April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ow meiden, wat gaan jullie superhard hier! Ben even een paar dagen uit de running geweest, maar kan al die pagina's echt niet meer bijlezen :)

Helaas heeft mijn man afgelopen week bij voetbal zijn achillespees afgescheurd. Moest gister geopereerd worden en zit nu in het gips. Mag dat been voorlopig niet belasten, dus de boodschappen en huishouden komen allemaal weer bij mij op het bordje. Gelukkig gister voor het eerst in weken een acceptabele bloeddruk bij de gyn, dus dat gaat goed (maar dat mag ook wel met een hele maaltijd aan pillen 3 keer per dag :) )

Ik ga maar eens even de laatste tien pagina's bijlezen om te zien of er nog spectaculaire nieuwtjes zijn. Na Sam niemand meer bevallen?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lynn: wat een schatje! Ik kan ook nog steeds niet geloeven dat ons zoontje ui mijn buik komt...en zo weer een!

Rach: baby slaapt altijd in zijn/haar eigen bed. Dat is voor hen het duidelijkst en daar gaan ze zich dan zo snel mogelijk veilig voelen. Maar mijn zoontje is echter nooit zo'n overdag slaper geweest. (wel altijd goed snachts en daar is heel wat voor te zeggen :)). Hij dutte dan vaak wat in de kinderwagen als ik boodschappen ging doen of winkelen.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jeej, wat hebben die mannen toch ineens? "Verliezen" ineens functie van een been terwijl hun vrouw hoogzwanger is. :(
    Pffff, zal tegen de mijne zeggen dat hij maar uit moet kijken!

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik volg het echt niet meer :oops: jullie gaan zo snel ;)

lynn wat een schatje zeg! ongelooflijk dat er zo'n poppetje bij ons allen in de buik zit :)

ik zie nog wel hoe ik het ga doen wat betreft slapen, denk dat het makkelijker beslissen is als ie er eenmaal is, en je ook kunt zien hoe het kind is... of het makkelijk door geluidjes heen slaapt of niet. Heb iig opties, de sling, een wigje beneden en boven.

ohja ik had 2 dagen geleden al een nieuwe buikfoto geplaatst hoezo vergeetachtig! :oops:

5. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    dag dames,

terug van controle, bloeddruk 120/76 prima toch he, ineens weer geen eiwitten, kleine was druk aanwezig op de ctg, ook harde buiken erop te zien, kortom het gaat prima. niks om zorgen over te maken.trappelkaart meegekregen omdat ik de kleine weing voel, niks van te zien op ctg springleven zoals altijd, raar dat ik dat zelf bijna niet voel dan.Succes de laatste 10 dgn kreeg ik als geruststelling, nog effe volhouden.(makkelijk lullen dacht ik haha)en rustig aan doen.(ben al helemaal uitgeschakeld, dus rustiger kan niet)

Wondertjuh: begrijp heel goed hoe je voelt, ben het ook zat en vraag me af als ik de puf wel kan opbrengen als ik ga bevallen, maar ja dat zien we dan wel. ja dat zou ik zeker vragen, als ze je toch willen inleiden waarom niet met 38 weken?

ik gebruik antagel tegen maagzuur helpt heel goed!

mupkuh: veel sterkte

imd: waar haal je de energie toch vandaan, kun je me niet een beetje toesturen?

groetjesssss

6. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Van dat sap sloeg mijn maag echt helemaal op hol. Zelfs vermengd met jus d'orange. Wat een bagger. En nu ik suiker heb, mag ik het toch niet drinken.....

En Leonie en WWJC: bedankt voor jullie reacties omtrent het baby voelen. Stelt me gerust dat ik niet de enige nu al overbezorgde moeder ben en dat bij jullie de baby zich ook niet altijd iedere dag even duidelijk laat voelen ;) .

@Nance: ze vragen zich bij mij ook af of ik straks genoeg energie voor de bevalling heb en door de suiker willen ze me dus voor 40 weken inleiden (week 39). Maar maandag ga ik aangeven dat ik er doorheen zit. Dat kunnen ze ook wel aan mijn status zien en anders wel aan mijn oververmoeide hoofd.

Dus, ik koers op week 38, dan wordt het een Paaskindje (ook een mooie gedachte); ik dacht aan donderdag 09-04-2009 (=witte donderdag) en volgens mij ook weer volle maan :D

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :) Kan ik ondertussen even de soep roeren..
    Ja kan het proberen , maar idd of het lekker slaapt..Any way : Bedankt! ;)

Lynn:Wat een lekker jochie! :D

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @eenwondertje als ik mijn meisje niet voel terwijl ik haar regelmatig op bepaalde uren juist hoort te voelen, dan schud ik net zolang aan mijn buik totdat ik haar maar even voel draaien ofzo. Ik schiet anders ook in de stress hoor.

