April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mermaid: jeeeeeeee geniet ervan!!

Oh nee hè...... Demi heeft helemaal niet geslapen vanmiddag en ze is nu nog errug fit ;) ik hoop niet dat dit een begin is dat ze niet meer wil slapen 's middags..... En ik hoop ookniet dat dit komt doordat ze de speen niet meer heeft..
    Moet zeggen dat ik het niet zo zie zitten om dat uurtje per dag voor mezelf kwijt te zijn.... Duimen dat het morgen beter gaat en dat het gewoon door de spanning van het zwemmen kwam.. Of door die banaan die ze vlak voor dr slaapje heeft gegeten (daar krijg je energie van toch??)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    YEAH mermaid, lekker verlof :D

@mirjam, Eva was ook met net 2 helemaal klaar met middagdutjes, maar dan moest ze van mij wel naar bed, dan ging ze mij part een boekje lezen maar iig moest ze even rusten voor anderhalf uur.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even snel;
    Pamsie; las over de hond.. wat triest ! Sterkte ermee ..
    Ka & Ingrid; alles goed bij de vlk ! Altijd weer fijn
    mermaid; verlof !! Fijn .. geniet ervan

Hier nog steeds last van mijn rib, maar ja.. niets ergs, gewoon heel lastig en vervelend..
    Net intake kraamzorg gehad, dus dat weten we ook weer allemaal..
    Nu ga ik gauw koken !!

Fijne avond

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: Joehoe!!! Lekker verlof:D

Pamsie: ik begrijp dat het door je hoofd blijft spoken, sterkte

Goeie bezoekjes aan de vk!!!

Vanavond vrij van yoga ivm vakantie, dus lekker op de bank:)

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid, succesvol dagje dus met je gordijnen en het pakje. En fijn dat je suiker goed was!

@ Ikheid, veel plezier bij Yoga en de verjaardag. En inderdaad, hopen dat we allemaal weer lekker slapen vannacht!!!

@ Mirjam, ik baalde er ook van toen het middagdutje over was, maar Lukas was toen al wel ruim 3 jaar! Hij heeft wel een periode gehad met twee dat hij hem 1 of 2 keer per week oversloeg. Hopelijk is dat bij Demi nu ook het geval en slaapt ze morgen gewoon weer lekker een uurtje tussen de middag!

@ Pamsie, wat triest van de hond. Sterkte meid.

Ik ga morgen met Lukas naar Prinses en de Kikker. Hij had al voorstukjes gezien en wil er graag naar toe. Heb ik het idee dat ik tenminste nog iets leuks met hem heb gedaan in zijn vakantie, zonder dat ik daar zelf al te actief voor moet zijn!

Ga nu even bankhangen! Fijne avond!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ah ik hoorde al dat ie erg leuk was Caro! Veel plezier alvast :D

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier zijn de middagslaapjes altijd al kort geweest en ook al regelmatig niet aanwezig, vind het nooit zo erg zolang hij maar vrolijk is. Julian kan ook heel goed voor zichzelf spelen zonder dat je met hem bezig moet zijn dus dat is ook erg prettig.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caro, veel plezier morgen bij de film!!

Pamsie, balen van de hond kan me voorstellen dat je er mee zit. Sterkte!

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Iedereen schaatsen aan het kijken:p

Ga ik ook maar even doen, nou even, zo'n "rondje" duurt bijna een kwartier:$
    Iedereen welterusten, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen en bis morgen!!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    thanks meiden voor het medeleven.

ik ga morgen even bij lezen maar wil wel even zeggen tegen caro:

de film prinses en de kikker kan soms voor jonge kinderen wel eng zijn hoor ;) weet niet hoe oud lukas is? wil je niet ontmoedigen hoor maar ik werk in de kinderopvang dus ik heb dit al voorbij zien komen.
    meer als tip dat je hem in de gaten kan houden ;) hoop dat je het niet verkeerd opvat.
    veel plezier bij de film ;)

11. mirjam2112

Caro: veel plezier bij de film!!! Hij lijkt me erg leuk!!

Middagslaapje: ja ik blijf haar wel gewoon op bed leggen, hopen dt ze in slaap valt.. Ze werd niet vervelend in bed en ook daarna was ze niet
    saggo wat normaal wel zo is als ze weinig slaapt.. (ze slaapt nu ook nog, is ook erg lang voor haar doen)

vanmiddag naar de kapper met Demi!! En dan niet voor de pony maar voor de achterkant.. Ik dacht er goed aan te doen door het te laten groeien maar de achterkant ziet er niet uit nu, 2 lagen en allebei
    dood zeg maar..
    Als het lukt zal ik een foto plaatsen ;)

ann: was jij dat nou met die Stokke?? Ben benieuwd naar de foto!

12. mirjam2112

Iemand creatief in de keuken??
    Ik heb nog over sperziebonen, champignons en spekjes.. Nu kan ik die lekker bakken door elkaar en dan iets erbij.. Maar wat?
    Biefstukje en aardappelkroketjes..?? Dan eet Demi alleen geen groente want die lust geen boontjes... Wat kan ik er nog meer bij doen..??

