egypte daar zijn wij net van terug..mijn vriend is ook gek op duiken...ikke niet...hij heeft daar hele mooie vissen gezien...we hebben er ook foto's van maar dan moet je me even vriendjes maken op hyves dan kun je ze zien..
Marb wat ontzettend klote voor je! Heb je al naar de VK gebeld? Ik ben vanmorgen voor de echo geweest ivm buikpijn. Via de buik zag je al een ieniemienie iets in de baarmoeder Joepiee! Ze heeft hem ook nog inwendig gedaan en kon het toen iets beter zien, er zat zelfs al hart activiteit! Ze kon niet goed meten hoe ver ik precies was maar zowieso klopte mijn eigen berekening wel aardig daar er anders ook geen hartactiviteit te zien is.... Het voelt zo onwerkelijk, zit als een zombie op de bank hihihi.
ga ik efkes doen, ik doe wel snorkelen trouwens(dat durf ik dan net haha) dan kan ik binnen 1 seconde weer normaal ademen als ik het benauwd krijg.. Morgen weer naar de gun lynn doen ze dan weer een echo?
Jodie, wow, wat super zeg! ik kan niet wachen tot mijn echo Imd, wow klinkt super allemaal. Ik heb nog nooit gedoken (of gesnorkeld), lijkt me ook wel wat. Mijn man heeft het volgens mij wel eens gedaan.
Eigenlijk voel ik me alsof ik een flink potje moet janken maar het wil niet, zou wel goed zijn, even de stress eruit maar ja haha. 1 sep. blijft mijn echo gewoon staan, dan moest ik officieel voor de eerste echo Ik heb nu nog vakantie en ben daar wel blij om, daar ik zo misselijk ben, kijk erg op tegen volgende week dan moet ik weer werken. Werk in de zorg op een zware afdeling. Laatste dagen op het oude werk en dan 2 sep. beginnen bij mijn nieuwe baan! (erg hoor moet ik meteen zeggen dat ik zwanger ben, hoop dat ze me er niet uit gooien)
Nou de eerste afspraak staat! Vrijdag ochtend naar de HA = VK (wiefie, kan op de lijst, denk ik..?) Momenteel wel pijn in mn buik/bm net als bij ongi... hoort dat? O,ja, ik wil graag zo lang mogelijk bv geven. Alleen is er op mn werk niet echt een mogelijkheid om af te kolven, maar ja dat zijn ze bij wet verplicht om wel te hebben, dus ze verzinnen maar iets! @Lynn: mooie jurk! zo, nu weer aan het werk!
Gefeliciteerd Jodie, leuk zeg! maakt het gelijk een stuk echter. Lynn, dat is idd een leuk jurkje, staat alleen niet bij de collectie die je kan bestellen of zie ik het verkeerd? Zie ook geen andere gegevens kwa merk enzo? Rach, was mijn vraag niet over bv maar ik ga ook voor bv, dat is zo'n superervaring maar in het begin ook zwaar, niet teveel romantiseren maar wel heel leuk om te doen. Trouwens ff een christenvraagje ga jij ook weleens naar christelijke conferenties? Marb ownee, geen bloed! Is het voor je gevoel over en uit? Of is het al gestopt? Morgen echo toch? hmmm ik ruik poep, even een luier verschonen
oh gaaf Jodie, heb je voor jezelf toch een beetje meer echte bevestiging! super, Ik ben benieuwd of ze bij mij donderdag al wat kunnen zien. Ik hoop het zo, dan ben ik voor mijn eigen gevoel toch iets of wat geruster. Borstvoeding, tja, aan de ene kant wel,heel graag zelfs, maar aangezien ik aan migraine lijdt en je die medicijnen niet mag slikken bij bv, denk ik dat het hier een flesje wordt. Want om nou als een levend lijk een kind bv te gaan geven ? ik denk niet dat iemand daar vrolijker van wordt. @marb, heb je al iemand gebeld zodat ze even kunnen kijken?
