April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    leeuw: Gefeliciteerdddddd :D Hele gave naam geniet ervan. :D

@hier gaat het goed wel van die zeurende krampen in me buik ongiekrampen. Maar las net dit:Voordat je baby geboren wordt, daalt het in. Daarom moet je veel vaker naar het toilet dan anders en krijg je meer last van je slijmvlies. Soms wordt de baar- moeder wat zwakker!
    Dus waarschijnlijk is het indalen want ik krijg al wat meer lucht zeg maar. Maar goed ik hou het in de gaten en anders bel ik de vk! Zo'n eerste keer is altijd wat onzeker he je weet niet wat wel en wat niet hoort enzo. Gelukkig kan ik hier advies vragen en aan me moeder :D haha

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Pricilla R, ik heb dan al een dochter maar weet het ook niet meer hoor. Mijn meisje is zo aan het bewegen dat het voelt alsof ze via mijn kont naar buiten wil en mijn muts. Auch doet echt pijn

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dat is een naar gevoel ook een paar keer gehad dat het net was of er een handje uit me muts kwam. :) niet prettig te noemen inderdaad.

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo dames,
    Ik ga morgen echt wat bijlezen, maar heb even geen puf. De operatie van mijn man is goed gegaan. Ze hebben een stukje van zijn tong weggehaald en de randjes daarvan waren geen slechte cellen. Hij heeft wel last van een dikke tong en gevoelloos aan 1 kant. Hopelijk wordt dat snel beter. In zijn hals zit een snee van 15 cm en 14 nietjes, de uitslag daarvan komt pas over 2 weken. Stap 1 is gezet, aan stap 2 wordt hard gewerkt.
    Ik voel me groot en veel buik (ZIE FOTO IN ALBUM) maar even is mijn zwangerschap niet het belangrijkste nu....Nu maar hopen dat hij snel thuis is en opknapt, dan kunnen we samen naar de bevalling toeleven....
    Ik zag wel dat leeuw al was bevallen : Gefeliciteerd!
    Verder iedereen sterkte met de laatste loodjes....

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Coto: fijn dat de operatie goed is gegaan van je man. Hopelijk komt het allemaal goed sterkte!
    Zie dat je buik flink gegroeit is ziet er mooi uit :D!

6. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Leeuw - gefeliciteerd met jullie zoontje!

wow... komt nu echt dichtbij, hoewel ik niet het gevoel heb dat het bij mij snel gaat gebeuren. Kleintje is wel helemaal ingedaald maar mijn bmh was nog 4 cm dus alles zit nog potdicht. Is ook maar beter, ben er nog niet klaar voor, eerst nog op verlof en dan laatste dingen regelen.

Trouwens, hoe is het met Synove? Al lang niks meer van gehoord en zag dat ze ook al tijdje niet meer online is geweest. Hoop dat alles goed gaat?

7. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Leeuw en Rijffel proficiat.

Mijn man had gister en vandaag machtdienst. Kon afgelopen nacht niet slapen dus ben ik maar wat gaan poetsen.

En we hebben nog steeds geen naam voor onze meid.

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Coto wat fijn dat de operatie goed is gegaan.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Coto: fijn dat stap1 goed is verlopen, nu duimen voor een goede uitslag. Is er al zicht op wanneer hij naar huis mag? Lijkt me erg moeilijk voor je, er nu alleen voor staan. Sterkte.

Zeppie: nog geen naam? Twijfelen jullie wel tussen twee of meer namen of hebben jullie nog geen idee?

Hier een piepende hond en snurkende man. En als iedereen weer stil een zeer actieve baby. Kortom slecht geslapen dus. Ga het zo maar even proberen.

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Waaauw LEEUW PROFICIAT!

Spannend hier elke dag!

11. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    coto

fijn dat de operatie goed gegaan is
    en idd nu maar hopen op een goede uitslag en dat je man snel naar huis kan
    en jullie samen nog van de laatste weken kunnen genieten
    moie buik hoor en idd goed gegroeid

Zeppie

jeetje dat is ook lastig als je nog geen naam hebt
    twijfelen jullie wel dan tussen verschillende namen?

kipkip

je rust is je even niet gegund zo te lezen
    ze houden je lekker wakker zo :) ik hoop voor je dat je zo nog even kan slapen

hier ook weer een onrustige nacht gehad
    heb zo n pijn aan mijn knie echt vervelend
    ik kon er net toen ik uit bed kwam niet eens staan het deed zo zeer
    hebben wel meer dames dat?

