Lief he! OP foto's lijkt het echt een grote jongen maar als mensen hem in hem echt zien vinden ze hem zo klein! Hij is trouwens 46 cm en net 6 pond
Goedemorgen.. @Leeuw:Wat een mooi kereltje! @Sam: Goed van je te horen..Hopelijk is je meisje snel thuis! Sterkte de komende tijd..
Goeiemorgen, Wat een schatjes zeg allemaal op die foto's. Zo wordt je toch alleen maar ongeduldiger van mij mag het al april zijn hoor
Sam balen dat ze nog niet mee naar huis mocht, lijkt me vreselijk! Gelukkig nog nooit meegemaakt. Geniet dan maar extra van de momenten dat je bij der bent! Leeuw ahhhh so cute! heerlijk! Mooi hoor! Ben gister dus tante geworden gelijk op kraamvisite geweest, echt een supermooi neefje heb ik gekregen zeg. Zo lief, zo klein, zo bijzonder, was dat spannend zeg, mijn broertje is papa geworden.
nou het lijkt inderdaad wel of het nu langer duurt! haha komt vast omdat ik per dag aftel haha Pientje gefeliciteerd dat je tante ben geworden zou ook trots zijn!
@ Leeuw, wat een schatje zeg! Ik heb vanacht weer wat meer last gehad van harde buiken. Net mijn medicijenen voor mijn blaas ingenomen. Misschien gaat het zo weer weg.
Goedemorgen dames, Leeuw wat een super mooi mannetje zeg! Hier alles goed, zonnetje schijnt lekker en ik hoop ook dat deze blijft schijnen....altijd afwachten!
@Leeuw, mooi mannetje hoor. Hier word er ook 1 steeds ongeduldiger. Sinds vanmorgen ook last van mijn rug werd er gewoon wakker van vannacht. Pfffff Vandaag een verjaardag. Aangezien dat in een flat is vind ik dat de zon even dan niet schijnt niet heel erg. Hier is het al 18.5 graden en dat zonder kachel aan. Ik laat het lekker zo wan twe gaan toch zo weg. Nou ja als mijn ventje zijn bed uit is. Haha hij wilde graag uur of 10 weg maar ik liever na 11. Dus hopenlijk slaapt hij nog even door.
Leeuw: wat een scheetje zeg ! Pientje: gefeliciteerd ! Net monchoutaart gemaakt voor de visite, jammie even lekker van gesnoept meteen Waardeloos geslapen, last van mijn keel hoop niet dat ik ziek ga worden... Lekker genieten van het mooie weer inderdaad !
Leeuw: wat een schatje! Sam: ik duim voor je dat ze maandag mee mag! Ik wil ook! Haha! Vanaf donderdag mag het van mij...dan mag ik gewoon thuis bevallen! Alleen zitten we dan zonder keuken (krijgen een nieuwe)...dus laatste weekend van maart zou beter zijn! Geniet van het mooie weer dames! En allemaal sterkte met het afwachten!
Dames, ik ga nog even lekker in de tuin zitten voordat we zo weggaan en dat het weer vanmiddag opeens over is. Ik ga nog meer vlekken kweken . Ik heb al een masker sinds vorige week dat ik in de zon zat. Ik ontwijk de zon een beetje nu maar lekker in de schaduw is ook goed
Hier is het voornamelijk bewolkt. Maar iig niet koud buiten. Ga kijken of ik hubbie straks zover kan krijgen dat hij de schommelbank goed in elkaar zet. We hebben nl een scheur in het zeil, waardoor je er nu doorheen kunt zakken. Is echt zonde! Dus hoop dat hij het zo in elkaar kan zetten dat we toch nog goed kunnen zitten. Hij kwam gister pas rond 4 uur naar huis toe. Was eerst wezen pokeren en rond half 1 nog de stad ingedoken. Die zal er vandaag wel niet voor 1 uur uitkomen. Hij mag ook nog de plank op de babykamer ophangen. Dan is eigenlijk alles behalve de rolgordijnen klaar. Ik ga nog wat in huis rommelen, wat dingen opruimen en schoonmaken. Gelukkig nog maar 1 groot ding en dat is het washok schrobben. Vraagje nog... Als je vliezen breken kan het soms nog even duren. Is het dan voldoende om een goed maandverbandje te hebben of loopt het daar te erg voor? (En is het dan dus verstandig om vort 2 maandverbandjes in mijn tas te hebben zitten voor het geval dat..)
Goeiemorgen allemaal! @Sam: wat jammer dat ze in het z'huis moet blijven. Sterkte! @Tante Pientje: gefeliciteerd! @Leeuw: wat een droppie! @Boodschappen: gaat hier altijd eigenlijk wel goed en rustig, misschien omdat ik in een kleine stad/dorp woon? Of omdat ik heel boos kan kijken? Of omdat ik zelf tegen iedereen lijk aan te botsen *schaam*. @Eten: ik las iets over trek in kleine zoete paprika's met roomkaas (peppersweets); die mag je toch gewoon eten tijdens de zwangerschap? Zo niet, slik........ @Hier: alles redelijk. Gisteravond voor het eerst sinds tijden gezellig samen met manlief tapas wezen eten. Had van te voren uitgerekend wat ik qua dieet mocht hebben. Was leuk en lief om er even samen uit te zijn. En heb dus peppersweets gegeten . Verder ben ik bang dat de baby vannacht weer in stuit is gedraaid; hij was zo druk en hij ligt totaal anders. En ik voel de beentjes weer beneden. *ZUCHT*.