heey meiden ook eer ff van hierzo een berichje.. wij maken overal fotos van en denk dat het filmen niet echt ons ding is.. pas met thuis komen enzo uitgaan.. ik ben een echte boerin en kan niet wachten op het eerst volgende schuurfeest echt heel erg.. maar dan gaat de kleine lekker bij oma slapen.. verder uitgaan is ook niks voor mij.. zijn de momentjes veel te belangrijk voor.. rooken en drinken.. hier ook een echte nee! al meot ik zeggen dat ik met oud en nieuw 1 menthol sigaretje op heb.. schaam schaam (rookte eerst een pakje per dag) heeft iemand al iets van sam gehoort? die moest toch vandaag ingeleid worden? spannend! hier gaat alles verder wel ok.. ween zijn afgezakt.. morgen weer naar het ziekenhuis voor controle.. moet nu 2 x in de week.. gelukkig is het maar 10 minuutjes rijden.. wel was er bij de vorige echo te zien dat het kindje een beetje bol buikje heb.. weeten jullie wat hier oorzaak gevolg van kan zijn? ik denk dat ik morgen wel een datum krijg waneer ook ik verder geholpen ga worden.. teminste daar duim ik heel erg op.. tot snel weer
JA Danielle, snap helemaal wat je bedoelt. Zou het ook niet erg vinden om lekker op stap te gaan. En inderdaad een ieder moet gewoon doen waar zij zich goed bij voelt. Ik voel me, na een week verlof, al wel een beetje sloom en een huismus. Lijkt me heerlijk om zodirect weer aan de gang te kunnen, niet gehinderd door mijn lichaam.
Controle bij verlosk. van het ziekenhuis: Wat info gekregen over de zh bevalling, controles enz. Ze heeft met de eendebek gekeken ivm dat ik zondagavond een harde knap voelde geolgd door kramp en sindsdien meer vocht verlies. Affijn je moet dan hoesten op commando (zo vreemd). Ze zag vocht, maar kon ook afscheiding zijn. Totdat ze de eendebek er uit haalde.....ineens helder vocht, liep zo langs mijn billen en benen. Toen naar de verloskamers, daar hebben ze een test gedaan. Net een zw. test, 2 streepjes=vruchtwater, nou ik had 1 streepje.....het was allemaal wat vreemd dus...... Moet het goed in de gaten houden, dus dat doen we dan maar weer Met de beeb alles nog steeds super! Morgen 36 weken!
Sophia, weten ze ook hoe dat het komt dat die spier nu verdikt is? Hoop dat pijn snel verzacht wordt met behulp van je kruik. En een klein poesje, smelt, zo schattig! Hoop voor haar dat narcose snel uit haar lichaam is. Mandy, 2 x per week naar ziekenhuis valt zeker niet mee zeg! Erg vermoeiend voor je! Ik zou niet weten wat bol buikje zou kunnen betekenen. Zou het morgen even navragen bij gyn. Ga ook voor je duimen dat je morgen meer duidelijkheid krijgt over een eventuele datum. Jodie, wat gek dan van dat vocht! Inderdaad goed in de gaten houden en al vast gefeliciteerd met 36 weken. Lekker zeg dat je toch zo ver bent gekomen ondanks al het gerommel van heel veel tijd.
Ja ben ook benieuwd wie nu is.....sam natuurlijk...maar daarna. Wij dachten vandaag ook even o o o dit kon weleens echt zijn.
sorry, even een ego-bericht, want ben zooo blij: ik begon het een beetje benauwd te krijgen omdat we de opvang maar niet rond kregen (overal dramatische wachtlijsten, en gastouders die niet reageren, niet kunnen op 'onze' dagen, of ongeschikt zijn). maaaaarrr: ik heb gebeld naar het kdv (laatste wanhoopsdaad hihi) en ze hebben de woensdagen plek en de vrijdagen vanaf half augustus! jippieeee! ze hebben het nu vastgezet voor ons kindje. dinsdagen gaat mijn mama oppassen, en de vrijdagen die we dan nog geen plek hebben neemt mijn schoonmoeder en misschien ook m'n vriend voor hun rekening. ben zooo blij dat het nu opgelost is, en het kdv waar hij heen gaat straks is helemaal nieuw en schoon en fris. geen ouwe meuk. en de kids van twee vriendinnen van me zitten er al. misschien komen ze zelfs in dezelfde babygroep. blijblijblij! -einde ego- hoe'st met jullie allemaal?
fijn Lien, dat het eindelijk geregeld is! Geeft toch weer een hoop rust he? Wie is eigenlijk de buddy van sam? K ben wel benieuwd hoe het ermee gaat! Ik had vandaag voor het eerst wat krampen, maar dat kan ook mijn maag geweest zijn...
