April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hè bah! Vervelend dat je daarom thuiszit meis! Waar heb je last van? Welkom terug! :D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Klinkt inderdaad als de slijmprop, maar heb begrepen dat dat niet erg is als je die al (gedeeltelijk) verliest.

@ Bo: Welkom terug! Balen dat je thuis zit ivm klachten.

@ hier: Ben lekker op mijn gemakje een beetje de laatste dingen aan het uitzoeken, veel kan gelukkig in het ronde archief. Ideaal! Morgen ben ik helemaal niet van plan om veel uit te gaan voeren, haha.

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid morgen maar effe afwachten dan :) Succes

@bo balen dat je thuis zit wanneer ben jij uitgerekend?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh lekker zeg! Dat wordt een lekker productief dagje dus! Dan vliegt de tijd voorbij..

Nee kan idd geen kwaad, ik voel me verder ook gewoon prima, dus ik vraag het morgen ff na bij de vk.

X

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow ja dan kan het morgen idd ook. Fijn he zo moeders advies altijd lekker.

Ja lig lekker met een deken op de bank ga nu een film erin gooien denk ik...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja.. erg fijn moeders advies! Hahaha!

Goed zo, lekker luieren vandaag! Film kijkse.. :D

Ik ben ff lunchen bij m'n vriendinnetje! Tot straks!

x

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi,

Wonder: wat fijn dat je thuis bent! Succes verder

Mermaid: lekker nog maar 1 dagje

Ikheid:klinkt echt als de slijmprop, maar je kan 'm wel 5x verliezen. Je lichaam maakt 'm weer aan

Lautjuh: rustig aan he!!

Bo:welkom terug

Ik zit weer op mn werk.. vanmorgen bloed geprikt. Verder niet echt veel spannends8)

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Zo ben een paar dagen niet geweest en wat is er veel gebeurt!!!!

@Wonder de vk gaat je vandaag dus toucheren dus als ik het goed begrijp wordt het niet meer tegengehouden en zul je dus snel je kleintje in je armen hebben. Heel veel succes

@Ikheid wat je slijmprop nu al. Moet je niet je vk bellen tenminste dat is bij onze praktijk zo dat je bij bloed altijd even moet bellen. Krijg er wel de kriebeld van want we zijn bijna net zo ver en ik moet nog 2 weken werken ahhhhhhh

@Lautjuhh rustig aan doen meid!

@Napoleon ben erg benieuwd naar het geboortebord en ook na het geboortekaartje. Tenminste heb wel het eerste voorbeeld gezien maar volgens mij heb ik de uiteindelijke gemist?

@Surf wat heerlijk verlof geniet maar lekker.

Moet eerlijk zeggen dat ik best een beetje jaloers ben op de meiden die met verlof zijn. Ikke wil ook zo graag maar nog 2 weken doorbikkelen en dan is het zover.
    Kamertje is helemaal af zelf de kast en commode zijn al ingeruimd dus foto's volgen snel.
    Vanmiddag komt de kraamzorg voor de intake.
    Kan me bijna niet voorstellen dat ik over 3 weken gewoon al mag bevallen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @bo: welkom terug meid!

@ikheid: denk de slijmprop inderdaad, spannend hoor! jammer genoeg zegt het alleen niet zoveel over wanneer de bevalling gaat beginnen...

@smile: jeetje nog 2 weken, balen joh, hopelijk is het snel om, en dan kan je ook lekker bijkomen voor de kleine komt!

@mermaid: lekker rustig aan doen hoor, op je laatste dagje! en dan verlof! joehoe!

hier net schoonouders op de koffie gehad, met thijmen geluncht en m in bedje gelegd, hopelijk slaapt ie even. straks komt een vriendinnetje met haar zoontje, gezellig!

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bedankt meiden! Ik heb rug/ bekkenklachten.. Het welbekende kwaaltje. Ik ga officieel 15 maart met verlof, maar zit dus nu al een tijdje thuis. Ik voel me er echt zwaaaaaar beroerd onder. Verveel me enorm, want ik ben een echte workaholic.. De eerste weken waren nog wel relaxed, maar nu voel ik me met de dag minder goed. Het energieke is er af en ik weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Ik baal er erg van! Vindt het moeilijk mezelf toch nog enigszins te motiveren.. Het huis is aan de kant (dit kan ik nu toch dagelijks bijhouden) en de boodschapjes is het enige 'actieve' van de dag. Echt niks aan.. dus laat onze kleine maar komen dan kan ik weer beginnen met 'leven', haha!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bo welkom terug ;)

@laura, ik mag over 2,5 week al bevallen! Ja gaat snel! Moeten nog veel doen...

