April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Succes Blimey! Duim voor je dat het niets ergs is.

2. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Zo, ik ben weer terug. Niks raars aan de hand. Bloeddruk goed, ijzer goed...Waarschijnlijk even flink moe en spanning. Was gisteravond/vannacht wel ineens heel erg met de bevalling en alles bezig. VAnmorgen vroeg kwam de kraamhulp al...Onbewust nogal druk gemaakt waarschijnlijk!

Ze is gelukkig al helemaal ingedaald. Toch blijf ik wat lichte krampjes voelen. Nou ja...we zien wel!

Bedankt voor het meeleven!

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Gelukkig maar Blimey :D! wat spanning niet kan doen he met een mens.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sushi: jammer dat ze nog steeds in stuitligging ligt

Spekkie: fijn dat alles zo goed gaat met jullie 2 jongens

Blimey: vervelend meid dat je je zo beroerd voelde. Gelukkig was alles goed bij VK. En fijn idee hoor dat de kleine al helemaal is ingedaald. Die ongiekrampen komen me wel bekend voor zo af en toe zeurderige pijn.

Lynn: ahhhhhhhh wat heerlijk dat je lekker thuis bent met je kleine mannetje. Geniet van elkaar!

Hier heeft mijn moeder een begin in huis gemaakt met schoonmaken. Ik beetje wat lichte dingen opgeruimd en schoongemaakt. Voel me heerlijk als het dan weer wordt opgeruimd en schoongemaakt.

gr vruchtje

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    blimey, fijn dat alles toch goed was bij vk. Goede geruststelling!

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    blimey ...fijn dat het goed gaat!

lynn ...geniet lekker van je knulletje!

Schoonmaken....wat hebben jullie een geluk met al die schoonmaaksters(moeders/zussen ect).Ik moet het helemaal alleen doen hiero...

sushi....shit dat het nog in een stuit ligt!

hier weer zat gedaan tot nu toe!net weer wat kleur in huis gehaald van plantjes...en nu zo meteen lasagna maken voor straks!
    De kleien heeft weer is voor de verandering de hik, dus wip op en neer op men stoel!

7. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Sushi: ga je eigenlijk voor een keizersnee of stuitbevalling? Of heb ik dat ergens gemist?

@ Vruchtje: lekker gevoel he, huis aan kant! Ik kan er nu ook echt van genieten!

Al doe ik vandaag even lekker helemaal niks, ben toch wel beetje geschrokken! Lekker rustig bijkomen en even niet nadenken over wat er nog gedaan moet worden (niet dat dat veel is...)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ah ramoontje vind ik zielig dat jij alles alleen moet doen. Rustig aan dan maar hé.

blimey: zeker heerlijk. Snap dat je geschrokken bent en rust is inderdaad even belangrijkste voor jou en de kleine. De rest komt wel.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Alles was goed bij de VK..Beeb is volledig ingedaald en ligt vast..Heb een snelle echo gehad..Liggingsecho..En dat was goed.
    Bloeddruk:130/75 netjes dus..
    Verder de tip gekregen om Skeelerhandschoenen te dragen bij het slapen.. :) IVM vocht wat dan niet zo makkelijk de zenuwen knelt..
    Nou ik kijk wel of ik die nog ga halen (laat halen)

Bedankt voor de **KNUFFS** ;)

Heb verder ongikrampjes (licht) en harde buiken..
    Maar denk dat het nog wel 3 tot 3,5 week duurt..Ik denk ergens tussen 2 en 8 april..(Ben de 11e uitgeteld)

LYNN:Super zeg dat JULIAN lekker bij jullie thuis is.. :whistle:
    BLIMEY: Ben blij dat het niks verontrustens is..Lekker chillen nu.. ;)

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Eefje fijn dat alles goed was. En skeelerhandschoenen apart zeg :D lijkt me wel rot slapen maar als het helpt haha.

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Zielig he!...

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nou tis wa allemaal!zat te lezen op maart mama's en was er eentje die van morgen een hele snelle bevalling heeft gehad, wel fijn!en nu al online was....zo wil ik het ook!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lyn, wat lijkt me dat heerlijk dat je mannetje gewoon thuis in zijn wiegje ligt te slapen! *zucht*

Blimey, gelukkig toch alles goed...

Hier weer flink wat gedaan. Wel net pas geluncht. :oops:
    Helaas geen korting kunnen regelen op de schommelstoel, dus manlief wil nog even verder kijken..

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    nou dat wil iedereen denk ik wel zo'n snelle bevalling :p ik ga er maar niet op hopen :)

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Blimey, wat fijn dat alles toch goed is. Probeer toch je rust te nemen he zodat je je minder beroerd gaat voelen.

Hier doe ik ook de schoonmaak alleen, behalve als mannetje in weekend thuis is dan wil hij nog weleens wat doen. Mijn vriendin heeft het al aangeboden maar eerlijk gezegd wil ik niemand in huis halen ervoor. Ik vind het al erg genoeg dat dadenlijk de kraamhulp al aan mijn spullen zit.

Ik heb sinds vanmiddag weer wat last van mijn buik nou ja beetje aan de zijkant alsof ik teveel gelopen heb ofzo. Heel raar want ik heb haast niet gelopen. Ja om naar de toilet te gaan zeg maar.

Het ongigevoel wat ik ook weleens heb is bij mij dat ze al ingedaald ligt en verder indaalt. Dat zei mijn vk. Aangezien haar hoofdje al onder ligt en als ze dan beweegd voel ik een hoop ja.

16. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Dan kan het ook zeker niet tegenvallen!;)

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga voor de keizersnee, is ook al ingepland dus ik kan echt aftellen nu... Zag een stuitbevalling echt niet zitten...

18. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    weer zo'n rugpijn als vorige week, gaat niet over ook niet in bad, en ongi gevoel in buik, nergens puf voor.
    pfff wordt er een beetje gek van zo uitgeschakeld te zijn. sorry voor mijn gezeur maar moet het echt kwijt.mannetje is ook nog later thuis.

heb bijgelezen maar niet de puf om te reageren sorry dames.

19. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Jee...spannend , zeg je ook waarneer je een keizersnee krijgt of hou je het geheim?spannend!

wwjc...was je nog weg geweest naar een hotelletje?of heb ik echt zwangerschaps dementie?

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ramoontje, zijn wel weggeweest, maar niet naar hotelletje. Zijn hele dag naar strand geweest en lekker uit eten. Toen vond ik het wel weer genoeg. :)

Deel Deze Pagina