April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoe is het verder met iedereen! Heb hier weer een moment van krampen. Morgen maar even aangeven als ik bij de verloskundige ben.

Zo hier breekt het zonnetje lekker door na een ochtend regen heerlijk :D

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    wat een schatjes Spekkie!

Coto: fijn dat de operatie voorbij is en hopelijk een geode uitslag!

BrendaGill: succes met de scriptie! Spannend hoor! Voor mij al weer zo'n 11/12 jaar geleden :)

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Spekkie, wat een superlieve foto. Zo schattig, die twee mannetjes zo samen.

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dank je wel...ik ga hem niet uit mijn hoofd leren, want dan komt het zo opgelezen over...ik zorg gewoon dat ik een goede rode draad in het verhaal heb, dan moet het vast goed komen!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rijffel, gefeliciteerd met je dochter!

@ Leeuw, gefeliciteerd met je zoon Jayden!

@ mimi, hier hetzelfde probleem met het UWV. Zit al 2 jaar in de ziektewet en nu mag ik ook fijn 4 tot 6 weken op mijn geld wachten.

@ Spekkie, wat een schatjes zeg!

Gisteravond ben ik flink ziek geweest. Overgegeven, koortsig en dol. Moest eigenlijk het zhs bellen als ik daar last van had ivm mijn bloeddruk. Maar ben in bed gekropen en het is gelukkig wel gezakt. Heb wel heel de nacht last van rug en ongi-pijn gehad. Nu heb ik daar alweer een dik uur last van. Kan me niet voorstellen dat het weeen zijn, eerder om te oefenen ofzo.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Spekkie, wat een mooie ventjes zeg. Heel lief zo in 1 bedje.

@BrendaGill, heel vbeel succes met het uit je hoofd leren meis. Het komt wel goed.

@Mupkuh, Vervelend is dat he. Bij mijn dochter liep ik ook al een tijd in de ziektewet bij het UWV toen nog GAK. Alleen kan ik me niet herinneren dat het toen later kwam. Het enige wat wel fijn is dat je salaris van 70% naar 100% gaat de zwangerschapsverlof :) .

@All, Vannacht een rotte nacht gehad. Eerst toen ik naar bed ging had ik erge pijn in mijn benen en mijn voeten waren nog dikker dan normaal. Ik denk teveel gelopen. Heb toch maar mijn voedingskussen onder mijn voeten gelegd. Vanmorgen nog steeds dikke voeten maar iets minder dan gisteren avond. Ben ook misselijk wakker geworden. Heb nu net gegeten maar het gevoel blijft.

Vannacht denk ik voorweeen gehad ofzo. Ons meisje was de hele avond al heel druk. Ik ben bang dat ze gedraaid is :confused: . Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat ze weer in een stuit ligt. Ik voelde heel wat gisteravond net of ze eruit wilde en dat deed pijn. Misschien indalen?

Werd uur of 3 wakken van erge harde buik en pijn. Ik op de klok kijken en het duurde zo'n 1.5 minuut. Daarna begon het weer tijdens elke keer kijken was het om de 6 minuten steeds 1 a 2 minuten lang. Pffff. Het was meer zo'n pijn alsof mijn darmen klem lagen maar omdat ik harde buik elke keer erbij had dacht ik misschien zijn het wel weeen. Het is zon 1,5 uur doorgegaan. Toen kwam het soms rond de 11 minuut en dan weer 6. Het zakte af. Elke keer na mijn harde buik bewoog zij heel veel. Ik ben weer in slaap gevallen maar ben nu een wrak.

Wat denken jullie? Waren het voorweeen of indalen. Ik moet morgen weer naar de vk en ik leg hetdan ook voor.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mimi, hoop dat het voor mij ook geld en ik 100% van mijn laatste salaris krijg. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik 100% van mijn ziektewet krijg, 70% dus. We zullen het zien.
    Of je voorweeen hebt of indalen durf ik niet te zeggen. Ik heb er ook last van en ons kleintje ligt al ingedaald en vast.

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ben benieuwd wanneer ik mijn eerste geld krijg in mijn verlof. Ze zeggen 20 april dus alles wat ik nu verdien moet ik ff oppotten, want krijg nu per week betaald...en dan krijg ik ineens 4 weken niks..echt zo balen en eigenlijk ook raar, ik bedoel je moet toch geld hebben voor je kindje...

Op mijn beebiesite nieuwe buikfoto's!

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als het goed is gaat dat over je laatste salaris dat had ik ook. Zeg maar wat ik in de ww zou hebben.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mimi, dan ga ik dat maar hopen ;)

@ Brenda, begrijp wat je bedoelt. Ik heb niks opgepot dus het komt heel slecht uit.

11. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Hey
    Ben tijdje niet geweest...
    en er is teveel gebabbeld om allemaal terug te lezen.

Hoe is het hier met iedereen.
    Allemaal lekker aan het aftellen?
    Wij wel hoor nog 38 dagen!
    Liefs
    Jessica

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    SPEKKIE: Wat een scheetjes...Dat ze in je buik zaten.... :confused: onvoorstelbaar!En volgens mij lijken ze behoorlijk op elkaar?

