April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wonder, oef, nog even spannend dus! Zou je zelf graag willen dat ze nu komt of wil je liever dat ze nog even blijft zitten?

@ Surf, ik heb helemaal geen last van dikke vingers of voeten. Bij Lukas ook niet. Daarentegen juist wel weer van maagzuur. Gek he dat het bij iedereen toch weer heel anders kan zijn!

Mannetje is echt heel lief. Hij heeft twee zakken perssinasappels gekocht en maakt nu elke dag verse jus d'orange voor me, om mijn weerstand een beetje te verhogen. Erg lief. Alleen soms doet hij ook echt weer van die domme dingen met boodschappen doen. Zo had ik becel light op het lijstje gezet, komt hij thuis met Becel Pro Active. Dat kost 5 euro voor een kuipje!!!

En in plaats van de tandpasta die we altijd hebben koopt hij één of andere whitener tandpasta die twee keer duurder is!!! Ach ja, ik probeer er maar niet teveel over te zeuren. Ben allang blij dat hij de boodschapjes doet!

Trouwens, ik zei vorige week toch dat ik helemaal niets hoorde van mijn collega's? Nou kreeg ik op hyves vrijdag twee berichtjes van collega's hoe het met me was en dat ze even langs wilden komen en ik kreeg gister nog een sms'je van een collega hoe het was. En ik kreeg te horen dat ze op kantoor iets hadden liggen voor me wat mijn chef binnenkort langs wil komen brengen als hij het even iets rustiger heeft. Dus heb blijkbaar te vroeg geroepen!!!

Hier ligt manlief trouwens ook af en toe in een deuk om mij. Als ik Lukas op bed heb gelegd ga ik er meestal even bij liggen om een verhaaltje te lezen en even te kroelen. Maar hij heeft een heel zacht matras en daar kan ik dan echt niet uit overeind komen!!! Dus roep ik mannetje die me eruit moet takelen. Tot grote hilariteit van beide heren natuurlijk! En ons halletje is best krap en er staat nu een kastje halverwege de gang, maar als ik de badkamer in wil, moet ik me tussen het kastje en de badkamer deur in wurmen en dat gaat steeds lastiger met de buik. En in bed lig in met twee kussens en een voedingskussen om me heen gelegd. Als ik mijn lief welterusten wil zeggen moet ik echt over de stapel heen turen en een kusje geven is echt een hele acrobatische toer!!!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: voor de baby beter als ze nog even blijft zitten, iedere week nu telt dubbel.. Maar voor jou hoop ik dat dit snel afgelopen is! Drie weken weeën opvangen lijkt me niet niks! Jeetje!

Surf: foto's kwijt.. Balen! Straks ff goed navragen dan!
    Tegen je ribben aan? Best pijnlijk ja! Ik wrijf dan altijd hard tegen de baby aan, meestal gaat ie dan verliggen. Misschien een idee?
    Buik kleiner geworden.. dat zou idd kunnen omdat ie nu aan het indalen is. Ik zou het niet weten. Kookse! Fijne avond!

Zo wij hebben net gegeten en we hebben de geboortesticker besteld voor op het raam te plakken! Deze week hebben we 'm binnen, ik ben zo benieuwd!

Mannetje gaat dadelijk klussen bij een vriend.. dus ik ga lekker bankhangen en beetje zappen en beetje zp'en :D

Wat is het hier stil trouwens.. (stilte voor de storm? ;))

XxX

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder: fijn dat we iets van je gehoord hebben. Hopen dat het allemaal voorspoedig gaat. Je bent iig in Nederland..

Allemaal last van maagzuur?? Dat is iets wat ik gelukkig niet heb, mr ligt echt te laag!

Ann: sterkte, hoop dat je je snel weer beter voelt

Ik ga even koken, laterssss

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oja, mijn buddy is limegreen, maar die heb ik hier al maanden niet gezien.... Dus weet niet of het handiger is om een andere buddy te krijgen....?

