April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou niet meer aan de tenen toegekomen vandaar en mijn haarkleur heeft niet gepakt (gewoon mijn vaste merk) maarja hormonen doen een hoop blijkbaar) wel is het zacht als babybilletjes dus we zien het maar als een lekker maskertje haha

WEL heb ik nieuwe slippers gehaald met mijn moeder in de stad, 2 emmers, 3 curverbakken voor in de bijkeuken waar ik nu alles mooi georganiseerd heb. Een lekker huispak voor na de bevalling (bij de Hema, knalblauw (weer eens wat anders als grijs vond ik) lekker fris kleurtje!
    nieuwe sokken voor mijn hubby (die was aan het klagen dat ie te weinig sokken had, ja hij molt ze allemaal met die rot werkschoenen!)
    En nieuwe zomerschoenen voor Dean (alweer maat 23!) jemig lijkt zijn pa wel die kunnen ze straks omduwen op het speelplein en hij blijft gewoon staan!) haha

En we waren even naar babynikes wezen kijken (soort van traditie geworden om de allerkleinste nikes te krijgen) bij dean had ik ook maatje 15 en ze wilde nu weer maar ze hadden niet dus we hebben online gekeken en daar kon ze kiezen uit 3 types dus meer mocht ik niet zien de rest was verrassing :p

DUS ben helemaal klontje gaar dus straks op de bank en in slaap dommelen daar haha..
    Oja had nog wel een lekker stuk chocolade voor manlief meegenomen want ik had vorige keer zijn stuk opgesnoept en vond ie niet echt leuk :p dus heb zijn favoriet meegenomen ovor vanavond (geen idee hoe laat ie thuiskomt trouwens...straks eens effe bellen) dan weet ik of ie nog moet eten..

2. haha Imd, wat een verhaaltjes, klinkt allemaal erg gezellig! :D
    wat leuk dat je van die kleine sportschoentjes hebt gevonden, ik kijk ook vaak naar kleine schoentjes maar heb nog geen goede site gevonden.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ imd, raar dat je haarkleur niet gepakt heeft. Je haar is eigenlijk gewoon een afvalstof dus het zou niks uit moeten maken. En babynikjes ahhhh, wij hebben er nog steeds geen maar wie weet komt dat nog :)

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    goeiemorgen allemaal...

vanacht geen nacht brakers geweest hier!?of zijn er wat dames aan het puffen...;)

ik hbe ook weer lekker geslapen,1x wezen plassen dus valt mee...Hoop dat het weer net als gisteren is qa weer!vandaag boodschapjes doen, en maar weer rommelen hiero...gisteren de muur van de beebs zijn kamer gepimt, en heb zin om nogmeer te klussen en ruimen...hihihi

en baby nikjes blijven leuk, en schattig als je ze ziet staan smelt je gewoon.Ik heb ook een paar maatje 16 oooh zo lief.

fijne dag allemaal!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik heb ook heerlijk geslapen vanacht. Net het ziekenhuis gebeld en moet er om 11 uur zijn voor een CTG.

Heb wel megalast van mijn bekkeninstabiliteit. Hoop echt zo dat het niet lang meer duurt.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Mupkuh, heel veel succes vandaag meis.

Gisteren had ik vanaf een uur of 3 een buddag. pfffff. Mijn enkels en tenen waren opeens zo dik dat het gewoon pijn deed met lopen. Ik zat gewoon achter de pc :confused: . De rest van de dag met mijn voeten omhoog gezeten. Gaan we eten (we aten patat want dat kon mannetje mooi doen :) ). Zit ik dus 20 minuten aan tafel waren ze weer heel erg dik en pijnlijk. Ik voel het nu weer opkomen dus ga zo even stoel erbij pakken om mijnvoeten wat hoger te leggen. Als het de hele dag weer net zo is als gisteren ga ik toch even de vk bellen om te vragen of dat wel normaal is. Mijn linkerhand slaapt ook nog steeds. Pffff dikke vingers dikke kop. Hahahaha het gaat lekker hier hoor.

7.10 moest ik plassen en vanaf dat moment heb ik wakker gelegen pffff. Ben vandaag eigenlijk alweer zat. Ik moet van mijn mannetje verplicht niks meer gaan doen.
    Hij vind dat ik gisteren te veel gedaan heb. :confused: :rolleyes: in totaal ben 1 uurtje bezig geweest gisteren. stofzuigen boven en beneden strijken en 1 was. Dat is toch niet veel. was rond 2 weer klaar en dat terwijl ik pas uur of 1 begon hihi

7. ja hoor, ik wel! ik zat vannacht met een bordje brinta achter de pc, maar er was niemand ;)
    Ik had last van krampen en harde buiken, maar na een uur was het weer over. het menstruatiegevoel blijft wel steeds zeuren.