COTO:Gelukkig hebben jullie dit nu achter de rug..Mannetje even goed herstellen..Hopen dat dat een beetje goed en snel gaat..En dat de uitslag positief is..*DUIMT*

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    AAHHH SPEKKIE wat een cuties! echt schetig!

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Leeuw: GEFELICITEERD MET JAYDEN!!! Ik ben benieuwd naar hoe het nu met je gaat!

@Coto: fijn dat de operatie erop zit; inderdaad de eerste stap is gezet en nu afwachten. En die onzekerheid he, da's zo vervelend. Sterkte!

@Mimi: klinkt toch ook wel als indalen; ik had afgelopen woensdag/donderdag echt hetzelfde en vrijdag hing mijn buik lager......

@Spekkie: oooooohhhhh, wat een dropjes. Is het nu een eeneiige tweeling? Want ze lijken zo te zien best wel op elkaar.

@BrendaGill:succes komende week. Tip: maak een klein en stevig kaartje/papiertje met je hoofdpunten erop. Dan hoef je alleen daar af en toe op te kijken. Je vergeet toch altijd wat, en dat is niet erg, als je de hoofdzaken maar behandelt. Oh ja, en zorg altijd voor een goede inleiding, middenstuk en een dijk van een slot (conclusie, terugkoppeling groep enz). Structuur in je presentatie is erg belangrijk. Sorry, de docent in mij kon het niet laten ;) .

@All: meer kan ik me niet herinneren van wat ik heb gelezen; sorry :oops: . Hier gaat alles verder goed. Wordt wel steeds sneller moe, maar ja, dat hoort erbij he. Ga denk ik vandaag beginnen met het wassen van de babykleertjes. We hebben gisteren een stang in de kast gehangen en de kleertjes opgehangen. Zoooooo lieffffffff en echt dat het dan wordt. Smelt......

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Even snel eerste reactie, dan ga ik teruglezen en meer reageren:

Leeuw, :baby: GEFELICITEERD met je zoontje Jayden! ! :baby:

Coto, fijn dat je man goed uit operatie is gekomen. Sterkte voor de komende periode en de uitslag over 2 weken....

Spekkie, ik had al last van mijn hormonen en moest meteen huilen toen ik je 2 lieve schatjes zag.... Wat een scheetjes !

Zo snel kan ik me meer niet herinneren, maar ik ga even plassen en dan teruglezen.
    Heb trouwens nu bij de Praxis mooie witte schommelstoel gezien voor 49 euro.. (Voor degene die er misschien ook nog 1 willen en nog geen hebben net als ik ;) )

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0

Geeft niks alle tips zijn welkom. Ik heb een goede inleiding heb namelijk een erg leuk citaat gevonden en probeer daar op het eind ook naar terug te koppelen. Nu schrijf ik me scriptie even helemaal uit want ik kan echt bijna niks onthouden en daar pak ikd an inderdaad de hoofdpunten uit en dan op hoop van zegen ;)

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wow, kletsmiepies hier; er is nu écht geen bijhouden meer aan! :)

@leeuw: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! ik hoop dat alles goed is gegaan, en dat jullie gauw naar huis mogen.

@rijffel: jij ook gefeliciteerd, maar dan met een dochter.

@rest: veel gerommel, maar er zet dus nog niks door? spannend hoor...

@sam: geniet van je laatste weekeindje solo. ik hoop voor je dat je een voorspoedige bevalling zult hebben.

over hier: gaat wel OK. gister alleen helaas weer met de hond naar de kliniek geweest; ze stikte van de buikpijn, zo zielig! kon amper meer lopen erdoor. ze heeft pijnstiller gehad (spuit) en we hebben laxeermiddel mee gekregen. het ligt waarschijnlijk aan het nieuwe dieetvoer; daar moet ze erg aan wennen. sneu wel, maar gelukkig gaat het nu weer OK.

verder hebben we lekker in de tuin gewerkt. na het snoeien van de lavendel had ik wel erg last van zuur, maar voor de rest was het prima te doen (mijn vriend heeft wel het zware werk gedaan, ik meer snoeiwerk).
    wel grappig: twee buren kwamen vragen of ik dat nog wel kon nu! haha, ben niet invalide, hoor! ;) maar wel aardig van ze.

ben nu sucadelappen aan het maken voor vanaaf, mjammie! lief is voetbal kijken ergens in Limburg (waar je zin in hebt...) en de hele dag vort. ik ga zo nog even naar mijn paard toe. het weer is minder dan gister hier, maar nu wel droog in ieder geval.

ohja, en ik ben vrijdag nog bij de VK geweest (moest eigenlijk maandag, maar ze belden of het nu kon) en alles was goed. ze konden nu wel goed voelen dat hij inderdaad erg flink is al, hihi. en ze hebben bloed laten prikken voor suiker. hoop dat dat allemaal goed is! moet nu de 23e weer.

doeeeegg allemaal!

18. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Lien...he lekker sucadelappen!wij macaronie lekker handig!hahaha....
    En bukken is niet zo slimplan idd met dat zuur allemaal!
    En hoop dat je dogy snel weer beter is dan, is zo zielig!

