April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

Heb wel bijgelezen maar is weinig blijven hangen ben ik bang. Wat ik nog weet is:

Caromama, een hulp in huis wat lekker!!! Ben jaloers op je hahaha

TM, doet de cv het al?? Morgen lekker heel lang douchen!

Kamertjes die bijna af zijn of al helemaal af, wat leuk! Ik wil ook maar ja hier schiet het op het moment echt ff niet op. Binnenkort wel met mijn moeder naar de ikea om de meubeltjes op te halen en Roeland gaat als het goed is dit weekend het rolgordijn ophangen zodat ik dinsdag de ene muur kan gaan sauzen!!!!! Begin is er dan dus eindelijk hahaha

Verder, weet ik helemaal niks meer!! Sorry!!!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa de cv doet het al heb net heerlijk 3 kwartier onder de douche gestaan:D

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38

Ja, ik vind het ook wel een enorme luxe! Voel me er ook wel een beetje vreemd bij. Het is toch een vreemde die in je huis rondloopt en aan je spulletjes zit. Maar goed, ik ben er toch gewoon zelf bij, want ze komt 's middags als ik thuis ben. En ergens voel ik me ook wel een beetje schuldig dat ik het gewoon niet zelf kan. Maar m'n lichaam geeft toch duidelijk mijn grenzen aan, dus moet ik daar maar naar luisteren.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Niks om je schuldig over te voelen hoor maar gewoon van genieten dat het word gedaan!!!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lekker is dat he, lang douchen!

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: nou hopelijk kunnen jullie snel aan de slag!! Ga je roeland nog een schop onder z'n kont geven ;)

caromama: ooee heerlijk zeg!! En niet schuldig voelen hoor :D

TM: lekker gedoucht?? Lief dat je schoonzusjes komen helpen!

Ikheid: lekker uit eten!! Geniet ervan !!

Hier: alle kleertjes en rompertjes liggen gestreken in de commode en het bedje is opgemaakt.. Wat moet ik nu nog doen in m'n verlof...

Weet iemand of en waar ze zwitsal geurzakjes verkopen?? Lijkt me lekker voor tussen de kleertjes want nu liggen ze daar 2 maanden te liggen ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha denk dat Roeland inmiddels al een blauwe kont heeft van al die schoppen:p

Tijdens je verlof, forummen, niks doen, slapen, luieren, nesteldrang;) Of net zoals ik toen bij Julian het bedje bijna elke dag overnieuw opmaken:p

Zag de geurzakjes van zwitsal wel bij de prenatal op de site staan dus misschien verkopen ze het daar ook wel in de winkel;)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zwitsal zakjes gewoon bij de drogist bij ons. Dio is dat geloof ik, of da.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kom ook weer eens langs, helaas niet de tijd gehad jullie goed te volgen, maar ik ga proberen weer wat mee te schrijven. Inmiddels ook al een eind op weg en alles gaat op zich wel goed, al vind ik een 2e zwangerschap wel een stuk zwaarder dan de 1e...

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

Hier al wakker vanaf vijf uur maar niet omdat ik niet meer kon slapen maar wel omdat Julian niet meer wilde slapen.

Roeland is net naar zijn werk toe, 1x in de zoveel tijd moet hij op zaterdag werken maar omdat het winter is nu nog maar een halve dag dus om uiterlijk 1 uur is hij weer terug. Denk dat ik zo maar eens kleren aan ga trekken en dan naar de bouwmarkt ga om verf uit te zoeken.

Iedereen nog leuke plannen voor vandaag??

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Joepie! Vandaag 30 weken! Ik zal vandaag of morgen ff een buikfoto plaatsen..

Uit eten was leuk, lekker en gezellig! We waren rond 00.00 uur thuis, dus dat viel mee en ik heb wéér een nacht lekker geslapen..

Vandaag doen we lekker rustig aan, geen plannen. Misschien nog even met de honden de bossen in als het droog weer blijft.
    Morgen een hele dag Tilburg, daar is mijn zusje uit Parijs, ook mijn andere zusje is er, mijn schoonmoeder komt en mijn mams is er. De mannen (mijn vriend, zijn broer en mijn vader) gaan een dag naar de RAI naar de liveshow van TopGear. Dus morgen een mannendag en een vrouwendag.. Ben benieuwd! Heb er iig veel zin in!

