Nee ik ben niet jaloers, heb meer kriebels in mijn buik omdat ik het zo spannend vind, mijn broertje wordt papa. Zo benieuwd hoe mijn neefje eruit ziet, voor het eerst tante. Ik moet eerst nog ff bijtanken/uitrusten van die 10 dagen, dus over 2 weekjes ofzo is wel goed Is ook handiger straks met de verjaardagen, anders is het steeds "uitvechten" kwa datum
Was ik ook weer.. @Lynn.. ook ik herken je verhaal... eerste week is geweldig en kun je de hele wereld aan, en ineens stort je in.. heb me ook voorgenomen nu dus ook echt heel rustig aan te doen als de kleine er is. @IMD.. gelijk heb je hoor, met je reactie in de supermarkt.. sommige mensen.. ik moet zo ook nog paar schappies doen, en dat op zaterdag, bleghhh.. @Pientje.. spannend! @Leeuw.. fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles nu goed gaat.. Vreemd dat een vk zegt dat je nog niet bezig bent, omdat je te vrolijk bent? Wat moet je dan doen, jankend en vloekend aan de telefoon hangen? @Kipkip.. ik herken dat, dat schuldgevoel. Ik had vorige week vrijdag ook gebeld *net zulk soort klachten en pijnlijke harde buiken* .. maar ja.. ze hebben niet voor niets dienst, en wij zijn ook maar leken En voor de rest ben ik alles weer vergeten wat er getikt is.. grr.. Hier verder alles goed, rommelt vrolijk door met harde buiken en wee-achtige samentrekkingen, maar er vordert niets.. zometeen loop ik 2 weken over tijd.. jippie, nog 5 weken zo doorlopen :S Ga zo maar eens naar mijn mams.. Het is de trouwdag van mijn ouders vandaag (wel leuke dag om te bevallen, kan nog altijd).. Maar goed, paps is er dit jaar niet meer bij, is wel even heel raar...
Hallo, Geen bevallen dames vandaag? O ik zie dat leeuw thuis is met de kleine man! FOTO's! IMD inderdaad boodschappen is een crime op zaterdag. Ik had mijn vader "uitgenodigd" om boodschappen te doen en inderdaad loopt iedereen voor je voeten en wil er nog snel even tussen en langs. Ik liep de hele tijd met mijn armen te maaien en heel hard "PARDON" te roepen en ga er dan gewoon langs...mensen hebben gewoon geen geduld op zaterdag... Daarna gelunched en even op de bank en mannetje weer naar bed...is net weer wakker... Fijn weekend nog iedereen!
@ Mirjanne, wel een beetje een dubbele dag voor je vandaag dan. Mijn ouders zijn 18 maart zoveel getrouwd. En die van mijn vriend 14 maart. Dus bij ons kan dat ook nog
Leeuw: nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje! Super dat het goed gaat en dat jullie nu lekker thuis zijn. Maar is de bevalling je mee of tegen gevallen? Niet dat je daar nu nog aan hoeft te denken Lynn: fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. En inderdaad lekker bij slapen s'middags want die gebroken nachten gaan je anders toch echt opbreken. En fijn dat je al zoveel vocht kwijt bent. Pientje: spannend zeg voor je schoonzusje. We horen het wel hé. IMD: snap precies wat je bedoelt echt heel irritant mirjanne: sterkte vandaag. Toch een ander soort trouwdag nu je vader er niet meer is. En hoop niet voor je dat je nog 5 wkn zo hoeft te lopen, maar zal toch niet als het nu al zo rommelt. all: ben vluchttas aan het inpakken i.v.m. ziekenhuisbevalling en zou maatje 56 echt veelste groot zijn? Heb namelijk is zo schattigs in maatje 56 maar weet dus niet of dat te groot is? Gr vruchtje
oja de badkamer en keuken zijn ook door mijn ma gepoetst (hadden we steeds uitgesteld haha) en wilde net de enveloppen gaan printen werkt mijn printer niet mee(liep steeds vast) dus ik denk voordat ie uit het raam gegooid word door een temperamentvol zwanger dametje, ga ik even pauze houden. We gaan lekker chinees halen zo (met daarna een litertje anti maagzuur middel hahaa)
Ligt eraan hoe groot je baby is en hoe klein het maatje uitvalt. Ik heb voor de zekerheid een pakje 50 EN een pakje 56 erin gestopt. Hier rommelt het ook goed. Veel pijn helemaal onderin en ik lijk te "lekken". Alleen is dat maar een gevoel, want als ik kijk zie ik eigenlijk niets. Zal misschien wel zijn van het gister teveel doen en toen als laatst nog de badkamer schrobben.... Heb wel goed geslapen vannacht. Maar moet nu bekennen dat ik alweer kapot ben. En hubbie is weg.. Goh, wat had ik nu graag iemand gehad die voor me ging koken. Heb een kipfiletje met courgette gehaald. Maar ja, moet nog klaargemaakt worden natuurlijk.... Rest van de avond maar op de bank hangen denk ik. Tot hubbie belt dat ik hem op moet halen. Hij is met zijn collega's aan het pokeren. (althans, nu aan het eten, daarna pokeren) Geen idee hoe laat het gaat worden. Anders dut ik gewoon lekker op de bank.
