mandytjuuu: dit soort dingen kun je er slecht bijhebben nu. Ik zou duidelijk aangeven wat je wel wilt en niet. Het is jouw bevalling en jouw kindje en het is belangrijk dat jij er goed bij voelt en dat er niet nog meer stress wordt veroorzaakt dan die je al hebt. Ik heb tegen mijn moeder moeten zeggen dat ze niet bij de bevalling mag zijn omdat dat voor mij extra spanningen geeft. Vond ze ook niet leuk en af en toe krijg ik nog wel van die scherpe opmerkingen maar ik voel me er zelf beter bij.
lynn ik lees net dat Julian morgen mee naar huis mag? GEWELDIG NIEUWS zeg! lekker hoor! Mijn moeder en zusje zijn vanmiddag even door de slaapkamer heen geraust , alle kleren zijn nu opgeborgen, klossen staan eronder (WOWIE wat is dat ook alweer hoog) onder mijn bed gestofzogen en gedweild, heel mijn bed en kastjes afgedaan.... pfff weer een ding van mijn lijstje! MORGEN komen ze de badkamer doen luxe he?
zo veel bijgeschreven sinds vannochtend. Ik moet even afleiding hebben want ik ben zooo onrustig! echt vreselijk, ik kan bijna niet meer stilzitten en ben de hele tijd bezig. word moe van mezelf! maargoed, ga mn best doen: amom: ik lig ook vaak wakker omdat ik moet plassen en géén zin heb eruit te gaan (t is hier altijd koud in de slaapkamer!) en de wc is ver weg! leuk dat de naam van jullie zoon als afzender achterop staat! Imd, mooie buikcollage weer hoor! en het geboortekaartje ziet er heel erg mooi uit. wat is je zoontje trouwens een knapperd zeg leonie, ben je lekker bijgeknipt? t kan maar zo de laatste keer zijn voor je bevalt! wwjc, wat lekker dat je nog een strandwandeling hebt kunnen maken (zou ik écht niet meer kunnen!) ik heb naar de schommelstoel gekeken ja, hij zag er leuk uit, maar mijn man heeft liever een stoffenstoel. Denk dat we het voor de bevalling niet meer redden, dus komt wel in mei ofzo (baby slaapt in het hele begin toch nog op onze slaapkamer). Jammer dat ze bij jullie niet in de winkel waren. Goede tip van de onderleggers. die doe ik straks in mijn vluchttas bovenop wat een domper dat je man je kaartje niet leuk vind (komt hij wel een beetje laat mee hoor ). Ben benieuwd naar zijn idee. snap dat je er ff geen zin in hebt! mimi, vervelend dat je zoveel vocht vasthoud. ik denk dat het misschien niet echt heel veel zoden aan de dijk zet, maar wat minder zout schijnt te helpen (zo hoorde ik). gefeliciteerd met je dochter! hoe gaat het trouwens op school met haar? is het weer wat rustiger? ik moet ook nog de postzegels bestellen! ga het morgen doen Ramoontje, dat drukkende gevoel kan toch juist door het indalen komen? en ik heb geen gele urine, maar wel heel weinig, en ik drink ook echt heel veel. geen idee waar al dat vocht blijft. eefje, jij omschrijft precies hoe ik me voel! Verder heb ik peper in mijn reet en voel me super opgejaagd..alles kan me even gestolen worden (Hier in en om het huis) en wil gewoon alles klaar hebben voor de beeb.. Lynn, wat een goed nieuws! Ohh kan je vannacht nog slapen denk je? heerlijk zeg! madytjuuu, oohh wat is jou bloeddruk hoog! houd je je rustig!? je verhaal klinkt heel vervelend. Het is als buitenstaander altijd heel makkelijk om advies te geven (weet ik..) maar... je moet je moeder écht duidelijk maken dat dit jou (jullie) kind is, dat jullie beslissen hoe, wat en wanneer en dat je je zo beklemd voelt door haar bemoeienis dat je je alleen nog maar gespannen voelt zo, en echt twijfelt of je haar uberhaubt je kindje wel wilt laten zien direct na de bevalling. misschien kan je het haar in een brief schrijven, dan kan je rustig over je woorden nadenken? Ik had trouwens een idee, weet niet of iemand hier het al heeft bedacht of gezegd, maar wij leggen een schrift met harde kaft neer voor de kraambezoek zodat iedereen iets kan krabbelen. leuk als de baby later groot is en leest wat de visite van hem/haar vond!
