April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    En dan begin ik over eten.. :oops:
    Vervelend zeg..
    Ik heb het elke avond...Zo irritant.. :(
    Rustig aan ;)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Eefje, maakt niet uit. Ik heb ook wel zin in lekkere dingen krijg alleen echt niks weg helaas :(

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Voor zover ik weet wel..

4. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Onze mooie Dochter heet Carice :D
    En ze woog bij haar geboorte 2416 gram.

Bevalling ging heel snel 2 uur braken vliezen, naar ziekenhuis, nog geprobeerd te remmen.
    Om half 5 begon ik toch echt wel weeen te krijgen, kwart voor 7 hield ik het niet meer: 8 cm ontsluiting
    Half uur later 14 minuten geperst en daar was ze.
    Inmiddels is ze 2536 gram!

Leeuw gefelicteerd met je zoon Jayden! Mooie naam!

Hoop dat alles bij de zwangeren verder goed gaat.

Liefs

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Rijffel gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooi gewicht!

Lynn, ik hoop dat Julian snel mee naar huis mag

Spekkie, wat een schatjes!

Coto, fijn dat de operatie achter de rug is, nu op weg naar een goede uitslag, ik zal voor jullie duimen.

Marijke, gelukkig ben je weer thuis

Eefje ik ben aan het dromen van je lekkere broodje filet....lekker eten....mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Mijn eigen groei in kilo's staat nu wat stil. Ik denk dat ik de grootste groeispurt al heb gehad.

Leonie; hier ook een flinkerd hoor. Eindgewicht wordt ook zo rond 8pond geschat. Ach ik denk dat dat tegenwoordig niet eens heel zwaar meer is.

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik heb met m'n man afgesproken om in het weekend niet zoveel achter internet te zitten, en lekker samen dingen te doen, maar ik MOET steeds ff snel checken of er ook iemand aan het bevallen is ;)

@Spekkie oooh wat lief die twee mannetjes van je! Jij had toch ook al een zoontje, of niet? Hoe heeft die gereageerd? Vind hij het leuk om grote broer te zijn

@Rijffel Volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd :oops: dus bij deze van harte gefeliciteerd met Carice!

7. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Vervelend he, die voorweeën,heb er ook al een aantal weken last van en lig er 's nachts ookw akker van.
    Hier is ons beebje al aan het indalen maar dat was goed zei de vk, is bij de een sneller dan bij de ander.
    Verders snel last van buikkie maar goed,laatste loodjes he dames :)

Wie ook zoveel last van haar benen?
    Ik kan niet lang zitten/of staan dan doen ze zo zeer en ze zijn al zo gevoelig..en lekker vol vocht net als mijn handen haha.
    Liefs
    Jessica

8. :eek: zo'n bevalling wil ik ook :D

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb je trouwens op de "geboren" lijst gezet, volgens mij nu met alle gegevens.. (als je bij mij iop "website" klikt kan je het checkuh)

10. RIJFFEL EN LEEUW van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ska, ik heb ook veel last van het vocht in mijn benen. (maar ook in gewrichten, handen etc.) Lastig he!

Sophia, hoe gaat het met jou?

En tammy met jou?

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Komt weer even spieken hoor voor het slapen gaan :D! Verder nog niets zie ik...
    Hoop voor iedereen op een goede nachtrust.

13. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Bleuuuuuhhh ik ben maar weer uit bed gegaan en beneden gaan zitten.

Ik had zo straks een splinter in mijn voet, manlief zou hem er uit halen en ik zat wat in een vreemde kromme houding...Ineens was het knap en toen een harde steek/kramp. Ik dacht echt daar gaan mijn vliezen.....tot nu toe niks aan de hand, alleen de harde buiken (die ik al weken heb). Heb alleen continu het gevoel te moeten plassen en nog steeds dat
    "knap"gevoel....

