April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    pffff wat een rotdag vandaag... boodschappen doen was een hele klus (en dan heb ik nogniets hoeven tillen omdat mijn ma dat deed) iedereen leek wel aso om er even snel voor te schieten (vooral als ze zien dat je niet meer zo snel zijn) ik was echt kotsmisselijk en zo zuur dat ik dacht ga hier recht in de super overgeven, tot 2 keer toe keihard tegen mijn buik opgelopen / gestoten, ik heb er zelfs nav dit eentje een meter weggeduwd toen het gebeurde.. (en JUIST de mensen waarvan je mag verwachten een beetje respect te krijgen, dames van rond de 50-60 zijn het ergst!) terwijl bv mannen van rond de 30 voor je aan de kant gaan of uitkijken met je.. ik was echt zo boos, dat mens wilde er even snel langs en botste echt gewoon keihard in mijn buik en nog geeneens sorry zeggen, dan moet een man vragen hoe het met me gaat (die zei ook al wat een aso's heb je toch he?) toen wilde er nog een door een paadje en ik zat ook netjes op mijn beurt te wachten tot ik erdoor kon en zij piept gewoon even langs dus ik pak haar kar, slinger deze een meter terug en heb gezegd dat ze GDV haar beurt kan afwachten dat ze niet de koninging is (met nog een paar vloekwoorden erachter aan) DAAR moest mijn moeder wel om lachen, ik dacht echt dat ik uit mijn vel ging barsten haha

Kortom was helemaal pissed of en kapot eer dat ik thuis was :p

ben nu weer een stuk rustiger alhoewel als ze een ding verkeerd tegen me zeggen ga ik weer "af"

We gaan vanavond lekker chinees halen JAMMIE!

Martin hoeft morgen TOCH niet te werken, ze hadden het zo geschoven dat iemand anders kon gaan want mijn pa zag ook wel dat dat niet erg handig was... (op dit moment, normaal zou het me niet uitmaken)

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    www.athleticshop.com verkopen ze , echt waar maatje 15 is echt TE schattig voor woorden!

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hello ladies,,

nou imd...die hormonen van jou hebben wel humor hoor! hahaha

sushi...ik heb gisteren lekker carpacio op! mmm was lekker...en ow wat is het heerlijk om een keertje geen maagzuur te hebben. p hahaha...

oja en ik heb al mijn vocht al bijna uitgeplast of gezweet...ik kan mijn handen weer normaal bewegen

oe wat ben ik gemeen he...maar wees niet getreurd nog even en dan hebben/kunnen jullie ook weer alles wat ik ook kan

hier gaat alles super...julian komt nog wel om half 3 dus ik slaap overdag lekker bij...

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :)

Ja die oudjes kunnen er wat van..
    Ze denken waarschijnlijk omdat ze al op leeftijd zijn alles maar even te mogen doen..
    Hierook regelmatig in de supermarkt hoor...Sneaky voorkruipen en doen alsof ze het niet doorhebben.. :x
    Gewoon brutaal doordouwen..en dan ook nog boos kijken als je gewoon blijft staan als ze er langs willen..
    Zeer vervelend..

Maar die reactie van je.. :confused: haha kan het me helemaal indenken.. :)

5. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Rach...en anders op www.sneakertom.nl kijken hebben ze ook!

ik weet niet wie dr over zoete paprika tjes met roomkaas begon, maar daar heb ik al heel de week zin in!en natuurlijk dat pistoletje Filet fietst er ook wel in..jum jum!

Zometeen ff een kadootje kopen voor schoonpa. en dan men bed nog verschonen en dan ben ik klaar voor vandaag!Boodschappen vanmorgen gedaan, was weer is lekker druk bij de AH!

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ow Lynn wat heerlijk om te horen dat je kwaaltjes afnemen..Ik kan niet wachten..
    Half 3? en dat is alles? Knap hoor...Ik kan me herinneren dat ik er sowiesi altijd 2 keer uitmoest en dan s ochtend weer optijd..
    Fijn dat het lekker loopt meid..
    Ik gun het je zo! ;)

Hierzo: Zoete gevulde pepertjes en tapaatjes...Paprikaatjes zijn idd ook erg lekker..Yum yum

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lynn, heerlijk vooruitzicht om te weten dat al het vocht weer weg gaat, dat we weer alles kunnen eten etc.
    Maar ja, nu mag het nog niet. Nog even wachten!
    Je moet ons alleen nog niet lekker maken hoor :)

Zo fijn dat alles goed gaat met je kleine mannetje.
    Zijn jij en je man al beetje gewend aan jullie nieuwe gezinssituatie?

