brenda gefeliciteerd lekker hoor Mupkuh sterkte! Lynn wat heerlijk dat het zo goed gaat met je kleine vent en met jou. Hier laatste yogales gehad wel jammer hoor we zien elkaar allemaal in juni weer met babies daar kijk ik wel naar uit
thanx sylvie....en wat krijg je deze keer een ks? ik moet wel zeggen dat ik bang was dat ik het allemaal niet aan zou kunnen dat ik veel pijn zou hebben en dat het allemaal veel te lang zou duren kwa herstel...het enigste waar ik nog last van heb zijn mijn bekken dus ga donderdag even naar de fysio...
LEONIE! Ze kunnen niet zeggen hoe het er komt, ben ook meer benieuwd hoe kom ik er vanaf . Met ons poesje gaat het prima, gaat een stuk sneller als met ons teefje vorig jaar. Ze slaapt nog wel veel maar ze springt alweer op het aanrecht en de eettafel
morge dames, nog niemand bevallen zie ik jammer, is wel spannend om te zien. 23 maart wordt ik ingeleid moet ik om half 8 op ziekenhuis zijn, spannend! gisteren heerlijke dag gehad, mannetje had vrij was mee gegaan naar ziekenhuis, lekker verwend geworden gisteren, schoonmoeder was komen poetsen heerlijk toen ik thuis kwam een schoon huis zonder iets te hoeven doen, lekker hoor. mannetje had gekookt, en mijn box gistern gekregen staat helemaal klaar. dus beeb kom maar hoor, alles is gereed. Alleen gisteravond behoorlijke hoofdpijn vroeg naar bed gegaan, en vannacht overgegeven, denk migraine maar zeker weten doe ik het niet. vandaag bij opstaan weer buikpijn pff, dus vandaag wordt een rotdag zo te voelen. dames succes vandaag, en tot straks (kom regelmatig kijkenop een dag als er nog niks is geboren nieuwschierig hahah)
@ mupkuh: sterkte! ik hoop dat het meevalt zeg! @ lynn, wat fijn dat je hem nu zelf kan aanleggen. et doet me goed zulke positieve bevallingsverhalen te horen. hoe is het verder met je? @ BrendaGill, gefeliciteerd met je diploma Facility Management pff gare nacht gehad zeg, slapen word steeds pijnlijker.
Nance...fijn dat je weet wanneer je ingeleid gaat worden!en hoop dat je vandaag wat beter voelt als vanacht! rach...vervelend dat je een rot nacht hebt gehad...nog ff volhouden meid! Mupke...succes! Brendagill...gefeliciteerd! rest sorry weet niet meer! Hier vandaag naar de vk, ben benieuwd.Een extra lange sfspraak om over de bevalling te hebben.Mijn wensen en zo...verders nieuwsgierig hoe het met men mannetje gaat dus ook weer een echo.... vanacht maar 2x wakker geweest om 3 en 6 uur!om te plassen natuurlijk... zometeen Bryan naar de creche brengen, en dan ff lekker douche... fijne dag allemaal!
@Mupkuh.. Sterkte! Hoop dat alles goed gaat @Lyn.. fijn dat het aanleggen goed lukt, enne, die productie stelt zich wel in, is de eerste weken meestal wat 'rommelig'...Het is in ieder geval goed op gang, kun je meteen een voorraadje aanleggen Kan me voorstellen dat je je mannetje liever thuis hebt. Ik vond het destijds al moeilijk dat mijn meissie op de kinderafdeling lag, en ik op de kraam, dus om ineens 'alleen' thuis te zijn lijkt me heel moeilijk.. *knuf*. En dat geldt ook voor Spekkie natuurlijk.. @BrendaGill.. gefeliciteerd met je diploma. Petje af hoor, zo laat in de zwangerschap nog even een HBO-diploma halen! Iemand nog wat van Sam gehoord? Ben ook benieuwd wie de volgende wordt. Volgens mij blijft het hier gewoon 5 weken nog doorrommelen.. We zien wel. Verloor gister wel een hoop slijm ineens, maar nog zonder bloed, dus denk niet dat het de slijmprop al was. @Rach.. gare nacht.. dat ken ik. Had te laat gegeten, dus werd ongeveer elk half uur/uur wakker vanwege maagzuur. Geen pijntjes dus, maar wel een vreselijke nacht. En dochterlief vond het om 6 uur ook wel weer tijd om wakker te worden.