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ach... je moet het zo maar zien; makkelijk dat ie de boodschappen doet, hij zal het allemaal wel goed bedoelen. Lief van 'm dat ie iedere dag sinaasappelen perst voor je! Je wordt in ieder geval goed verzorgd, daar zal het niet aan liggen ;)
    Hé wat lief van je collega's al die belangstelling! Zo zie je maar.. je nergens druk om lopen maken.. Hihihi!
    Ja ja.. we worden steeds acrobatischer door alle manouvres die we uit moeten halen om ergens langs, door of in te kunnen.. Hahaha!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm ja klopt! Die is hier al ff niet geweest!
    Is er niet iemand over die geen buddy heeft?

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgens mij zijn er wel een paar met zn drieen, misschien kan ik er 1 pikken;)

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Wonder fijn dat je weer terug ben in Nl.

@ikheid, he meid, zal inderdaad de slijmprop zijn en beetje bloed. Ik zou zeker naar de vk gaan.

Hoe is het verder met iedereen hier.

Ik had vandaag geen fijne dag, misselijk overgegeven en heb bijna de hele dag geslapen.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik moest morgen sowieso op controle. Dus we zullen het morgen wel horen..

Ooh das vervelend! Nu je zoveel hebt geslapen, voel je je nu dan beter?

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inderdaad! 8)

Gewoon ff de vraag hier stellen in het rood, dan weet je het zo..

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Wonder, spannend zeg! Ben echt nieuswgierig, elke keer als ik de computer aanzet, of check of ik een smsje heb (idd ben ik de buddy ;))

Oke, ik ben eigenlijk alles vergeten. Veel over maagzuur, heb ik gelukkig nog geen last van!

Mensenmikkie, ik ben echt kapot joh. Heb alle muren van de kinderkamer geschilderd, mijn man heeft andere klussen gedaan in huis. Voelt wel heel voldaan maar het was wel een beetje veel.. en ik heb me toch een stalpoten ineens! :$ Voetjes omhoog dus maar.
    Het is wel mooi geworden, laat het kindje maar komen! Nou ja... over een paar weekjes maar die mogen van mij best snel gaan.

Haha ik moest nog lachen om de in de auto stap-verhalen. Herkenbaar! Ik krijg mijn riem soms ook niet om, tenminste, als ik in de bijrijderskant zit pak ik met rechts de riem en wil hem met rechts ook vastklikken aan dus de linkerkant maar dat lukt dan soms niet. En pas pakte ik een dropje uit zo'n doosje in de auto en toen viel dat om.... alles op de vloer, was erg leuk om dat allemaal op te rapen ;) :D
    Nou ja, meer van dat soort dingen.
    Onze keuken is trouwens behoorlijk klein en mijn man en ik pasten op het smalste stukkie altijd net langs elkaar. Nu dus niet meer, is even wennen :D

Mirjam, zeg jij de high tea dus inderdaad af? Volgens mij is iedereen het daar wel min of meer over eens toch?

Ok, ik ga de laptop uitzetten en bankhangen. Succes allemaal met alles meiden!
    X

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Wat vervelend dat je je zo naar voelt. En salami…gewoon eten hoor. Ik had dat bericht ook gelezen hier op zp, maar op de site van het voedingscentrum kan ik er niets over vinden. Buiten dat zou ik niet weten wat er mis is met salami….

@ Franka: Hm, nou lekker balen dan. Beetje jammer dat ze dat niet van te voren even hebben aangegeven. Sukkels!

@ maagzuur: Poe, als ik jullie zo hoor mag ik echt blij zijn dat ik daar iig geen last van heb.

@ Wonder: We waren ons allemaal al ongerust aan het maken. Nou meisje, ik duim voor je dat ze nog even lekker blijft zitten en je niet constant geplaagd gaat worden door weeën.