Mupkuh, ik hoop dat jij dan heel snel aan de beurt bent meid! lijkt me heel vervelend als je helemaal niks meer kan. succes strakjes!

Pientje, succes met je laatste dag vasten! (en niet te snel weer patat en frikandellen gaan eten he, is niet goed voor je maagje :p )

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Juud; superfijn voor je dat je je iets beter voelt, probeer dat vast te houden!
    En geniet lekker van jouw verlof!

Verder voel ik me echt heerlijk, hoop dat het zo blijft nog ff.
    Er is alweer een jongen geboren bij ons in het dorp! De afgelopen 5 maanden zijn er zo'n 8 jongens geboren, en 1 meisje!
    Kan toch haast niet anders dan dat wij een meisje krijgen? Ben erg benieuwd!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goedemorgen allemaal,

Toch elke ochtend weer spannend om hier te kijken of er al iemand is bevallen :)

Mupkuh: succes straks. Ook ik hoop dat jij dan maar de eerst volgende bent met al die pijn, echt vervelend.

Ramoontje: fijn dat je goed hebt geslapen. En ik teken voor 1 keer plassen per nacht. Niet overdreven maar ik ga zeker 5 keer en wordt er soms sch*tziek van. Mag verder niet klagen slaap wel goed.

mimi: vervelend dat je vocht vasthoudt. Hier ook zo een (lieve) man dat ik niets meer hoef te doen, maar ik heb het daar heel moeilijk mee want het kriebelt gewoon om wel van alles te doen. Maar ja goed naar je lichaam luisteren is nu het belangrijkst.

rach: toch ook lekker aan het rommelen bij je. Van de week werd ik ook s'nachts wakker echt enorme trek en broodje gegeten om 4.00 uur s'nachts echt te lachwekkend gewoon.

Gaan er nog mensen leuke dingen doen vandaag? Ik moet trouwens in ziekenhuis bevallen en ga vandaag maar eens kijken voor 2 nachthemden (niet te lang) staat op lijstje met benodigdheden. Vast ook om aan te doen tijdens bevalling. Hebben jullie iets speciaals klaarliggen om aan te doen of zien jullie dat dan wel weer?

Gr vruchtje

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @vruchtje, ik blijf thuis geloof ik hahaha. Ik kan nu geen kant op. Morgen een verjaardag en hopenlijk hoef ik daar niet met de voeten omhoog

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Brandnetelthee? Mag ik dat weet iemand dat?
    Dat is vochtafdrijvend dus wilde het wel proberen.

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dan heeft dat meisje in ieder geval genoeg jongens om uit te kiezen :)

Vruchtje: Hema heeft leuke nachthemden (vind ik)

Hier de hele nacht zo misselijk geweest en nu alweer drie keer op de wc gezeten, je zou denken dat het lichaam inmiddels wel leeg is. Het lastige vind ik dat ik niet weet of het nou gewoon een buikgriep is of dat het iets met de zwangerschap te maken heeft :rolleyes:

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @kipkip, alsje het niet vertrouwd even je vk bellen en uitleggen hoor.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    mimi: even voor je gegoogled en brandnetelthee mag je hebben hoor. Schijnt zelfs juist goed te zijn tijdens zwangerschap.

Kipkip: bedankt voor de tip. Ga gelijk vanmiddag even kijken bij de Hema. En inderdaad wat mimi zegt bellen hoor bij twijfel beter 1 keer te veel gebeld dan te weinig.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mupkuh, veel succes vandaag. Heb je ook al aangegeven dat zwangerschap nu wel heel erg vermoeiend voor je is.
    Misschien kunnen ze wel eerder dan 40 weken iets voor je betekenen, inleiden of zo.
    Dikke knuffel.

Mimi, idd brandnetelthee mag gewoon. Drink ik ook veel. Al kan ik niet zeggen dat het nog werkt.
    Vervelend dat je er ineens zo megaveel last van hebt!
    Ook een dikke knuffel voor jou!

