jeetje, moet nog 9 blz bijlezen.... was vandaag wat eerde klaar met werken. normaal haal ik thijmen meteen uit mn werk op, maar ik dacht, ga nu eerst thuis even liggen, lekker! @tegen maagzuur helpt bij mij het spulletje Antagel, kan je zo halen bij de apotheek...
waren er verder nog bijzondere dingen gebeurd vandaag, heb niet zo veel puf om alles door te lezen, sorry! alles goed met iedereen?
Hoi surf, volgens mij is niet veel gebeurd hier.. gisteren was ik behoorlijk misselijk en overgegeven. En ja antagel is goed en volgens mij ook niet zo duur als andere middel. Goviscon of zo.. die kost 10 euro per fles.
Hoi meiden, oh wat ben ik blij dat het weekend is!!!! Ik heb trouwens al een tijd mijn trouwring niet meer om. Ben dit jaar 10 jaar getrouwd en was 10 jaar geleden toch ietsjes dunner dan nu!!! Heb hem in het begin ook om een kettinkje gedragen, maar heb hem nu al een paar jaar niet meer gedragen. Vind het wel best zo. Ik weet dat ik getrouwd ben en daar heb ik geen ring voor nodig. Mijn man heeft hem nooit gedragen. Kon niet met zijn werk. Janne, klinkt leuk die stickers. Hopen dat je man het ook leuk vindt! Ikheid, spannend, nog maar een paar daagjes! Ben zeker wel benieuwd naar je foto's na het trouwen! Ann, lijkt wel een gebed zonder eind dat laminaat en die plinten. Hopen dat het nou snel klaar is!!! Gisteravond is er hier een vrouwtje geweest die vanaf volgende week elke week twee uurtjes komt poetsen. Heerlijk! In het begin wilde ik het eigenlijk niet, maar mijn man drong erop aan en nu we het dan afgesproken hebben vind ik het eigenlijk wel een fijn idee. Ik kom er zelf gewoon niet aan toe en als ik wat doe heb ik er gelijk een dag last van. En nu erger ik me er echt dood aan dat het zo'n rommeltje is in huis. Dus vanaf volgende week weer een schoner huisje!! En eindelijk is het zover, morgen gaat mijn man aan het kamertje beginnen!!! Jippie!!!
@Caromama wat fijn dat je poetshulp krijgt. Bij mij lukt ook niet alles hier.. Zou het ook wel willen zo,n poetshulp. Ik krijg ook meteen de volgende dat last van. Dan kan ik echt niets meer. Heb vandaag de woningvereniging gebeld hier voor dat wij eindelijk een huis krijgen of een appartement met 3 slaapkamers. Zegt dat er nog 43 personen voor mij zijn. Nou dat kan nog een jaar duren. Ga toch maar even wat plannen hier om de beeb een plekje te geven. Wij hebben een kamertj in de woonkamer waar ze de muur van afgehaald hebben. Dus dan heb ik zo,n soort L-vorm woonkamer. Maar heb al een grote woonkamer. Zit te denken om de gewoon gordijnen op te hangen en het bedje en de commode daar doen. Dan heeft de beeb toch een eigen plekje.
Ooooh wat fijn zeg een hulp in huis.. Dus nog ff geduld en dan kan de hulp aan de slag volgende week, dan hoef je er zelf niet meer zo tegen op te hikken! Lekker toch! En wat fijn dat je man morgen aan het kamertje gaat beginnen! Komt er eindelijk schot in de zaak! Lekker hoor! Dan kan jij straks op je gemakje het kamertje verder indelen en aankleden.. Ik heb er ook zo'n zin in! Ik moet nog 1,5 week geduld hebben, maar dan mag ik ook los!
Mocht je niet optijd een andere woning hebben en je hebt dus geen apart kamertje dan is het toch geen probleem om idd de baby een jaartje ofzo daar te laten slapen (achter de gordijnen..). Dan kijk je gewoon eerst aan hoe dat gaat. Gaat dat niet i.v.m. lawaai en geluiden dan kan je altijd nog een flexibele wand plaatsen in een rails. Een soort kastdeuren zeg maar.. Die vallen dan in een rails. Dan kan je er zelf voor kiezen of je ze helemaal dichtdoet, zoals overdag bijvoorbeeld wanneer er meerdere geluiden zijn en 's nachts kan je ervoor kiezen om ze wat open te laten zodat je de baby gewoon goed kan horen. Die systemen kan je bij iedere bouwmarkt halen en worden vaak gebruikt voor dat soort doeleinden.
jaa en er moet nog iets minder dan een meter van de schoorsteen gesloopt worden en dan kan dat ook weer netjes worden afgewerkt foto's volgen nog hoor
Ooh en dat maken zij vandaag nog af? Of is je man ermee bezig? En maakt hij dat nog vandaag af? Of wordt het morgen.. ?
Ik was vanochtend naar de kapper geweest.. nu heb ik het net weer ff gewassen en geföhned, want als de kapper het doet zit het nooit.. Maar voordat ik begon te föhnen heb ik gewoon eerst 10 minuten staan te genieten van mijn buik in de spiegel.. Wat groeit ie hard en wat ben ik er trots op! Hihihihi.. 'Hoezo ik ben verliefd op m'n buikske!?'
dat sloop werk wordt vandaag nog afgemaakt me man zijn zwager komt even helpen en dan volgende week weer netjes maken manlief is gesloopt dus als het af is ga ik voor hem zorgen
heerlijk he dat genieten dat deed ik vanmiddag ook in de winkel er was een spiegel en ik moest even wachten enj toen zag ik ook nog een pas geboren jongetje in de zelfde maxi cosi die ik heb gekocht!!
Fijn dat je wat hulp krijgt.. vele handen maken licht werk! Ooooh je mannetje, die zal wel gesloopt zijn! Vanavond lekker bankhangen en lekker niks doen dan! Mijn vriend is net thuis.. wij gaan zo rijden, gaan uit eten met zijn werk, komt heel goed uit, want ik heb honger als een paard.. Aaanvalluuuuuuh!!!
Ooooooh leuk, lief... Ik krijg helemaal de kriebels van pasgeboren kindjes, ik vind het zoooooooo leuk allemaal!
TM wat super dat de cv bijna klaar is! Is nog best wel snel gegaan. Hopelijk ruimen ze hun troep netjes op en werken ze alles mooi af. Ikheid, showen met je buik! Ben benieuwd hoe groot hij is haha! Ik heb het bedje van de kleine net opgemaakt. Even spieken hoe het staat haha. Vind het kamertje nog wel kaal, maar maandag gaan we shoppen dus eens even kijken naar wat leuke dingetjes. Als het klaar is zal ik wat foto's maken. Fijne avond allemaal! Ik heb verjaardag.
kamertje; wat leuk dat jullie al zo ver zijn... hier duurt het allemaal nog even. moeten jullie ook zo snel weer naar de vk... ik moet 1 feb alweer heen
zoo ik heb even lekker gedouched alles zit beneneden nog onder de stof morgen gaat me man zijn zwager en hij zelf nog even verder om de laatste dingen netjes er af te slopen zodat het straks netjes gestuced kan worden en dan smiddags komen me lieve schoonzusjes me helpen schoonmaken !! vind het echt onwijs lief van ze! dus hopelijk heb ik morgen weer een schoon huisje en dan hoeft manlief alleen nog de dingen afte werken en alles weer op zijn plaats zetten boven ben blij als alles klaar is en me huis weer netjes is ingericht voor nu zeg ik meiden een fijne avond ik ga even lekker onderuit liggen en we moeten nog eten toedeloee!!! xxxx