April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Lekker dat je goed hebt geslapen!

Leuk de Julian's kamer klinkt stoer.

Spullen zijn binnen joehoeee ben zooo blij lalalalala

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
  3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morge!

Agossie, een hond ingeslapen....vreselijk

Mermaid: veel plezier vandaag met je laatste dagje!!

Ann: altijd leuk nieuwe dingen!

Iedereen dus een beetje lekker geslapen!!

Hier weer een dagje op het werk, dus af en toe even zp tussendoor!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen allemaal!

Ik geloof dat het voor de meesten een (redelijk) goede nacht is geweest! Ik kan me daar bij aansluiten. Maar één of twee keertjes heel even wakker geweest, maar gelijk weer in slaap gevallen! Heerlijk!

Ben net pas gedoucht en Lukas zit nu in bad, dus we hebben een lekker lui ochtendje. Verder ook helemaal geen plannen voor vandaag, zie wel wat we gaan doen. Manlief komt vanavond pas laat thuis, dus ik denk dat Lukas en ik lekker makkelijk eten.

Dalijk de stof voor de gordijntjes maar eens wassen. Anders ben ik bang dat het krimpt als ik het een keer wil wassen als ze al hangen. Vrijdag komt mijn moeder hier naar toe en dan gaan we de gordijnen maken.

@ Surf, ik heb morgen nog een afspraak bij de fysio en dan zal ik aan haar vragen of ze denkt dat chiropractie meer nut zal hebben. Ik had al opgezocht en er zit er wel één aardig in de buurt en als hij is aangesloten bij mijn zorgverzekeraar wordt het ook vergoed.

@ Mermaid, lekker je laatste werkdag! Fijn hoor! En geniet maar van de muffins!

@ Wonder, fijn dat het nog even rustig is zodat je de laatste dingen kunt regelen. Als beebje nou nog even blijft zitten tot Ron terug is! Vind je het niet een beetje eng dat hij nu weg is? Wanneer komt hij terug naar Nederland?

Nou meiden, ik ga even kijken of het nog goed gaat daar in bad, dat niet heel mijn badkamer één groot waterballet is geworden!

Fijne dag!

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

:D

Zit in levensgrote dozen ga het zo uitpakken en ff kijken of ik het hier neer kan zetten....;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dan heb ik nog even geduld, dozen op de foto is ook niet zo leuk:p

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wonder, vind je het niet vervelend dat Ron naar Frankrijk is? Of kan hij heel snel weer terug zijn mocht het beginnen?
    Heel veel succes bij de dokter straks!

Ikheid, veel plezier bij de vk! Jouw mannetje was al ingedaald toch?

Surf jou man is precies hetzelfde als die van mij. Ooooh nog tijd zat, dat komt nog wel joh. En wat als de kleine ineens te vroeg is en je je spullen niet klaar hebt 8)
    Bij jullie alleen nog het schoonmaken en wat kleine dingetjes. Lekker gevoel dat je alles dan klaar hebt! Het schoonmaken mag hier ook nog wel even goed gebeuren. Alles in etappes hè.

Ann leuk dat ze de kinderwagen, maxicosi en jasje komen brengen! Hier moet ook alles het kamertje en de kledingkast uit als het toch een jongetje blijkt te zijn! Er is 2 keer naar gekeken en het was toch echt 2 keer een meisje dus ze zal wel niet ineens in een jongen veranderd zijn.

Ingrid fijn om te horen dat je suiker goed was!
    Lekker dat je de intake van de kraamzorg al gehad hebt. Wij krijgen het donderdag.
    Ben erg benieuwd naar jullie kamers!

Napoleon fijn dat je goed hebt geslapen! Succes met de studie!

Nog even een foto van mijn buik. Hij groeit voor mijn gevoel enorm de laatste tijd. Heb even gemeten en dat klopt ook haha. Vorige week was hij 92,5 cm en nu 94,5 cm.

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Iedereen wel redelijk geslapen zie ik! Hier ook, wel paar keer wakker maar mijn lijf was zo moe dat ik wel steeds weer kon slapen, al doet mijn bekken wel zeer en heb overal spierpijn. Daar heeft mijn man zich vanochtend even op uitgeleefd, dus gaat nu ook wel wat beter.