Sushi en Eefje, op dezelfde dag jarig. Leuk!

Eefje, succes met je kids. Hoop dat ze allebei snel opknappen!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    KLopt! Ik schreef het een paar pagina's terug nog eens.
    Twee zeer ervaren gynaecologen dachten van de week dat ze goed lag...op de echo gisteren toch nog steeds een stuit :(
    Ben dus niet overtuigd dat de vk of gyn dat goed kan voelen als het zo is.
    Ga maandag naar de acupunctuur voor moxatherapie en heb ook afspraak met gyn om een versie te bespreken.....

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ja we beginnen al te wennen....gisteren avond even een dipje...is mijn moeder even geweest om ons te ondersteunen....ik heb veel last van mijn ontlasting en als julian dan komt dan voel ik erge druk om hem meteen te voeden en raak ik gestrest...en ik heb de afgelopen dagen niet bij geslapen....dus was oververmoeid....nu ben ik weer even wakker en dadelijk ga ik weer even bij slapen....dit is echt een tip aan alle dames...pak je slaap....smorgens voel je je goed maar s avonds stort je in....ik heb het 9 dagen volgehouden maar gisteren was ik echt op...

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo!

Daar ben ik weer!
    Sinds gister zijn we eindelijk thuis! Heerlijk! Ben zo trots!
    HEt is zn knap mannetje en heel rustig.

Het was een vrije vlotte bevalling! Savonds om 10 uur werd ik wakker(lag er al om 8 uur in!) en had ik last van me buik.. Dit werd alleen maar erger en kwam om de 7 minuten.. Om 4 uur snachts moest ik naar de wc en verloor ik bloed. Ik de verloskundige gebeld en volgens hem kon het niet begonnen zijn omdat ik nog de vrolijk klonk :rolleyes:.
    Om half 9 belde hij weer om te vragen hoe het ging en had net weer meer bloed verloren dus hij kwam langs. Eerst het hartje geluisterd enz en alles was ok. Hij zei ik voor de zekerheid wel voelen maar je hebt echt geen onstluiting! Want je ziet er echt niet naar uit dat je gaat bevallen..
    en toen had ik 5 cm onsluiting!
    Moest meteen naar het ziekenhuis, Daar aangekomen eerst aan de ctg gelegen. Na 2 uur nog steeds 5 cm onsluiting. Toen Hebben ze me vliezen gebroken, na 1 uur nog steeds 5cm, toen hebben ze weeen opwekkers gegeven en toen ging het snel! Binnen 2 uur zat ik op de 8 cm!
    Pff wel heftig hoor! De weeen kwamen snel achter elkaar, er zat nog geen halve minuut tussen. Bij de 9cm ging het heel slecht met de kleine ze hartslag daalde echt gevaarlijk laag tussen de 30 en de 50.. ze navelstreng zat 2 keer om zijn nekje heen.
    En daar kwam de vacuum, en mocht ik persen.. Binnen 6 persweeen was ie er! Precies om 5 uur! Hij werd meteen bij me weggehaald en ging mee maar alles ging helemaal goed met hem! Naar 2 dagen op de couv afdeleding ging die geel zien en moest hij onder de lamp. Na 2 dagen was het goed gezakt en mocht hij om mijn kamer. De volgende dag werd hij weerd geprikt en was het heel erg omhoog gestegen! Nog hoger dan aan het begin. dus onder een dubbele lamp. en gister was het eigenlijk goed en mocht onze kleine man mee naar huis! Vrijdag de 13de voor ons geen ongeluksdag! Hij doet het nu heel goed!

Ik ga snel bijlezen e.d en kom ik foto''s showen!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mijn gyn liet gister stagaire voelen en vroeg hoe het kindje lag. Toen die zei dat ze het niet goed kon voelen ging ze eerst zelf voelen en zei toen dat zij het ook niet kon voelen! :( Maar met echo zagen we dat hij gewoon met bolletje naar beneden ligt.

