@Marb Bah meid, wat kl*te inderdaad.. (vergeef me het taalgebruik). Ben je er echt zeker van dat dit het was? Sterkte en een dikke knuf.. Hier ook even afwachten weer. Zonet weer klein beetje bruinverlies.. Het hoeft niets te betekenen, maar ben zo onzeker na mijn miskraam van vorige maand... Hoop zo dat dit ukje bij me mag blijven Wat zouden jullie doen.. afwachten, of toch even de verloskundige bellen?
Marb meisje wat klote voor je... Mirjanne je kunt beter te vaak bellen dan te weinig als je nu vind dat je even moet over leggen met de vk moet je dat zeker doen... jeetje ik word elke ochtend om 10 voor 6 wakker en dan MOET ik een grote boodschap doen...waarom kan dat nou niet gewoon overdag als ik ben uitgeslape....Wij gaan vandaag dingen regelen voor ons huwelijk...papieren en ringen en trouwlocatie... oja over mijn jurk kreeg een mailtje terug alleen dat ie uitverkocht was en verder niets...geen merk of dat ie weer aangeleverd word...dus heb ze maar weer terug gemailt
@Marb wat klote voro je zeg kan je niet je VK opbellen voor de zekerheid? @Lynn heel veel plezier vandaag superleuk al die dingen regelen! vanavond komt bij obs de trouwambtenaar langs want het is nog maar 10 daagjes!
jep wel redelijk alles erop en eraan maar ook geen 10.000 euro huwelijk ofzo (vinden we zonde gaan we liever lekker op vakantie van) Heel de familie komt ronde 40-50 man we trouwen om 1 uur dan is iedereen gewoon gezellig erbij dan gaan we naar ons dorp naar het cafe en houden we uitgebreide receptie met taart aansnijden, buffet maar we kappen er wel mee om 8 uur savonds omdat ik langer toch niet volhoud (vanwege mijn ME) Dit is mij in mijn jurk, we hebben een handgemaakt pak voor mijn vriend en in dezelfde stof gaat ons zoontje ook in het pak.. http://www.martin-isabel.nl/jurk.jpg Mijn vriend heeft de bloemen uitgezocht en heb geen idee wat (is mijn enige verrassing) hij heeft de jurk ook nog niet gezien hihi Ons trouwlokatie http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1364.jpg we hebben al de liedjes uitgekozen moet ze alleen op de cd zetten.. en ik moest zondag vrij houden dus ik denk aan een vrijgezellenfeestje ofzo? ze weten allemaal dat ik zwanger ben dus daar hebben ze rekening mee gehouden zeiden ze..
Dames, ik moet ff wat spuien (sorry dat ik verder niet reageer, maar ik moet eigenlijk werken ). Mijn HA was gestopt als VK, wat zou betekenen dat ik sowieso in het ziekenhuis zou moeten bevallen. Nu is ze toch weer als VK actief! Jippie! ik ben zoooooooo blij k ga zo ff bellen voor een afspraak
die italo design (ringen) komen trouwens ook bij je langs thuis is wel prettig shoppen! mooie ringen joh en ze kunnen het zelf allemaal aanpassen enzo (ook een plus!) Onze ringen waren bij de normale juwelier 1500 euro zonder steen en nu waren we incl armband voor onze zoon 800 euro kwijt.. (en ring met steentje) is echt aan aanrader! ik zie geen trouwjurken op die site staan wel een paar gelegenheidsjurken maar niet echt trouwjurken.. Wij hebben er toen express voor gekozen om niet zwanger te trouwen vond ik eerst erg (vanwege de naam van onze zoon en mezelf) maar achteraf de beste beslissing ooit ik kon niet normaal meer lopen vanaf een week of 30 had daar met veel pijn en moeite moeten staan en dan zonder de jurk die ik in gedachten had voor mezelf want ik pas zelfs positiekleding niet meer op het eind (ik heb positiekleding moeten vermaken omdat ze te klein waren haha qua buik dan he) Hoever ben je als je gaat trouwen?