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

Het was rustig hier gisteravond zeg...

@Mirjam mhhh moeilijk klinkt namelijk erg lekker. Misschien voor demi wat appelmoes als je dat hebt

@Caro de prinses en de kikker is echt heel leuk was er 2 weken gelede met mijn nichtjes naar toe en die vonden het ook geweldig echt weer een disney film.

@Mermaid oh wat heerlijk meid geniet van je verlof! Enne foto's plaats ik denk ik vrijdag of zaterdag even maar jullie krijgen ze zeker te zien.

@Ikheid inderdaad ik heb ook 5,5 per dag. Dan helpen ze dus met alles ook het huishouden enzo en bevalt het niet dan kun je altijd voor minder gaan.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Sorry dat ik hier niet zoveel te vinden ben en vooral ego berichtjes plaats, maar ik voel me echt onwijs beroerd.
    Gisteravond weer onwijs veel harde buiken en nu ben ik kotsmisselijk....koud rillerig....pffff ik word er niet goed van.

x

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goede morgen.. alhoewel.. goede ..
    Sorrie, maar ik ga weer klagen. De pijn in mijn ribben was tot gisteravond alleen bij bewegen. Vanochtend rond 05u werd ik wakker met pijn continue. Vooral liggen was/ is geen optie meer onder de douche staan is het enige wat iets verlicht, maar ja. Heb de huisarts al gebelt mag over een uurtje langs komen. Moet alleen nog even gaan verzinnen hoe ik er moet komen. Het is te ver om te lopen, fietsen kan ik niet, vriendje heeft eerste dag op zijn nieuwe baan.. ga toch maar met de auto, hopelijk lukt auto-rijden. Het is gelukkig niet ver.. Ik hoop dat ze wat kunnen, want ik houd dit simpelweg niet vol. Ademen, met mijn ogen knipperen, alles doet zeer. ( type dit met links, want rechts typen gaat ook niet.. )

Zo sorrie hoor..

16. mirjam2112

Wonder.... Klinkt een beetje als het begin van de bevalling of niet..?? Ik hoop dat het afzwakt en dat je je beter gaat
    voelen!! Enne geen excuses voor ego berichtjes.. Heel begrijpelijk!!

Kris: wat zou dat toch kunnen zijn..?? Heeft
    de baby je soms een gekneusde rib geschopt?? Weet helaas wat
    voor
    pijn je kan hebben
    als je last heb van je ribben..!! Echt alles wat je doet is pijnlijk..
    Hopelijk kan de dokter wat
    voor je betekenen..!!

Appelmoes.. Ja natuurlijk!!! Thnx :D

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wonder, ik lees helemaal over je berichtje heen of we hebben tegelijk geplaatst.. I.d. begin van de bevalling of buikgriep of een ander griepvirus er heerst vanalles.. maar ja in jou geval mogelijk toch de bevalling. Tjee zeg spannend en naar dat je je zo rot voelt.. heb je je verloskundige al gebelt ?

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, heb nog niet gebeld....kijk het nog heel even aan. Het kan inderdaad van alles zijn (incl. start bevalling).....

@Kris: wat naar van je rib....

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal!

@mermaid: lekker meid, verlof!

@wonder: hmm vervelend dat je je zo beroerd voelt... sterkte!

@kris: jeetje zo'n last van je rib, mssn gekneusd? sterkte ook voor jou!

@hier: thijmen is naar de opvang, hij was al om kwart voor 7 wakker, is niets voor hem, maar goed. gisteren zijn we 's middags op de trein naar mn ouders gegaan (wonen tijdelijk in het huis van mn broer in A'dam die op vakantie is, omdat hun huis verkocht is, maar hun nieuwe huis nog niet klaar...) Thijmen vond het echt geweldig! op een gegeven moment gingen we wel hard en toen vond ie het een beetje spannend, kwam ie op schoot zitten, zo schattig! en verder liep ie van de ene kant naar de andere kant om steeds uit het raam te kijken. gelukkig zaten we als enige in de coupe, dus niemand had er last van (hij was ook wel heel enthousiast aan het vertellen over alles wat ie zag hahaha). dus dat was weer een heel avontuur voor m.

hoe is het hier verder? ik heb mn eerste dagje thuis zonder thijmen, dus kan helemaal rustig aan doen, zo fijn!

hopelijk met jullie ook alles goed!

oja ik ga zo meteen even de laatste kleertjes wassen, hihi, wil ik al 3 weken doen, maar kwam er steeds niet aan toe, en nu MOET het gewoon haha (heb tenslotte verlof en dan mag het)

zo wat een geleuter allemaal...

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!
    Jeetje Wonder, even goed in de gaten houden...

Kris: voorzichtig met de auto he, is er niemand die even mee kan?

Wat erg gisteravond met het schaatsen he!!!??? Hebben julie het gezien, vond het echt zielig voor Sven....

Deel Deze Pagina