April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: de laatste loodjes meis.. kop op, tis allemaal voor een goed doel!

Surf: leuk al die foto's inplakken enzo, watvoor foto's zijn het? Allemaal van jezelf en de zwangerschap, of alle foto's die je gemaakt hebt tijdens de 9 maanden?

Alre: hoelang kan het nog duren voordat je ècht in het nieuwe huis zit? Die 4 weken ga je wel redden hoor! Ik zal voor je duimen..

Smile: nog 2 weken meid! Heel veel succes! Werk je fulltime?

Caromama: ik hoop echt dat die hoofdpijnklachten snel over zijn, want dit is natuurlijk klote! Beterschap meis!

Napoleon: nog maar 2,5 week, wat gaat het snel hè!? Moet je nog veel doen? Had je het er nog over gehad met de vk over wel of niet inleiden?

Janne: lekker dat je vannacht eindelijk weer lekker hebt geslapen! En wat gezellig dat je man vrij heeft deze week! Klusze!

Wonder: en hoe was het?

X

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ surf ik ga ook een foto album maken met buikfoto's en dan de echo foto's dat is wel leuk!! ik ga hem alleen maken als de kleine er is denk ik weet nog niet nog tijd genoeg!

@alre nog even en dan zit je in je nieuwe huisje als ik het goed begrijp ? de kleine blijft vast wel zitten tot dan!

@janne gezellig dat je mannetje deze week vrij is, mijn mannetje is morgen vrij maar helaas niet zulke leuke omstandigheden. hebben morgen een crematie, maar wel lekker hoor als je ventje thuis is.. ik vind het ook heerlijk als mn vent thuis is..

ben echt benieuwd naar wonder!

3. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Zou Wonder misschien moeten blijven????????

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmmm ja.. dat zou ook kunnen!
    Wie is de buddy van Wonder? Dat is Janne toch?

5. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
  6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG dat is echt erg zeg! Hoe krijgt ze het überhaupt voor elkaar om zwanger te raken :$ en laat staan dat kindje te verzorgen?!

Ik hoorde afgelopen weekend bij vrienden dat zij een kennis hebben die bevallen is van een baby van 12 pond! :$ Ook daar heb ik totaal geen idee van! OMG.. hoe krijg je het eruit?! Brrrrr...

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

een kind van 12 pond wooowww das wel echt een flinkerd.. haha

ik denk dat wonder inderdaad moest blijven ofzo ikweet nie

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoi meiden!

Ik was ook even benieuwd naar Wonder. Volgens mij moet ze inderdaad blijven, anders zal ze al wel weer terug zijn toch? Of zou ze al bevallen zijn?? Het komt nu wel heel dichtbij hè!

12 pond!!! :$ Dat krijg je er toch nooit heelhuids uit!

En Ikheid je slijmprop verloren? Heb je verder nog ergens last van gehad wat erop lijkt dat de bevalling zou kunnen beginnen?

Ik heb de hele dag door steeds kramp in mijn buik en rug. Net of je ongesteld moet worden. Ik voel ook steeds druk van onderen. Misschien dat ze aan het indalen is ofzo. Morgen toch naar de vk dus dan gelijk maar even vragen.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoelaat moest Wonder eigenlijk? Weet jij dat?

Ja dat d8 ik ook als eerste; hoe krijg je in hemelsnaam 12 pond daaruit? Maar die vrouw is zelf ook geen kleine slanke dame, dus misschien heeft ze ook wel een extra grote doos ;):D Hahahahahahahahahaha!

Ja de VK zei dat het een begin was.. de slijmprop verliezen houdt in dat het begin is gemaakt, maar het kan nog even duren nu hoor.
    Ik heb nu wel krampen.. maar ff goed in de gaten houden dus, ik hop eerlijk gezegd dat die van ons nog blijft zitten tot de 37 weken! Maar ja, vanaf nu heb je niets meer zelf in de hand, ik moet het nu maar aan moeder natuur overlaten en afwachten.. ;)

Maar die krampen in buik en rug ken ik hoor, ik heb ook een beurs gevoel in mijn vagina, net alsof er een zak cement op rust. Dat heeft dus echt met het indalen te maken, ze zoeken nu echt al een weg naar buiten en komen dus steeds lager te liggen. Mijn buik is sinds een paar dagen ook heel erg gezakt! :$

Dat zag ik niet, maar mijn man merkte het op.. en het is wel zo als ik goed kijk, ik heb ook minder last van zuur doordat ie nu lager ligt.

Spannend allemaal!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Wow, wat een spannende berichten allemaal als je een paar dagen niet mee hebt gelezen!! Dat iedereen maar lekker rustig aan doet!!

@ Wonder; ben benieuwd hoe het nu met je is...Las dat je in ieder geval alweer in NL bent, maar dat het allemaal spannend is op het moment...

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend inderdaad allemaal!

Ik voel me echt klote.
    Net uit bed en ben misselijk en maagzuur, bah!

Sorry voor de ego zit er ff doorheen....

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie.. heb je vanille vla en melk in huis? Dat doet wonderen! Dan heb je in ieder geval wat voedsel binnen en het is het beste tegen maagzuur (bij mij werkt het althans superrr!).

Beterschap meis! x

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ikheid; hou die krampen wel in de gaten hoor !!

Wonder wonder waar blijf je nou ???????

Spannend hier zeg !

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ Ego, Bah, net bij wat kinderdagverblijven wezen kijken. Moeten binnenkort onze voorkeur doorgeven. Blijkt dat zowel onze 1ste als 2de keus een wachtlijst van 2 jaar heeft....Dat hadden ze ons in oktober bij de inschrijving wel eens mogen zeggen; nu moeten we dus ineens plotseling weer opnieuw gaan oriënteren...Misschien toch ook eens kijken naar de gast-ouders in de buurt...

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Lees ik net weer hier op de site dat je geen salami mag eten van het voedingscentrum word zo langzaamaan gek...

Is het enige wat ik maanden lang binnen hield en nu nog graag lust...Zonder misselijk te worden...

Is jullie dat bekend?

Staat bij het gezondheid topic...ZUCHT!

Dankje! Ja heb ik in huis maar heb ik in het begin zoveel uitgespuugd dat ik niet echt durf....

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee is mij niet bekend hoor! Bel ff je HA op.. dan weet je het binnen no-time.

Hapje voor hapje, slokje voor slokje.. Één hap vla helpt bij mij al :$

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gatver zeg! Das balen..

Ook niet netjes van ze dat hadden ze idd toen wel kunnen zeggen!

Wij gaan ook voor een gastouder.

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou volgens mij zit iedereen zo ondertussen een beetje doorheen.. ;
    Kom op nog even meiden.. enne af en toe lekker klagen.. helpt niet, maar lucht wel lekker even op !
    Maar we gaan het gewoon allemaal redden hoor die laatste loodjes en de bevalling.

Ben ook wel nieuwsgierig naar Wonder.. spannend hoor.

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ga gewoon ff rustig wat eten en drinken en terug naar bed.
    Krijg echt flashbacks naar de eerste (ziekenhuis) maanden wanneer ik weer zo misselijk ben, bah :(

Thanks voor de support!!! Zal morgen vast beter gaan...

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik hou het goed in de gaten, mocht ik het niet vertrouwen hang ik zo aan de telefoon.
    En anders morgen naar de vk..

Spannend hier zeg!

Deel Deze Pagina