hallo, zo hier ook een geradbraakte zwangere. mèn, wat een gare nacht: vanaf half vier wakker wegens vage rug- en buikkrampen (ongi-gevoel) en misselijk. de hond was ook aan het klooien; zat om vier uur en om zes uur onderaan de trap te piepen. vriend ging om zeven uur naar beneden om te eten en zei dat ze onrustig was. ben er dus ook maar uit gegaan toen (geen enkele houding lag toch nog lekker, dus...) en ze moest gewoon nodig uit. muts... vage gevoel is er nog steeds, beetje drukkend gevoel in mijn onderrug en weeïg gevoel in onderbuik. geen pijn ofzo. misselijkheid is weer weg. heb net zelfs pannekoeken staan bakken want daar had ik ineens zin in. vaaaaggggg... wow, ik zie nu -ben tegelijk ana het typen en bijlezen- dat BrendaGill geslaagd is: proficiat meis! enne... nu lekker genieten van je welverdiende verlof. balen voor Mupkuh dat z ein het zkhs ligt, maarja, daar word je wel het beste in de smiezen gehouden. hoop dat het meevalt, of dat ze snel mag bevallen van een mooi kindje. en Lynn: fijn dat het allemaal goed gaat. weet je al wanneer je zoontje naar huis mag? en wat doe je met je teveel aan melk? wordt daar een ander kindje mee gevoed nu (die het hard nodig heeft, en waar de mama niet genoeg heeft), of gooi je het weg? wat zijn iedereens plannen voor vandaag? hier rustig aan doen. moet even naar de Karwei voor planten voor in de tuin van mijn ouders (ze hebben voor 3xniks rozenstruiken en fruitbomen etc. daar nu). is hier gelukkig ongevere om de hoek. voor de rest proberen wat bij te komen van vannacht. en van mijn shoppingspree van gister... jaja, bekentenis: heb weer kleertjes gekocht bij de H&M en nog leuk spul (oa. slingers) bij Prénatal. en voor straks als ik weer slank ben bij de Sting een gave trenchcoat en wat topjes. ze hadden er NU al uitverkoop. dus ik kon er niks aan doen, hahaha! was ook wel weer eens benieuwd hoe een gewone kledingwinkel er ook weer van binnen uitzag. maar na een uurtjes stadten was ik dus compleet gevloerd... hoe hebben jullie eigenlijk de opvang geregeld? zijn alle beebjes al onder de pannen, of lopen er nog dames met opvang-stress? hier een pak van mijn hart dat het nu rond is. fijne dag allemaal! ik kom later nog wel kijken of er nog spannend nieuws is!
goedemorgen Lynn wat fijn dat je Julian al kan aanleggen en dat het zo goed gaat ik hoop dat hij snel mee naar huis mag Brendagill GEFELICITEERD ik vind het echt netjes dat je nu je op het laatst loopt toch nog maar je diploma haalt echt toppie Mupkuh sterkte ik hoop ook dat het snel beter gaat en je snel weer naar huis kan Nance wat fijn dat je een datum in het vooruitzicht hebt ik zou dat ook wel willen ik ben echt iemand die graag de touwtjes in handen heeft en nu moet ik wachten tot het vanzelf gaat hoezo ongeduldig en ik hoop van harte dat je vandaag een betere dag hebt Ramoontje succes bij de VK en fijn weer even naar je mannetje kijken Rachel naar he dat slechte slapen en dat het zo n pijn doet ik ben normaal gek op slapen,maar nu ik ga liever niet naar bed dan wel met die nare pijn elke x,maar ja je moet he ik hoop dat je vannacht wel weer beterder slaapt en ik ben ook benieuwd wie de volgende is hier gaat het wel goed heb verder nergens last van (geen gerommel) ik ben wel heel snel moe en als ik iets in huis doe dan merk ik het daarna wel weer,maar ja je wilt toch je huis schoon hebben en idd mijn schoonvader is echt een hork ik snap ok niet wat ie zeurt als ik nou tonnetje rond was geworden (dan nog moet hij zijn mond houden),maar ik heb alleen maar een dikkere buik maar idd iedereen denkt dat ze tegen een zwangere maar gewoon alles kunnen zeggen ik heb gelukkig nog niet gehad dat vreemde mensen zomaar aan mijn buik zitten maar wel bekende en dan leggen ze eerst hun hand op de buik en dan vragen mag toch wel ja duh je hebt het nu toch al gedaan