Ik had vandaag even zitten rijmen en kwam op dit versje: Een zusje is heel gezellig hoor, maar ze ligt nog wel vaak op één oor. Mijn mama is ook erg druk in de weer dus doen wij geen kraamvisite dit keer. MAAR natuurlijk wel een te gek kraamfeest, ook omdat er hier zoveel jarigen zijn geweest. Natuurlijk vooral omdat onze Miley dat verdiend en er zich niet elke dag zo'n mooi en lief zusje zich aandiend. Dus kom gezellig op 10 mei 2009 haar leren kennen en laat je door mijn papa en mama die dag verwennen. Laat je wel even weten of je die dag komt? dan word je door ons allemaal van harte verwelkomd! Liefs Dean let trouwens even niet op spelling e.d. ben doodmoe, dean hangt hier aan mijn been en nederland is mijn "goedste" vak
IMD: super leuk zeg het geboortekaartje en ook het rijmpje is echt heel leuk. Me2: ik hoop dat de gyn gelijk heeft en het nu goed ligt. Wel leuk dat je echo krijgt! wwjc: jammer dat je man jouw geboortekaartje niet leuk vind. Is ie niet over te halen. Maar op die manier is het ook niet meer leuk natuurlijk. Hoop dat jullie er samen uitkomen. Lynn: super nieuws zeg dat die kleine morgen mee naar huis mag. Echt blij voor jullie Hoe is het verder met de rest van de meiden? Vraagje hoe doen jullie dat met versieren? Verwachten jullie dat jullie ouders/schoonouders etc. dan gaan doen? En wil je zelf daar iets over inbrengen wat je wel/niet leuk vind. Ik weet zeker dat zij dat wel gaan doen maar ga toch via manlief even doorlaten schemeren wat ik leuk vind. Zo een ooievaar die naar binnenvliegt is onwijs leuk, maar toch wil ik die niet omdat iedereen die zowat al heeft en vind ik niet meer origineel. gr vruchtje
@SAM: Gefeliciteerd met YASMINE!! Hele mooie naam en een mooi gewicht.. Ik hoop dat jullie snel samen thuis zijn.. @IMD: Mooi versje..Erg lief en duidelijk.. @RACH: Lastig he..Helemaal als je wel wilt maar je lijf het eigenlijk niet kan.. Ik voel me nu echt 'op'..Het is laat voor mijn doen..Hubbie begon een uurtje later vanaaf dus was nog wat langer op.. Dus ik ga op bed..Beetje tv kijken /lezen en lekker slapen. Morgen ochtend op controle. Iedereen die een breekpunt heeft:Kop op!! Je kan het!! Tot morgen meiden..x
Ah, Sam is bevallen! Gefliciteerd met Yasmine! Ik ben benieuwd naar je verhaal... Eefje: Goeie oppepper, geldt natuurlijk ook voor jou You can do it toooooooooooo! Imd, onwijs leuk gedicht zo!
Oh en vruchtje, qua versieren....goeie vraag, ik heb er nog werkelijk geen idee van! Ik zal eens een bal opgooien idd.
Wat zijn mijn benen weer vervelend. Hele dag door nog wel. Zo kan ik toch niet slapen. Heb zooo'n slaap.... Sorry, moest er even uit... Sam, Gefeliciteerd met je dochter! Rach, ik was vandaag weer wezen vragen bij de Praxis en nu bleek dat heel de zending (dus van heel Nederland) niet aangekomen was. Dus geen enkele praxis heeft die stoel. Baal er wel van.. Enige andere wat in de buurt komt is 120 euro en kan ik niet van tevoren bekijken.... Imd, erg mooi versje! En duidelijk. Als aankondiging heb ik tot nu toe alleen rompers waar de naam op komt, maar als ie later/op tijd komt hoop ik zo'n raamsticker zelf gemaakt te hebben.
