April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @SAM, Gefeliciteerd met Yasmine.

@Lynn, wat fijn dat je zoon vandaag naar huis mag.

Hier nog steeds dikke enkels en opruimmanie is nog niet over. Heb nu slapende vingenrs de hele tijd en dat terwijl mijn vingers wel meevallen vind ik.

Mijn dochter gistermiddag tegen mij. mama ik denk dat mijn zusje over 2 weken gaat bevallen. Ik zeg o beval je zusje over 2 weken. hahaha ze moest al lachen ze had het al door. Ze zegt ja ik denk dat ze over twee weken komt maar ik hoop volgende week al. Maandag is wel leuk :confused: :) . Hahaha ik zeg sorrie meis daar heeft mama niks over te zeggen. Ik kan niet zeggen zo ik wil de maandag dus maandag komt ze. hahaha

Scheetje is het ook hoor

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Sam, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam!

Oooooooh nu zijn er hier al 4 bevallen, van het zwangerschapsgymgroepje al 3, en uit ons dorp is iedereen voor mij al bevallen!
    Krijg nu toch wel echt de kriebels.... hihihihi

3. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    SAM, GEFELICITEERD MET JE DOCHTER! WAT ONTZETTEND FIJN DAT ZE AL ZO GROOT IS. SUPER.
    @Nance: hier ook twijfel over BV/FV. Ik heb aangegeven in het z'huis dat ik eerst BV wil proberen (2x aanleggen), maar niet tegen heug en meug. Lukt het niet, dan FV.
    @Lynn: wat super dat Julian het zo goed doet. Ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen.
    @BrendaGill: gefeliciteerd met je HBO-diploma!

@All: ik heb alles weer bijgelezen, maar ik ben zo'n boel vergeten. Sorry. Komt omdat ik gisteren een echte @#@dag heb gehad. Ik ben namelijk gisterochtend niet goed geworden. Heel erg duizelig, hoofdpijn en vlekken voor de ogen. Dus, z'huis gebeld en moest komen. Daar bleek dat mijn bloeddruk te laag is (100/50) en in combinatie met mijn ijzer- en B12 tekort (ijzer is 5,8 en B12 130) en mijn suikerdieet ben ik gewoon fysiek (en mentaal) op. Ik ben zo extreem moe. Nu ga ik met de dietiste opnieuw mijn dieet bekijken, want ondertussen val ik ook steeds meer af, dus dat is ook niet goed. En maandag gaan we de B12-injecties bespreken, want ik neem niet goed op en het zou een deel van mijn lusteloosheid kunnen verklaren. En ze willen me laten aansterken voor de bevalling, anders zou ik die niet eens aankunnen en wordt het dus een ks. Ik baalde zo ontzettend gisteren; bah. Gelukkig vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens 4 uur aan een stuk doorgeslapen; da's wel lekker. Voel me nu dus wat beter.

Met de baby gaat het trouwens super. Hij ligt met zijn hoofd naar beneden in mijn bekken. Helaas nog niet volledig ingedaald, dus hij kan nog keren. Maar, dat hoop ik niet...... (alhoewel, als ik toch een ks krijg, maakt dat ook niet meer uit).

Einde EGO-bericht.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    goeiemorgen,

Niemand profijt gehad van de volle maan :D!
    Krijg hier ook weer wat meer energie lijkt wel wil alles schoon hebben oehh als ik het zo lees nesteldrang misschien haha.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Priscilla; hier ook lekker wat meer energie, heerlijk!
    Ga nu zo boven even lekker alles fris en fruitig maken in mijn pyama, hahaha heerlijk!

Ik geniet enorm van deze periode!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Heb ik ook last van hoor. Alleen omdat ik weet dat mijn enkels dan nog dikker worden neem ik heel veel zit pauzes :) .

7. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    @Eenwondertje: Sterkte ermee, klinkt allemaal wel erg veel bij elkaar!

@Lynn: wat heerlijk dat je mannetje misschien vandaag naar huis kan! Ik hoop het echt voor je...

@Sam: gefeliciteerd met je dochtertje! WHO'S NEXT?

Ikke niet (hoop ik) moet nog 4 dagen werken en ben nu echt aan het aftellen........En moet nog zoveel regelen (belangrijkste is geboortekaartjes, we hebben nog NIKS geregeld, erg hè) en we twijfelen nog tussen 2 namen. Kortom: beeb blijf nog maar eventjes een paar weekjes zitten

Weet iemand trouwens iets tegen uitpuilende navels? Vind dat zo lelijk onder mijn kleding maar zelfs drie laagjes verbergen het niet. Is daar iets anders op gevonden?

