Coto, fijn dat je man weer thuis is. Grappig dat jullie nu een bankschema moeten zouden kunnen/moeten maken. Mag hij wel alweer alles eten of moet het vloeibaar zijn? nance, voor mij staat bv vast. Uiteraard hopen dat het lukt. Hoe komt het dat je nu toch twijfelt. Lastig hoor! Mirjanne, daar word je volgens mij ook heel erg moe van heel de tijd weeën en harde buiken. Laat die kleine nu echt maar snel komen, je bent ook bijna 37 weken! Ramoontje, lekker actief zo meteen! Altijd lekker als het schoon is. Pientje, hoe gaat het? Eefje, lastig zo dat je slecht slaapt en dat je zoontje ook nog komt en je daarna weer niet in kan slapen. Hoop dat de vk je een goede tip kan geven. Mimi, wat een schatje die dochter van je! Wie weet voelt ze het aan....... Eenwondertje, vervelend dat je zo'n rotdag had. Wel fijn dat ze je goed hebben onderzocht. Nu kijken met dietist of er iets veranderd kan worden. Hoop het heel erg voor je! Loeka, nee dan moet jij maar niet de volgende worden. Nog veel te veel dingen om te doen! Wwjc, inderdaad lekker druk. Let je wel op met je buik en rugpijn. Zou leuk zijn als je mooi prijsje kunt regelen, doe maar goed je best! Lien, wat vervelend dat het steeds niet helemaal lekker gaat met de hond. Die is echt even aan het kwakkelen. Hoop dat het snel mooi weer wordt en dat hem dat goed doet. (of was het een haar, ik weet het even niet meer ) All, net urine ingeleverd. Mag tussen 1 en 3 terug bellen. Denk dat er niets uitkomt maar wil het voor de zekerheid toch even checken, anders blijf ik me afvragen of het een blaasontsteking is. Kunnen sommige even beetje van die schoonmaakwoede hierheen sturen. Ik moet veel plat liggen maar in de periode dat ik wel wat mag doen komt er nog niet veel uit mijn handen. Terwijl ik nog wel van alles moet doen.
net naar mijn oma geweest, zussie belde als ik meeging, ja effe eruit heerlijk, ze gaat met mijn moeder winkelen, begin van de ochtend zei ik ja ik ga mee leuk, gezellie, met mams en zussie, maar helaas teveel pijn ineens weer aan rug en buik, dus toch maar niet mee, jammer nu zit ik hier weer thuis balen. pfff ach ja er komen nog wel meer momenten om te winkelen. merk dat alles me te zwaar wordt, kan nog niet eens fantsoenlijk naar de winkel hierover, of effe een uurtje op bezoek,de honden kan ik niet meer uitlaten, kost me al te veel energie, moet me zelfs zometeen een uurtje gaan liggen, heb zo'n pijn ineens,
Morning ladies, Sam: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Erg mooie naam ook ! Lien: Knuffel voor je hondje ! wwjc en brendagill: succes met het wakker maken van jullie mannen Verder weet ik het niet meer, ben erg moe vandaag.... Net bij VK op controlle geweest en alles is goed met ons meisje, nog steeds in een stuit en daar komt ze waarschijnlijk ook niet meer uit... Bah wat een vies weer, ik ga zo heel even een boodschap doen en dan lekker joggingbroek aan en lekker dagje voor de tv hangen denk ik...
haha oeps viel nou die pan zo hard uit je handen Die van mij vind uitslapen 9 uur ofzo dus nooit geen "last" van (een voordeel als je altijd zo vroeg je bedje uit moet, als ie later slaapt moet ik hem wakker maken want dan is heel zijn dag naar de kloten en vind ie niet lekker..
Sam, gefeliciteerd met jullie dochter Yasmine!! Hier alles oke! Mijn kolfhoeveelheden lopen mooi op lijkt het wel, dus ik heb de mannen ingehaald Hopelijk kan ik nu ook eens een voorraad aan gaan leggen... En ze liggen nu allebei in een bedje, zonder kruik of warmtematje! Ze zijn ook van de monitor af en liggen dus op de medium care. Weer een stap dichter bij de deur van het zh. Nu gaan ze allebei met het flesje oefenen (wat ook al goed gaat) en dan is het wachten op de 36 weken, 2200 gram (dat zal morgen wel zijn) en 7 voedingen per dag. Dat laatste vind ik lichtelijk belachelijk, want ik vind het vrij normaal dat babies de eerste weken twee nachtvoedingen krijgen, zeker als het borstkindjes zijn. Maar goed, dat vechten we nog wel uit met de kinderarts. Voor hetzelfde geld kunnen ze het wel prima zonder die ene nachtvoeding.