Hallo, YES, ik heb vanmiddag mijn mannetje opgehaald uit het ziekenhuis! Gelukkig is hij weer thuis zeg .Hij lag net effe te slapen boven ik lag op de bank..hihi ben zelf ook best moe van deze week. Waarschijnlijk moeten we een bank schema maken Hij is dus nog best moe en zijn gezicht is nog stijf, maar we hebben goeie moed. Volgende week donderdag DE dag van de uitslag van de klieren @foto/film : Tjaa ik wil mijn man graag naast me en niet als een japanner met foto en filmcamera in de weer. Maar ik wil ook wel fotos en film, maar ook geen vreemde erbij ach hij moet af en toe maar een foto maken en filmen misschien statief? @Vocht : Het begint een beetje te komen dikke vingers dus ringen maar afgedaan en mijn elastiek van mijn sokken zie je echt duidelijk zitten! @Jodie : Hier ook best veel afscheiding wat anders ruikt, maar dat was ook normaal volgens de VK (ik had nooit gedacht dat ik zo blij zou worden van dat woord!) @Lien, wat fijn van de opvang! Ik durf niet zo goed te bellen eigenlijk @Krampen : Ja inderdaad hier ook af en toe, maar zonder regelmaat. Wel gisteravond steken in mijn muts! Even gegoogeld en het is waarschijnlijk de indaling? @BrendaGill : Zo geslaagd! Gefeliciteerd! Echt goed van je hoor, dat even doen terwijl je zwanger bent diep respect! @Mupkuh : Sterkte! @Lynn : Wel fijn dat kolven zo goed gaat! Welk merk kolf heb je dan? O en helemaal geweldig dat julian morgen al naar huis mag! @wwjc : Fijn dat je dagje samen fijn was! Maar dat hij nou je kaartje weer niet leuk vind zucht en dan zeggen ze wat over vrouwen en zwanger. @Mo : Jee dat wordt nog lastig zeg! Ik hoop dat je mannetje dan wel weer kan rijden! @mandytju : Toch wel fijn dat je het thuis mag afwachten! Ik hoop dat er snel wat gebeurt! En wat al die moeders betreft, gewoon zeggen wat je wil hoor. Je kan nooit iedereen tevreden stellen helaas! @SAM : GEFELICITEERD! Nou ik weer even banken .daarna gaan we vroeg slapen, maar eerst even lekker tegen elkaar aanliggen .
@Sam gefeliciteerd met je dochtertje Yasmine (mooie naam!) Nog best een flinke meid zeg! sorry rest lees ik morgen terug, ben flink slaperig
NOU meiden ik mag geeneens bevallen voor maandag mijn man is amper thuis, hij komt morgenavond helemaal niet thuis want anders kregen ze het niet af, en vrijdag was nog de vraag, en zaterdag en zondag moet hij ook gewoon werken van 5-6 uur tot ergens minimaal 19 uur savonds.. kortom ik ben weer single (KIDDING alhoewel het soms als je moe bent en een kindje in je buik en aan je been hebt soms wel effe zo voelt) maarja ik weet hoe het werkt het hoort erbij, normaal gesproken vind ik het niet zo erg maar het is gewoon effe shit qua planning (mijn bevallingsperiode valt precies in onze hectische periode) Ach we komen er wel weer doorheen, Dean misschien even een middagje naar oma van het weekend haha (kan ik nog efkes lui doen) ze komen zoiezo morgen weer poetsen dus is wel gezellig! het scheelt ik weet dat ie alles juist VOOR ons doet en dat maakt me ergens wel weer trots op hem, en het is gewoon altijd doorpezen met eigen zaak zou ik aan gewend moeten zijn he?
hoi ben ik weer even...ga zo slapen en dan om half 12 weer kolven... julian is van de nacht voeding af...heeft hij super gedaan 12 uur gedronken en om 6 uur weer gekomen....vandaag de rooming inn gehad...oe we zijn nog wel onzeker maar morgen krijgen we nog 3 dagen na zorg dus dat gaat thuis wel goed komen julian is trouwens bij op geboorte gewicht hij begon met 2550 gram en is nu naar een week 2540 gram...dus das geweldig! voor de Medela Pump in Style Advanced is super wilde eigenlijk de freestyle maar die hadden ze niet...en ik moest hem natuurlijk meteen hebben....ze zijn wel erg prijzig 300 euro maar ik moest wel een goede hebben want het moest vervoert worden en al! Sam gefeliciteerd met je dochter....