April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD echt een heel leuk kaartje!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, ben er ook weer.
    We hebben niet in een hotel geslapen, maar zijn toch maar naar huis gereden. We hebben gister hele dag òf gereden òf langs het strand gewandeld. Was echt heerlijk en heb lekker uit kunnen waaien!
    Buikje heeft zich ook goed gehouden en blijkbaar waren de autostoelen erg goed, want ik heb geen last van mijn rug gehad.
    's avonds zijn we bij een griek wat gaan eten. Was ook weer superlekker!

Enige vervelende was dat ik af en toe last van mijn benen had. Lijkt weer zo'n periode te worden dat het steeds erger wordt. :(
    Ook net al om 9.15 uit bed gestapt omdat ze zo vervelend waren. (Waren ze om 6.15 ook al, maar vond ik te vroeg ;) ) Dus Tup, ik herken dat wel.... Eerst ging ik zo graag slapen, maar tegenwoordig....
    Ow ja, ik heb ook juist pijn als ik naar de wc moet 's nachts, want dan heb ik weer die rare druk/pijn bij mijn maag. Erg vervelend. Maar ja, als ik niet ga plassen krijg ik weer pijn in mijn buik. :(

BrendaGill, GEFELICITEERD hoor! Ik vind het erg knap van je dat je dat nog voor elkaar hebt gekregen. En nu ff lekker genieten van de rust!

Lyn, wat fijn dat het allemaal goed gaat! Scheelt toch ook wel iets. Nu maar hopen dat je mannetje zo snel mogelijk naar huis mag!

Mupkuh, sterkte in het ziekenhuis!

Rach, heb je ook nog naar de schommelstoel gekeken? :) (Hier was ie niet geleverd. Dus we moeten nog een keer terug)

Sophia, als je een manier gevonden hebt om de kat niet meer op het aanrecht te laten springen hoor ik het graag. ;) (Heb er hier ook 2 die dat doen en 1 krijg ik het echt niet afgeleerd)

Lien, bij ons gaat de kleine naar schoonzus en is pas in juli. Zij is gastouder. Heeft op dit moment nog wat last van burn-out, maar ik heb het idee dat ze liefst alle andere kids afzegt en dan alleen op die van mij past, dan dat ze mij af moet zeggen.... Wel lief hoor!
    Als achtervang heb ik een kdv geregeld, die hebben nog geen contact opgenomen, maar ik heb ook geen bericht gehad dat er geen plaats zou zijn.

Buik aanraken: Was me niet eens opgevallen, maar iemand zei het heel correct: Mijn vrienden lijken niet te durven en vreemden daarentegen leggen meteen hun hand op mijn buik. :(

Vruchtje, Welkom terug. ;)

Imd, leuk kaartje! Word er lekker vrolijk van!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja en JUIST de mensen die je normaal amper ziet zijn soms echt aso gewoon, uren blijven (en kraamvisite duurt normaal echt geen hele middag) en eten verwachten, ik ben bang dat als ze die dag niet kunnen (of liever alleen komen ipv een feestje) dat ze dan alsnog erbuiten komen en dan zit ik alsnog in mijn vrije weekenden met visite waar ik geen zin in heb.. kijk een vriendin of mijn directe familie zijn altijd welkom maar juist de mensen die zich niet kunnen aanpassen DIE zie ik dan alweer komen! :evil:

Qua buik aanraken, eigenlijk geen last van.. misschien kijk ik wel te pissed off en durven ze niet :) zelfs mijn eigen moeder moet ik vragen om te komen voelen hoe ze schopt ofzo, heb ik bij de eerste anders ervaren (toen zaten er meer mensen aan mijn buik maar vond ik niet erg..)

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmm, vraag ik net of ik vanaaf bij mijn schoonzus wat kleertjes op kan halen, zegt ze: Nee, want dan komt je moeder al voor iets wat je niet mag weten....
    Hihi, word ik wel een beetje nieuwsgierig van. :)

Imd, ik zal eens gaan denken over een zinnetje wat dat duidelijk maakt zonder grof ofzo te zijn...
    :-k "Think....think....think..." :-k

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha das altijd leuk wwjc ze zijn bezig met iets stiekums hihi

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, wat spannend dat ze iets aan het bekokstoven (schrijf je dat zo?) zijn! Dan ben je ook meteen zo nieuwsgierig he!

