April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Schattepatatjes.. hahaha lief! :D

Ik ga ff met de honden lopen en dan de bovenverdieping maar es doen.. Blèh! :(

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

veel plezier met stofzuigen

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heee ladies,

Ben ik weer even gauw... ik dacht: GESLOTEN WTF !!??? maar toen bedacht ik me ineens over die grote onderwerpen hihi ja daar zijn wij wel schuldig aan..

Zit nu op m'n werk en ben al anderhalf uur aanwezig en net pas begonnen... er zijn dus 2 vervangers voor mij gekomen dus ik heb geen werkplek meer.. dus ik naar beneden, daar ook geen plek, ik weer naar boven naar het kantoortje van de stagiares die er momenteel niet zijn en een half uur bezig geweest om de shitzooi aan de praat te krijgen.. Nu ga ik eindelijk beginnen met een klotewerk namelijk het nakijken van alle vrije dagen van 2009, in een overzicht zetten, nieuwe dagen voor 2010 erbij, eventuele ouwe lullendagen, ziekte-bonussen enzo.... BLEHHH !!
    En internet is hier zo langzaam dat ik jullie niet bij kan houden... vanavond maar weer even dan ;)

Had serieus zin om te huilen haha had net zo goed thuis kunnen blijven..

Mermaid: balen van je werk !! gaan we na de bevalling met z'n allen op banenjacht :D

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    succes met stofzuigen en de hondjes! ik ga nu echt douchen, kijken of ik thijmen mee krijg (hij wilde net nog niet)...

oja heb net toch even mn ochtendurine bij de ha laten brengen ivm die harde buiken steeds, voor de zekerheid maar kijken of het geen blaasontsteking is... denk het niet, nog nooit gehad namelijk, maar goed, you never know...

5. Trotsemama1

ik heb de laatste dagen ook weer veel harde buiken terwijl ik echt niks bijzonders doe
    en ze doen soms echt pijn zoals gister :(
    ik denk dat het oefenweeen zijn en dat me lichaam aan het oefenen is,

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @TM: ja bij mij dus ook, ze komen echt continu opzetten, terwijl ik toch echt niets bijzonders doe... daarom maar even laten checken... bij mij doen ze trouwens niet echt pijn, gewoon een onprettig gevoel zeg maar... zou best kunnen dat je lijf alvast aan het warming-uppen is...

hmm thijmen wilde nog niet douchen, heb geen zin in een gevecht, dus laat het maar even zo, gaan straks wel, hoeven pas om 12 uur klaar te zijn hahaha

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@napoleon heel sterkte en kracht en hoop zo dat de chemo aanslaat!

@Surf wat een prachtige echo's echt heel mooi. Ik zal de mijne vanavond ook even plaatsen

@Mermaid wat vervelend nu weer wormen. Natuurl;ijk heb je het voor ze over maar het is altijd zo duur!
    Trouwens de ombouw schilderen valt echt heel erg mee. De tussenlatjes kun je eruit halen en die leg je gewoon op de grond om te verfen en dan alleen de zijpanelen en klaar is kees. Hij zit er nu om trouwens en is echt heeel mooi....

@Janne inderdaad ik vroeg het van de kleren. Zat gisteren te denken dat je met veel dingen rekening moet houden voor de outfit. Namelijk het moet een beetje afslanken, inderdaad bv kunnen geven en dus bh in kunnen iclusief pads;) en je hebt waarschijnlijk ook nog je kraamverband om hmmm zal heel charmant worden allemaal..............

@Mirjam balen van die rotpc's en je werkplek en nu met die hormonen is zoiets dubbel niet leuk

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: ja leuk, ik hou van foto's!

9. Trotsemama1

surf
    ik weet precies hoe een blaasontsteking voelt dus weet zelf dat ik geen blaasontsteking heb
    dus het zal er wel bij horen bij dit termijn

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Ohh er was/ is weer uitverkoop bij bij Lief en heb gisteren zo'n schattig roze jasje gekocht voor maar 14 euro ipv 45.
    Ikheid dacht ik nog bedankt voor de tip van de vorige uitverkoop nu heb ik er ook van kunnen profiteren!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    We tellen straks gewoon door hoor, we willen natuurlijk wel het record van het grootste topic ;) dus we zijn nu op blz 2208 + 3 = 2211

12. mirjam2112

Surf: Ze hebben inderdaad hetzelfde mondje zeg !! wat schattig !! al vind ik het best moeilijk bij zo'n 3d echo om te kijken hoor, maar dat ligt aan mij want m'n moeder vind ons ukkie ook op Demi lijken (bij de echo) en ik zie dat nou echt niet :(

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!!
    Wil ik daar reageren, topic gesloten.....
    Maar goed heb jullie weer gevonden!

Napoleon: heel veel sterkte en kracht deze tijd.

Marielle: welkom bij de aprilmama's

Kleintje: Dat van die verkopers van een energiemaatschappij was laatst bij kassa, hadden ze het met een verborgen camera opgenomen, echt schandalig

Mermaid: heel veel plezier in Brugge!!

Surf: wat een mooie broertjes!

En de rest weet ik niet meer.....

Vandaag drukke dag hier..en vanavond een echo!!! Joepie
    En we zijn voor 99% uit de NAAM! ja nu al hahahahaha
    Nou maar hopen dat we het allebei leuk blijven vinden....

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :) 2212 dus :p

Zit hier trouwens even heel erg illegaal, ben nl aan het lesgeven maar de kinderen hebben een toets...

pfff zat in de auto steeds aan mn moeder te denken en dat als de chemo niet aanslaat ze de baby misschien wel niet meer zal zien... moest mezelf echt toespreken niet te huilen want ik moet natuurlijk wel voor de klas en met 2 makeupstrepen onder mn ogen...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff napoleon: het is ook heftig allemaal! ik hoop zo dat het allemaal aan gaat slaan en dat je moeder nog heel lang mag gaan genieten van de kleine! sterkte!

16. mirjam2112

Napoleon.... het lijkt me echt heel zwaar.. en dan voor de klas nog zo'n masker op moeten zetten.. pfff...
    hopelijk slaat de chemo aan maar zo niet dan hoop ik dat het ziekenhuis mee werkt om je in te leiden met 37 weken.. heb je het daar al over gehad of dat een optie is ?
    We duimen met z'n allen dat het aanslaat en dat je moeder gewoon ook haar jongste kleinkind meemaakt !!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm probeer een nieuwe foto op mn banner te krijgen, maar het lukt niet....

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dan maar gewoon de oude weer...

19. mirjam2112

hmmmzz.... nu toch even iets vreemds.. een regeling hier:

geen verzuim = 2 extra vakantiedagen
    2 x ziek kost 1 dag
    3 x ziek kost 2 dagen..

Dus nou ben ik afgelopen jaar 2 x ziek geweest.. krijg ik géén extra vakantiedagen maar kost het me wel 1 vrije dag !!
    Dat mag toch helemaal niet !!???

ik dacht dat de eerste ziektedag voor jezelf was maar als je langer dan 1 dag ziek bleef dat het dan alleen maar ziektedagen waren en dus geen vakantiedag kost ...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 45056

dit kaarsje is voor napoleons moeder (en voor alle anderen die het nu even nodig hebben...)

Deel Deze Pagina