April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@buddy ik heb nog geen buddy!! muhh haha

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ingrid, moet woensdag naar de vk, dacht om 10u.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Napoleon, je staat er ook weer op!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik moet woensdag 20.45 naar de vk.

@lady: csi was weer spannend he ;)

@hier: als of het allemaal nog niet genoeg was vanavond te horen gekregen dat de hond van mijn man die hij als tiener kreeg vandaag is ingeslapen :(

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: wat zielig zeg...!! Was hij ziek??

Goedemorgen allemaal..!!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goodmorning all!

@Surf...hihi wat een mooie voeten....

@Pamsie: wat naar van de hond....sterkte voor jou en je vriend.

Verder nog niet teruggelezen. Heb geen rust, wil zo veel mogelijk regelen hahaha....

Buik is gelukkig rustig, dus nog geen bevalling in het vooruitzicht!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Moet vanmiddag ook naar de dokter voor een MRSA kweek....ben opgenomen geweest in het buitenland en dan moet dan. Heb ik bij Seeger ook gehad alleen lag ik toen eerst drie dagen in quarantaine....hihi...wil ik nu graag voor zijn. Wat een gedoe allemaal joh!

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat een gedoe inderdaad..!! Ben je nu in jullie appartement in Nl ??
    Moet je nog veel doen aan kamertje enz..??

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik ben nu nog even bij mijn ouders, zodat ik in alle rust de boel kan klaarmaken. Gister wel al druk geweest (laat de vk het maar niet horen) want ik wilde het bed al hoog hebben, de was doen, boodschappen...noem het maar op. Er moet nog wel wat gebeuren, dus volgend weekend trek ik er in. Kan niet wachten hoor.....tis echt een heerlijk plekje!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

@ Wonder: Zal fijn zijn idd als jullie in je eigen huisje/appartementje kunnen.

@ hier: Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Vast omdat ik zo'n lekker vooruitzicht had dat vandaag mijn laatste dag is! De muffins zijn aardig gelukt, maar volgens mij had ik de bakjes wat te vol gedaan, want het zijn niet van die muffins met zo'n leuk bolletje erop geworden. De bovenkant is meer een beetje plat zeg maar. Haha, ik ben ook niet zo'n bakprinses. Nou ja, ik heb er gisteren al vast eentje geproefd en hij was lekker :D.

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat fijn dat je zo heerlijk hebt geslapen!!!!! En dan ook nog lekker muffins....goed daggie voor jou dus!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Janne: ik ga je vanaf nu per sms op de hoogte houden hoor! Gebruik mijn tel. bijna nooit en had er geen beltegoed op staan...hahaha....in Oostenrijk had ik hem dus ook niet bij me! :):)
    Gister beltegoed gehaald, dus alles voor de bakker! Hoop dat het voorlopig rustig blijft op je tel!!!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: lekker meid, je laatste dag!

@wonder: fijn dat je nu nog even de laatste dingetjes klaar kan maken, ik denk dat als jij rust hebt in je hoofd (dus alles klaar), dan zal ze wel komen...

@napoleon: ik liep op het laatst ook op slippers van mn vriend, paste mn eigen slippers niet eens hihi, maar gelukkig valt het nu wel mee.

@hier: zo lekker geslapen! thijmen heeft ook van 8 tot half 9 geslapen, dus wij hadden ook lekker een lange nacht, heerlijk! en het is mooi weer! daar word ik ook altijd vrolijk van, zo lekker douchen en dan naar buiten met de kleine vent denk ik zo! even genieten van het zonnetje...

hoe is jullie nacht geweest?

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Hier bij uitzondering aardig goed geslapen! :D Ben er maar 3 keer uit geweest en kon daarna weer verder slapen. Heerlijk!
    Straks naar de vk. Ben erg benieuwd! Voor mijn gevoel is de kleine al helemaal ingedaald. Lijkt of mijn buik wat gezakt is. Zal zo eens een foto maken. Heb ook steeds zo'n menstruatiekrampachtig gevoel. Trekt soms ook wat door in mijn rug.

Wonder doe je wel rustig aan meid! Denk goed om jezelf en de kleine. Maar snap heel goed dat je alles klaar wil hebben hoor!

Ik bedacht me dat ik mijn kraampakket nog helemaal niet gekregen heb. Hoe zit dat bij jullie? En ik moet ook nog klossen en dat soort dingen halen bij de thuiszorg. En de gordijnrails moet nog opgehangen worden + het gordijn omgezoomd. :$ Eigenlijk wil ik alles al klaar hebben. Straks is ze er ineens en dan heb ik die spullen niet voor elkaar!