goedemorgen! ik heb steeds het gevoel dat ik ieder moment naar de wc moet rennen om alles eruit te gooien, maar ik doe mn best Marb, wat erg voor je zeg! Ik heb wel eens vaker gelezen dat bloedverlies voor kan komen. maar was het echt heel veel bloed? zegt je gevoel dat het over is? of wil je nog even op een echo wachten? Pientje, ik ga ook zeker borstvoeding geven Ik heb nooit over de keuze nagedacht, voor mij hoort borstvoeding er gewoon bij. Dit is iets wat de natuur heeft gegeven, dus waarom opeens een flesje geven (als het echt niet zou lukken, of ik zou medicijnen slikken oid, zou ik wel fv kiezen hoor) Lynn, veel plezier vandaag! ik hoop dat je de energie ervoor hebt om er een hele gezellige dag van te maken. Wieffie, bij mijn leeftijd mag je trouwens 24 neerzetten (sorry voor het steeds veranderen..) maar morgen word ik 24. Marietje, oh wat fijn voor je dat je HA toch weer als VK actief is Imd, zit nog even over je vakanties na te denken, en waar gingen jullie ook alweer duiken? vertel daar eens over? lijkt me heerlijk zeg!
imd als je de site opent die je een vrouwtje in een jurk staan..die jurk...nee ik wil geen trouwjurk...wij gaan over 5 jaar voor de kerk trouwen met alles erop en eraan! ik ben dan 27 weken zwanger ongeveer...
Marb, wat een ongelooflijk k*t nieuws! Wanneer moet je naar de vk? Misschien dat die je toch iets leuks kan vertellen. Mirjanne, ik zou idd ook even de vk bellen. Misschien kan zij je iets vertellen wat je toch geruststeld of mag je langskomen. Lynn, leuk om dingen te regelen voor het trouwen. Wij zijn vorig jaar getrouwd en vond het geweldig om alles te regelen. Samen dingen uitzoeken etc. Leuke jurk trouwens, ziet er ook mooi uit met het formaat wat je buik dan heeft. Wat is jullie datum? IMD, mooie jurk heb je. Jullie alles voor de rest geregeld? Marietje, wat fijn nieuws! Toch de vk die je wilde! Ik heb vanacht ongelooflijk slecht geslapen. Kon eerst niet in slaap komen en werd daarna ongeveer elk uur wakker. Erg vervelend! Steeds naar de wc, stil doen want wilde man niet wakker maken. Dat is gelukt, hij slaapt gelukkig erg vast. Maar ja, ben nu nog net zo moe als toen ik gisteravond naar bed ging. Bah!
dan ben je 5 maanden zwanger ergens? is wel pittig hoor houd rekening mee dat je genoeg kan zitten enzo ik hoop dat jullie een supergave dag hebben!
we zijn in januari naar curacao geweest, nu is mijn manneke net jarig geweest en hebben we hem een advances duikcursus kado gedaan samen met nitrox (hij had zijn open water natuurlijk al anders mag je niet zelf gaan duiken) dus in het weekend van 30-31 aug zit ie ook onder water haha Mijn ouders zijn 30 jaar getrouwd in oktober en we willen misschien naar egypte gaan niet te ver weg (vond 10 uur vliegen met een kleintje toch wel pittig!) EN het schijnt daar leuk te zijn om te duiken. Mijn zusje is net 2 weken alleen naar bali e.d. geweest om ook te gaan duiken, die is aan het sparen voor instructeur te worden.. IKZELF duik niet vind het doodeng! ik heb astma gehad en moet daar steeds aan denken als ik dan zo'n ding in mijn mond heb en kokhals ook heel snel (zeker nu) dus laat hem lekker alleen dat doen of samen met mijn zusje.. Ik wilde ook graag BV geven de 1e keer maar mocht toen niet van de dokter ivm medicatie (wat achteraf onzin was maar als je daar kapot ligt te wezen ga je bijna akkoord met alles haha) ik ben achteraf HEEL BLIJ het niet gedaan te hebben onze zoon had het daar niet goed op gedaan dat was een vreetmonster joh! die heb ik maandenlang forte gegeven (voor hongerige baby's) BV is sneller verteernaar dus vult minder. Misschien wil ik wel gaan afkolven voor erbij maar liever geen BV.