@wonder, gelukkig terug in NL! Hopelijk gaat het niet te lang rommelen maar zet het of door of stopt het even

@kleintje, klinkt idd als de slijmprop, zegt alleen helemaal niks... ben hem ook al kwijt en zal inmiddels ook wel zijn aangegroeid ;).

Hier weer een dramanacht... antagel was op dus rennies genomen maar dat werkte natuurlijk niet. Heb dus vanmorgen als eerste meteen een nieuwe fles gehaald!

Wij hebben gisteren naar Inglorious Basterds gekeken. Jekkie wat zaten daar vieze dingen in... Normaal kan ik daar heel erg goed tegen, maar we hebben ons prima vermaakt hoor. Hahaha.

Gisteravond begon het hier weer vreselijk te sneeuwen. Meike riep meteen alweer Sneeuw sneeuw! t kind weet niet eens wat regen is zeiden we...
    en nu... gatver vieze druilregen ;)

Maar! We hebben de eerste krokusjes gezien die hun kopje uit de aarde staken :D:D:D Het wordt lente!!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo allemaal,

@ Wonder, fijn dat je weer in Nederland bent. Wat een spannende rit zeg! Nou maar even afwachten dan! Succes meid!

@ Bo, welkom terug. Vervelend van je bekken en rug klachten. Maar er zijn hier meer meiden die de hele dag thuis zitten, dus vind je hier (bijna) altijd wel iemand om even mee te kletsen.

@ Lautjuh, wat vervelend voor je! Rustig aan meid.

@ Ikheid, ik zou toch even de VK bellen hoor. Ik heb op mijn kaartje van de gyn ook staan dat je moet bellen bij bloedverlies.

@ Ann, balen van je slechte nacht. Volgens mij krijgen steeds meer meiden problemen met slapen! Maar dat is natuurlijk ook wel te verwachten tegen het einde van de zwangerschap. Maar leuk is het niet!!!

@ Mermaid, nog maar één dagje hierna en dan heb je ook lekker verlof meid. Dus flink dat ronde archief vullen en daarna lekker genieten van je vrije tijd.

@ Smile, kan me voorstellen dat je ook wel lekker verlof wilt! Nog even twee weekjes doorzetten en dan kun jij ook lekker thuis rommelen!

Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en heb weer een antibiotica kuur gehad voor de bijholte ontsteking. Verder denkt ze ook dat de hoofdpijn een combinatie is van de bijholtes en spierspanningshoofdpijn, dus ik moet in ieder geval bij de fysio blijven om die monnikskapspier te laten masseren. Ze vermoede zelf dat er misschien ook een beetje migraine bij kwam kijken, omdat ik hier voor de zwangerschap ook wel eens last van had en het een beetje hetzelfde aanvoelt. Maar dat is moeilijk vast te stellen en ook lastig te behandelen. Moet de komende 4 à 5 dagen in ieder geval de volledige dosis paracetamol innemen omdat ze hoopt dat ik mij dan iets beter ontspan waardoor de spieren beter de tijd hebben om tot rust te komen. Nu loop ik heel de dag met mijn nek te trekken en met mijn ogen en voorhoofd te fronsen door de hoofdpijn. Dus ik hoop dat dit nu een keertje gaat helpen en ik er dan eindelijk vanaf kom. Dat mag toch wel na 6 weken!!!

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    hoi allemaal!

Wonder, echt heel fijn dat je in NL bent zeg. Heb veel aan je gedacht gister, lijkt me niet prettig zo'n reis! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Lautjuh, een week rust, gaat dat je lukken?

Ann, slecht geslapen, nu lekker bankhangen dus!

Ikheid, ik zou je vk even bellen hoor, iemand bij mij op zw.gym had het ook en haar bevalling begon daar dus al wel door en dat was toch een beetje te vroeg.
    Hoe is het verder met je?

Mermaid, BIJNA verlof!!!! succes nog eventjes!

Smile, jij nog 2 weken, veel succes meid! Werk je veel?

Caro, hopen dat jouw hoofdpijnklachten enzo snel overgaan want dit is natuurlijk helemaal niks! Sterkte ermee.