Marb: Jeetje meid, wat vreselijk... Heel veel sterkte Havefun: Ik heb ook migraine, maar tijdens mijn vorige zwangerschap tot lang daarna (door de bv!) heb ik niet 1x een aanval gehad, terwijl ik normaal gesproken toch wel iedere maand een keer de Sjaak ben. Heerlijk bijkomstigheid van de hormonen, zijn ze toch nog ergens goed voor Lynn: Wat een gaaf jurkje. Zeer feestelijk en ik denk erg mooi met een buikje erin! Jodie: super van de echo zeg! Imd: Jij ook een mooie jurk zeg! Amum: ekskjoes mie, ik dacht steeds als ik iets typte: ik moest nog iets antwoorden, maar ik vergat het steeds. Door de bv vraag weet ik nu weer wat het was Knap dat je zometeen twee kindjes aan de borst hebt! Hoe oud is je zoontje dan? Ik merk nu echt dat het wel veel energie van me vergt, bv en zwanger zijn. Inderdaad (vr)eet ik me echt een ongeluk aan brood en fruit! Maar goed dat ik niet misselijk ben, anders werd het nog een uitdaging! Ik ga toch over een maandje of 3 stoppen met de bv bij Dianthe. Ze kan zo driftkikkerig zijn, dat ik de strijd nu al aan zie komen als frutseltje 2 er is. En verder... weet ik het niet meer Sorry! Iemand zei dat het vreemd was dat de tweede zwangerschap als minder speciaal wordt gezien, maar dat het echt zo is merk ik wel. Wij zijn net zo blij en vervuld van dit kleine grote wonder als de eerste keer, maar de omgeving denkt daar blijkbaar anders over. De eerste keer stroomde de tent vol met cadeautjes en kaartjes en werd er steeds gebeld hoe het nu was. Nu zeggen de meeste: Oh, wat leuk! Gefeliciteerd! En verder hoor je er nooit meer iets over... Het gaat me natuurlijk niet om de cadeautjes of de aandacht, maar het is net of dit kindje voor de omgeving minder speciaal is omdat hij/zij niet de eerste is... Nou ja, misschien ben ik wel een muts en een klaagert, maar het viel me gewoon op. Merken de mama's die zwanger zijn van een tweede (of derde of vierde of...) dat ook?
JAH morgen om kwart voor 11 heb er zin in...maar toch ook heel spannend ik weet niet meer wie het zei over het merk van de jurk..jah was me ook opgevallen...geen merknaam of dat je erop kan klikken... dus heb ze weer gemaild verder gaan we vandaag toch maar niet weg...ik voel me weer niet goed...en elke geur die ik ruik ga ik over mijn nek..
Oh ja, over de borstvoeding: Jazeker dat ik dat weer wil! Sterker nog, Dianthe is bijna 19 maanden en ik geef nog steeds (ga wel over een maandje of 3 stoppen) Ik had vantevoren nooit gedacht dat ik zo lang zou blijven geven, maar Dianthe vindt het nog reuze gezellig en mama stiekum ook. Overigens geef ik alleen nog als ik alleen thuis ben, hoe fijn we het ook vinden en goed het nog steeds voor haar is (de WHO adviseert natuurlijk niet voor niets tot 2 jaar), mensen vinden het toch een beetje vreemd, een dreumesje aan de borst. En helaas heb ik niet genoeg schijt aan de buitenwereld, haha!
Marb.... jemig meis, wat een akelig nieuws Mijn ventje heeft het vanochtend op het werk verteld (wij werken in hetzelfde bedrijf) en de reactie van mijn zgn direct leidinggevende? "Goh, heb je weer mogen n**ken dan?" Echt! Er kon nog geen gefeliciteerd vanaf. Dat het geen geslepen persoonlijkheid is, is algemeen bekend. Maar dit? Sjongejonge zeg, ik heb nu al zin om te gaan werken strakjes. Voor de rest alleen maar positieve reacties gelukkig.
@ Marb: jeetje... hoop dat je de vk al ehbt gesproken, sterkte! @jodi: gaaf he zo een boontje met een hartje, zo onwerkelijk is dat dan he?! Ik ga geen borstvoeding geven. Dat heeft maar 1 reden: ik heb geen borstvoeding... Bij Dayne heb ik het 4 dagen geprobeerd, maar er kwam niet eens 1 druppel uit.... Samen met de kraamverzorgster van alles geprobeerd, maar niks werkte. Ik was bijna de hele dag bezig met mijn borsten. Dan weer kolfen, aanleggen, kolfen pfff wat een stress. Dayne was meer dan 10% afgevallen dus heb ik uiteindelijk met pijn in mijn hart besloten om op flesvoeding over te stappen. Bij ons 2e wondertje begin ik meteen met flesvoeding. Ik ga niet weer lopen stressen. @spekkie: jeetje wat is dat voor een idioot..? ik snap dat je weinig zin hebt om te gaan werken...
oh was het jou vraag niet. oops hihi ik heb wel wat over bv gelezen en inderdaad ik weet dat het ook best zwaar kan zijn. Ja ik ben in het verleden wel eens naar conferenties geweest (vroeger eojongerendagen, laatste jaren naar opwekking, dit jaar niet) bedoel je die?