Mermaid, herkenbaar hoor, ik heb ook wel eens zo'n dag :s. Maar je kan idd blaasontsteking hebben zonder dat er iets van merkt.
Hm, ok, ik zal van het weekend even in de gaten houden of de harde buiken aanhouden. Zo ja, dan is urine laten testen waarschijnlijk dus wel even slim...
Hier af en toe nog een potje, eigenlijk vooral als wij soep eten. Bij mijn ouders eet hij alleen maar potjes want als ze gewoon eten voor zetten eet hij het niet op, raar mannetje af en toe dat kind van mij hahaha Verder ligt hij altijd tussen zeven en acht op bed en in het weekend slaapt hij uit en door de weeks wordt hij meestal wakker van onze wekkers. Verder mag hij 's middags van mij nog maar 2 uur slapen anders heeft hij zeker tot elf uur 's avonds feest.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk dan dat ze toch eerder was uitgerekend. Katja Schuurman is wel in april uitgerekend.
moet ook zeggen dat Julian ook al heel vaak niet meer slaapt 's middags maar als hij wel gaat dan mag hij maximaal 2 uur in bed liggen
Zwangere BN'ers 08.03 Ook in showbizzland worden er heel wat baby's verwacht. Hier een overzicht van alle bekende aanstaande ouders. Mis jij nog iemand in de lijst, tip ons dan via redactie@zwanger.nl. Februari 2010 Wendy van Dijk & Erland Galjaard: eerste kind samen, halbroertje of -zusje van Sem Maart 2010 Karen Damen (zangeres K3) & Antony Van der Wee (kapper/drummer The Ditch): eerste kind Lies Visschedijk (actrice) & Marc van Uchelen (acteur): broertje of zusje van Ko Mariëlle Tweebeeke (presentatrice RTL nieuws) & Marnix Zijderlaan: tweede kind, broertje of zusje van Valérie Merlijn April 2010 Katja Schuurman (presentatrice/actrice) & Thijs Römer (acteur): eerste kind Tooske Breugem (presentatrice) & Bastiaan Ragas (acteur): derde kind samen, broertje of zusje van Fien en Leentje en halfbroertje of -zusje van Sem Kim-Lian van der Meij (musicalster) & Daniel Gibson: tweede kind samen, broertje of zusje van Ronja Anouk (zangeres) & Unorthadox (rapper): eerste kind samen, halfbroertje of -zusje van Benjahmin Kingsley, Elijah Jeremiah en Phoenix Ray en Jera-Guadalupe Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje Guus Meeuwis: vierde kind, broertje of zusje van Sarah, Pepijn en Teun Mei 2010 Jochem Myjer (cabaretier) & Marloes Nova (zangeres): tweede kind, broertje of zusje van Limoni Juni 2010 Nikkie Plessen (presentatrice) & Ruben Bontekoe: eerste kind Marleen Veldhuis (zwemster) & Camiel Huisman: eerste kind Juli 2010 Fleur van de Kieft (actrice) & Richard: eerste kind Michel Vorm (keeper FC Utrecht) & Daisy: eerste kind Tjitske Reidinga (actrice) & Vincent Croiset: derde kind, broertje of zusje van tweeling Foppe en Klaas Augustus 2010 Edsilia Rombley (zangeres) & Tjeerd Oosterhuis: eerste kind Renate Verbaan (presentatrice) en Winston Gerschtanowitz (presentator): tweede kind, broertje of zusje van Julian.
Marieke van Ginneken (zangeres) & Marrick Verhoeven: tweede kind, broertje of zusje van Catootje Aukje jeetje zeg wat een naam voor een kind CATOOTJE
Ja en die kinderen van Tooske en Bastian hebben niet echt leukere namen gekregen, misschien waren het hele zware bevallingen