Lynn wat een schatje zeg............als ik het zie kan ik haast zelf niet meer wachten. Echt een kanjertje
lijkt me ook raar voor jullie...zo'n baby kunnen jullie nu ook hebben alleen dan nog in de buik....en geloof me hij ligt soms op mijn buik en dan denk ik daar heb jij toch nooit in gepassen...hahaha
lynn, ik heb hetzelfde gevoel als vruchtje: als ik zo'n lief babytje zie kan ik ook echt niet meer wachten! wat een heerlijk mooi gaaf mannetje zeg! even een vraag aan iedereen! (jaja ikaltijd met mn vragen ) waar slaapt jullie baby straks overdag? boven in zijn/haar kamertje of beneden in bijv. de wandelwagenbak en.. WAAROM? (even ter orientatie )
@Lynn, wat een mooi ventje zeg. *smelt* ik wil nu ook. hihi @Rach, ik denk gewoon in haar eigen bed. Dan wel dat de lamellen open staan en de gordijnen dicht. Zodat het overdag lichter is dan s'avonds. Misschien dat ze soms in de box slaapt. Ons huis is best gehorig en ik denk dat als ik haar gewoon naar bed brengt dat ze ook kan wennen. Als ik wegga dan gewoon de kinderwagenbak natuurlijk. Mijn dochter sliep veel in de bak maar ik was nooit thuis toen.
het is zo'n schattig manneke! hij ziet er goed roze uit nu! Onze Dean was na een paar dagen echt zowat oranje http://iloapp.martin-isabel.nl/data/_ga ... esized.jpg moet je die ogen kijken, en mijn man maar naar buiten met hem wandelen (vond ie erg! NOT) Ja maak me toch nu wel een beetje lichtelijk zorgjes (is gewoon tijdelijk hoor) maar na een nachtje alleen ga je denken, as ik volgende week zou bevallen kan mijn man "net" even vrij nemen voor de bevalling (als ie het later inhaalt) maar vrij nemen zit er dan helemaal niet in voorlopig, de week van 1 april is het effe rustig en daarna begin het gedoe weer (alleen dan de deadline voor andere sporten en werkjes) Slechte periode om te bevallen dus maarja het is niet alsof ik er invloed op heb haha @lynn ja raar idee he dat dat in je buik heb gezeten (moet je eens bijna 9 pond op je buik zien liggen! dan snap je dat nog minder!)
imd...julian heeft onder de lamp gelegen dus het meeste geel is er gelukkig weer vanaf....jeetje die dean...dies bijna even oranje als zijn shirt..hihi maar dat is volgens mij allemaal goed gekomen haha en wat lijkt hij al veel als baby opzich zelf je herkent hem meteen!
Sorrie IMD, ik kan de foto niet zien. Mijn pc is te traag en hij opend hem nu niet. Sorrie nog steeds niet gestreken Ben nu echt even weg
Lynn: inderdaad niet te bevatten dat onze kindjes er nu ook zo uitzien zoals Julian en inderdaad dat het past hi hi. Rach: Goeie vraag nog niet veel over nagedacht. S'nachts bij ons op de kamer in wiegje en daar zit standaard bij dus we zouden dat overdag zo naar beneden kunnen verplaatsen. Of de wieg zetten we in de box. In het begin wil ik het denk ik wel hier bij me hebben. Heb wel gehoord dat als het heel rumoerig is in huis dat dat ook weer niet goed is voor de kleine. Gr. Vruchtje
ja ik heb vaker eiwitten in mijn urine, maar nu met mijn ollifanten poten maak ik me toch ongerust iedere keer, maar het blijkt iedere keer mee te vallen omdat bloeddruk steeds goed is. Maar ja dat kan er nog wel bij, ik loop echt op mijn tenen, over 10 dgn wordt ik ingeleid maar zo uitgeschakeld te zijn en continu pijn, niet lekker voelen, ja dan donder je echt van de wolk af. zelfs depri wordt ik ervan, ik weet dat ik nog effe moet doorzetten maar heb zo'n vervelende zwangerschap al vanaf week 13 dat het nu echt lang duurt. Ik moet niet zeuren want ik ben uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden 3 weken voor dat ik aan het icsi proces ging beginnen, maar misschien net daardoor dat ik me'eens zo'n zorgen maak als er al iets niet goed is. daarbij als je 2 a 3 keer naar ziekenhuis moet en iedere keer een andere arts voor je hebt is ook niet prettig, het is een academisch ziekenhuis dus ook regelmatig in opleiding en dan allerlei onderzoeken al voor dat ik zwanger was is niet fijn.heb zoal iedereen gehad, maar gelukkig weten ze en zien ze aan me dat ik het helemaal heb gehad. nou wisch me luck! hoop dat jullie een betere dag hebben, en het is mooi weer, hopelijk nog een beebje die geboren gaat worden.
in haar eigen kamer in haar eigen bed, ik vind in de box laten slapen te onduidelijk en te onrustig, box is voor spelen, bed is voor slapen voorkomt problemen later. Ik doe dingen altijd hoe ik ze na 6 maanden OOK zou doen, vind het zielig om dan later (als ze het WEL goed doorhebben) dan opeens wel die regels te laten leren.. En nu weten ze niet beter.