whahaha 'popperstoppers' wat een geweldige naam maarreh.. waar koop je die dan? 8-[ Hier ook een plopper, ik vind het niet heel erg (mooi is anders) maar vind het wel vervelend dat iedereen er een opmerking over moet maken. moet dat nou
Die van mij hoeft idd normaal pas rond half 9 zijn bed uit, dus ik mag hem rond 11 uur wel wakker maken, dat is voor hem uitslapen. Alleen vannacht was ie weer laat thuis omdat hij gister een presentatie had in Badhoevedorp. En we hebben nog hele tijd gekletst en geknuffeld en toen was het half 4. Dus vond dat hij wel tot half 12 uit mocht slapen. Hij heeft nu zijn koffie op, dus nu gaan we aan de gang. (Alhoewel ik in tussentijd al wat opgeruimd heb en de vaatwasser in-en uitgeruimd.)
Spekkie, wat fijn dat het goed gaat met de borstvoedingshoeveelheden en met je mannetjes. Doordat je met de fles gaat oefenen, betekent dat dat ze voortaan de bv dmv de fles krijgen en niet aan de borst? Of heb ik dat verkeerd? Ga maar eens lekker stoeien met die kinderarts, goed is goed en als de mannetjes het lekker en goed doen is dat het belangrijkste!
Sam: GEFELICITEERD! Heerlijk dat alles toch goed is gekomen! Geniet van je meisje! Mooie naam! Even ego berichtje: Ik voel me helemaal niet lekker, zag vanmorgen niet goed. Letters danste voor mijn ogen zeg maar...verder misselijk, hoofdpijn, en ongi-krampen...en super suf! Heb gelukkig net nog wat geslapen, mijn ogen zijn weer redelijk normaal nu. Moet om half 3 naar de verloskundige gelukkig! Vind het maar eng...voelde me gister overdag juist super goed! En gisteravond ging het ineens mis...
he bah Blimey! Doe maar heel rustig aan tot dat je naar vk moet. Is er iemand die met je mee kan/gaat, zodat je niet hoeft te rijden?
bimley kijk je uit dat je geen zwangerschapsvergiftinging hebt? hier is julian thuis.....ik lig nu lekker met hem boven....hij ligt nu heerlijk in zijn wiegjes...mmm wat is dit heerlijk zeg spekkie fijn dat ze allebei op lowcare liggen....nu kunnen ze bijna naar huis! en over die voedingen..julian zou dan ook niet naar huis hebben mogen gaan...maar vannacht kwam hij toch voor 20 ml....ik geef de borst dus hun vonden het ook niet erg! zo nu ga ik even genieten....
Lynn: wat geweldig nieuws! Heerlijk geniet ervan nu hij thuis is.... hoeveel weegt hij nu? En past ie kleertjes maat 44 of al maat 50? Lien - bedankt voor de tip! Plopperstoppers HAHAHA echt grappig. Ik vond de volgende link: https://www.missoops.com/products/detai ... duct_id=13 Is idd helaas een US site. Vraag me af of ze ook in NL te koop zijn, wellicht onder een andere naam. Vind die navel plop zooo irritant, het het echt al sinds week 24 ofzo.. ( Op mijn werk kan ik daardoor niet alles meer aan, want wil niet dat dat te opvallend is... maar gelukkig nog maar 4 daagjes werken - YES! )
@spekkie goed nieuws zeg. hopelijk mogen jou mannetjes ook gauw naar huis. Idd een beetje van je laten horen @lynn wat fijn moet dat zijn zeg! lekker thuis met je mannetje lekker genieten nu!
Is het bij jullie ook van dat geestdodende niet motiverende snertweer?! Bah, ik wilde van alles doen, maar dit stimuleert niet. Toch maar weer slapen dan en de rest van de babykleertjes wassen?
Hier ook last van, heb ook nergens zin in met dit saaie rot weer... Maarrrrr keek net op knmi.nl en de verwachtingen voor volgende week zijn goed ! Wordt het een beetje lente
Spekkie en Lynn fijn dat alles goed gaat met jullie en jullie mannetjes! het is inderdaad echt slaapweer zeg bah!
Lynn: wat fijn dat Julian thuis is! Geniet ervan! Kan me voorstellen dat het heerlijk voelt! Ik moet toch alleen naar de verloskundig, is gelukkig nog geen 10 min...En gaat weer beter nu. Vanmorgen had ik het niet gedruft. Ben benieuwd wat ze zeggen. Zwakt steeds verder, nu eigenlijk alleen nog hoofdpijn. Jullie horen het zo wel! Fijn dat het volgende week beter weer wordt, hier word je inderdaad niet vrolijk van!