April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow lautjuh! wat een bericht! vreselijk joh! wanneer is er meer duidelijkheid?? ik ga heel hard aan jullie denken en duimen dat het misschien mee mag vallen... sterkte!!

verder heb ik niets gelezen meiden, jeetje 2 drukke dagen achter de rug. Gister weer in huis bezig geweest, en vandaag had ik een begrafenis, ben net weer binnen...

Hoe is het hier verder? ik hoop dat alles goed is met jullie en de kleintjes in jullie buiken!

hier gaat het verder redelijk, heb wel veel pijn, maar goed, verder mag ik zeker niet klagen!

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Lautjuh, wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat het niet zo is meid.. Was hij lang ziek dan en wat voor symptonen had hij.

sterkte meid.

@Surf welkom terug meid. IK denk dat je niet veel gemist hebt. Ik ben hier ook weinig geweest.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @sweet: had je nog gekeken trouwens naar de dreami, of heb je die van marktplaats gekocht?

@morgen heb ik weer meer tijd, dus dan kan ik het weer een beetje bijhouden als het goed is...

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lautjuh: nee hè! Godsamme! Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Wanneer weet je meer? Is ie al lang zo ziek?
    Surf: begrafenis.. Heb ik iets gemist? Doe je wel rustig aan en ren je jezelf niet voorbij meis! Ik heb het idee dat je echt teveel hooi op je vork neemt, of valt dat wel mee?

Vriend is nu uit eten met zijn broer en vader en stiefmoeder.. Ik had geen zin, ik wil ff bijtanken op de bank voor morgen..

XxX

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ik dat zelfs door de computer heen al te lezen oeps.... ja ik moet echt moeite doen mezelf een beetje af te remmen... Maar ik ben zo gewend even van hot naar haar te vliegen... dus moet nu echt oppassen dat ik niet teveel doe, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb morgen nog geen plannen, maar dan denk ik, hmm kan wel even een kopje thee halen bij die, en ik wil nog even dat in de stad doen... maar eigenlijk moet ik morgen gewoon thuis blijven, anders red ik mn 3 daagjes werken weer niet...
    en ja begrafenis, was de hartsvriendin van mn oma, ze kwam al 20 jaar bij mn oma (en dus ook onze hele familie) over de vloer. En ze stuurde altijd kaartjes voor wat dan ook, was altijd heel attent en geinteresseerd. Vorige week is ze zomaar in elkaar gestort, terwijl ze verder heel gezond was, een gescheurde aorta, dus was ook niets meer aan te doen... Ik was vooral heen voor mn oma, twas wel zielig...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: doe maar lekker rustig aan meid!
    ik heb toen ik net thuis kwam eerst thijmen in bed gelegd (hij had bij mn schoonouders veel te kort geslapen natuurlijk) dus die ligt er nu lekker in. Kan ik even op de bank voordat ik moet koken enzo...

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Ik heb naar de dreami hier gekeken op deze forum, maar ik heb geen antwoord gekregen. En op marktplaats heb ik ook op eentje geboden. Ik heb de andere ook om uitstel gevraagd. Ik kijk nog verder heb nog tijd.

EN goed nieuws onze auto is gemaakt. Oh wat ben ik blij. Kan echt niet zonder auto.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o wat fijn dat de auto weer kan rijden! ja ik zou ook echt niet zonder auto willen hoor! even snel dit of dat en dan met de kleine (en straks met 2) is het gewoon zo gemakkelijk!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Het is inderdaad heel moeilijk, als je altijd gewent ben om alles te doen wat je wil doen, om dat te laten. Maar wat je zegt, als je morgen teveel doet dan trek je 3 dagen werken gewoon niet en moet je ervoor boeten. Dus als ik jou was zou ik morgen lekker een dagje thuis inlassen en lekker niks doen. Dat is niet makkelijk als je niet goed kan stilzitten, maar doe het nu maar, straks ben je verder van huis en omdat je zelfstandig ondernemer bent kan je dat er al helemaal niet bijhebben.. Denk aan jezelf nu meis, als je nu teveel doet ben je straks echt de klos!

Ooooh gossie, zomaar ineens! Wat sneu, zeker voor je oma, want die blijft achter zonder haar hartsvriendin. Het is wat; oud worden! Je ziet beetje bij beetje iedereen om je heen overlijden.
    Lief dat je bent geweest!

En voor nu: relaxen meis! Pootjes omhoog en lekker niks doen, kan ook héél lekker zijn! :D

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gek trouwens dat je nog geen bericht hebt gehad van die ene die hier te koop staat... je zou zeggen dat ze m wel kwijt willen, zou het anders nog een keertje proberen...
    en je hebt nog even de tijd, das ook waar!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goed zo! Zo hoort het! :D

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja daarom surf. IK kan ook niet zonder auto.. ik werd echt gek.

En heb de koopjes allemaal gemist omdat ik geen auto had.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh wat fijn dat de auto weer is gemaakt!!! :D
    Weer een zorg minder..

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ja ik doe echt mn best, lig nu lekker languit met laptopje op schoot... hopelijk slaapt thijmen nog een half uurtje ofzo, kan ik daarna rustig koken...

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @ikheid, jeetje je bent al over de 30 weken gaat snel he meid.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

...en als je denkt 'het lukt me niet om stil te zitten' dan meld je dat ff hier en dan houden wij je wel tegen ;)

Lambalse! :D

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja Sweetcandie, het gaat nu zoooo snel! Veel sneller dan in het begin.. De weken vliegen nu ècht voorbij! Nog maar even en we hebben ons manneke in onze armen :D

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Meid,
    Je hebt helemaal gelijk dat je rustig even wilde bekomen meid!
    Daar mag je je echt niet schuldig over voelen!

dikke knuffel

veel sterkte!
    xxx

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja, zie dat je woensdag de groeiecho hebt

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    we hebben gister een eerste (en eigenlijk ook wel redelijk definitieve) opzet gemaakt voor het geboortekaartje! hij is echt leuk geworden!

Deel Deze Pagina