April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blimey

Blimey Actief lid

Aug 9, 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Eefje: skeelerhandschoenen? Hmmm maf dat dat zou helpen! Ik zou volgens mij per ongeluk mijn vriend er mee slaan 's nachts, haha!

Jeetje, 's ochtends ff bevallen en 's middags weer online! LAten we er inderdaad maar niet op rekenen!

@ wwcj: balen dat korting niet gelukt is! Een vriendin van mij heeft maandag die van de praxis gehaald. Maar las ik niet dat je zei dat ze die nergens (meer) hadden? Zij heeft hem uit Hoofddorp...

Ik ben zo te lezen dus niet de enige met de krampjes! Tot gister dacht ik nog: wat bedoelen ze hier toch steeds met dat 'rommelen', heb nergens last van! Maar nu snap ik het! Denk dat daar mijn spanning ook wel vandaan komt. Ben nu zo bewust van alles wat ik voel...

@ Sushi: fijn dat je in ieder geval een keus hebt gemaakt! Lijkt me erg moeilijk beslissen! Op yoga zijn er 2 (van de 12!) met stuitligging. 1tje gaat voor een stuitbevalling, de andere ook voor een keizersnee. Heerlijk dat je nu echt kan aftellen!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Blimey, tegen mij zei hij dat ze nergens geleverd waren! Weet je het zeker? Dan ga ik nl nog ff bellen....

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Okee, nou is toch ook lekker!fftjes met z'n 2e weg!als je het maar naar je zin heb gehad... :D

4. Blimey

Blimey Actief lid

Aug 9, 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Nance: he bah! Vervelend joh! Sterkte er mee! Helpt een warme kruik ook niet?

Ik ga lekker op de bank voor tv voor de rest van de avond! Even lekker alles van me af zetten!

Fijne avond allemaal!

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @nance het beste is om er aan toe te geven voelde me vorige week ook zo belabberd alles deed zeer viel uit me handen vreselijk moe. Heb toen maar veel geslapen en moet zeggen dat het wel geholpen heeft voor een deel. Sterkte!

Al iemand aan het puffen ;)
    Ik gaat pannenkoeken bakken :p

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ook graag pannenkoekje voor mij aub. Hoeft niets op. :)
    Hihi, heb echt geen puf om ze te bakken vandaag....
    Ik laat hubbie straks koken.

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmm alhoewel, doe maar met poedersuiker EN stroop. (goed voor het ijzer. :) )

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier zeg ik het wel maar verder houden we het geheim.... Ik heb woensdag 25 maart de keizersnede... Spannend he ?! Ben echt aan het aftellen hoor ;)

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Blimey: Keus was voor ons gauw gemaak, ik vind dat er aan een stuitbevalling toch teveel "kleine" risico's zitten voor de baby en bij een groot aantal stuitbevallingen draait het alsnog uit op een spoed keizersnee... Ben heel erg aan het aftellen inderdaad ;)

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    sushi, ik zou denk ik dan ook gaan voor een ks. Vriendin van mij heeft stuitbevalling gedaan, ging uiteindelijk maar net goed. Zoontje bleef met zijn hoofdje vast zitten. En door de onnatuurlijk houding bij geboorte waren zijn heupjes uit de kom. Heeft toen spreidbroek gehad, daarna gipsbroek en toen weer spreidbroek. Totaal ruim 9 maanden geduurd.
    Natuurlijk gaan er ook stuitbevallingen goed maar met dit is geen voorbeeld dat het fijn is.

Eefje, dat van die skatehandschoenen hadden ze mij ook verteld. Dus heb het geprobeerd. Maar was er snel weer klaar mee. Behalve dat ik dus in mijn slaap er alert op was dat ik man niet zou slaan. (sla hem normaal ook niet 's nachts alleen overdag :) Nee grapje maar normaal gebeurt dat ook niet dus waarom ik er nu alert op was ?) Maar ik vond het ook gewoon niet lekker zitten om iets aan mijn handen te hebben. Dus voor mij werkte het niet. Maar wie weet bij iemand anders wel!

11. zo lekker veel gekletst! iedereen is nu natuurlijk lekker thuis!

wat ik me afvroeg, bij wie ligt er nou de baby in de stuit? ik vergeet het steeds! :oops:

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    @Handschoenen..denk ook niet dat ik daar nu nog geld in ga steken.
    Want ik heb er juist het minst last van als ik met gebogen vingers lig :rolleyes:
    En die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij ...

