Ow gelukkig ja kan me voorstellen dat je naar NL wilt aan de andere kant als ze daar zo fijn zijn dan is het ook niet zo heel erg allemaal... Geluid ging door barrieres hahahahaha wat vreselijk had echt een schoen gegooid LOL. Nou succes meid. Denk aan jullie!!! Leuk he als ze dr staks is zit me er ook helemaal op te verheugen
@ stemmen/kabinet: Kabinet is dus gevallen begrijp ik? Heb nog geen nieuws gezien/gehoord sinds gisteravond. Tja, dat wordt weer stemmen inderdaad. Ik ga wel weer netjes hoor. Ik ben van mening dat we blij mogen zijn dat we in een land wonen waar je inspraak hebt en het recht hebt om te gaan stemmen en daar moet je dan ook gebruik van maken. En als je niet gaat stemmen, prima moet iedereen voor zich weten, maar dan moet je ook niet zeuren als je het ergens niet mee eens bent. Tot zover politiek, haha . @ Wonder: NEE! Was de bevalling echt begonnen joh?! Da's schrikken. Ondanks dat je al 35 weken bent willen we toch echt dat ze nog even blijft zitten hoor. Wat als je buik nou onrustig blijft, moet je dan in Oostenrijk blijven? @ Surf: Balen van je slechte nacht meisje! @ hier: Ik ook geen al te beste nacht gehad. We lagen er rond 23.00 uur in en ik heb 23.35 uur nog op de wekker gezien. Werd toen wakker om 00.30 uur van één of andere hysterische kat die de hele buurt bij elkaar aan het gillen was. Toen ben ik maar even gaan plassen. Vervolgens in slaap gevallen en om 03.00 uur weer wakker --> plassen. Weer slapen en om 05.30 uur wakker --> weer plassen. Toen werd ik wakker van Arco's wekker, want die is nu werken en daarna gelukkig nog geslapen tot 10.15 uur. Pfff, vermoeiend hoor.
Met naaldhak!!!!! Vandaag dus de kortste route plannen naar het dichtsbijzijnde zh in nl! Ron gil-instructies geven en dan als de brandweer naar nl! Maar wel heel fijn dat je daar ook een goed gevoel hebt bij de dokters en dat ze al zo mooi op gewicht is.
Ja, ik ga nu zo ff slapen en kijk het aan. Mocht het weer beginnen, dan moet ik direct terug naar het ziekenhuis. Hmmm jij een hysterische kat ik een hysterische kraamvrouw.....hahahah vreselijk joh!!
Wonder, hoop voor je dat de kleine nog even tot nederland blijft zitten en anders er vandaag nog uitkomt want onderweg zal ze toch echt moeten blijven zitten!!!!
Slaap lekker meisje. En ik heb denk ik toch liever een hysterische kat dan een hysteriche kraamvrouw, hahaha .
Ik vraag me wel eens af waar al die pies vandaan komt, ik moet ook 5 a 6xper nacht Heb hier trouwens een lies-schopper, mr vindt het heerlijk om in mn linker lies te schoppen, die is helemaal beurs
dan was mijn voorgevoel toch goed meid ik hoop dat je met een dikke buik NL haalt !! ik ga er vandoor we hebben een verjaardag ! dikke knuf!!
Nou inderdaad, dat vraag ik me ook echt af. Sinds een paar weken word ik wel elke keer rond 4 uur/half 5 wakker en dan moet ik echt nodig plassen. Maar afgelopen nacht dus 3x . Echt zwaar irritant. Vooral omdat wij boven geen wc hebben en ik dus elke keer naar beneden moet :x.
JA dat is zwaar irritant.... Ik steek met mijn ogen dicht de overloop over en kan gaan zitten, in de hoop dat ik niet in het bad ben gaan zitten
Ik ben trouwens sinds ik me de laatste keer heb gewogen (en da's al een paar weekjes geleden) nog maar 1 kilo extra aangekomen . Ik zit nu op 13 kilo in totaal.
Surf wat een mooie buik! Ik was ook erg benieuwd hoe het met wonder gaat! Hé dat lees ik nu. Wat schrikken zeg! Ik hoop heel hard voor je dat de kleine nog even op zich laat wachten. Dan kunnen jullie in ieder geval naar Nederland. Maar wat een gedoe inderdaad! Durf je wel te rijden met het idee dat de weeen weer kunnen beginnen? Ik hoop dat je lekker kan slapen zo en een beetje kan bijkomen. Mermaid, wat grappig van je gewicht. Ik kwam elke keer een halve kilo aan in de week tot rond de 28 weken. Toen bleef het schommelen tussen de 69 en 70 kg. Hier nu zo'n 10 kg erbij. Maar niet alleen mijn buik, ook mijn benen en kont :x Hoe gaat het met jou harde buiken TM?
