nouja zeg wat een b*tch zeg! die kent ook geen sociale vaardigheiden. hoe heeft ze het ooit tot leidinggevende kunnen schoppen?
Was het een vrouw dacht een man rare reactie zeg! Rach bedoelde conferenties van geboren om vrij te zijn, zegt je dat wat?
Ik ben blij dat jullie er ook zo over denken... Het is een vent btw. Echt, er zijn al zoveel mensen die erover geklaagd hebben (en nog steeds doen) de afgelopen tijd. Ik had er zelf nooit niet bijzonder veel last van (al zat de werkrelatie ook niet helemaal zoals het hoort) maar nu? Ik vind dit echt niet kunnen... Maar er iets van zeggen tegen hem hoef ik niet te proberen, dan is het kantoor te klein denk ik. Dus ik wacht het maar even af, volgend jaar juli zien we wel weer verder. Maar echt, in eerste instantie was ik met stomheid geslagen, maar nu ben ik zo ontzettend pissig! Het lijkt wel of de hele maatschappij (zwangere) vrouwen als een immense last zien. Ik kan daar echt met verstand niet bij... Verlof kost een bedrijf helemaal niks, en het is ook niet zo dat vrouwen met een (of twee of meer) kind(eren) opeens niet meer kunnen of willen werken.
pientje, uhm.. eerlijk gezegd niet. ik zal eens googlen. Gaat het van een bepaalde organisatie/geloofsrichting uit?
hallo dames! @marb: heh jakkes, wat akelig. hoop stiekem dat het toch goed zit! duim voor je... @spekkie: pardon?!? nou jaaaaaah zeg! is die gek geworden ofzo? die kreeg van mij de wind van voren! hoe heeft je vriend gereageerd op zoveel botheid, of was hij helemaal perplex? hier: niet zo'n topdag, ben weer naar huis gegaan van werk. hele nacht aan het spoken geweest, kon maar niet slapen en tig keer eruit om te plassen helpt dan ook niet. moest net even schrikken: na een grote boodschap (sorry) zag ik wat lichtroze. ik ga er maar vanuit dat de boel zo goed doorbloed is daar 'down under' dat het snel geirriteerd raakt. en dat het niks ergs is! zo lang het rood er niet met bakken uitstroomt ben en blijf ik zwanger (en poehpoeh, zo vóel ik me ook...). goede nieuws van vandaag: onze hulp komt zo het huis schoomaken. echt, dat mens is haar gewicht in goud waard! kan het iedereen aanraden.
lien, oh ik zou het ook heerlijk vinden om een huishoudster te hebben hoor ze zou nu gelijk met de wc en de badkamer mogen beginnen pientje, ik heb even gezocht, en het lijkt me heel mooi werk, die conferenties. ik had er nog nooit van gehoord maar hun visie en hun werk spreekt me wel aan. Ik lees dat ze in september een conferentie in Utrecht geven, ik zal eens met mijn man overleggen wat hij er van vind. Trouwens, ken je Near East Ministry (de NEM)?
ja huishoudster zou wel fijn zijn alhoewel ik dan helemaal niets meer kan vinden haha (heb nu al zwangerschapsdementia namelijk)
ik heb liever dat ik niks meer kan vinden maar dat alles schoon is hoor trouwens. ik ga mezelf even uit de stoel schoppen nu
Wat een weer hier ! Net een storm ! Onweer, harde wind, het giet... br vind het maar niets . Vandaag voel ik me ondertss redelijk, dus hoop dat ik dadelijk wat strijk gedaan krijg terwijl mijn zoontje zijn dutje doet. Mijn raade me aan om wat verdund appelsiensap te drinken omdat ik geen water binnenkrijg op het moment (dan moet ik dadelijk naar de pot rennen) maar daar word ik dus ook vreselijk misselijk van iemand nog een tip? @lynn: mooie jurk ! hopelijk vind je hem om te kopen @marb: wat vreselijk ! ik hoop voor je dat alles goed komt! @Lien78: lekker rusten en proberen niet te veel zorgen maken, zal wel niets zijn @ diegene met de goede echo (sorry weet echt niet meer wie het was) geniet ervan! niet te geloven he, zo een wurmpje en dan een kloppend hartje! ivm de borstvoeding, ik ben er echt nog niet uit. bij mijn zoontje heb ik het bijna 3 maanden gegeven met veel moeilijkheden en toen het eindelijk goed ging moest ik stoppen voor medicatie te kunnen nemen. melk had ik meer dan genoeg maar mijn zoontje pakte niet goed wat heel pijnlijk was en waardoor ik bijna ganse dagen met niets anders bezig was dan voeden. de bevalling is toen uiteindelijk in een ks uitgedraaid wat het voor mij heel zwaar maakte met de bv. dus ik twijfel als ik opnieuw een ks ga krijgen of ik het wel opnieuw ga doen, als ik natuurlijk kan bevallen ga ik het zeker opnieuw proberen!