Imd, ik vind het een erg leuk kaartje!

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ja, best wel. Maar ga er niet teveel over nadenken.
    Ik ga dadelijk manlief eens wakker maken en eens kijken of ik al wat spullen in mijn vluchttas kan doen. Bij zw-gym goede tip gekregen om wat onderleggers vast in de auto te leggen voor het geval vliezen breken en je naar het ziekenhuis moet (ik moet zowieso in zh bevallen), dan blijft de auto tenminste droog. :)
    Ow en hopen dat de bestelling van mijn winkel binnen komt. Mensen hebben al een bestelling geplaatst. :) (Die rompertjes)

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfffff, Imd, ik weet het ff echt niet. Zo gauw ik een zin of iets weet zal ik het laten weten....

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@wwjc wat fijn zo'n dagje weg! en lekker uit eten, de griek is echt m'n favoriet :D Leuk dat je familie iets aan het "doen/maken" is! spannend!

@IMD echt irritant :p net zoals mensen bij een trouwerij gewoon naar het gemeentehuis komen zonder uitgenodigd te zijn "is een openbaar gebouw" zeggen ze dan :rolleyes: Gek dat mensen niet snappen dat als je net bevallen bent je geen zin hebt in onverwachts bezoek!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    IMD: leuk kaartje! echt gave foto van dean!
    Ik zou eerlijk gezegd op het kaartje gewoon zetten: "Graag geen onverwachts bezoek"!

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Brenda gefeliciteerd. Sorrie las er gisteren overheen.

@Lynn, wat fijn dat het zo goed gaat. Meestal hoor je juist dat mensen te weinig melk hebben. :)

@Priscilla, het is toch een band wat je opbouwd met de groep he. Maar wat je al zegt in junie met de kleintjes zie je je yogaclubje ook weer.

@Nance, houd het in de gaten hoor als je teveel blijft spugen. Goed drinken he.

@Lien78, Haha vage eetgewoontes he. Ik had gisteren ook opeens trek in een boterham met honing er daarop kaas. normaal zou ik het nooit eten maar het was wel lekker. :D

@Tup, ik heb gelukkig dat mensen het gewoon vragen of het mag, aan mijn buik voelen. Als ik het weet dan vraag ik het meestal zelf aan bekende hoor. Ik zeg namenlijk ook tegen mensen als ze aan mijn buik willen zitten zonder te vragen van: Ik pak toch ook niet opeens je tieten of piemel beet omdat ik voelen. Hahah vandaar dat ze niet zo snel bij mij komen zonder toestemming.

@vruchtje24, welkom terug meis, Wat fijn dat alles goed gaat en dat de kleine al wat ingedaalt is. De vluchttassen had ik al klaar alleen vandaag ook maar het koffeertje voor mijn dochter ingepakt mocht het nodig zijn. Hmmmz alleen nog zonder borstel en tandenborsel.

@Imd, leuk dat je je proefkaartje binnenheb. Wij hebben ook dat er een foto op de kaart komt. Jij erbinnen wij op de voorkant. :)

@Leonie, heerlijk zeg een kapper aan huis. Als ik het mijn vriendin zou vragen zou ze ook wel komen denk ik maar meestal ga ik naar haar.

@Me2, ik hoop ook voor je dat ze nu ook naarbeneden ligt met haar hoofdje hoor. Ik duim mee dat de cho dat uitwijst vrijdag.

@wwjc19, welkom terug meis, Wat fijn dat je geen rotte stoelen had ;) en gemeen hoor van je schoonzus. Hahaha gelijk nieuwsgierig he.

Zo toch nog iedereen gereageerd geloof ik.

Hier gaat alles zijn gangetje behalve dat ik sinds eergisteren vlekken in mijn gezicht heb hahaha. Ik had denk ik zondag niet in de zon moeten gaan zitten. Ik heb echt een masker zeg maar.
    Hele dikke enkels en het is echt raar. Als ik op mijn enkel druk blijft gewoon mijn vinger erin staan zeg maar. Dan zie je een gat. Euh echt eng om te zien.
    Mijn vingers zijn ook dikker nu en tintelen een beetje.
    Harde buiken wat meer maar niet echt pijn. Ik heb wel het gevoel dat als ik ga plassen dat dat moeilijker gaat. Net of mijn meisje mijn uitgang van mijn blaas afkneld ofzo.