Gr

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    pfff..even snel wat terug gelezen was weer veel...

Leeuw....gefeliciteerd met je zoon jayden, hoop dat het allemaal goed is gegaan!we wachten op je verhaal...geniet er van!

Coto...beterschap met je man, en succes !

Zeppie...word nu wel tijd voor de naam idd!Goed nadenken...

Kipkip...welterusten en hoop dta je nog ff kan bijtanken!

Priscilla...hahahah hand uit je muts!ik liep door de AH en had ook zon gevoel, en dacht nu snel naar huis....hahahah

Weet niet meer wie het zei, maar gelukkig gaat het wel weer wat beter met Bryan.de antibiotica slaan aan!tis niet fijn als je telkens een ziek kind hebt, en net dat de fotograaf op de creche kwam was ie ziek .Was wel jammer....

Gisterenavond feestje gehad....was wel gezellie, maar ben vanacht niet lekker van geweest!niet dat ik zoveel gebunkert hebt , maar was in een keer niet lekker...maar is weer weg gelukkig!
    Manlief heeft weer nachtdienst (hele week) dus word weer een saaie dag vandaag!maar jah het weer is ook niks hier...regen bha!
    fijne dag allemaal...

13. Imd, je bent maar druk met buddy'en zeg :) hele leuke foto van jullie 2.

Leeuw, gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!

Ik ben ook benieuwd naar het bevallingsverhaal!

over mijn buddy (amon22): ze heeft vaak haar mobiel niet aan dus ik heb besloten een forumvriendin (Loopy) te smsen, zij zal hier dan vertellen als ik bevallen ben ;)

gisteren het bed op klossen gezet. HOE KOMEN JULLIE JE BED IN ZEG? :eek: ik heb echt het idee dat ik op een toonbank lig zo hoog, kan er ook moeilijk inkomen :)

Kipkip, hoop dat je straks wel lekker slaapt!

coto, fijn dat de operatie goed is gegaan. en ik ga nu naar je buikfoto's kijken ;)

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    OW ja en ik zal forum member Kirby een smsje sturen als ik bevallen ben, kan zijn dat ze het neerzet in mijn andere topic maar zal vragen of ze het hier ook komt vertellen.

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Leeuw Gefeliciteerd met Jayden! Ben erg benieuwd hoe alles gegaan is! Lekker genieten!

@coto fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk knapt hij er snel van op! Mooi hoe je buik gegroeid is, leuk zo steeds dezelfde foto's...kun je goed de groei zien

@rach :oops: slechte buddy ben ik he!? Kwam erachter dat ik de mobiel nu wel meegesleept had, maar dat ie helemaal niet aan heeft gestaan de afgelopen weekend...zucht hopeloos!

Ik zal morgen ff alles bijlezen en reageren...

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Allereerst Leeuw gefeliciteerd met je zoontje Jayden. Ik hoop dat alles goed is gegaan!

Coto beterschap met je man en dat hij maar snel naar huis mag.

Ik heb een slechte nacht gehad. Niet lekker geslapen. Moet dinsdag ook mijn scriptie presenteren en verdedigen en denk dat ik daar toch wel zenuwachtig voor ben. Vandaag ga ik hem even goed voorbereiden en oefenen. De powerpoint is al helemaal klaar en het verhaal zit ook al aardig in mijn hoofd, maar toch.

Heb sinds vannacht ook lekkende borsten...

17. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Rijfel, gefeliciteerd met jullie dochter!

En Leeuw, gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!

Coto, fijn dat de operatie goed is gegaan! Nu nog een goed herstel en goeie uitslag!

Hier alles oke! Ik heb een foto van mijn mannetjes in mijn album gezet, ze doen het zo goed... Bran heeft het vandaag even wat moeilijker, hij is gauw moe en drinkt nu even wat minder aan de borst. Ivar haalt er bijna elke keer zijn volledige voeding uit en wordt af en toe al bijgevoed met de fles! Dus de sonde mag er snel uit. Weer een stap naar de thuiskomst. Ik blijf braaf doorkolven ondertussen, ik heb ze net gevoed en haalde er thuis nog eens 100 uit :confused:

Maar het is wel echt echt moeilijk af en toe, om thuis te zijn terwijl zij nog daar liggen. Ik heb eergister na mijn thuiskomst niks anders gedaan dan brullen, en ik zal wel meer van die dagen hebben. Ik moet echt gruwelijk wennen nu, maar dat komt ook wel goed.

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Wat een schatjes!
    Zo dicht samen, hoe lief!

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055