Ik heb zo'n leuke foto van toen ik tante werd.... Als ik nu die foto kijk met zo'n kleintje in mijn armen....... *zwijmel* (Was het maar zo ver......) Edit: heb ff de foto geplaatst. Dat kleintje wordt 1 april alweer 2 jaar.
Sam: ik ga keihard duimen dat jullie meisje snel mee naar huis mag. Want het lijkt mij inderdaad bijna onmenselijk om je kleintje daar te moeten achterlaten, maar onthoudt aan de andere kant alles het beste voor haar. Leeuw: wat een schatje zeg! Geniet maar lekker van elkaar Rach: gefeliciteerd met je achterneefje. Nu ben jij waarschijnlijk de volgende in de familie Pientje: jij ook gefeliciteerd met je neefje. eenwondertje: oh meid hoop niet dat baby gedraaid is voor je grrrr. Leuk dat je lekker nog met manlief uiteten bent geweest. Als de kleine er straks is doe je dat ook niet meer even snel en vooral niet in begin. All: hier alles goed. Doordat er hier op het forum al best veel mooie en nog belangrijker gezonde babies zijn geboren kan ik ook haast niet meer wachten. Maar ja komt toch pas wanneer het er klaar voor is. Als ik maar niet 2 weken overtijd hoef te lopen dat lijkt mij zo verschrikkelijk. Hier wel last van menstruatiepijnen. gr vruchtje
He hallo, Nog niemand gebaard? hihi Nou zonnetje is weer weg hier hoor, jammer genoeg. Heb wel 5 min ervan genoten grr Ik wilde vanmorgen gaan douchen maar werd helemaal eng toen ik boven was, hartslag omhoog. Ben even gaan zitten en toen gaan douchen, maar werd daar een beetje duizelig dus maar weer gestopt! Wel daarna naar de wc met krampjes....ik dacht echt het gaat beginnen......Maar goed nu gaat het wel weer....stom he? Precies op de dag dat het zou "mogen"... Nee het moet nog even wachten, ik wil eerst de uitslag van de klieren van mijn man afwachten donderdag....die moet gewoon goed zijn en dan kunnen we verder...Jeee dat duurt echt nog lang!
@pientje Mooi dat je het leuk gehad hebt..Hoop voor veel voorspoed en zegen.. Gefeliciteerd met je Neefje! @Wwjc Wat een droppie zeg!! @Sushi Nee, niet ziek worden hoor!! We zijn morgen jarig!!!! Hoe oud wordt jij eigenlijk?? EDIT:zie het al je wordt 30!!!!!!!Mijlpaal!!!!!Nog een speciale party??? @Cotorustig aan he meid..Duim voor een goede uitslag donderdag.. Wat een spannende tijd voor jullie zeg.. @VruchtjeHoop ook niet dat je overtijd hoeft te lopen..Lijkt mezo frustrerend..Maar ja zolang het goed gaat met je beeb..Hier ook ongikrampjes.. Peppersweets mag je wel eten..Tenminste met de juiste kaas..Ik ga ze morgen zeker halen.. @ Breken vliezen: ben bang dat 1 maandverbandje niet voldoende is..Direct die dikke megaverbanden maar..En dan zeker een stuk of 5.. Ik propte r nog wat washanden bij... @Mooi weer..? Hier niet...Bewolkt en heeft de hele morgen geregend... Ben net bij mn oma geweest even alleen zonder kids.. Ze is vanmorgen gedoopt! Was er niet bij , iets te ver fietsen..Dus even een soepie gegeten bij haar. Van de week haalt hubbie een eenpersoons bed en klossen..Schoonouders hebben nog een bed staan.. Heb gister mijn cadeautjes al gehad van hubbie.. Een mooi beeld..Van een vrouw met een kruik..Eigenlijk een tuinbeeld maar staat nu mooi in de woonkamer.. En 2rollen raamfolie...Wou ik graag..lijk net glas in lood..Staat meteen een stuk gezelliger.. K ga de kinderen halen..Ze zijn wakker..
Ik heb geen idee welke kaas er is gebruikt, maar ik vermoed roomkaas. En ik heb tijdens mijn zwangerschap wel vaker daar gegeten en ging altijd goed...... Stom he, nooit over nagedacht? Komt ook omdat manlief daar heel relaxed onder is; die heeft zoiets van "is gewoon roomkaas". Ik denk ook niet dat hier rauwmelkse kazen voor zijn gebruikt. En ik kan ze moeilijk nu nog uitspugen he ? @Coto: rustig aan doen he! Je hebt genoeg voor je kiezen gehad de afgelopen weken, dus even een pas op de plaats!
Pientje: gefeliciteerd! leuk dat je meteen bent gaan kijken. zijn je kindjes dan ook mee of werd dat te druk? Leeuw, had je zoontje vannochtend al gezien, maar moest weg, hij ziet er heel erg lief uit! Ik hoop eigenlijk dat ik vannacht ga bevallen. Ik beval sowieso in het ziekenhuis, dus dat maakt voor mij niks uit. Wie doet er met mij mee?