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja inderdaad heerlijk voel me ook echt beter als dat nou even zo blijft! Dan zijn de laatste weekjes ook niet zo zwaar.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Sorrie, ik heb geen navel meer. Ik had altijd een klein bolletje half erin maar nu is het glad :confused:

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    uitpuilende navels zou het ook niet weten heb een groot gapend gat zoals altijd.

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ook nog steeds een gat met ernaast een grote, dikke moedervlek. :(
    En ook mijn buik is nog steeds niet mooi rond. Nog steeds zo'n rare overhangende bovenbuik en gleuf. :(

Eenwondertje, het zit je ook niet mee hè? :(
    Even dikke knuf van mij....

Ook voor Eefje, kan me voorstellen dat je helemaal op bent en het idee hebt dat je het niet nog een maand gaat redden...

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    De ene keer puilt mijn navel uit en de andere keer is hij weer plat...

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mijn vent is vrij vandaag en ligt nog steeds te slapen...ik wil dat hij wakker wordt hahaha

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, ik wil die van mij ook! (Ook vrij en slaapt nog)

We kunnen vandaag 2x de grijze bak buiten zetten en is ook wel nodig, maar nu is ie de eerste keer maar half geleegd omdat meneer teveel gefrot heeft. Mag ie dus zelf dadelijk ff oplossen....

Bovendien hebben we drukke planning wederom.
    Ons mannetje voor de auto bellen voor nieuwe dieseltank, naar kennissen van ons voor rolgordijn babykamer, man wil plankje nog ophangen, rolgordijn praxis terugbrengen, vaatwasser in- en uitruimen, boodschappen doen en nog was draaien.... En misschien komt man van rolgordijn vandaag wel meten en mijn schoonzus komt vandaag nog wat babykleertjes brengen...

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat had ik vorige week. Onze container was voor de helft leeg. Er zat aangestapt plastic in en een vuilniszak. Ik heb het plastic losgemaakt en kwam er achter dat dan de container helemaal vol was. Ik heb de woningbouw gebeld en gezegd dat mijn container niet leeg was. De volgende ochtend is hij weer geleegd :) .

Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat hij het niet te erg moet aanstampen.

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ja, dat is bij ons dus ook het geval. Was/is het plastic wat bij de babykamer zat. Heeft ie idd teveel aangedrukt. We hoopten vandaag dat witte piepschuim erin kwijt te kunnen en nog wat zooi, maar denk dat ie idd 3/4 vol zit als dat plastic los is.
    Maar bij ons mag hij dat mooi lostrekken. Ik ben maar klein en met die buik nu gaat dat echt niet lukken.

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @sam: gefeliciteerd met je kleine prinsesje! ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel samen naar huis mogen.

@wondertje: jee, balen, zeg. hopelijk hebben ze je snel were op de rit.

@navel: er zijn stickers te krijgen vanuit USA, zgn. 'popperstoppers' die je uitpuil-navel in bedwang schijnen te houden. hier is mijn navel nu plat, terwijl ik eerst een enorm diepe navel had. raar hoor!
    en ik krijg nu ook striae.... :cry: kon haast niet anders met zo'n enorme buik, maar toch balen.

@rest: ik probeer bij te lezen, maar het gata zo hard nu de meesten met verlof zijn, en dan vergeet ik 3/4 weer. sorry. hoop dat alles goed is met iedereen!

over hier: de hond is weer niet lekker vandaag. lijkt wat grieperig ofzo. nu schijnt er ook ene soort honden-buikgriep te heersen, dus wie weet heeft ze dat wel. ze ligt nu ingepakt in dekentjes op de bank naast me. arm ding!
    ik houd dus maar een rustig dagje hier, dan kan ik 'r in de smiezen houden.

jullie fijne dag gewenst. het weer is hier druilerig, terwijl het gister zo mooi was... bij jullie hopelijk beter! doeggg!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ah, hondje heeft het bij jullie ook te verduren.... :(

Hier ook weer druilerig in tegenstelling tot gister. Zal blij zijn als het wat meer voorjaar is. Graad of 15-20 met lekker zonnetje! *zucht*

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow, arme Wybe heeft weer de hik.... :)

Hmm, soms ben ik best een doos. Ik had nl op mp 1 schommelstoel gezien die ik misschien wel wilde, maar vond dat vrij duur (99 euro + 20 verzendk). Nu blijkt die zaak hier in ehv te zitten (dus geen verzendkosten) en die zaak is de buren van waar we het rolgordijn gaan bestellen (ouders van vriendin van ons en mijn man repareert hun computers wel eens).... Zal eens vragen of zij niet wat kunnen regelen met de prijs. :)

Hihi, nu ga ik helemaal mijn man uit bed schoppen....

See you later! ;)

20. Sam: gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!

Deel Deze Pagina