@ Caro: Wat fijn dat je toch nog wat van je collega’s hebt gehoord. Vind je ze nu weer lief :p, haha. Als Arco boodschappen doet gaat het ook niet altijd helemaal goed, hij neemt de verkeerde dingen mee, of vergeet wat, maar net wat je zegt à ik ben zo blij dat ie boodschappen wil doen dat ik er maar niet over klaag…

@ LadyZ: Hm, ja Limegreen is al lang niet geweest inderdaad. Ik deel mijn buddy volgens mij met nog iemand (zijn dus met z’n 3-en), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk niet eens uit mijn hoofd weet wie mijn buddy is…En wij liggen qua datum wel dicht bij elkaar, dus weet ook niet of dat echt handig is.

@ hier: Eigenlijk niks bijzonders te melden. Ik ga zo even muffins maken om morgen uit te delen op mijn werk. Ik ga ze dan ook nog versieren met roze en witte muisjes.

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Ikheid, ik voel mij al beter gelukkig...

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

wonder, fijn dat je weer terug in Nederland bent en nu maar hopen dat de kleine nog even blijft zitten zonder al die tijd weeen op te moeten vangen en anders hoop ik voor je dat ze toch snel komt!

Ikheid, dat is inderdaad de slijmprop. Dat daar een beetje bloed inzit is heel normaal en niks om je zorgen om te maken, helaas is het nog geen teken dat de beeb snel gaat komen want je lichaam kan ook weer gewoon nieuwe aanmaken. Wel morgen even tegen je vk zeggen.

Maagzuur, pepermuntjes!!!! Ik zweer er tegenwoordig bij, zodra ik er last van begin te krijgen eet ik een pepermuntje en het is weer over. Ideaal!!!!

Iedereen met een slechte nacht, balen hoop dat we allemaal snel weer goed slapen!

Verder weet ik het even niet meer.

Hier vandaag de laatste van de 4 dagen werken gehad dus nog maar 3 te gaan!!! Verder is de kleine aan het indalen met alle steken op plekken waar je ze niet wilt hebben erbij, nou ja we kunnen het maar beter gehad hebben he! Ook super verkouden en hoest me een ongeluk en dat doet me eraan herinneren dat ik even nieuwe maandverband moet halen want die is bijna op en helaas wil er bij het hoesten nog wel eens iets eruit lopen van onderen....

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik heb nog geen buddy; misschien een idee om dan elkaars buddy te worden?

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier heb ik 2 of drie buddies, Pamsie, Arka en Alre dacht ik zo uit mijn hoofd. Van Alre en Pamsie heb ik een 06nr van Arka nog niet. Je mag er wel 1 inpikken maar je mag er ook gezellig bijkomen hoor;)

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    owww kijk buddy probleem is opgelost!!

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Begrijp ik nu trouwens goed dat de high tea niet doorgaat?? Heb een paar dagen gemist zie ik al wel :D

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Super! Moeten we elkaar alleen beloven niet op de zelfde dag te gaan bevallen:p:D we schelen 3 dagen;)

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: zooo jullie hebben veel gedaan zeg! :$ Wat een productieve dag! Nu welverdiend lekker op de bank luieren met de beentjes omhoog!

Mermaid: leuk idee de muffins versieren met muisjes! Je laatste dagje, das lekker zeg! Kan je dat hoofdstuk ook afsluiten! 8)

Buddyprobleem is opgelost zie ik! :D

Ingrid: ja ik kaart het morgen wel ff aan bij de vk.. Het wil idd niks zeggen, dus we w8en geduldig af ;)
    Dus die kleine is daar ook aan het indalen! Dat voel je goed op je blaas hè?! Soo hé! Nog 3 dagen te gaan meis, aftellen nu!

Sweetcandie: ooh gelukkig!

Ann: hoe is het met je zuur? Helpen de kussens en Gaviscon? Ik hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina