@Rach: Bah wat vervelend zeg dat je niet zo mobiel bent en zo snel last krijgt.. Straks extra genieten in het lentezonnetje met je beeb in de kinderwagen..hopen dat je klachten dan ook snel zijn afgenomen. @Wwjc:Leuk feestje gehad? Wat had je gekocht dan? @Sushi:Veel plezier op je feestje... @Sam: Nu aftellen...Ik vind het zo spannend voor je.. Nu nog even 'genieten'van je laatste weekend alleen...Gek idee he? @Marijke: Getsie..wat naar! Rustig aan en **Knuff* @Ramoontje: Hopelijk valt er iets aan te doen voor Brian..Sneu zeg dat is zo vaak aan het snotteren/kwakkelen is.. **Knuff voor hem** @Sylvie: Ik schrik ervan..Ik hoop dat het snel doorzet voor je..**Knuff** @Priscilla: Ow de eerste tekenen..Kan nog zat een paar weken duren hoor! Hou het in de gaten..Let op krampen.. Rustig aan he! @Rijffel:Gefeliciteerd met je dochter.. Ik hoop dat alles goed is..Fijn dat ze inmiddels uit de couveuse is.. @Leeuw: Gefeliciteerd met Jayden.. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!!Geniet ervan.. @IMD:Fijn dat t gezellig was..Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is..Moet er nu niet aan denken.. Lekker chillen vanavond..Hmmm ik heb al een buddy.. Maar ik wacht liever nog even..Zit wat in..Haha.. Hier alles rustig..Dochter vandaag naar oma gebracht om te spelen..Buik is rustig, geen krampen.. Duurt nog wel 4 weken denk ik .. Zo nu ga ik lekker naar boven..Ben veel buiten geweest vandaag...Heerlijk heeft me goed gedaan..
Ben toch nog iedere dag verbaast als er iemand bevalt! Hier nog helemaal niks te merken. Rijffel gefeliciteerd met je dochter. Hopen dat ze snel naar huis mag. Leeuw, ook van harte gefeliciteerd met Jayden. Ben benieuwd naar het verhaal, ik hoop dat het is meegevallen en ben benieuwd of jullie al naar huis mogen! In ieder geval, geniet van jullie mannetje.
Wauwie, nog een bevalling! Leeuw, super gefeliciteerd! Ik heb net een scheerpoging ondernomen.....jee, wat een onderneming
Wauw, wat gaat het hier snel! Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik zag weer babynieuws! Leeuw, gefeliciteerd met jullie zoon! Hier alles nog rustig hoor... Vind het nu ik zwangerschapsverlof heb eigenlijk ook wel heel goed vol te houden allemaal. Lekker alle puntjes op de i zetten, zodat we er straks ook echt hélemaal klaar voor zijn.
Vandaag een brief van het UWV gekregen. Er stond in dat mijn wazo uitkering eerst uitgezocht werd of ik er recht op zou hebben? . Ik zit al bij hun in de ziektewet wegens mijn zwangerschap. Mijn werkgever was vergeten de papieren op te sturen waardoor ik nu dus geloof ik 4 tot 8 weken kan wachten op mijn geld. Hmmmmmz Heb ik weer. Heb ook weer last van de spier of wat het ook is boven in mijn buik. pfffff. Misschien omdat ik net mijn neefje vastgehouden heb? @Leonie, had je nog wat aan de andere tips van de matras die ik voor je gezocht had.
expeditie! Mimi, daar ben je klaar mee als je er zo lang op moet wachten. Maar is het niet zo dat je werkgever gewoon je loon betaald en dat het uwv het aan hen betaald? Of is het anders als je al in de ziektewet zit? Toen ik verlof van Tim had kwamen ze er bij ons op het werk achter dat er nog niks was aangevraagd bij het uwv......Ik wist niet eens dat het moest. Maar ik kreeg gewoon mijn loon....
lief dat je daaraan denkt dat was vandaag inderdaad nogal moeilijk want mijn man is werken tot vanavond laat. maar hij was gelukkig heel braaf, maar natuurlijk hem in bad steken enzo was een hele onderneming. heb heel veel hulp van mijn man als die thuis is en mijn ouders doen ook zoveel mogelijk dus ik word goed verzorgt tot nu toe nog altijd vrij rustig hier, weet je dat ik nog niet meer naar het ziekenhuis ga durven gaan volgende keer?! dacht gisteren echt dat het zover was dus best een hele teleurstelling want had gehoopt vandaag ons meisje in mijn armen te hebben.
Mijn werkgever laat het juist door het uwv lopen zodat het niet fout kan gaan. Meer dat ik wel krijg waar ik volgens hun recht op heb. Ik krijg het geld toch wel alleen dat het even duurd vind ik rot. Nu moet namenlijk mijn ventje de kosten opvangen die ik normaal betaal. Het is niet veel wat ik verdien maar genoeg om de boodschappen te doen elke maand. Heb een nieuwe foto geplaats. deze doosjes heb ik in januarie gemaakt voor als ze op kraam visite zijn geweest. De naam van ons meisje staat achter het bedankkaartje dus Sorrie dames ook niet voor jullie te zien.
Hhaha vanmorgen ik ook. Mijn buik zit ervoor. Mijn benen kan ik al niet doen omdat ik dan kramp krijg en uhm mijn muts is op de tast hahaha
@mimi leuke bedankjes zeg! even snel een fotootje van vandaag samen met een andere zwangere van het forum (zij was 21 weken) http://www.mijnalbum.nl/Foto-QN8A3WBK.jpg
Sylvie, fijn dat er een beetje voor je gezorgd wordt En ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer naar het zkh 'durft'. Je had het je nu al iets anders voorgesteld. Hopelijk duurt alsnog niet meer al te lang voor je! Mimi, oh ik wist niet dat je daar als werkgever voor kan kiezen. Gelukkig dat die weken financieel wel op te vangen zijn, anders is het knap lastig!
Dat mag je best weten hoor. Ik heb voor deze doosjes toen roze/witte hartjes gebruikt. Dit zijn dan wel pepermuntjes dus als ik de doos open doe ruik ik ook pepermunt . Heerlijk. Maar ozo slecht voor een maagzuur vrouw. Pffff Ik heb vandaag erwtensoep op. Ik hou helemaal niet van erwtensoep en nu vond ik het toch best lekker. Maar dat ik er maagzuur van kon krijgen had ik niet geweten
Oh help... wat heb ik gedáááán door mijn nummer door te geven *grin* Goed, hier alles ook nog steeds onrustig. Gisteren is zelfs de VK hier langs geweest, had de hele dag harde (pijnlijke) buiken rond de 7 a 8 minuten.. En mijn lijf 'leegde' zich even van boven en onder.. zo begon bevalling Isabelle ook; dus vertrouwde het niet meer. VK kon niet helemaal wijs worden of het bevalling was of 'onschuldig' buikgriepje. BMH leek verstreken, maar geen noemenswaardige onsluiting. Vandaag iets rustiger, harde buiken met wat langere tussenpozen, gelukkig. Maar goed, we zullen zien. @Leeuw........Gefeliciteerd met jullie zoon!! @Rijffel.........Gefeliciteerd met je dochter!! Ben het trouwens wel met je eens, wat je schreef. Nog even genieten van de zwangerschap; dat was mijn ervaring ook.. Het ene moment ben je zwanger, het andere moment zet je met donder en geweld een kind op de wereld, is je buikie leeg en ligt je kindje aan de bewaking op de kinderafdeling.. @Sylvie.. Schrikken zeg.. hopelijk blijft je beebje nog eventjes binnen.. @Lynn.. kraamtranen lekker laten stromen hoor.. ik had ze maar een week of 10 .. Fijn dat je mannetje het zo goed doet! En voor de rest........ ff vergeten...