Oke veel plassen hoef ik toch niet echt maar dat komt misschien door het vocht vasthouden anders weet ik het ook niet.

Oja een leuk nieuwtje, Mijn dochter is gisteren beedigd tot een echte scout :). Ze hoort nu dus officieel bij de scouts (scouting)
    Zo trots op haar.
    De bel die het niet deed van de playmobile heb ik gewoon zo een nieuwe gekregen zonder wat terug te hoeven sturen. Helemaal geweldig vind ik dat. Ze heeft gelijk een hele mooie bedankmail gekregen van mij.

Als ik er opeens een tijdje niet ben dan kan het komen omdat mijn pc de geest heeft gegeven. Hij doet weer raar met onwijs veel errors. pffffff

12. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Brenda: Gefeliciteerd! Goed joh! Nu lekker genieten van je rust!

@ Mupkuh: sterkte!

@ Lynn: fijn te horen dat het zo goed gaat, ook met de borstvoeding! En natuurlijk dat de bevalling meeviel! Dat hoor ik graag ;)

@ Lien: opvang is hier zo goed als rond. Ma en woe gaat ze 's ochtends naar de opvang, en 's middags naar mijn schoonmoeder. Dinsdag hele dag opvang. Vanaf sept is de dinsdag zeker, juli moet nog bevestigd worden. In het ergste geval moeten we dus 2 maanden regelen met ouderschapsverlof ofzo. Dat komt wel goed dus!
    Fijn dat het bij jou ook rond is!

@ IMD: leuk kaartje hoor! Hoe je dat erop moet zetten is echt moeilijk ja!
    Pfff...ik denk nog even...

Ik heb eindelijk eens goed geslapen. Kwam er ook pas om half 11 uit en ben voor het eerst eens niet misselijk 's ochtends!
    Vanavond laatste keer zwangerschapsyoga...ben benieuwd hoeveel er nu nog zijn. Zijn er al 3 bevallen! In mei hebben we nog 1x met de baby's erbij ! Ga nu nog maar eens wat soppen...morgen komen ze voor een intake voor de kraamzorg!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha in elk geval WEL duidelijk.

Ik heb net postzegels besteld en enveloppen liggen naast me pm geprint te worden.. dus einde van deze week is alles klaar wat dat betreft.. wel fijn, ik ben best overal best bij mee (qua huishouden) maar toch dat gevoel dat ik nog alles moet doen (terwijl dat echt wel meevalt!) ik word er gek van! :rolleyes:

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Imd, ik had vergeten te kijken. OOOO wat een leuk kaartje en van Dean vind ik die foto wel heel toepasselijk erbij ja. Leuk

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mimi: dat gevoel van dat plassen dat de baby de uitgang beknelt herken ik!
    Leuk van je dochter! Zal ze zich wel heel stoer hebben gevonden!

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik heb dat ook hoor. Ik hou mijn huishouden ook wel bij. Juist omdat ik niet wil dat de kraamhulp dan nog zoveel gelijk moet doen en dat vind ik niet fijn dat mijn huis een troep is.
    Zo even weer zin maken even glazen en zo ruimen. Ik doe veel weg en aangezien mijn zusje en broertje een huis krijgen is daar alles welkom. Mooi lekker ruimen zo.
    Hahahaha

ik moet ook alleen mijn postzegels nog hebben hahaha ik zeur er al 3 weken om pffff. Moet het echt gaan halen nu.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ze was ook helemaal trots. Ik moest maar even snel van haar gelijk het emblame (ofzoiets) op haar shirt naaien. Haha gisteravond maar even gedaan.

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD en als je nou Dean laat zeggen (net als rest van het kaartje zeg maar) : mijn papa en mama hebben liever geen onverwachts bezoek, maar nodigen je graag uit voor het kraamfeest.
    ideetje?

19. Je hebt niks gemist hoor, ze doen er niks aan. Ik moet na de bevalling als alles weer op zijn plek zit een check up laten doen door de gyn. Dat is alles.

liefs

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja Zo doe ik het ik het dat zogezegd mijn dochter het zegt.

ps:
    Als je vingertjes wil komen tellen dan graag even van tevoren bellen

knuffel van ......

Deel Deze Pagina