hier weer even snel een bericht van mij.... Leeuw gefeliciteerd met Jayden... hier ligt onze kleine man onder de lamp wat hij i te geel...wel zielighoor. borstvoedng gaat super....ook al 80 ml per keer dat ik kolf sorry voor dit korte bercht maar de letters vn de laptop doen het niet fijn
Wwjc ja die hartkloppingen heb ik ook nog regelmatig en vooral benauwd. Morgen toch naar de verloskundige dus dan kan ik al me bommen met vragen loslaten hahah
wwjc...hahaha ja lekker gelezen hoor, is een simpel boek maar wel interesant, gaat over loverboys!waargebeurt, dus dat trekt me altijd wel...vervelend dat je last hebt!hoop dat het weg trekt..
Lynn...wat fijn dat de borstvoeding goed gaat en dat je al veel afkolft!En idd zielig voor je mannetje dat ie onder de lamp ligt, maar hopen dat ie er snel onder uit is!
Priscilla, het enige wat mijn gyn dan zegt: Ja, je bent zwanger en die hartkloppingen/benauwdheid hoort erbij. Waar de pijn vandaan komt weet ik niet. (Wat heb je nou aan zo iemand? ) Ramoontje, haha, ja ga me lekker zitten maken.
Mimi, ben met lauw water en zout aan de slag gegaan. Vlek is er bijna uit gelukkig. In ieder geval goed genoeg. Zit toch altijd hoeslaken enz. overheen en nu is het weer hygienisch. Mirjanne, leidster zw.gym zei idd dat bevalling ook op zo'n manier kan beginnen. Spannend hoor zeg! Coto, fijn dat operatie goed is gegaan. Nu op naar het herstel en een positieve uitslag! je buik groeit goed zeg, mooi! Zeppie, wat spannend dat jullie nog steeds geen naam hebben. Kun je daar wel rustig onder bliijven? Tup, ik heb ook last van mijn knie. Ik denk dat het bij mij komt doordat ik zoveel vocht vasthoudt. Ramoontje, fijn dat het beter gaat met Bryan! Brendagill, daar kun je inderdaad heel de tijd mee bezig zijn. Maar als ik het zo lees, ben je goed voorbereidt! Mooie buik! Spekkie, wat een mooie knappe zoontjes zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je veel moet huilen als je niet bij je mannetjes kunt zijn. Hoe gaat je man er mee om? Dikke knuffel voor jullie! Priscilla, ik word ook zo gek van die krampen. Doen erg veel pijn. Gyn zei dat het echt van indalen komt, dus een goed teken was. Maar lastis is het zeker ook! Mupkuh, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest en dat het nu eigenlijk ook nog niet helemaal goed is. Hou het maar goed in de gaten! Mimi, zou het niet durven zeggen. Geen ervaring mee. Lastig dat je dan ook zo slecht slaapt! Lien, fijn dat alles goed was bij vk! Wwjc, hoop voor je dat hij inderdaad lekker aan het indalen is. Alleen zo vervelend dat we daar zo'n pijn voor moeten lijden! Zo, nu even alles klaar zetten voor bezoek zo. Gezellig!
Lynn super dat de bv goed gaat! Wwjc dat is lekker dan! Maar niet heus. Snappen toch wel dat je graag een duidelijk antwoord wilt en niet weet ik niet raar hoor.
Ik ook! Ik ga even op de bank liggen.... Ben zo moe.. En hoop dat de pijn dan wat minder is en wegtrekt.
kijk, dat zijn handige berichten! ik ga snel op de praxis site kijken! Spekkie, ohhh wat een volmaakte kleine babytjes zijn dat zeg! gelijk mijn man erbij geroepen, hij moest ook kijken, hij vond ze ook heel lief. wat zal jij trots zijn! lynn, hoe lang moet hij onder de lamp? fijn dat de bv goed gaat.
Hallo, Ik heb besloten maar geen 60 (!) blz bij te lezen is me echt een beetje teveel Dus laatste 20 maar doen.. @Iedereen : Wat lief dat iedereen zo meeleeft, dat doet me goed! Ik ben heel blij dat de operatie achter de rug is en hoop dat het herstel ook voorspoedig gaat. @Bevallen : Ik heb gisteravond met mijn meisje afgesproken dat ze zeker nog 2-3 weken blijft zitten. Dat ze heeeeel welkom is maar nog even moet wachten vervolgens draaide ze zich om en kreeg de hik hihi @Indalen : Ik heb het idee dat dat wel is gebeurt. Ik heb niet meer zon pijn in mijn schaambot. Het is nu meer mijn zitbotten en het voelt stijf aan op de foto kan je zien dat mijn buik echt anders is geworden dinsdag weer naar de VK. @Jodie : Wat fijn dat je wordt ingeleid! @Lynn : wat een schatje! Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is hem achter te laten! @Mo : Toch goed nieuws van je aorta, beetje minder zorgen toch? @Sushi : Ik lees dat je 25 maart gaat bevallen mooie datum! Spannend! @Amom : weer problemen met VK, wat een gedoe daar zeg! Nou ja bezoek is in ieder geval goed verlopen..dus hopen dat hij snel komt? @Mandytjuu : Ik zie dat je het weer zwaar hebt sterkte! @WannaBmum : Bij jou allerlei onderzoek sterkte ermee! @Marijke : Ook bij jou ziekenhuisperikelen .Ik hoop dat je de tijd goed doorkomt! @Spekkie : O ik ben helemaal gesmolten toen ik die foto zag, wat een schatjes. Ook fijn dat ze bij elkaar mogen liggen! Zo ik ga zo weer naar het ziekenhuis. Eerst even wat eten. Doei!
rijffel gefeliciteerd met jullie dochter. leeuw gefeliciteerd met jullie zoon jayden. lynn gefeliciteerd met jullie zoon. spekkie wat een scheetjes zeg. fijn dat het allemaal zo goed gaat met je mannentjes.
@ Leonie, ga het idd goed in de gaten houden. Want telkens als ik me niet lekker voel begint mijn buik en mijn rug ook weer. @ wwjc, opzich gaat het nu wel al voel ik me wel weer het laatste half uur erg misselijk. Er kwam zelfs wat omhoog toenet
Oeh..een stokbroodje Filet American met prei en peper en zout.. =P~ Daar heb ik nu onwijs veel zin in..
@Rijfel :Gefeliciteerd met je dochter @Leeuw: Gefeliciteerd met je zoon @ Spekkie: Mooie kereltjes hoor, zo lekker dichtbij elkaar @ WWJC: Moet morgen een controle afspraak maken voor komende week. Ik mocht naar huis, omdat mijn bloeddruk nu stabiel blijft met onderdruk 85, was wel een keer 90 geweest (bijna hele zwangerschap was hij tussen de 50 en 65, ik geen eiwitten meer in urine heb en weer zelf kon eten en drinken, al is het maar met kleine hoeveelheden. @ Coto: sterkte met je man, hopelijk is alles goed.
Doe mij dan maar een broodje filet american met augurken. Als je bv geeft mag je dat dan wel eten eigenlijk?