All, ik heb vanacht 2 dromen gehad. Eentje heel erg eng. Droomde dat ik was bevallen maar dat daarna het kindje overleed. Laatste was dat ik het kindje in mijn armen had en tegen de baby zei: ga maar lekker slapen lieverd. En toen hoorde ik zo'n piep dat het hartje was gestopt. Zo'n enge droom! Daarna naar de wc en toen kwam het onderwerp van gister in mijn dromen terug: ik wilde sex met mijn man maar die wilde niet. :( Dus ging ik vanalles proberen om hem zo ver te krijgen, leuke lingerie etc. Werd helemaal bezweet wakker! :oops:
    Dus dames bedankt voor het onderwerp!

16. ja hoor dat mag je zeker! is heel gezond ook ;)
    leg je bij de visiete je voeten op tafel? :)

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    mimi: Vervelend joh al dat vocht ! Hoop dat de brandnetelthee een beetje gaat helpen !
    Mupkuh: succes straks !
    Vruchtje: Ik heb gewoon een nachthemd bij de zeeman gehaald, ik draag het nooit dus vind het zonde om daar een hoop centjes aan uit te geven. En het is best een leuke voor de 3,99 euro ! ;)

Verder hier ook niet echt lekker geslapen, veel last van maagzuur gehad. Zo even opruimen, douchen en een paar boodschapjes halen. Morgen vier ik een klein beetje mijn 30-ste verjaardag (ben maandag jarig) en moet nog een paar dingetjes hebben. Alleen mijn ouders, mijn broertje en mijn schoonzusje komen hoor... heb geen puf en zin in een huis vol visite...

Meiden fijne dag vandaag en geniet lekker van het zonnetje !

18. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Goedemorgen!

Hier wel redelijk geslapen. Heb van half 6 tot 7 uur op gezeten, maar daarna weer tot 10.15 uur geslapen. Ik ben zo verkouden. Allles zit dicht. Neusgaten, rechteroor, keel doet zeer, moet steeds hoesten.... Dus heb een flesje water naast het bed staan, maar daar moet ik steeds van plassen.. :rolleyes:

Had vannacht even wat kleine krampjes, maar niets benoemenswaardig.

Verder zit mijn mannetje nog steeds met zijn voet omhoog en heeft hij krukken. Zag nog iemand waarvan de man zijn pees heeft gescheurd, ik zou zeggen join the club.. ( doen ze het express? )
    Gisteren was ik er om 7.15 uur uit, ging er om 22.00 uur weer in en in die uren heb ik alleen maar schoon gemaakt en boodschappen gedaan en gewassen en bed verschoond en man verzorgd en gekookt enz enz enz. Mijn rug brak zowat doormidden van de pijn. Moet ik niet meer doen, want straks is mijn bloeddruk veelste hoog. Vandaag ga ik luilakken. En misschien 1 wasje...

Gisteren ook de koelkast nog even schoongemaakt. Denk dat de nesteldrang toch begint te komen. :D

Mimi: thee is geen probleem hoor. Ik drink vanaf dag 1 al elke dag earl grey en weet ik niet wat meer. Gaat allemaal goed.

Mupkuh: Sterkte!

Sushi: zonnetje is hier weg :cry: Ik stond op en gelijk nam die de benen... Maar volgende week schijnt het heel mooi te worden! Ik wil wandelen met mijn beeb! En dan wandelen naar een broodjeszaak voor een pistoletje filet american! :)

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hi!

Mimi:Drink ook brandnetel thee,maar helpt me geen reet.. :rolleyes:
    Nog steeds dikke voeten (AUW!) en zere handen/armen..
    Wordt steeds erger..Ik heb mn matras bij het voeten eind wat verhoogd met kussens die ik er onder heb gelegd..Dan is het s ochtends wat minder voor 2 uurtjes ofzo.. 8) Maar hou het even in de gaten hoor!

Leonie:Bah wat een rot dromen zeg..Maar van die s*x droom moest ik wel even lachen..Al was het misschien voor jou wat TE inspannend..

MO:beterschap!

Kinderen gister allebei overgegeven..Len 1 keer beneden en Noa twee keer haar bed moeten verschonen.. :rolleyes: .. Vandaag zijn ze nog niet fit..Thuisblijfdagje dus weer voor mij...
    Ik had anders even een mega-lekkere vlaai willen kopen aangezien ik maandag jarig ben..Maar dan ga ik maandag wel even optijd..
    Ik heb al zo''n tijd zin in een vlaai.. :)
    Gevulde zoete pepertjes..Hmmm..lekker tapa''s..K ga het allemaal halen.. :)

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAA dat wil ik ook ! Lekker aan de wandel en dan lekker op een terrasje een heerlijke grote mok capuchino en een pistoletje filet american ! En dat zonder maagzuur jippie ! :)

Deel Deze Pagina