April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik zou het toch even aan je vk vragen hoor....beter 10 keer iets teveel vragen dan 1 keer iets te weinig....

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Zou je voor de zekerheid niet even je urine laten checken meid?
    x

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@janne ik zou ook even vragen of ze je urine na willen kijken op eiwitten kan nooit geen kwaad. Ik wil je echt niet bang maken maar mijn vriendin die in september is bevallen had tot 36 weken ene nromale brloeddruk maar wel extreeem veel vocht echt niet normaal en inderdaad sterretjes voor haar ogen. UIteindelijk met 36 weken verhoogde bloeddruk en met 37,5 week ingeleid wegens zwangerschapsvergifteging ze waren er ruim op tijd bij en was verder niks aan de hand maar houdt het in de gaten.

@Wonder hebben jullie nou al een adresje voor je katten?

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, we hebben het een even geleden voorgelegd aan oa het cb en ook het kattenvrouwtje...en beiden gaven aan dat het inderdaad best om een allergie zou kunnen gaan. Na veel overleg samen hebben we uiteindelijk het kattenvrouwtje gevraagd om uit te kijken naar een goed adresje voor de katjes en dat is nu dus al gevonden. heel moeilijk!!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ;)moet je die wel in huis hebben snachts ;) Maar ik ben alweer bij de apotheek geweest voor mijn vertrouwde antagel.
    Nee het voelt niet als weeën. Het zit ook maar op 1 plek en ik kan het precies aanwijzen. Ik denk een gestresste band ofzo. Mijn banden zijn zowiezo niet zo goed en heb erg snel blessures door mijn HMS zegmaar.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, mijn verlof begint op 18 februari en in de laatste week van augustus moet ik weer aan de slag. Moet nog 8x werken in 4 weken.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Ik sluit me aan bij de andere meiden en zou het zeker nog even aankaarten bij de vk.

@ Wonder: Ik heb zelf ook 3 katten (zoals jullie inmiddels vast wel weten ;)) en het lijkt me echt vreselijk om ze weg te doen. Maar ja, als de gezondheid van je zoontje er onder lijdt snap ik het hartstikke goed al zal de beslissing echt niet makkelijk zijn geweest om te nemen. Dikke KNUF!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa mijn verlof gaat 8 maart in maar neem daarvoor 2 weken vakantie
    en dan is mijn laatste verlof dag 28 juni
    maar heb ook geen baan meer dus weet niet wanneer ik precies begin

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: balen dat de poten afgebroken zijn! En nu?

Lautjuh: Spannend met je kat! en beterschap met je vriend!
    Ooooh nee je parkietje! Wat zieluuuuug!

Caromama: ooh wat sneu voor Lukas! Hoe is het nu met hem?

Ingrid: goed bezig met sauzen!!!

Surf: hoe ist nu met je bekken? Nog steeds zo'n last van?

Mermaid: zo te lezen was Brugge echt zalig!! En wat heerlijk ff in
    bad liggen dobberen!

Janne: wat cool dat je man die houten baboesjka's leuk vindt!
    Hier wat ideetjes:
    Baboesjka Nederland
    Baboeshka's
    Ik hoop dat je hier iets mee kan?
    Ik zou ff je vk vragen of ze je door kan sturen! En anders ff je HA bellen.. succes meis!

Ann: wat balen dat het nu helemaal niet klikt tussen jou en de vrouw van je vader.. Lastig hoor!!!

Wonder: fijn da je er weer bent! Zweden was super dus!? Weer ff lekker bij kunnen tanken. Wel klote van de BI en dat je nu dus niet meer goed kan slapen.
    Het wordt nu echt wel zwaarder en pittiger..
    Oooh je katten, heftig! Zal erg moeilijk zijn voor je meissie! Ik denk aan je!

Napoleon: kussen is gevuld met polyether staafjes en
    vezelbolletjes.. Het blijft goed hard zeg maar!
    Heb je een leuk weekend gehad meis? En hoe gaat het met je ma?

Smile: meidendag was erg leuk! Als verrassing waren al mijn vriendinnen er ook en zijn we een workshop servies beschilderen gaan doen! Was echt super! Kom nu maar op met dat trouwen.. hahahah!

Tamar: fijn dat alles goed met je gaat! Mooie foto's!!!

Wendysunny: wauw! Schiet op bij jullie zeg! Heerlijk!

XxX

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik zou gewoon even wat urine wegbrengen, dan heb je zekerheid. Maar eiwitten in je urine ontstaan doorgaans doordat je kleine beschadigingen krijgt in de vaten door een hoge bloeddruk.

Zelf heb ik altijd een lage bloeddruk (110/60) en vaak last van sterretjes zien. Je hoofd krijgt dan gewoon te weinig zuurstofrijkbloed even. Dat je vocht vasthoud kan ook komen doordat je vaatwerking minder is, vooral in je ledematen. Heel veel drinken en evt steunpanty's dragen wil ook nog wel eens helpen. vooral dat vele drinken is goed want dan houdt je het vochtvolume in je vaten op peil.

Toen ik zwanger was van Eva studeerde ik nog aan de HBO-Verpleegkunde in Groningen en toen hadden we een heel blok over zwangerschapscomplicaties ;). zat ik bij elk krampje, oh straks is het dit of misschien wel dat! Snap heel goed dat medici de ergste patienten zijn....

11. Trotsemama1

ikheid manlief heeft ze er vanochtend weer onder gezet:p
    dus we hoeven toch geen nieuwe te kopen

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh gelukkig! Dat scheelt weer een hoop gedoe en een hoop centen!

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oke meiden, bedankt voor de adviezen. Napoleon, ik gooi het zelf ook wel een beetje op mijn lage bloeddruk dat ik sterretjes zie (die was 100 boven 50 vorige keer). En volgens de vk kan het ook nog aan een te laag hb liggen, daar eeb ik vrijdag voor geprikt. Fijn trouwens, alle zwangerschapscomplicaties leren tijdens je zwangerschap, not! ;)

In elk geval: ik denk dat ik morgenochtend maar eens in een potje pies, de vk bel (bij geen-spoed vragen ze of je voor half 12 belt, dus dat doe ik liever morgen) en dan evt nog naar de huisarts ga.

Ikheid, dankjewel voor de sites! leuke tips.

Ok, tijd voor een boek, tot later meiden!

14. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He, da's fijn! :) Dus niet meer aan schuiven he ;)

15. Trotsemama1

zal er niet meer aankomen :p:p

16. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Lautjuhhh
    Nou dat is idd geen leuk begin van de dag.
    Ik zou er ook erg verdrietig van zijn hoor.

@ Wonder 1980
    Ik kan me voorstellen dat je die keuze maakt,
    omdat het het beste is voor Seeger en de katten.
    Alleen wel een moeilijke en verdrietige keuze.
    Ik moet er ook niet aan denken dat ik ooit die keuze
    zou moeten maken......
    Knuff voor jou !

@ Janne
    Die sterretjes en vermoeidheid komen me bekend voor.
    Ik heb ook een lage bloeddruk. de laatste keer 110/60
    en daarvoor was hij 110/45 (ze hebben zelfs 2x opnieuw
    gemeten) Volgens de vk is dat ook de oorzaak. Maar voor de
    zekerheid heb ik ook bloed moeten laten prikken op HB en
    Suiker.

17. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeetje, dan waren de poten ook niet sterk! Beter dat het nu gebeurt dan met kindje erin!

18. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48

Ikea!

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeeeh, de antibiotica lijkt z'n werk eindelijk te gaan doen! na weeeeken ziek zijn voel ik me vandaag eindelijk een stuk beter!
    Ik heb meteen zoveel meer energie en heb net de gordijnen genaaid voor de babykamer!

Ik ga donderdag weer werken en moet nog 4 weken tot verlof (begin op 20 februari!). Dat is echt zo voorbij denk ik. Ik begin dan pas in september weer met werken. Zomervakantie valt achter mijn verlof aan (tenminste, ik had nog 2 weken extra verlof open staan, waarmee ik het overbrug). Ik ben dus over 4 weken gewoon een half jaar vrij... woooh!

De eerste week van mijn verlof willen vriendlief en ik een midweekje weg, liefst een hotel-welness-arrangement met dagenlang sauna (voor vriendlief dan...), bubbelbaden, massages, lekker eten enzo. Iemand een idee van een mooie plek? Liefst NL, maar Belgie of Duitsland kan natuurlijk ook!

Iemand een idee wat ik als afsluiting voor mijn verlof met mijn klas zou kunnen gaan doen? Ze zijn 6-7 jaar en is een groep van 22.

Janne; ik vind de stickers van matroeska's ook errug leuk. Ga ze vanavond aan mijn vriend laten zien, hopelijk vindt hij ze ook leuk (ben alleen bang van niet...mannen...)

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

pff even een ego berichtje, vandaag hebben we te horen gekregen dat mijn partner misschien longkanker heeft, we wouden vandaag gewoon lekker voor onszelf houden om het allemaal te laten bezinken.

Staat mijn moeder verdorie net een uur geleden voor de deur omdat ze perse hier naar binnen wou. dus ik zei dat ik dat liever niet had en mijn partner was ontzettend moe en ligt nu op zijn bed. maar dan word mijn moeder boos omdat wij rust willen.. en ben ik te min en geen goeie dochter, :s waarom dat nou is?

pfff wat een dag zeg gedverdemme hoop dat hij gauw over is...

Deel Deze Pagina