Meiden even een ego bericht want ik ben heel erg moe! Vanmorgen mijn presentatie en verdediging gehad voor mijn scriptie en ik ben geslaagd! Donderdag krijg ik mijn HBO diploma Facility Management, ben echt helemaal blij maar ook super moe! Ook bij de verloskundige geweest vandaag en alles is goed. Over 2 weken terug komen en dan krijg ik ook belinstructies. Kleine ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden. Ik ga morgen ff de andere pagina's bijlezen, want daar heb ik nu tijd voor in mijn verlof Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Dikke kus
*************Buddynieuws************* Mupkuh ligt in het zh ! Ze moest vanochtend naar het zh voor controle , en in eerste instantie was alles goed maar later werd ze terug gebeld dat er eiwit in haar urine zat en moest ze terugkomen. Ze moet in ieder geval tot vrijdag blijven waarschijnlijk , ze heeft matige zwangerschapsvergiftiging.
@mupkuh: veel sterkte! @spekkie: wat fijn dat je mannetjes misschien volgende week al mee nr huis kunnen! @BrendaGill: gefeliciteerd ! @msroxy: geloof dat sam wel een buddy heeft maar niet van de aprilmama's maar dacht dat ze zei dat ze ging vragen dat wij op de hoogte werden gebracht @lien: fijn dat dat inorde is! zal je wel een heel opgelucht gevoel geven! ik wil héél graag de volgende zijn vanavond volle maan, dus wie weet nee heb wel weer weeen enzo maar durf niet meer te hopen, zal wel weer stoppen straks. vandaag wel een hele fijne dag gehad. gisteren van de gyn de toestemming gehad om te gaan zwemmen, dus vandaag lekker met man een zoontje naar het zwembad. gewoon zalig om dat Rhune te zien genieten, die vind dat zooo fijn en is dan overgelukkig, voel me echt heel blij erbij dat we nog zo een laatste keer met ons drietjes zijn kunnen gaan.
Kwam even kijken of er al njieuws was van Sam maar dat is er dus nog niet. (zou idd buddy van ander forum doorgeven) Lien, fijn dat kdv nu geregeld is! Mupkuh, sterkte en rustig aan! Hoop dat je snel weer uit ziekenhuis mag. Brenda, gefeliciteerd! Geniet ze! Nu douchen en slapen. Tot morgen en droom ze allemaal! (mooie/fijne dromen)
Brendagill: was een drukke dag voor jou. Gefeliciteerd met je diploma. Ga nu maar lekker uitrusten in je verlof. Mupkuh: sterkte in het ziekenhuis. Ik ga lekker slapen, tot morgen. Misschien zijn we dan wel een aantal volle maan baby's rijker
ik hou jullie sterk in de gaten meiden...kom elke dag even spieken...dat is even een momentje van ontspanning.... hier een goede dag gehad....ik kan julian al zelf goed aanleggen nu...! ben zo trots...heb alleen een beetje te veel productie ik haal er met gemak 200ml uit mijn borsten als ik zou willen...en dat heeft ons ventje helemaal niet nodig hij drinkt 65 ml...dus moet fff mijn productie minderen! vannacht gaat zijn nacht voeding eraf...dus dan heeft hij er nog maar 7.....ben benieuwd... nou meiden ....mijn bevalling is me 100% meegevallen...ik kon de weeen makkelijk wegpuffen..alleen heb ik geen ontsluitings weeen gehad dus daar kan ik niets overzeggen...voor de gene die een ks krijgen....bij mij is dat ook super meegevallen....de wond ziet er super mooi uit...de pijn was matig en ook na 2 dagen er niet meer...alleen lachen en huilen ging in het begin wat moeilijk....het vloeien is al gestopt bij me....oja de ruggenprik zelf was ook niet pijnlijk.....ik was daar zo blij mee...na die weeenstorm ineens niets meer....heb ook weing pijnstillers hoeven nemen op dag 2 heb ik alleen nog asprines gevraagd want die prik deed zeerder dan de pijn die ik had.... nou meisjes zet hem op...
@lynn: wat goed dat alles zo goed gaat! en dat je al kan aanleggen alleen na zo korte tijd, vond dat persoonlijk heel moeilijk na de ks! gelukkig is alles zo goed voor je meegevallen. nog eventjes tanden bijten meid en dan mag je je mannetje mee naar huis nemen en lekker gaan genieten! knff