Nu de muren zijn opgedroogd in de babykamer is het zoooo mooi geworden, lekker strak en rustig aan je ogen! We zijn er echt superblij mee. Het is gewoon een gebroken wit kleurtje (wit met een klein vleugje rood erdoor, voor wie het weet: van de Gamma stijlkleur Vuur).
    Als de wieg helemaal af is post ik een foto (mn moeder is er nog steeds mee bezig).

Ann, leuk je spulletjes, ben benieuwd! Haha, als wij een jochie krijgen wordt hij ook erg geëmancipeerd gok ik ;)

Surf, je voeten zeg! Hoe is dat nu eigenlijk?

Napoleon, succes met je schooldingen! Moet je nog veel doen voor je afstuderen?

Pamsie, wat rot, van die hond, sterkte ermee!

Ikheid, lekker rustig aan doen dus vandaag! Succes daarmee ;)

Caro, lekker zo'n rustig ochtendje. Hoe ishet nu met je hoofdpijn?

Lady, succes met werken!

Mermaid, jij je laatste dagje, succes!!!!

De rest ben ik vergeten ;)

Zo, wij hebben hier een megavaat staan die moet gebeuren en zitten allebei nogin pyjama dus dat moet maar eens veranderen :D Tot later!

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ik zal eerlijk opbiechten dat ik heel vaak mijn telefoon mis als tie gaat en als ik een smsje krijg.. Dus het kan best dat ik het niet meteen door heb áls je smst... ;) Dus voel je vooral niet bezwaard dat je niet eerder hebt gesmst, als je zelf kan posten is dat natuurlijk best he ;)

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ego: 33 weken vandaag!!!! :$:D8)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Janne, joehoe 33 weken, ik ook vandaag! Heb minder last van hoofdpijn, maar dat komt voornamelijk doordat ik de hele dag paracetamol slik. Maar het is wel lekker zo, want ik kom er inderdaad wel even helemaal van bij. Fijn dat de muur zo mooi is geworden!

Oei, Lukas roept, dus ik ga hem eruit halen. (Net wilde hij er nog niet uit, hij was zo lekker aan het spelen!!!)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

ik lees dat jullie redelijk geslapen hebben, lekker om een beetje bij te tanken.. hier was het vanacht weer wat minder met slapen, ik ga zo maar eens proberen een dutje te doen :)

mermaid je laatste werkdag! spannend he! we gaan allemaal zo hard! werk ze nog! :)

gisteren vroeg ik wie de lijst bijhoudt van de zwanegeren en bevallen baby's :) ik kon niet terugvinden wie dat doet, kan me dat iemand vertellen? :) want ik denk dat ik nog steeds niet op de lijst sta en er toch wel heel graag ook op zou willen staan :)

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    janne, gefeliciteerd met de 33 weken! :):)
    weer een weekje erbij! :)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik hou de lijst bij, als je op de lijst wil moet je ff een pbtje sturen met de gegevens dan zet ik je erbij op!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid ik ben ondertussen 33;)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik gunde je nog een jaar extra 32:p

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb je een pb gestuurd ingrid :)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ladyzorra, is aangepast.

Elegance, je staat op de lijst!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ann: wat leuk dat alles binnen is! Ik ben heel benieuwd!
    Ik hoop dat je straks ff wat foto's plaatst..

Caromama: lekker zo'n luie ochtend! Leuk vrijdag de gordijnen
    maken en ophangen! Dat kleed het helemaal af!

Ka: net bij de VK zei ze dat ons manneke nu los ligt in m'n
    bekken, maar wel met z'n hoofd naar beneden, over 2 weken moet ie
    vast liggen, ik ben benieuwd! Mooie buik zeg!

Janne: ik ben benieuwd naar het kamertje! Klinkt mooi die kleur!
    Succes met de afwas! Weer een week verder op de teller! Gaat snel!

Hier: net naar de vk geweest, alles was goed. Hij ligt dus nog niet
    vast in m'n bekken. Hij gaf de vk een paar rake trappen toen ze met de doptone aan kwam zetten! Hahaha! Humor!
    En wéér 3 kilo aangekomen! Ik snap niet waar die zitten..
    Maar ja, alles voor een goed doel hè!

xxx

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Waarom moet hij over twee weken vast liggen??

Deel Deze Pagina