Mirjam: goed bezig jij zeg! Ook echt alles gestreken? Pffff ik ben eraan begonnen, maar meer dan de helft ligt nog op me te w8en..

Ingrid: shopse bij de Bouwmarkt.. Ga je vandaag meteen verven?
    Balen dat je al zo vroeg wakker was zeg! Ben je nu niet moe?

Onsukkie: gaat snel nu hè! Jij ook alweer 29 weken.. voor je het weet hebben we onze beebs in onze armen. Ben je al ver met alle voorbereidingen?

TM: fijn dat de CV het doet en dat je er al lekker van hebt genoten! Heerrrrrlijk een warme lange douche!

Caromama: gewoon proberen van genieten van die hulp.. jou lukt het niet meer, dus het is super dat je het uit handen geeft, dat zal in het begin ff wennen zijn.. maar na een paar weken weet je niet beter en kan je er echt van genieten denk ik!

Wij gaan ff ontbijten.. lekkere warme pistoletjes..

XxX

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dacht dat ik een berichtje had geplaatst maar blijkbaar niet hahaha.

Ben niet moe maar de energie om mijn kleren aan te doen en naar de bouwmarkt te rijden is wel ver te zoeken. Als ik de verf heb gehaald dan ga ik meteen beginnen als Julian op bed ligt en dat zal gezien zijn gedrag wel niet meer heel lang duren nadat we terug zijn.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden!
    Even snel een berichtje van mij, heb even snel de stekkers erin gestopt om even op het internet te gaan..
    Ze moeten er zo weer uit, want dan gaan ze weer verder in de babykamer...
    Dus dacht, zal eerst even een berichtje plaatsen en dan ga ik zo even lezen zoalng het kan.
    Onze echo was super en dat vond de kleine man ook
    Ik ga snel even lezen!!
    Fijn weekend iedereen

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    wat een gave foto !! :D

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo meiden beneden is het weer schoon
    maandag komt de stukadoor
    en dan kan ik beneden de muur verven en dan boven verdieping doen en dan is alles weer klaar !!
    einde is in zicht:p

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ladyz, mooie foto!!!

TM, lekker dat het einde in zicht is!!

Hier, verf is gehaald maar de zin om iets te doen is verdwenen. Morgen moet roeland eerst voetballen dus hoop dat Julian redelijk op tijd weer even wil slapen morgen dan kan ik dan mooi sauzen en dan is het ook zo klaar.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haaai meissies!

Alles goed hier?
    TM: wat fijn dat het einde nu in zicht is! Er moest wel meer gebeuren dan dat je dacht denk ik hè? Ach, straks zitten jullie er weer helemaal mooi en warm bij!
    Ingrid: ach.. je hebt toch nog ff de tijd. Kan Roeland je morgen na het voetballen niet ff meehelpen met verven? Dan ben je toch zo klaar?
    LadyZ: wat aan gave foto zeg.. Leuk dat duimpje omhoog! Hoe gaat het daar met verbouwen? Schiet het al een beetje op?

TIP: als je naar de makro kan en je hebt een pas: vanaf 26 januari zijn de voedingskussens er in de aanbieding! Voor maar 25 euro (excl. btw) heb je er eentje! Ik heb er nu al 1 meegenomen.. want wij komen er op kort termijn niet meer. Hij ligt goddelijk!

Mijn vriend is nu een lekker pastagerecht aan het maken en ik lig nu met m'n hondje op de bank.. Vandaag geen plannen, lekker bankhangen. Voor vanavond heb ik komkommer met tzaziki saus, waaaaaah zooo lekkerrrr! Lekker soppen met de komkommer in de tzaziki saus... Mjum! Heb er nu al zin in..

Morgen ben ik een dag in Tilburg.. vrouwendagje.. ben benieuwd wat ze in petto voor me hebben (i.v.m. trouwen).

Dus ik spreek jullie maandag weer!

Allemaal een fijn weekend XxX

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Ladyzorra Mooie foto van de echo fijn dat de beeb je laten zien dat het goed gaat.

@ikheid geniet van je komkommer en fijne dag morgen ?

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks meis!!! :D

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ladies,

kwam ff zwaaien... Hele dag naar Antwerpen geweest ben echt zooo moe...Straks lekker dvdtje en dan slapen.
    Goeie tip van dat kussen!

Bye bye

Deel Deze Pagina