Imd, kan me je reactie helemaal voorstellen. En groot gelijk, moeten ze maar uitkijken! Ik zou willen dat ik ook zo kon reageren. Ik laat nog teveel over me heenkomen... :(

Hihi Lyn, je maakt ons wel erg lekker hoor! Zeker met het zonnetje hier. (Wat meteen wanneer ik dit typ weer achter de wolken verdwijnt....)

Mimi, hoe gaat het tot nu toe? Lijkt me heel vervelend zoveel pijn door dat vocht. :(
    Ik merk trouwens dat idd 1 uur genoeg is om mij geheel gebroken te laten zijn... :(

Leonie, ik heb ook over hetzelfde onderwerp gedroomd! :)

Qua nachthemden, ik heb er 2 in mijn hoofd. 1 met lange mouwen en 1 met korte. Maar heb bedacht dat zo'n pyjamajas misschien ook wel handig is, zodat beeb meteen op je buik kan liggen en je dan toch wat aan hebt.... (Ik draag alleen nooit pyjama's)

WanneBmum, ik hoef idd pas over 2 weken op afspraak. (in Eindhoven dan wel) En vond het ook beetje vreemd omdat mijn bloeddruk vrij hoog was gister (140/94). Ik heb geen idee of je na 36 wk elke week moet, is dat zo?
    Slim trouwens om bij Albert te bestellen. Is erg handig. Alleen bestel ik altijd vrij veel met als gevolg dat ik een half uur bezig ben om alle boodschappen op te ruimen. :)
    (haha, altijd....ik heb er geloof ik 3x besteld.... ;) )

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    zo leeuw...klinkt best heftig... bij ons heeft hij ook onder de lamp gelegen maar was naar 1 dag al weer gezakt...

gefeliciteerd en geniet er maar lekker van dat thuis is....heb je nog hulp?

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jeetje Leeuw, wat een bevalling! Gelukkig nu alles goed met jullie.
    Nou, ben benieuwd naar de foto's. Succes met bijlezen, we hebben hier heel wat afgeklept. ;)

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Lynn en Leeuw: fijn dat het goed gaat met jullie.

Ben ook zo benieuwd hoe het zal zijn. Maar eerst nog maar even deze weken doorkomen. Ik heb toch maar de vk gebeld, maar die zegt dat het waarschijnlijk gewoon een buikgriep is en dat ik het nog even aan moet kijken, zolang ik de baby nog goed voel bewegen kan het weinig kwaad. En moet genoeg blijven drinken.

Stom dat ik me meteen toch een soort van schuldig voel dat ik haar daarvoor op zaterdag stoor.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lynn: ik herken het volledig. Ben bij mijn zoontje ook maar doorgegaan na de bevalling en had sus na 2 weken een fikse griep en buikgriep....da's geen feest. Ik ga dat dit keer ook anders doen :)

Leeuw: fijn te horen dat jullie thuis zijn!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Alles was gelukkig helemaal goed. Er was niks op aan te merken zei ze. Als ik daar lig is het ook allemaal goed. Maar als ik zo bezig ben pfff dan is het toch maar zwaar.

@ Leonie, dat heb ik nog niet aangegeven. Maar ga ik woensdag zeker wel doen. Want krijg er heel eerlijk gezegd wel een beetje genoeg van.

@ Leeuw, weet niet of ik het al gedaan had. Maar gefeliciteerd meid!

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heey meiden, ben er weer :)

Verder geen beebjes gespot, of zie ik het verkeerd?

Mijn schoonzusje gaat vandaag bevallen :D , de weeën zijn begonnen, we schelen een week, vind het zooooo spannend!

18. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    ow pientje, wat leuk!en spannend idd.Maar ben je nu niet een beetje jarloers!zou ik wel zijn, maar goede jaloezie dan he!;)

19. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Lynnmvjulian...ik herken je verhaal nog van bij de eerste!Een week gaat het goed en voel je heel goed!maar dan komt in een keer de man met de hamer, en kun je het ff niet meer aan...ik had toen heel veel aan mijn schoonzusje, die kwam en dan was het weer gezakt en kon ik met frisse moed er weer tegen aan!Wens je veel succes met je mannetje en geniet er lekker van meid!

Deel Deze Pagina