zit bij de ohra, dus voor iedereen de ohra heeft een waardeloos kado in het kraampakket zitten! Maagzuur, hier helpt melk. Moet wel koude melk zijn en als dat niet helpt dan kunnen pepermuntjes nog wel eens helpen en anders natuurlijk rennies, gaviscon enz.
TM, wat ben jij ondankbaar zeg!!! hahahaha Wij, nou ja Julian, heeft alleen maar leuke dingen gekregen omdat ik van te voren duidelijke instructies heb gegeven. Zo heb ik gezegd GEEN kleertjes, GEEN knuffels en GEEN onzin hahaha, ze hebben allemaal wel heel goed geluisterd. Wilde alleen wel bonnen hebben en die hebben we dan weer niet gehad maar goed je kan ook niet alles hebben natuurlijk.
vla helpt inderdaad ook, yogurt weet ik eigenlijk niet maar kan je altijd proberen natuurlijk. Als het erger wordt weet je dat het niet werkt
Hahaha, ja inderdaad. Ik heb er zelf gelukkig nog geen last van. Al heb ik soms wel dat er wat eten of drinken omhoog komt zeg maar, maar het is dus niet echt brandend maagzuur...
ik vind het raar als ik tegen de fam zou zeggen geen knuffels maarja zo ben ik al die knuffels die noa heeft gekregen liggen in een vuilniszak bij me ouders
weet ook niet of het me in dank is afgenomen hoor maar heb ook gezegd als je iets wil kopen waar we niks aan hebben heb ik liever dat je het geld in je eigen zak houdt dan dat je het uitgeeft aan dingen waar niks mee gedaan wordt.
Wees blij! Moet wel zeggen dat ik er stukken minder last van heb nu de beeb gedraaid is dus met zijn beentjes en kont beneden zit ipv boven.
Hier ook terwijl ik dit zit te lezen komt mijn vriend binnen met HET kraampakket.. met knuffel.. geen tummietub .. helaas.. Ach ja..
Meiden ik ga afsluiten. Ik ben denk ik zondag pas weer online ivm ons weekendje Brugge. Heel misschien dat ik me morgenochtend nog even meld. Zo niet, dan allemaal alvast een goed weekend gewenst!! En niet te veel kleppen hè, want dan moet ik zoveel bijlezen . liefs xxx
Ik ga ook afsluiten en eens kijken of mijn bedje nog op dezelfde plek staat als waar ik het vanochtend achter gelaten heb. Morgen nog een dagje werken en dan is het alweer weekend!!! Slaap lekker allemaal!
pff wat hebben jullie al weer veel geschreven in die paar uur ga ff in bad en zo weer 3 pagina's erbij. hoezo we zijn niet verslaafd en meiden ik wil ook wel mee een geheugen zoeken want als me hoofd niet vast zat..... wij hadden in het kraampakket een boekje voor alles over het eerste levensjaar in de zetten. en verder wordt het toch wel heel echt als je dan al die spullen ziet die je straks nodig hebt. mermaid veel plezier in brugge. lekker een weekendje genieten he voor de nieuwe meiden als nog welkom! ligt ook aan het geheugen hoor zag ineens een hoop onbekende namen voor mij wordt het morgen ook nog ff werken en dan eindelijk weekend!!! maar goed eerst maar ff me bedje op zoeken. trusten meiden
Goodmorning forumvriendinnekes! Ik heb gewoon weer een nacht goed geslapen! Wat ben ik blij zeg! Ik was al bang dat ik het ja-woord zou gaan geven met dikke wallen inder mijn ogen, maar ze lijken nu toch ècht weg te trekken! Jippie! Maagzuur: hier helpt vanille vla, (warme) melk, Gaviscon (te halen bij de apotheek, neem dan niet de anijs smaak, die is zoooo smerig! Ik heb nu pepermunt..) Twee kussens onder je hoofd met slapen en vermijd koolzuurhoudende dranken en gekruid eten. Ik heb nu voor de zekerheid een bakje vanillie vla en een glas melk op mijn nachtkastje staan, dan hoef ik er iig niet uit als het op komt zetten.. paar slokken melk of happen vla en het is weer weg. Dadelijk naar de kapper.. heerlijk! Dan nog ff langs de bloemist een nieuwe orchidee halen en nog wat boodschapjes, maar dat is allemaal hier op het plein, dus ik kan lekker lopend.. Verder vandaag de beneden doen en wat wasjes draaien en vanavond gaan we uit eten met het werk van mijn vriend. Jullie veel plannen vandaag? XxX