de titel zegt het al! Wie word er mama in april 2009! ikzelf namelijk ook! leuk om met mensen die ongv even ver zijn over dingen te praten! zo heb ik een vraag! Wie van jullie eind april uitgerekend? En voelt het kindje al schoppen? nou alvast bedankt! kussiess
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Je kunt je aansluiten bij het bevallingstopic en dan de maand waarin jij uitgeteld bent, daar zijn allemaal meiden die ook uitgerekend zijn in die maand. Ik heb de link even voor je opgezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=102418 Liefs wolly
gefeliciteert met je zwangerschap ik ben nu 19 weken ik voel het zeker af en toe schoppen en ik ben 18 april uitgerekend van ons eerste waneer ben jij uitgerekend groetjes wendy
gefeliciteerd!.... Idd de link wat wolly heeft geschreven! daar kan je lekker kletsen met je eigen mama's! maar je bent ook zeker welkom bij de tienermama's! Liefs Nikster!
Gefeliciteerd! Ik ben op 24 april uitgerekend en voel de babya al sinds een week of 2 trappelen! Liefs Millie
Van harte gefeliciteerd! Dames, Deze topics zijn echt voor felicitaties. Babbelen over zwangerschap kan in de link die Wolly heeft gepost.
volgens de vk 30 april maar volgen me eigen berekening 27 april! dus paar daagjes verschil! voel de baby jammer genoeg nog niet schoppen!