hallo meiden, salami? waarom zou dat ineens niet meer mogen? dat eet ik dus ook echt vaak! balen om te lezen dat meer van jullie ook zo'n last van maagzuur hebben.. maalox werkt al een tijdje niet meer en gebruik nu een of ander drankje van de apotheek.. het helpt wel iets.. ook ben ik drastisch gaan minderen in kruiden etc.. eet echt heel saai.. terwijl ik best van pittig houdt.. gelukkig is het einde in zicht voor ons! wie houdt eigenlijk de lijst bij voor als de beebs geboren worden?
Leg ook ff wat extra kussens onder je hoofd, voor het maagzuur. Vraag desnoods aan je vent of ie gaviscon (vloeibare) voor je mee kan nemen! Kan ie bij de apotheek halen, dat helpt bij mij super! 1 slokje en je bent er vanaf! Ik weet hoe vervelend het is.. En voor je rug.. een kruik? Of iets wat je kan verwarmen en tegen je rug aan kan leggen. Balen meis! Doe rustig aan!
Ooh en Ann... eet niet te kruidig! Ook niet teveel in 1 keer, probeer kleinere porties te eten. Pasta's zijn lekker met een roomsausje en champignons. Dus niet de tomatensaus! X
Heb hem meteen gebeld hij neemt het mee. Ga de kruik weer vullen en sleep een paar kussens met me mee. Bedankt lieverd! Ja ik had er ook nog nooit van gehoord maar staat nu ineens bij het voedingcentrum maar zie ok andere sites die het tegenspreken...Nou duik mn nestje in, ciaoo!
bij mij helpen de extra kussens weer niet ik lig ondertussen in een heel leger met kussens kan me ook nauwelijks nog draaien :X
Bij mij helpen de kussens i.c.m. de gaviscon.. En draaien, das 1 groot drama hier! Ik lijk wel een walrus die op het droge probeert te komen. Mijn man maar lachen.. Hahaha!
HAHAHA die pak ik nog ff mee voor ik afsluit LOL Zo voel ik me ook hij duwt me ook uit bed en de auto anders lukt het bijna niet hahahahahaha
Hahahaha! Hier ook! In de auto gaan zitten en niet meer bij het portier kunnen om 'm dicht te doen.. Ook hillarisch!
Hier werkt alleen nog maar antagel... En ik slaap met 3 kussens... blerg. Maar verder chocola enz werken maagzuur ook in de hand... dus hang nu aan de antagel en de hoestdrank, jeu! Ben eht nog niet zat hoor maar zou nu wel eens weer even lekker willen slapen...
@benieuwd naar wonder: nog steeds niets gehoord zeker... spannend hoor! @ikheid: ik heb een fotoboekje bij thijmen gemaakt met buikfoto's echo's ,de testen, en de dingen die we gedaan hebben tijdens de 9 maanden (wel een selectie natuurlijk). bijvoorbeeld weekendjes weg met ouders/met zn tweetjes (toen nog), sinterklaas, kerst etc. , fotootjes met zwangere vriendinnetjes en nichtjes... maar het leukst zijn natuurlijk de buikfoto's en echo's om terug te zien. dus zoiets wordt het nu weer. we begonnen deze zwangerschap natuurlijk in de VS, maar omdat ik ook een LA boek en een vakantieboek nog ga maken, doe ik daar een klein aantal maar van in dit boekje, verder heb ik foto's van de winter, kerst, sinterklaas, weekendje weg en thijmen met mn buik, naast de echo' en buikfoto's... @salami: mag vlgens mij gewoon... ik eet het wel in ieder geval. het is toch niet rauw, maar bewerkt?? @ga hier thijmen verschonen, ruik m al van ver haha
Nog een tip trouwens, een plastic zak op de autostoel ! Draait een stuk makkerlijker in en uit de auto. I.d. niet meer bij het portier kunnen na instappen heb ik ook regelmatig... ha ha.. Van de week kon ik zelfs mijn auto niet in omdat iemand het te dichtbij gezet had. Kon er niet meer tussen... moest ik over de passagierskant naar de bestuurderskant klimmen ook erg charmant.. Overigens kan ik op het moment niet eens auto-rijden door de ontzettende pijn bij mijn ribben..
Ik geniet er ook nog van met volle teugen.. maar als ik nu eens één nacht helemaal door zou kunnen slapen.. Dat zou geweldig zijn!
ik heb trouwens nu ook steeds vaker dat ie tegen mn ribben zit, das niet zo'n fijn gevoel .... en mn buik is kleiner geworden, echt raar! ik had m gemeten met 31 weken, toen was ie 101 cm omtrek, nu nog maar 98-99 ( dat was ik ook met 30 weken) is toch gek? of komt het doordat ie nu is ingedaald dat mn buik bij mn navel dunner is? oja tegen maagzuur gebruikte ik bij thijmen ook antagel, dat werkte voor mij heel goed! nu gelukkig nog niet nodig... (klopt af onder de salontafel) heb wel sinds gister dat mn vingers dikker worden, vandaag ook, merk het ook met typen... zal het begin van de vochtophoping wel zijn, bij thijmen was ik net een olifant hihi... zal een fotootje zoeken van mn voeten op de dag waarop de bevalling begon
Hello ladies, Sorry kon niet eerder online komen. Vanmorgen bij de vk geweest en alles goed doorgesproken. Ze heeft me niet inwendig onderzocht, omdat ze bang was dat ze de boel weer in gang zou zetten. Het is afwachten wat er gaat gebeuren.....onze meid kan vandaag, morgen of over drie weken komen....alles kan! Ik hoop dat ze nog even blijft zitten, al moet ik wel zeggen dat als ik drie weken lang weeën moet gaan opvangen die vervolgens weer stoppen ik kapot moe ben tegen de tijd dat het echt doorzet. Nu weer veel harde buiken die naar mijn rug trekken, dus tja..... Ze ligt iig wel helemaal vast in mijn bekken en is dus mooi ingedaald. Geen draaipogingen of andere gekke dingen. Dat is goed nieuws!
ojee wonder, dan blijft het dus gewoon afwachten... das jammer, het zou fijn zijn als je iets meer te weten was gekomen... maar goed, hopelijk blijft jullie meisje nog even zitten, gewoon een weekje ofzo, dan ben je mooi 36 weken, en das toch een mooie tijd... sterkte met je harde buiken, en als het toch doorzet... sterkte met de rest natuurlijk! @foto van dikke voeten: is spoorloos... wel de foto's die ik erbij had gemaakt, maar die foto kan ik gewoon niet meer vinden, zo gek! het staat allemaal op onze oude computer, dus straks maar even vriendjelief vragen waar hij de backup heeft gezet... (tis niet heel belangrijk, maar ik krijg altijd stress als er foto's blijken kwijt te zijn, op een of andere manier hecht ik daar heel veel waarde aan....)