ja grappig he maar dat zie je straks ook bij je eigen kindje (dat ie erop blijft lijken) zeker de eerste periode nog.. Die lamp heeft ie ook nog onder gelegen in het ziekenhuis (omdat ik toch 3 dagen moest blijven) ze wilden hem eigenlijk nog een dag langer houden maar de dokter zei, veel voor hem raam leggen en gaan wandelen dan heb je hetzelfde effect als hier maar de kraamzorg moet er wel extra op letten als het erger was geworden moest hij terug.. ons worteltje
Even een algemene reactie De zwangerschapsvergiftiging is bij mij gelukkig maar heel licht, heb een verhoogde bloeddruk, blaasontsteking en beetje weinig vruchtwater. Als ik het rustig aan doe blijft alles stabiel en meld de kleine zich vanzelf. Maar dat rustig aan doen valt niet mee thuis. Deed al bijna niks, maar merk nog steeds te veel. Gisteravond/nacht al meteen weer flink ziek geweest. Pfff, het werd me echt even te veel.
Nance, good luck! En wacht maar tot jij je kleintje eindelijk in je armen hebt.... Lyn, wat een scheetje die Julian, dan word ik idd ook heel jaloers als ik dat zo zie. Mupkuh, ik hoop dat jouw kleintje zich ook snel aandient, jij hebt jouw portie ook wel weer gehad.... Hier slaapt de kleine bij ons op de slaapkamer omdat daar het wiegje staat ivm nacht(borst)voedingen en idd ook 2 katten hier in huis. Als hij meegaat naar anderen toe hebben we zo'n speciaal Deryan tent waar hij in mag liggen. Ik was om 7.40 al wakker omdat ze hier de dakpannen eraf gehaald hebben. Oftewel, zoveel lol dat het dak eraf ging. Komende dagen zijn we dus dakloos. Had zo vroeg wel de neiging om te roepen: Kom van dat dak af! En hoeveel clichès kun je nog meer bedenken? Maar goed. Had het eigenlijk niet verwacht omdat ze toch pas volgende week die dakplaten eraf gaan halen en nieuwe erop, dus dacht dat ze dit pas na het weekend zouden doen. Belden ze ook nog aan of ik mijn autotje weg wilde zetten. Gelukkig sprong hubbie uit bed en heeft m weggezet en is opgestaan. Dus ik kon nog in bed blijven liggen. Heb erna nog een uurtje totaal geslapen. Moest ook wel, want na gister was ik echt helemaal kapot! Heb al 2 dagen wat ongi-pijn. Straks naar gyn, ga mooi vragen of ons mannetje al ingedaald is. Zal het daar wel van zijn. Plassen gaat hier met kleine beetjes....
hey mupkuh, /pb mij even je 06-nummer, dan kan ik je smsen als je weer zo'n actie hebt! Ik ben die lijst van de gym kwijt namelijk.... Verder natuurlijk heel veel succes met niets doen en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! De pufclub was gisteren toch jammer dat jullie er niet waren. Mijn vriend en ik hebben heel kinderachtig de slappe lach gehad tijdens het samen puffen. schaamde me dood.....
@ Wwcj: sorry, las over je berichtje heen gister ! Als ik antwoord heb hoor je het gelijk! Of heb je al gebeld? @ Sushi: ja keizersnee is wel het veiligst natuurlijk!Maar ik zou denk ik toch twijfelen...Heerlijk joh, je kan ECHT aftellen... @ vocht: kleine tipje misschien (mijn tante geeft voetreflex-therapie): zij zegt dat je de punten tussen je tenen moet masseren. Dat zou het vocht ietsje tegen kunnen gaan. Ik heb er zelf geen last van, maar de tip wel onthouden! Wie weet? @ Lynn: oooo het klinkt zo heerlijk! En wacht ligt ie heerlijk te slapen...CUTE! @ Mupkuh: he bah! Wel fijn dat ze geen risico's nemen! Sterkte! @ Me2: hopen dat de baby nog vanzelf goed draait! @ Jodie: zolang je je kindje goed voelt, schijnt het prima te zijn zeggen ze! Hou maar daar ook maar aan! @Kipkip: hoop dat het niet doorzet! Beterschap @Mimi: gewoon doen waar je zin in hebt! Huishouden komt weer wel hoor! Kies voor jezelf, word je vast vrolijker van! @ Rach: zeker fijn dat hij thuis blijft! Je zal natuurlijk net zien dat het begint als hij er niet is. Hoef je je lekker geen zorgen over te maken! @ Nance:Good luck! Nog even volhouden, je bent er bijna!
Lynn: Wat een scheetje ! Mupkuh: Sterkte ermee, en probeer lekker rustig aan te doen (makkelijker gezegt dan gedaan he ?! ) Rach: Ook hier ga ik haar boven in haar eigen kamertje laten slapen, vind inderdaad ook dat de box voor spelen is. En het is toch vaak te druk dan beneden, hebben ook een hondje rondlopen namelijk. Verder weet ik het allemaal niet meer hoor wordt ook steeds vergeetachtiger lijkt het wel.... Wel lekker weer zeg !
Blimey, maakt niet uit. Maar ik wil het idd eerst zeker weten voor ik rond ga bellen. Tussen de tenen masseren? Ehm, ik kom daar zowat niet bij. Buik zit echt teveel in de weg. Hihi.