@Lien78: Ik heb het ook hoor een veegje lichtrozig doorzichtig bij een grote boodschap. Denk dat het niets ernstigs is zolang het nog niet knalrood in de pot ligt en we vergaan van de buikpijn we hopen gewoon op het beste
Ohja ik las ook nog iemand dat die met de tweede zwangerschap minder leuke reacties kreeg. Nu hier valt het heel goed mee, iedereen is heel erg blij voor ons, de meeste vinden het wel vrij snel. dat vind ik nu persoonlijk toch niet, mijn zoontje is dan bijna 27 maanden. van die opmerkingen word ik soms wel wat ambetant, zo snel, zo zwaar, pf zou het zelf nog niet willen...
ja dat valt wel mee toch 27 maanden, als je nu na 3 maanden alweer zwanger bent ja dan denk ik das niet verstandig qua lichaam en niet eerlijk voor het eerste kindje (vind ik persoonlijk) maar 27 maanden is toch helemaal niet snel achter elkaar?
Ja lekker boeiend wat andere wel of niet willen of vinden. Snap dat nooit hoor die stomme opmerkingen kunnen ze nooit is gewoon blij zijn voor iemand en hun mening voor zich houden.
Mogge kletstantes! Ware het niet dat je voor aanmaak van HCG toch echt eerst een innesteling moet hebben... Nieuwe a.s. moeders, welkom! Marbje, verdorie! En verder ben ik het kwijt, heb net 15 blz doorgescrolled. Nog 24 uur en 8 minuten.......
Euh, was in utrecht omdat de zaal te klein was en de vraag voor een plekkie te groot, hebben ze een andere zaal gezocht en gevonden waar meer mensen in kunnen, dus nu is het in september in Soest. Maar het is altijd heel gaaf, vind ik zelf, zulke mooie dingen meegemaakt en bijzondere genezingen gezien enzo. Dus als je een keertje kan, dan raad ik het je echt aan Wij zijn in september ook weer van de partij Euhm Near East Ministry? Nu moet ik ff gaan googlen
Voor degenen die twijfelen of ze wel weer bv zullen geven omdat het bij de 1e niet zo goed verliep. Elke zwangerschap is anders, elk kindje is anders, elk kindje hapt anders aan de borst, je borsten zijn misschien ook wel veranderd en makkelijker te happen Ik zou het iig een keertje proberen, wie weet gaat het dit keer veel beter, als je het niks vindt, kan je altijd nog stoppen. Bij mij ging de 2e keer ook beter dan de 1e keer. Dus als het de 1e keer mislukt is, betekent niet automatisch dat het nu weer zo zou zijn. Er bestaat trouwens ook een speciale neusspray voor de toeschietreflex van de bv, maar heb daar geen ervaring mee.
ego-bericht: roze is foetsie, jippiejahjeeeh! over de bv/fv: ik wil bv gaan proberen, maar als het een doffe ellende wordt, aarzel ik niet en stap ik over naar (hypoallergene) fv. ik heb al teveel nare verhalen gehoord van vrouwen die achteraf zeiden dat ze wilden dat ze eerder waren overgestapt. heb trouwens nog geen idee hoe ik dat dan met werk moet doen: ik heb daar geen mogelijkheid (ruimte of koelkast) voor. mmmm, zie ik nog wel.
Hallo dames! Ik kom jullie gezelschap houden! Zoals ik nu zelf uitreken, zal ik 22 april uitgeteld zijn... vanmorgen positieve test! Spannend hoor!
hallootjes, heb ff een vraag. ben nu 6 weken en ben 2 weken licht misselijk geweest, n beetje een weeig gevoel. nu is dat sinds gister weg. hebben meedere mensen dat. is een beetje een onzeker gevoel zeg maar. en heb al op de site rond gesnuffeld maar kan niet echt wat vinden. groetjes