Napoleon, nog maar 2,5 week, gaat snel he! Wat moet je allemaal nog doen? Weet je al meer van de vk over wel of niet inleiden?

Bo, welkom terug!

@Hier: vannacht eindelijk weer lekker geslapen, ik ga nu maar wat later naar bed zodat ik in elk geval de ochtend haal zeg maar (zo irritant om rond 5 uur wakker te worden).
    Mijn man heeft vrij deze week!!!
    Vandaag hebben we een klusdagje ingelast: een kozijn even overschilderen, en de muren in de babykamer. Eentje heb ik net gedaan, straks gaan we samen verder (hoewel ik mijn man nog even moet overtuigen dat ik heus nog wel een muur kan doen...)

X

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Janne, fijn dat je weer een keer goed hebt geslapen! En klusze vandaag!

15. lautjuhhh

@janne ja bedrust ga ik wel volhouden, de kittens liggen in de buurt en rennen een beetje rond dus dat geeft afleiding verder zp natuulijk en een boek doet ook wonderen :)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @bo en caromama: ik zou zeggen chiropractor! ben nu 2 keer geweest en mn klachten zijn echt minder! ik kan nu op een normale manier de dag door komen, zonder dat ik steeds moet gaan liggen van de pijn...

en zij vertelde dat veel vrouwen bij haar komen ivm hoofdpijnklachten tijdens de zwangerschap en dat ze daar heel gemakkelijk iets mee kunnen doen!

al zou het voor die laatste paar weekjes nog maar helpen is toch mooi meegenomen...

17. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Bo Welcome back.

@Lautjuhh Inderdaad even lekker rustig aan doen.

@Slechte nachten Dat heb ik ook m.b.t. vaak 's nachts wakker worden. Gelukkig behoor ik tot de categorie "niet 's nachts plassen". Ik plas voordat ik naar bed ga rond 2300 en dan 's ochtend weer als ik wakker word rond 08:00.

@Ikheid Wow je bent je slijmprop verloren. Bij mij zette de bevalling binnen 1 week in. Maar helaas is dat bij iedereen anders.

@Wonder Ik ben mega benieuwd hoeveel ontsluiting je hebt.

Voordat ik de computer aan zet om te zp-en word ik sinds een paar dagen heel nieuwsgierig. Het kan echt niet lang meer duren voordat de eerste van ons "clubje" gaat bevallen.
    Mijn geld zet ik nu op Wonder in.:D:D:D

Heb mijn rooster voor Maart ontvangen afgelopen vrijdag. Ik hoef nog maar 17 dagen te werken!!!
    Daar in tegen kijk ik minder naar de bevalling uit. Ik probeer het zelf op te houden voor zover mogelijk;););)
    (heeft vaak ook met innerlijke rust te maken) Ik wil zo graag in mijn nieuwe huisje bevallen.......
    Ik moet toch zorgen dat alles hier aan kant is over 4 weken maar heb helaas hier weinig opbergruimte omdat overal dozen van ons staan.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    net een selectie gemaakt van alle foto's die ik heb rond mn zwangerschap. ik ga weer een fotoboekje maken, had ik bij thijmen ook gedaan en is zo leuk om terug te kijken.
    binnenkort maar beginnen met maken...

@aire: ik kan me voorstellen dat je in je nieuwe huisje wilt bevallen, gewoon de kleine nog even binnen houden hihi

19. lautjuhhh

@wonder ben je al terug van de vk?

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik heb even globaal bijgelezen aan gezien ik het hele weekend weg geweest ben.

ik lees toch vooral dat iedereen wat meer last van de klachten begint te krijgen.
    dus rustig aan doen meiden.

wat gaat er trouwens nu gebeuren met de high tea??

@hier: pff ik weet echt niet hoe ik deze twee weken werken nog door moet komen. ik ben echt kapot. veel last van me rug en de laatste tijd ook van me ribben. kan niet meer lekker zitten geen houding is goed.
    verder van het weekend wel naar de 9 maanden beurs geweest en nog hele leuke dingentjes gekocht natuurlijk ;) bij de prenatalstand een leuk pakje. en nog nijntje spullen en woezel en pip spullen :D
    en nu ff pauze op me werk. heb op dit moment 20 gillen de kinderen om me heen. ben blij dat ik er straks maar 1 heb :D:D:D

Deel Deze Pagina