Hier ook pannekoeken gegeten..Hubbie gemaakt.

Hij komt al een paar keer thuis met homeopathische middeltjes voor maagzuur en vocht. :) Wel lief dat ie zo aan me denkt..

Stuitbevalling zou ik ook niet voor kiezen..

Nance: ik ook vreselijke rugpijn :( rechts halfbovenin..Brand als de neten en geen houding helpt..Kan je helaas dus geen verder tips geven..

Na de bevalling van Noa (02:28 uur) was ik smorgens om 11 uur weer thuis..En s middags liep ik alweer naar mn moeders huis om adressen te halen..Ze woonde toen tegenover mij..
    Doe ik nooit weer,,Kolder..Maar zat zo vol van adrenaline..
    Nee hoor lekker uitrusten..Maar ben wel weer snel online denk ik..Laptopje op schoot..

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Zowieso bij Sushi..
    Maar dr was nog iemand.. :rolleyes: :oops:

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jammie krijg meteem honger MAAR je moet eens Maple sirope uitproberen (esdoornsap siroop) man man man ik kon echt niet meer stoppen ZOOOOOO LEKKER (en het gaat rechtstreeks naar je kont DAT WEL) maar ojee het staat in de kast enmoet mezelf gewoon bedwingen om het niet leeg te drinken :p wel 5 euro voor een flesje dus dat houd me ook wel beetje tegen.. JAMMIE!

Nou ik ga vanavond lekker american idol kijken, heb vandaag mijn keukenkastjes leeggemaakt en schoongemaakt van binnen, moet alleen nog 1 kastje waar de pannen in staan (das altijd de vieste op een of andere manier..

Ik heb de kruikjes getest waren helemaal lekvrij :)

MORGEN komen ze de badkamer doen ipv vandaag de hadden het te druk ze waren nog wel even gezellig op de "koffie" geweest, kreeg weer een leuk badpakje voor Miley (ubercute!) en een joggingspakje voor Dean, die heeft waarschijnlijk krentenbaard (in elk geval een zeer vage plek op zijn kin en het lijkt wel alsof ie gevallen is maar geneest niet snel genoeg ervoor zeg maar) dus ben goed aan het oppassen want heb echt geen zin om dat te krijgen!

Oja en straks nog lekker in bad :)

Kortom ik vermaak me wel, dean ligt op bed en mama is aan de relax :)

15. heerlijk Imd! geniet nog maar even van de rust *stilte voor de storm* ;)

16. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hier ben ik dan weer even....

man ligt even naast me te slapen en de andere lekker in zijn wiegje.....wat is dit een mooie dag!

Julian doet het super.....goed uit de borst en goed uit de fles gedronken....hij slaapt goed! en komt op tijd....net even zijn temp getempt...36,7 dus even een kruikje erbij...hij slaapt als een roosje net als papa

meiden zet hem op he!

ik zal morgen wel weer een foto van jul erop zetten

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat klink je toch als een lieve proud mommy, vind het zo leuk! niet dat ik anders verwacht had hoor maar krijg helemaal van die lieve mama gevoelens door als ik je hoor praten .. en dat vind ik lief!

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Lynn: heerlijk he dat je ventje thuis is!

NB hier ook een stuitbaby. VAn de week dacht de gyn dat ze goed lag. omrgen heb ik weer een echo ivm mijn zwangerschapsdiabetes, kunnen ze ook meteen kijken of ze goed ligt, maar volgens mij is ze gisteren weer verkeerd gedraaid.
    Dit is wel mijn tweede dus dan is er grotere kans dat ze later draaien omdat ze nu nog genoeg ruimte heeft omdat alles al lekker verweekt is (ik ben na 6 maanden weer zwanger geworden, dus alles was nog lekker soepel...)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Zoals jullie misschien al wel gehoord hebben ben ik weer thuis.

Heb een hele lichte zwschap-vergiftiging. Heb ook blaasontsteking. En eigenlijk een beetje te weinig vruchtwater.

Word nu goed in de gaten gehouden (om de dag) en moet het erg rustig aan doen.

Kom morgen weer kletsen en alles terug lezen als het gaat.

Ga nu weer liggen word gek van die harde buiken.

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mupkuh, dat zal ook niet mee vallen om om de dag gecontroleerd te worden. Moet je dan steeds naar het ziekenhuis? Maar aan de andere kant natuurlijk heel erg goed dat ze het in de gaten houden. Moeder en kind zijn hééééél belangrijk!
    Dikke knuffel voor jou!

Share This Page