Pientje, welkom terug Leeuw, wat leuk om je bevallingsverhaal te horen. Heerlijk dat jullie zoontje weer thuis is. Mijn nicht is vannacht ook bevallen van een zoontje vorige maand een andere nicht, en nu ben ik de volgende
Dag dames! Ik ben weer thuis, Yasmine is nog niet mee naar huis. Ze doet het wel goed maar ze willen haar nog even ter controle houden, blijkbaar moet ik op het laatste zwangerschapssuiker ontwikkeld hebben en heeft ze nu extra controle nodig. Normaal gezien mag ze maandag naar huis. Je hart breekt als je ze moet achterlaten Ik ga zo meteen terug naar haar toe. Bevalling was niet meer voor herhaling vatbaar! Verhaal volgt nog!
sam....sterkte en ik ga voor je duimen dat ze maandag mee naar huis gaat...want het gaat echt tegen de natuur in om ze achter te laten....
Me2, dat is ook wat dat 2 gyn's zeggen dat de baby goed ligt terwijl de baby in stuit ligt! Lang leve de echo! Zou je een draaipoging willen proberen? Leeuw, wat fijn om iets van je te horen! Wat een gedoe zeg dat de vk zegt dat je nog begonnen bent, terwijl je al volop bezig was. Gelukkig toch op tijd bijgesteld! En fijn dat jullie lekker thuis zijn! Kipkip, kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, zou ik namelijk ook hebben, maar het slaat idd nergens op. Het is tenslotte haar werk en ze zijn hiervoor. Voor haar is het vast de normaalste zaak van de wereld dat je hiervoor belt. Ik zou in ieder geval ook gebeld hebben! Mupkuh, fijn dat alles goed was. Ik had dat in het begin ook dat alles in het ziekenhuis goed was maar thuis (of bij vk.) niet. Frustrerend is dat he. Niet dat je wil dat het niet goed is maar ja, weet niet hoe ik het precies uit moet leggen. Hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel. Pientje, welcome back en spannend! Mirjanne, knuffel! Vruchtje, wij hebben ook voor pakje maat 56 gekozen (waarschijnlijk). Vouwen het wel beetje bij of zo als het echt te groot is. IMD, smakelijk Maar je hebt vast al gegeten en bent lekker uit aan het buiken! Wwjc, ik zou ook lekker gaan bankhangen en eventueel even dutten als het lang duurt. Rach, gefeliciteerd met je achterneefje! (dat is het dan toch?) Sam, leuk wat van je te horen. Wat jammer en balen dat Yasmine nog niet mee haar huis mocht. Ga voor jullie duimen dat het maandag mag!
@ Leonie, dat is idd behoorlijk frustrerend. Bij mij heeft alleen het ziekenhuis het gezegd. Loop daar eigenlijk de gehele zwangerschap al. Ik ben iig blij dat ik er niet weer hoefde te blijven. Is wel lekker rustig maar hier is het beter. Iemand nog goede tips om de bevalling op de wekken
bij mij was het simpel...naar de wc gaan en plassen.....maar hou het kindje er nog maar een paar dagen bij jou! das echt beter!
Ga de kleine zeker nog bij me proberen te houden. Maar vanaf maandag mag ie van mij wel komen. Dan ben ik 37 weekjes. Om de dag naar het ziekenhuis is ook niet alles
zo er staat even snel een foto in mijn album! Er vroeg iemand of het mee of tegenviel weet neit meer wie maar laat ik het zo zeggen als ik er aan terug denk weet ik nog heeeeel goed dat het erg pijn deed! Maar dat ben je nu al weer vergeten! Dat is zo gek! Het enige is wat ik nu nog voel de hechtingen e.d..
Keoni: ik ga volgende week nog acupunctir proberen en een draaipoging bespreken of het haalbaar is met mijn zwangeschapsdiabetes. Ik iwl koste wat het koste en keizersnee voorkomen, maar als het niet adners kan dan moet het maar want een stuitbevalling zie ik niet zitten. Het is vaak niet voor niets dat ze niet draaien...het is niet mijn eerste kind dus er is geen sprake van afwijkende baarmoeder of bekken waarom ze nog niet is gedraaid... Bsby is trouwens nu 2.800 gram. Sam: hoop dat Yasmine snel naar huis mag! Een ingeleide bevalling is vaak wat pittiger dan een normale bevallen....