goedemorgen....poeh wat heb ik goed geslapen zeg..maar schrik afentoe wakker of ik moet kolven maar dat is niet zo hahaha... de kraamzorg is hier gisteren geweest maar heb ze maar weer weggestuurd....ze heeft alleen de formulieren in gevult en bij mij getempt en is weer gegaan....mijn moeder had het huis al helemaal gepoetst....nu komt de kraam alleen als julian naar huis mag...3 dagen van 5 uurtjes...als wij daar behoeften aan hebben...en ik zeg ja..ben heel onzeker als we dadelijk thuis zijn zo meteen....dan kunnen we toch met iemand overleggen....niet dat ze iets hoeft te doen..... hoe is ie hier verder?
ik zag dat brendagill geslaagd is KNap hoor gefeliciteerd! en over de vraagjes die ik nog snel las...julian krijgt de afgekolfde melk die nemen we elke keer mee naar het ziekenhuis....ik heb echt een ideaale kolf dat helpt misschien ook! julian is net weer geprikt op geel dus ben best zenuwachtig want hij zag weer iets geeler....
Bedankt iedereen voor de felicitaties...heb eindelijk een goede nachtrust gehad hahaha...hele last van mijn schouders! @Mupkuh heel veel sterkte meid! @Lynn wat fijn dat het alweer beter met je gaat en dat het aanleggen ook goed gaat! Verder ben ik het alweer vergeten... Vandaag ff lekker me huisje opruimen rustig aan en een begin maken met de was voor kleine! Kusjesss
Meiden door paar kleine omstandigheden even tijdje niet mee geschreven, maar ben weer van de partij hoor Ik las dat er al gewoon een paar bevallen zijn: Allemaal super gefeliciteerd! Lynn: fijn dat het beter gaat met de kleine. Ik hoop dat hij lekker snel met jullie mee naar huis mag. En hopelijk is de uitslag van geelprikje goed natuurlijk. Mupkuh: sterkte meid! Brendagill: gefeliciteerd Mirjanne: volgens mij zou het kindje vandaag worden gehaald als ik het topic van haar goed heb gelezen net. rach: irritant hé dat slapen dat het steeds vervelende wordt. Hier ook veel last van buik s'nachts. sorry dat ik niet op iedereen reageer nu. all: verder alles goed hier. Gister controle gyn gehad en alles zag er weer goed uit. Het is zelfs al een beetje ingedaald, ze zei ligt klaar van de start. Zooooooooo spannend allemaal. Ga sowieso vandaag mijn vluchttas inpakken. x vruchtje
@lynn gelukkig gaat alles zo goed zeg Hopelijk is de uitslag van de test ook goed! @mupkuh sterkte meid! @sophia fijn dat je dan nu weet wat het is! Hoe kunnen ze het behandelen? of heb ik dat gemist? @nance wat spannend dat je nu weet wanneer je mama gaat worden sterkte vandaag, hopelijk voel je je zo wat beter! @brendagill Gefeliciteerd met je diploma! stoer hoor, en dat tijdens de laatste loodjes, petje af! @ramoontje succes bij de vk @rach balen zo'n nacht zeg! nog fftjes en de pijntjes zijn weg Ik kon vannacht niet slapen omdat ik naar de wc moest maar geen zin had om eruit te gaan dom, heb er uren om wakker gelegen! @lien zo jij hebt lekker geshopt zeg, lekker dat je daar nog de puf voor hebt. @vruchtje Fijn dat alles goed was bij de gyn! Ben ook zo nieuwsgierig naar Sam.... spannend!
