Hahaha, nou ik als ik op de bank lig ook wel, maar ik zit nu rechtop. Ik kijk dus juist al die talentenshows niet, de eerste keer vond ik het nog wel leuk, maar nu komt het me echt mijn neus uit.
Ik vind dat ze wel weer eens wat meer films mogen draaien. Nu is het óf talentenshows óf series. En alles met bn-ers die gaan schaatsen, dansen en weet ik veel wat nog meer mag van mij ook per direct van de buis. Het enige programma met bn-ers wat ik leuk vind is "Wie is de mol".
Daarom hebben wij film1 genomen, moet alleen zeggen dat de films me daar tegenwoordig ook wel tegenvallen.
Wij hebben toen we net digitale tv hadden 3 maanden Film1 enzo gratis gehad. Ze draaiden er wel leuke films, maar best lang dezelfde. En als dan om bijv. 20.30 op Film1 een film begon dan begon om 21.15 uur op Film2 dezelfde film. Na een weekje ofzo hadden we alle leuke films wel gezien en dan moest je weer een tijd wachten tot de volgende ronde met nieuwe films.
Dat had ik dus ook, de eerste week dat we het hadden zat ik thuis toen met vakantie ofzo en heb dus alle leuke films gekeken met het idee dat er de week erop weer nieuwe kwamen maar dat duurde dus een maand
Haha, ja hier hetzelfde. Wij hadden ook vakantie toen we digitale tv kregen en heb toen ook alle leuke films gekeken inderdaad.
die progamma's mogen idd wel minder maar alle films die op tv komen hebben ze meestal ook 10 duizend keer laten zien ze moeten nieuwe films op de tv gooien
we hebben toen ook een tijdje geen film1 gehad en toen kwamen alle nieuwe films op tv en die hadden we dus ook al gezien op film1 dus was er nog niks aan op tv.
en Julian heeft inmiddels al wel 100x kung fu panda gezien wat er voor hem op neer komt dat hij de film eigenlijk pas nu in zijn geheel heeft gezien hahaha
Ze laten idd wel vaak dezelfde films zien op tv. Ik vond Pan's Labyrinth een heeeele goede film. Die heb ik dus in 2008 op Film1 gezien, maar heb nog nooit in de gids gezien dat ie ook op een "gewone" zender komt. Maar pas draaide ze nog wel The Bodyguard, nou die film is al zo oud, die heeft iedereen toch al wel gezien. En ik heb al 2x In her Shoes gezien op tv en zo kan ik nog wel even doorgaan met film die al een miljoen keer gedraaid zijn .
wat hier het probleem is manlief had thuis geen tv vanwege het geloof en ik had thuis wel tv ik zat dus regelmatig met me ouders op debank films te kijken en toen ging ik dus trouwen met manlief en gingen we samen tv kijken en hij heeft dus heel veel films niet gezien en ik wel! dus als we gaan bepalen wat we gaan kijken dan heb ik 9 van de 10 keer de film al gezien en dat vind manlief dan weer niet leuk
die heb ik op dvd, net zoals deel 2 en step up 1 en 2. Vind het altijd wel lekker om zulke films te hebben om gewoon dom naar te kunnen kijken.
Ik vind Save the Last Dance ook echt een leuke film, maar ik snap niet waarom ze die elke keer weer laten zien op tv, hij is al zo vaak geweest. @ TM: Hadden ze serieus geen tv bij je man thuis? Zijn je s.o. dan zo streng gelovig? Had ie er geen problemen mee dat jij wel een tv wilde toen jullie gingen trouwen en samenwonen?
nee hij had zelf wel tv op zijn kamer (stiekum) maar keek bijna nooit en zijn ouders hebben idd geen tv thuis s.o zijn idd best streng gelovig manlief gelukkig minder we zijn zelfs overgestapt naar een andere kerk we zaten eerst in de zelfde kerk als zijn ouders maar als we dan een keer niet waren geweest kregen we dat te horen van zijn vader dat ik tegen manlief zei om frustraties enz. te voorkomen wil ik naar een andere kerk en zo dacht hij er ook over
De oude buren van mijn broer in nunspeet hadden ook geen tv vanwege het geloof maar toen zat de buurman op een gegeven moment heel vaak bij hun om even tv te kijken. Had toen wel zoiets van geloof of niet maar koop er dan zelf een.
ik vind heel veel mensen in onze vorige kerk ook erg schijnheilig hoor!! zogenaamd geen tv enzz. maar je moet is weten in de kerk waar we nu zitten mag het allemaal wel en zijn ze dus ook niet schijnheilig en een stuk vriendelijker
Oh ja, kan ik me voorstellen dat je dan van kerk verandert. Lekker irritant als je dus gewoon gecontroleerd wordt. Nu gaan wij nooit naar de kerk zijn ook allebei niet met het geloof opgevoed en geloven dus ook allebei niet, maar het lijkt me vet irritant als je s.o. zich dan gaan bemoeien met hoe vaak je in de kerk komt. Alsof je een beter christen (of welk geloof je dan ook aanhangt) bent als je elke zondag 2x vooraan zit...(niet dat daar per definitie iets mis mee is).