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Surf: Ja, ik wacht iig nog even met bevallen tot vrijdag! Ron is namelijk vanmorgen teruggegaan naar Frankrijk.....dus nog even de benen bij elkaar hahaha...
    Wat heerlijk dat Thijmen zo lekker heeft geslapen en dat de zon ook nog eens schijnt.....

@Ka: de kleine is bij jou dus ook al ingedaald....ik denk dat het gevoel dat je beschrijft idd indalingsweeën zijn. Houd het wel in de gaten hoor!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: wat sneu die hond! Is ie oud? En erg ziek?

Wonder: ooh dat ga je redden, zodra je alles af hebt komt de kleine.. Let maar op. Succes bij de dokter dadelijk.. wat een gedoe inderdaad zeg!

Ka: succes bij de VK! Ik mag om 11.10 uur.. Ik heb het kraampakket gehad met 7 maanden, ik zou ff bellen als ik jou was! Die hoor je al lang in huis te hebben joh! En dan ga je dit weekend er ff flink tegenaan, dan is alles af hoor.. Je bent bijna klaar.

Surf: fijn dat jullie goed hebben geslapen zeg! En de zon schijnt ja! De vogeltjes floten vanochtend.. Wat kan ik daar blij van worden! Kom maar op met die lente!

Mermaid: wat super dat je zo'n lekkere nacht hebt gehad en wat heerlijk die muffins zeg! Mjam! Ik hoop dat je collega's ze net zo lekker vinden, en anders weet jij er wel raad mee hè? ;)

Hier: alles goed.. best redelijk geslapen. Nu ff internetten en dan naar de VK, daarna ff boodschapje doen en vanavond naar de yoga en een verjaardag. Dus ik ga een beetje m'n gemak houden vandaag, anders ben ik vanavond niets waard..

Xjes

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ka:ik had het kraampakket in mijn 7e maand binnen gekregen, dus met 6,5 maand ongeveer, je zou m al moeten hebben denk ik.
    ik heb ook dat ik alles af wil hebben. gisteravond zei ik tegen mn vriend, ik ga even een lijstje maken van wat ik nog wil/moet doen. zegt ie, dat hoeft toch niet nu, je hebt nog 7 weken! maar het moet dus wel nu haha, ik wil het klaar hebben...

@ikheid succes bij de vk!

@wonder: ok, in ieder geval tot vrijdag dus geen babynieuws van jou hihi

@ka: ja hier is de beeb ook al helemaal ingedaald en 2 weken terug was ie ook al begonnen met indalen, dus het zou best kunnen, helemaal in combinatie met wat je voelt...

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Surf!

Jullie zijn ook zo goed als klaar dus..

Papa komt zondag nog het e.e.a. ophangen en dan is de kamer helemaal af! Dus volgende week plaats ik ff wat foto's..
    Bed moet nog omhoog, maar die klossen worden bezorgd in week 36.
    Verder is alles zo goed als af, ik kan bezig blijven..

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja op zich is alles klaar, moet nog een wasje draaien met de maxicosi en de wiegenbak bekleding, maar verder zou ik het niet echt weten hihi.
    wil nog nieuwe flesjes kopen voor het geval de bv niet gaat lukken, en nog wat nieuwe hydrofielluiers, maar op zich heb ik het ook al allemaal in huis, dus het is ook geen onoverkomelijk probleem mocht ik het nog niet hebben gehaald...

wat ik nog wel graag wil is het huis helemaal aan kant, en dat is nog wel wat werk hihi. door mn bekkenklachten heb ik de laatste tijd echt weinig in huis gedaan alleen het hoognodige stofzuigwerk... dus moet de keuken, de badkamer, de trapkast, de zolder, 1e verdieping en beneden (kortom het hele huis) nog poetsen, maar ik ga mn moeder vragen een dagje te helpen...

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Surf, mooie voeten komen me bekend voor hahaha Ben ook blij dat het nu nog niet warm is!

Wonder, alles klaar aan het maken. Spannend!! Denk inderdaad dat als jij de rust hebt de baby wel zal komen!

Ka, komt allemaal wel goed en af! Kraampakket even met je verzekeraar bellen, klossen even bellen waar je die kan afhalen en de rest is natuurlijk wel leuk als het af is maar ook zonder omgezoomde gordijnen kan de baby komen!

Hier gaat alles goed, net geprikt voor suiker voor de eerste keer. Was 5.3 mocht 5.5 maximaal zijn dus dat was nog netjes. Straks nog een keer heen na de lunch om te kijken hoe het dan is!

Deel Deze Pagina