haha wakker liggen omdat je naar de wc moet maar geen zin hebt om te gaan zou iets voor mij kunnen wezen.. erg herkenbaar (jonge ben ik altijd zo sjaggie als ik lekker lig en moet plassen!) Ik had het proefkaartje van het geboortekaartje binnen, ja ik vind hem nog steeds maar 99% vind hem wel heel erg leuk en ga ook niets meer aanpassen het is nog steeds het teleurstellingsidee dus denk dat ik dat blijf hebben, de enveloppen ga ik vandaag printen (in een handgeschreven lettertype) ik doe niet aan schrijven vind ik niet mooi, en zop kan ik meteen ons retouradres er mooi bij printen.. Dan hoef ik alleen maar een mooie foto te maken voor de binnenkant van onze kaart van ons meiske kan ik allemaal met de laptop doen dus dat scheelt.. alleen moet ik nog wat verzinnen op het kraamfeest, hoe maak je nu duidelijk dat je ernaast GEEN visite wilt zonder als een bitch over te komen
Lynn, leuk dat je steeds weer even laat weten hoe het met jou en met je mannetje gaat. Is er al duidelijkheid wanneer hij mee naar huis mag, zeker nu het zo goed gaat? Sophia, inderdaad hoe je ervan komt is nu nog belangrijker dan hoe het komt! Nance, 23 maart inleiden wat spannend! Nu kun je echt naar die datum toewerken en die is echt zo! Ramoontje, succes bij vk. Hoop dat ze je alle antwoorden kunnen geven die je nodig hebt. Lien, zo vroeg pannenkoeken Daar moet ik toch echt niet aan denken. Vruchtje, welcome back! Amom, volgende keer toch maar even naar de wc gaan, dat slaapt een stuk lekkerder. Je slaapt dan in ieder geval IMD, fijn dat dan kaartje in ieder geval voor 99% naar je zin is. Misschien komt die ene procent er nog bij als je vaker naar het kaartje kijkt? Nog geen nieuws van Sam? Ik vandaag kapper aan huis, heerlijk! En mijn moeder komt gezellig langs. Gister trouwens laatste keer zw.gym gehad. Vond het leuk om te doen maar ben ook wel blij dat het er nu weer op zit.
Lynn: fijn dat je aan het ehrstellen bent! dat huilen komt natuurlijk ok door de kraamtranen. Hopelijk mag Julian nu snel naar huis! Brenda: van harte met je diploma! NU van de rust genieten! Verder vergeet ik alles sorry... Hier alles goed.. Gisteren bij de gyn weer goedgekeurd...hij dacht dat de baby nu wel met het hoofdje naar beneden lag...zou wel geweldig zijn....vrijdag een echo...hopleijk klopt het en ligt ons meisje nu goed! Volgende week vrijdagmet verlof!
ja ik heb het kaartje naast mijn bed staan en opgehangen aan de koelkast (dan kan ik eraan wennen) het is n iet zo dat ik hem lelijk vind het is een leuke vervanger maar zo blijf ik het zien, gelukkig vind Martin hem super en mijn familie ook dus kan ik ermee leven... dit is hem dan geworden http://www.martin-isabel.nl/kaartje-miley-klein.jpg Ja vind het heel knap van Lynn en Spekkie dat ze ons zo op de hoogte houden hoor, kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd heb.. @ Spekkie je zit zeker heel de dag met je neus achter de monitor als je niet bij ze bent, wij konden bij Dean alles op internet met een camera volgen! was leuk voor de thuisblijvers zeg maar, heel ons forum zat toen online naar Dean te kijken @Brenda PETJE AF HOOR dat je je diploma hebt gehaald helemaal toppie!, gefeliciteerd!
@imd ben er benieuwd waar je nu uiteindelijk dan voor gekozen hebt! Misschien komt die 1% er idd nog bij zoals Leonie al zegt...misschien even wennen? Ik zou niet echt een zin weten om dat duidelijk te maken.... Denk je dat er anders mensen onverwacht op de stoep staan? @leonie heerlijk een thuiskapper idd dom, maar was denk ik nog te slaperig om door te hebben dat het beter was om er gewoon uit te gaan