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Klinkt goed, zo'n citaat. Zeker op terugkomen in je slot.

Verder hier net 1,5 uur de papierbende zitten archiveren op de grond. Wow, wat een harde buiken. Ik kan echt steeds minder goed zitten. 's Avonds na het eten verhuis ik ook altijd naar de slaapkamer en ga vanuit bed tv kijken. Die druk op de onderbuik is me anders echt teveel. Herkent iemand dit?

Ga een broodje eten........ Oh, ik heb zo'n zin in ijs, slagroom, chocola enz....... Allemaal dingen die ik niet mag. Snik. Vooral in een vers sapje heb ik ontiegelijk veel zin :rolleyes: . Mag ook niet. Boehoe.

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Tup, die rompertjes kan ik inkopen voor mijn webwinkel. Heb gister de bestelling weggedaan, maar helaas geen groene besteld, alleen roze en blauwe...
    Hoe is het nog gegaan met de visite?
    Geen last van mijn knie trouwens... wel elke keer van mijn handen als ik wakker wordt, dat die vingers/knokkels zo zeer doen.

Marijke, fijn dat je uit het ziekenhuis bent, maar vervelend dat je erin moest (en even blijven). Ben wel verbaasd dat je uit het ziekenhuis mocht. Wanneer moet je nu op controle?

Sylvie, ik hoop voor jou echt dat het snel door gaat zetten. Dit lijkt me ook niets... Hoop dat ze ks kunnen voorkomen. Dikke knuf....

Mandytjuuh, jij hebt het ook al helemaal gehad. Kan me voorstellen dat je (het) gewoon moe bent nu. Ook voor jou misschien goed als het nu snel door gaat zetten...
    Heb zelf nog niet het idee dat ik veel op moet geven, maar dat komt omdat ik er rekening mee houd dat ik iets niet kan, maar ik ga het wel altijd proberen. En ook al is het maar een half uur, als het niet gaat, neemt hubbie me gewoon weer mee naar huis.

Ramoontje nog gelezen gisteravond?

Mimi, vervelend dat opgezette... Volgens mij ook pijnlijk of niet? Als ik het hier in mijn handen heb, dan doen mijn knokkels zeer als ik probeer een vuist te maken.
    Mooie doosjes trouwens!

Rijffel, Gefeliciteerd met je dochter!

Rach, vervelend hè, dat je zo weinig kunt. :(
    Heb ik hier ook. Met lopen heb ik pijn in mijn buik en steken en als ik zit of soms ook met lopen, auto rijden of andere dingen krijg ik pijn in mijn bekken.

Sushi, ook geen feestje als je 30 wordt.... Hier ook niet. Althans, staat niet in de planning aangezien ik de 19de april jarig ben en de 15de uitgerekend.... Wel jammer, maar omdat ik nu zo ver in verwachting ben heb ik er ook niet echt behoefte aan. Jij wel?

Sam, nog even doorzetten...knufffff.......

Imd, mooi dat je een leuke dag gehad hebt!
    En tja, ik wil wel snel bevallen, maar ben bang dat het er voorlopig nog niet van gaat komen. ;) En ik heb gelukkig al een buddy die ik snel kan smssen en zij is meestal ook elke dag online en laat wel een berichtje hier bij de april-mama's achter. :)

Eefje, was heel leuk feestje! Ik had van die magnetische poppetjes gekocht die je ook aan kon kleden met kleertjes (ook dmv magneetjes) en sommige van die kleertjes kon ze zelf nog kleuren.

MiniUs, hier ook scheerpoging, benen en oksels gingen wel, maar muts knip ik altijd en heb het maar op gevoel gedaan en in 3 etappes, want ik was steeds buiten adem van het voorover zitten. ;)
    Ga van de week nog moed verzamelen om mijn teennagels weer bij te werken. :)

Priscilla, hier ook van alles te voelen, oa ook net of er een handje uit wil. :) Vandaag (lees:nu) last van rug(oefen)weeen, erg vervelend. Heb ook al hele nacht last gehad pijn in mijn buik, net of hij opgeblazen was, deed echt zeer! Nu ook nog wel wat, maar als ik stil blijf zitten gaat het wel. En ik word echt gek van die hartkloppingen! :(

BrendaGill, heel veel succes met verdedigen di. Maar zo te horen gaat je dat wel lukken. ;) :)

Mupkuh, hoe gaat het nu?

Lien, fijn dat het zo goed gaat! :)

Eenwondertje, hier ook zin in sapje, maar krijg ik zooooo het maagzuur van. :(

Zo, dat was het geloof ik wel. Tja, hoe het hier staat staat er wel tussen geschreven. Rugweeeen op het moment en nacht rare buikpijn gehad. Moet nu er snel plassen elke keer, dus denk dat hij aan het indalen is. Verder moet ik vandaag nog de slaapkamer opruimen, maar denk dat dat pas vanaaf wordt en desnoods maar ergens anders puin maken als ik die buikpijn blijf houden......

Deel Deze Pagina