wat vervelend dat je zo'n tijd in het ziekenhuis door moet brengen en dat het dan nog niets heeft opgeleverd! Duim voor je dat dat de volgende keer anders is en je dan snel je kleintje in je armen hebt. Lynn, dikke knuffel voor jou. Hoop dat Julian snel met je mee naar huis mag! Hoe is het voor je man? Die is steeds alleen thuis terwijl zijn 2 meest kostbare bezitten in het ziekenhuis liggen. Mandy, knuffel voor jou! Rijfel, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ben ook erg benieuwd naar de naam etc... Priscilla, zou best slijmprop kunnen zijn. Beetje bloed kan daarbij horen. Wat ik dan gehoord heb he van anderen, ben ook geen ervaringsexpert! Vandaag rustig dagje hier. Even boodschappen gedaan en dat was het. Man en ik vanacht ongelooflijk slecht geslapen, dus allebei nogal lam. Weet iemand trouwens hoe ik bloed (ondertussen ingedroogd) uit de matras kan krijgen? Had vanacht erge bloedneus maar had het niet door, dus hele kussen en matras zat onder. Kussen al schoon maar matras
Jeetje kan dat niet dat je het weer natmaakt en zout erop doet zodat het zout het opneemt? Ik zal eens even googlen
Hoi meiden! Ik weet niet meer wie het zei, maar ook hier ineens een veel dikker gezicht.. Begin echt zo'n "zwanger hoofd" te krijgen, word er in elk geval niet mooier op.. Maar goed, het is voor een goed doel! Ook hier gaat lopen niet erg goed. Gauw moe, last van onderrug, en steken in de buik. Fietsen en zwemmen vind ik nog wel heerlijk, dus dat doe ik dan maar! Verder hoop ik dat de beeb nog even blijft zitten, ben het nu nog niet zat. En voor mijn gevoel heb ik nog niet genoeg rust in mijzelf....
Gefeliciteerd Rijffel! Wat fijn dat de bevalling wel goed ging. @Sylvie: mijn vk zei dat bij de tweede je veel vaker weeen kunt hebben die al best erg zijn, en dan toch niet doorzetten. Balen zeg! Vooral van die pijn! @ Priscilla: ik heb ook steeds meer slijmverlies, maar bij mijn eerste bevalling wist ik uiteindelijk wel zeker of het "gewoon" slijm was of de slijmprop. Het was namelijk echt een enorm ding! (bah!) ... doet z'n naam eer aan Maar ja, je weet het niet, misschien ben je toch al een paar dagen eerder ook een slijmprop verloren en is hij sowieso niet zo groot nu. Wat denk je zelf?
ook geen koud dacht ik. een sopje van 30/35 graden maken van wasmiddel en dan boenen! vervelend zeg! Hier ook een zwanger hoofd Over bloedverlies bij slijmverlies: ik moet voor week 37 altijd bellen als ik bloedverlies heb?
Mimi, ga het eens proberen met zout erbij. Water alleen werkte niet echt, dus nu proberen met zout. bedankt! Rach, doe dan lauw water ipv koud. Ook bedankt!
Ik zei dat . Wat vervelend dat lopen je steeds moeilijker gaat. Heb ik namenlijk maar ik blijf gewoon mijn ding doen anders word er in dit huis niks gedaan. @Leonie27, ik ben even wezen googlen op bloedvlekkem uit matras wegkrijgen. Ik kwam het volgende tegen wat op een forum volgens mensen wel blijkt te werken. **Dusty of het heet Dasty van de Wibra. Ik ken het niet misschien ken jij het? Het werkt ook op ingedroogde bloedvlekken werd er gezegd. **tapijtreiniger van Vanish. kwam ik tegen blijkt ook te werken. **een halve schep Vanish gebruiken op een kopje koud water. De korreltjes lossen niet op maar daarmee heb ik de bloedvlek mee bewerkt en als sneeuw voor de zon is de vlek opgelost. Goed nagedept met een droge theedoek en weer als nieuw is het matras. Is letterlijk gecopieerd van een site, met gewone vanish kan het dus ook weer 1 die letterlijk is overgenomen **ik heb bloed uit mijn matras gekregen door water met een flinke scheut azijn erin en dan met een afwasborstel schrobben, daarna een flinke laag zout erop strooien en die een paar uur later op zuigen. het water met azijn mengt dan met het bloed en het zout trekt het vocht uit het matras. was eigenlijk een tip voor vlekken in het tapijt maar werkte dus ook perfect op mijn matras. weer 1 die letterlijk is overgenomen **Flesje tegen bloedvlekken van de Beckmann(driehoekachtige flesjes).Superspul! Ik hoop dat je er wat aan heb.
Net programma zitten kijken via RTL gemist over zwangerschap. Paar dingen even niet gekeken, maar best leuk programma. Ik weet niet hoe ik link moet neerzetten dus voor diegene die het leuk vinden: rttgemist.nl dan kiezen voor vrijdag, programma sex education
ik had vanmorgen een smsje van Leeuw die is gisteren (6 maart om 5 of 17 uur) bevallen van een zoon Jayden.... ik ben heel de dag weggeweest dus wat is de bevalupdate?
Leeuw en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayden! IMD, Rijfel (heeft vooral aan het begin meer meegeschreven) is zo'n 2 weken geleden bevallen van een dochtertje. Ligt nu nog in het ziekehuis, verder weten we nog niets. Sylvie, heeft een lange avond in het ziekenhuis doorgebracht maar weeen zetten niet door, dus weer naar huis. Nu vrij rustig. Dat was het bevallingsnieuws volgens mij. Hoe was jouw dag, jij had toch meeting met september-mama's?
zodra ik meer gegevens krijg van Rijfel zet ik ze pas op de lijst...(ze staat nu helemaal niet op de lijst) thanks for the update... Ik ben helemaal kapot man! volgens mij kon Dean het langer uithouden als mij, MAAR was wel superleuk en vooral leuk om iedereen weer eens te zien (omdat we elkaar elke dag op het forum spreken is dat extra leuk want we delen al dik 2 jaar lief en leed met elkaar)
misschien is het trouwens wijselijk ALS je snel wilt bevallen om mijn " buddy" te worden blijkbaar als ik je mobiel heb gaat het rap *ligt dubbel hier*