Gefeliciteerd! Kom je ook bij de Juli 2009 mama's? Daar zijn er sowieso nog een paar zwanger van de 4e. liefs kaatje
Gefeliciteerd! Wij hopen ook snel zwanger te worden van ons 4de kindje. Wel grappig. We hebben dezelfde leeftijd en dezelfde avatar.
Hey, proficiat joh..wat leuk dat je ook zwanger van spruitje nr.4 bent ben jij ook weer zo snel zwanger geraakt? ik iig wel, heel oneerlijk verdeeld eigenlijk als je ziet dat veel vrouwen moeilijk zwanger raken en ik bij alle 4 direct zwanger was, je zou denken kwa leeftijd dat het moeilijker word, maar we zijn dan toch het levende bewijs dat dat niet altijd het geval is..hihi, ik zou ook graag van je willen weten of jij de echo gaat doen van 20 wkn.(nekplooimeting).ik heb het wel bij mn 3e gedaan..ga het nu ook doen. groetjes en we kwekken denk ik vast wel een keer Liefs,Marit
Hey hallo! Ik weet ook sinds vandaag dat ik officieel zwanger ben van de 4e! Ik heb drie kinderen uit mijn eerste huwelijk en nu zijn mijn vriend en ik zwanger van nummer 4, maar zijn eerste Gefeliciteerd in ieder geval, hopelijk komen er gezonde kiddies op deze aardbol bij ! Knuffel van mij
Van harte gefeliciteerd! Als het goed is word ook ik een juli 2009 mama, want bij mij was de test vanmorgen ook positief! Wens je een voorspoedige zwangerschap.
Hai Ik ben super snel zwanger geraakt....dwars door de pil heen namelijk Was ook echt de bedoeling niet! Maar voel me nu wel hartstikke gelukkig met die kleine in me buik hoor Ik was met al mijn kinderen snel zwanger. Me dochter in de eerste ronde al....met de daarop volgende zwangerschap meteen na het verwijderen van mijn spiraaltje...helaas eindigde dat met 10 weken in een mk, en 7 weken na me mk was ik alweer 3,5 weken zwanger. Met mijn jongste in ronde 3. En nu dus door de pil. Mijn huisarts noemt mij ubervruchtbaar. Ben natuurlijk echt heel erg dankbaar....maar echt handig vind ik het niet. Mijn man gaat zich nu dan ook echt laten helpen (wat hij al belooft had te laten doen na de geboorte van onze jongste) Maar goed....hij zal nu toch wel moeten want anders word het onthouding voor onbepaalde tijd Ik doe wel de 20 weken echo...maar geen nekplooimeting. Heb het bij geen van mijn kinderen laten doen...en nu dus ook niet. Ik heb niet het idee dat ik met mijn 28 in een hoog risico groep zit. Mijn andere kinderen zijn ook allemaal gezond. En vind het moeilijk om bepaalde keuze's te moeten maken op een kans berekening. We willen zo en zo voor dit kindje gaan...ongeacht. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze Verder hoop ik natuurlijk gewoon op een voorspeodige zwangerschap en het liefst op een geheel pijnloze bevalling haha Maar goed...da's de droom van elke zwangere vrouw haha Ik wens je heel veel plezier met deze nieuwe zwangerschap....en natuurlijk met een prachtig gezond kindje op het einde. We kwekken vast wel weer Liefs Linda