Rach, ik sla een ronde (of tig) over Geen bevallingen meer voor mij Nou dames, wachten jullie nu allemaal massaal tot het april is ofzo? Maart is ook een mooie maand hoor! 8) Hier alles nog steeds prima. Ivar heeft al geen sonde meer, en Bran zal ook wel snel volgen. Ze drinken allebei hartstikke goed nu, dus het duurt hopelijk niet lang meer voor ze mee naar huis mogen. (En ik heb effe nieuwe foto's in mijn album gezet van de heren, ze veranderen zoooo snel... maatje 44 past eigenlijk al helemaal niet meer, ze zitten gewoon in 50/56 nu).
Leeuwtje wat een mooi mannetje zeg idd als je die kleintjes zo ziet wil je zelf ook zo graag,maar idd ze komen als ze er klaar voor zijn Sam ik hoop dat je meisje morgen met je mee naar huis mag Pientje GEFELICITEERD met je neefje leuk he om tante te zijn Wwjc nog bedankt voor die site met rompertjes heb een groene besteld en nog 1 voor mijn vriend ,want die is donderdag jarig en iik kan niet meer shoppen dus vond ik die rompertjes wel leuk nou ze zijn echt heeeeel leuk Rach ook GEFELICITEERD met je neefje en ik wil wel met je meedoen vanacht hoor,maar ik denk dat Kleintje daar anders over denkt een wonder ik hoop voor je dat je kindje niet gedraaid is zou toch idd erg balen zijn Coto ik hoop voor jullie dat de uitslag donderdag goed is en ik geloof best wel dat de dagen zo nog langer duren verder weet ik het zo niet meer sorry hier gaat alles goed nog steeds nergens last van alleen van nesteldrang heb vanmorgen de ramen aan de achterkant gelapt en de vitrages gewassen en de keuken goed schoongemaakt gasfornius van zijn plek gehaald en dat soort dingen dus nu lekker op d ebank liggen normaal doe ik dat niet op zondag,maar nu is mijn vriend er dus dan kan hij het eraf halen en ophangen verder hebben we het logeerbed op klossen staan en hebben we gisteren voeding in huis gehaald dus we zijn klaar voor Kleintje maar goed we moeten maar wachten en daar ben ik echt goed in (not ) dames fijne zondag nog Gr
Spekkie fijn dat het zo goed met je zoontjes gaat en wat een mooie mannetjes zeg en dat lachje o daar word je toch helemaal verliefd op ik hoop voor je dat ze gauw mee naar huis mogen Gr
Algemene vraag; sinds een paar dagen heb ik weer last van (ochtend)misselijkheid. Niet zo erg als in het begin van de zwangerschap, maar het lijkt er wel wat op. Herkenbaar voor deze of gene? Zwangerschapsvergiftiging heb ik niet; ik heb juist een lage bloeddruk. Zal de misselijkheid weer door de hormonen komen? Ik vind dezelfde dingen weer vies als in het begin (brood, eieren enz; brrrrr).
@ Een wondertje; ik ben 's morgens vaak nu misselijk van de honger? Misschien is het dat ook bij jou? @ Rach; nee, ik wil liever nog niet meedoen vannacht! Ik ga voor 9 april..
@Spekkie:Wauw zeg! Wat een kanjers...En wat groeien ze goed zeg! Helemaal top..En idd, daar zou je zo verliefd op worden..*Zucht* @Een wondertje: Kweet niet..Ik heb soms ook vlagen .. Wel vervelend zeg.. @Rach: Nee ..ik pas even.. Ik wil echt wachten tot April.. 7April gaan we voor..
Is het normaal dat je je kindje nu minder/anders voelt bewegen. Ik heb ook weer veel meer buikpijn en het rommelt hier behoorlijk, vind het een beetje eng. Als hij beweegt weet ik in elk geval dat hij geen hinder van het gerommel en de pijn heeft....
JODIE: In principe is het wel normaal..Omdat het kindje veel minder ruimte heeft en alleen nog maar een beetje om zn as draait als ie al is ingedaald.. Maar ik zou zowieso wat alerter zijn in jouw geval...Dus als je het niet vertrouwd , even bellen.. Maar hier ook meer buikpijn en krampen..Harde buiken..Allemaal voorwerk.. Nog bedankt voor je sms je.. Lief van je...Het gaat wel weer..maar kan niet wachten tot ik bevallen ben..
eefje, 7 april ben ik ook uitgerekend maarreh.. dan word het Tup en ik vannacht Spekkie wat een mooie foto's zeg! ik kan echt niet geloven dat kindjes die zo klein zijn en 'net' uit je buik komen al zo mooi, zo gaaf en perfect zijn. volgens mij kan je wel uren staren naar je mannetjes, of niet!?
i wish maar ik MOET eigenlijk wachten tot 1 april haha ACh Spekkie wat een cuties zeg! helemaal verliefd hoor... Ik ben wel helemaal 100% klaar voor de bevalling gelukkig alles is klaar, geregeld, schoon, nu nog wachten