Hoi meiden! Heb ff snel doorgebladerd; wij gaan zo weg dus heb geen tijd om alles te lezen. Tjonge Wonder, je bevalling was gewoon al begonnen...! Ik hoop echt dat je gewoon eerst in Nederland aan kunt komen voor je kindje komt! Fijn dat ze met het hoofdje naar beneden ligt wel! Even over de high tea: volgens mij kunnen er echt maar heel weinig mensen nog, en ik vermoed zomaar dat Wonder nu ook niet meer mee kan (??). Ik merk dat ik zelf misschein liever het dan gewoon na onze bevallingen wil doen, omdat ik het echt leuk zou vinden om iedereen gewoon te zien en als er maar zó weinig kunnen vind ik het dan wel weer een beetje prijzig. Ehm.. hoe kijken anderen hier tegen aan? Ik vind jullie wel lief hoor Gaan julile nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan naar mn schoonzus en zwager, da's wel gezellig. Ook nog even langs de Ikea, eigenlijk alleen om een lamp te ruilen dus we gaan niet echt shoppen daar. Morgen op bezoek bij kennissen en verder niet zoveel doen. Vanochtend stond mijn fohn trouwens bijna in de fik Schrok me wild joh. Maar ff een nieuwe kopen, hij was echt HELEMAAL roodgloeiend van binnen terwijl hij 1 seconde aan stond. Beetje jammer, ik haat nat haar en ben gehecht aan mijn fohn
Gewicht: bij mij staat het de laatste tijd ineens ook weer een beetje stil, ik ben alleen wel al 15 kg aangekomen Helaas niet alleen buik, maar toch ook wel bovenbenen en kont (en een hoop vocht ook nog trouwens, mijn vingers zien er niet uit). Ik had wel een tijdje terug ineens een paar kg erbij, maar dat was ook toen ons kindje een soort groeispurt had net die tijd en rond die tijd werd ik ook een soort vochtballon. Nou ja, ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat, hoeveel ik uiteindelijk aan ga komen enzo (en hoeveel er dan ineens af is als het kind eruit is). Trouwens!! Binnenkort ga ik een dagje thermendingesen, ik heb dat echt nog nooit gedaan maar het is voor een vrijgezellenfeestje van een vriendin. Vind het echt superleuk Alleen de sauna sla ik maar even over, want dat heb ik nog nooit gedaan dus is dan niet echt goed nu. Maarre... verder mag je alles toch gewoon met badderen enzo?
Ja, lijkt me ook een leuk idee om erna te doen... Thermen mag volgens mij gewoon hoor idd. geen sauna en geen infrarood cabine voor de rest geen probleem dacht ik...Leuk!
wonder, spannend hoor! Ik hoop dat ze nog even blijft zitten tot je weer terug bent in NL! Hier beter geslapen vannacht maar nog wel even een paar keer wakker geweest.
@ high tea: Qua prijs maakt het denk ik niet uit met hoeveel we zijn, want je betaald altijd gewoon hetzelfde bedrag per persoon. Ik pas me overigens aan aan de rest. Als de meeste het een beter idee vinden om na de bevalling wat te gaan doen dan vind ik het prima, maar als we de high tea wel door laten gaan ben ik ook enthousiast. @ gewicht: Ik ben nu dus 13 kilo aangekomen, en helaas ook niet alleen mijn buik. Ook mijn bombonella's (= niet zo erg) en mijn kont + bovenbenen (= wel heel erg :x). Nou ja, na de bevalling maar weer eens Sonja Bakkeren, dan komt het vast allemaal weer goed. @ thermen: In al die baden mag je inderdaad gewoon volgens mij, alleen niet in de sauna en zo'n infraroodcabine. Ik wil voor de bevalling ook graag nog een keer gaan. Ik wil dan het liefst naar het Elysium in Bleiswijk, omdat ze daar ook veel verschillende baden hebben enzo. Alleen wil ik dan op een maandag omdat ze dan dagen mét badkleding hebben. In een sauna zonder badkleding vind ik niet erg, maar in die baden enzo ben ik toch liever wat bedekt. Ook omdat ik me op de 1 of andere manier een soort kwetsbaarder voel nu met die buik. Nu nog even bedenken wie ik meeneem, misschien dat ik mijn zusje wel vraag. Die heeft toch nog geen werk, dus tijd zat zou je denken, hahaha .
surf: mooie buik hoor @wonder: jeetje meis, gewoon al bijna aan het bevallen. hopelijk haal je nederland lijkt me toch fijner om hier te kunnen bevallen. @gewicht aan komen: het is eigenlijk belachelijk maar ik ben nog maar 3 kilo aangekomen en het zit allemaal in me buik @kabinet: is idd gevallen, ik kan er niet echt mee zitten ze beloven altijd van alles en als ze dan in het kabinet zitten dan gebeurt er niks. ik ga ook niet stemmen. @ingrid: ik ga volgende week echt op the joker letten. even kijken naar de vormen van zijn gezicht maar als je ook kijkt naar hoe die andrew praatte en steeds thank you zei ( dat deed the joker ook) denk ik echt dat het 1 en de zelfde persoon zijn. @high tea: misschien moeten we even kijken hoeveel mensen er nu daadwerkelijk nog mee kunnen. het is natuurlijk wel leuker als er veel mensen mee kunnen. @hier: gister veel last gehad. waarvan weet ik niet precies me buik deed zeer. dacht zelf aan geirriteerde banden of misschien al indalingsweeen. zal dit weekend denk ik weinig hier zijn. we hebben straks een verjaardag en morgen ga ik naar de 9 maandenbeurs