Mijn meisje heeft nu de hik. Op mijn gevoel was ze het zat. Jeetje mijn rib heeft al een paar hoeken gehad van haar.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Ben nu gelukkig weer wat rustiger. Schoonmams is weer weg. Kan ik weer lekker mezelf alleen terug trekken. Erg aardig dat iedereen zo wil helpen. Maar word er soms ook wel gek van. Ook mijn vriend met zijn overbezorgdheidsaanvallen.

Verder verloor ik net wat vocht. Wat het is geen idee, zit niet echt een geur aan. Kan naturlijk ook klusvocht zijn. Nu wil ik wel weer klussen misschien wekt het iets op :oops:

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik wil al maanden maar mijn ventje wil niet meer. :cry: .
    Na een gesprek met hem blijkt dat hij bang is mij pijn te doen vanwege mijn bekken en alles.
    Ach die paar weken kunnen er ook nog wel bij. :cry: . Raar zeg ik heb de laatste dagen echt zin :oops:

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mimi, heb ik ook. Heel vreemd. Wij hebben al niet meer geklust sinds ons mannetje verwekt is... :oops:
    Manlief heeft/had zowieso eigenlijk nooit zin. :( (Heb ik dat weer ;) )

12. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik dacht dat ik de enige "slechte moeder" was. Ik ga ook schudden, rechts en links drukken, draaiende bewegingen over de buik maken enz...... Trouwens, zonet voelde ik hem ook weer even. Pfff, zal wel 2 rustdagen hebben gehad. 1 ok, 2 is teveel ;) .

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gelukkig wil mijn mannetje wel. Zelf vind ik het wel een beetje raar. Maar gek genoeg kan ik me er nu wel overheen zetten. Wij hebben ook maanden lang niks gedaan.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vroeg naar bed en naast alle werkzaamhedne zoveel mogelijk op je kont zitten :p het scheelt ik had bij de eerste een veel zwaardere zwangerschap dus had me daar helemaal op ingesteld dus allles wat ik nu kan ik gewoon meegenomen haha

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, porren doe ik hier ook hoor!
    Alleen vaak omdat hij mij dan hard schopt en probeer ik m op een bepaalde plek weg te krijgen. ;)
    Eerst deed ik dat idd ook om te kijken of ik hem in beweging kon krijgen. Hij heeft er nl nogal een handje van aan om zich stil te houden als zijn papa zijn hand op mijn buik legt.

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik wil wel en manlief ook, maar ik wil De Daad niet. Brrr, veel te eng. Dus, hand- en spandiensten :oops: . Samen of alleen.....; ontspant ook goed! En idd, ik heb de laatste tijd ook erg veel zin. Gewoon schunnig :oops: :confused: :oops:

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    zo hier maar 2 uurtjes geslapen vanmorgen dalijk nog maar even proberen heb voor de rest weer lopen opruimen. Ben zo onrustig in me reet weet niet wat het is hoor :D!

Alles gaat goed met iedereen lees ik mooi op een paar kwaaltjes na dan.
    @ de daad hierzo helemaal geen behoefte aan :rolleyes: komt wel weer denk hehe

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik wil graag de daad wel. In het begin voor de 15 weken durfde ik zelf niet zo vanweg de mk's. Toen hadden we in keer in de maand ofzo. Nu al sind 5 maanden al droog.
    Ik wilde ook wel handwerk hoor zei ik. Pfff ik geloof dat ik een beetje gefrustreerd raak. Hahaha is niet goed hoor.

Heb ik boekjes van mijn zusje gekregen om te lzen. Zijn het historische romannetjes en het enige wat ze daar doen is ja jullie raden het al. Wat ik dus nu niet heb hahahaha.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    mimi hahaha dat is wel vervelend misschien een andere genre lezen zoals thriller ofzo :p

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook de laatste tijd erg veel zin in hoor :oops: mannetje vind het alleen beetje eng ook... Heeft ook echt het idee alsof er een derde persoon bij is en dat vind hij niet echt een prettige gedachte... wel schattig ! Hand en spandiensten hebben hier nu ook de voorkeur hoor :) Haal het wel weer ;)

Pff had ik mijn hele huis schoon moeten er ineens weer dingen geklust worden.... grrrr kan ik dus weer opnieuw beginnen... Zo maar eens beginnen met stoffen en zuigen dan.... Ach zo blijf je wel lekker bezig...

Deel Deze Pagina