Ik wil slapen!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wat vervelend Jodie! Ga je het dadelijk nog wel proberen?
    Ik ben hier aan het afkoelen... Ben zo ontzettend kwaad en verdrietig op/om mijn man.

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan het wel even vertellen. Houdt wel in gedachten dat ik nog steeds superkwaad/verdrietig ben... Morgen is dat weer een stuk minder.
    Ik had vandaag de slaapkamer en kast helemaal opgeruimd omdat ze morgen nieuwe glazen in de ramen boven komen zetten. En daar moeten ze goed bij kunnen. Dus ik hele middag en avond bezig geweest ondanks de pijn in mijn buik en rug die ik had. (Tja, moest gewoon vandaag klaar!)
    Vraag ik of hij op zijn kamer even de spullen voor het raam weg wil zetten.... Hoor ik boven een hoop gestommel en gerammel en gesmijt.... Dus ik naar boven toe om te kijken wat er is.
    Heeft hij het wipstoeltje, een doosje met kleding en de TummyTub (gekregen van mijn broer!) in de hal gesmeten!
    Is nog niet het ergste, maar TummyTub is dus nu kapot. Dus ik werd kwaad en heb dat ding naar buiten gegooid en hem bedankt dat hij het weer stuk moest maken. (Hij wordt wel vaker kwaad dat hij dingen kapot maakt en zijn altijd dingen van mij :( )
    Komt ie naar me toe en zegt dat ie het wel naar buiten gooit en dat het niet op zijn kamer hoort!

Toen ben ik dus in hysterisch huilen uitgebarsten en naar beneden gegaan. Ik heb de hele dag met pijn en moeite alles netjes geprobeerd op te ruimen en ik vraag hem 5 min. wat te gaan doen en dan krijg ik dat!
    En zeggen dat die babyspullen niet op zijn kamer horen! Dan kan hij ze toch rustig ergens anders neerzetten? ? ? Ow ik ben zo ontzettend kwaad! (En tegelijk verdrietig, kwaadheid slaat bij mij nl altijd om naar verdriet)

Ow ja, om nog olie op het vuur te gooien..... Ik ben toen naar beneden gegaan. En toen hij naar beneden kwam ging hij in zijn stoel zitten en ging tv zitten kijken..... (Terwijl ik aan het huilen was.) Geen sorry, geen knuffel, niets........ :(

En kwaad worden op hem heeft geen zin, want dan wordt hij alleen maar nog kwader en word ik bang van hem. (Ook al zou hij mij nooit wat doen!)
    Hij heeft het nu echt heel bont gemaakt! Pfffff en ik moet proberen te gaan slapen nu. :(

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Jemig wat een ***, ik hou er niet zo van als mensen op die manier hun boosheid uiten....enne kan hij niet eens wat van zichzelf slopen?

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik hou daar ook niet van. Is eigenlijk het enige waar ik me echt aan stoor bij hem. Ik kan er gewoon zowieso niet tegen als mensen kwaad worden, maar al helemaal niet als ze kwaad worden om niets en dan dingen stuk maken. Laat m dat dan idd maar met zijn eigen spullen doen!

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hij is je in elk geval een nieuwe tummy én excuses schuldig. Getsie, snap wel dat je nu de slaap ook niet kan vatten en van slag bent.

Ik voel me wel zo raar na die knap, zit continu op de plee, komen kleine beetjes, denk urine. Ook geen buikpijn van blaasontsteking ofzo, alles helder van kleur. De katten renden net als een bezetene om me heen....nou goed het zal wel niks zijn, zoek nu overal wat achter....

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Misschien wel hoofdje tegen je blaas aan dat je daarom steeds beetjes moet plassen?
    Ik heb dat nl sinds van de week (is ie volgens mij gaan indalen) dat ik soms met mini-beetjes echt moet plassen.
    Verder heb je "alleen" harde buiken of nog wel pijn?

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    En "knap" kan misschien bandenpijn zijn? Dat kan nl ook met verkeerde beweging en kan erg zeer doen!

Deel Deze Pagina