April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @ Kris hahaha dat gillen ja...Nou in iig gelukkig niks ernstigs!
    Alsnog hartstikke pijnlijk natuurlijk heb je geen zin in om erbij te hebben, bah!

Beterschap!

Ben echt weg nu, bye

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: gelukkig dat je weer thuis bent gekomen, balen dat de dokter verder niets kon betekenen...

@mermaid: heerlijk toch zo lang niet werken!
    en thijmen was wel eerder al met de trein geweest, maar toen was ie nog heel klein. nu besefte hij het echt. en hij is sowieso heel erg bezig, met trein, bus, auto, fiets, alles wat rijdt en kan sturen...
    als ik vraag waar is papa? zegt ie: papa, auto, sturen... zo grappig, hij stuurt zelfs met het koekje dat ie krijgt haha
    daarom was ik expres met de trein gegaan, had nl ook gewoon met de auto gekund, maar dit was voor hem een uitje hihi

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

OMG :$. Ik zit nu net 5 minuten "Jouw vrouw, mijn vrouw" te kijken en mijn bloed gaat nu al koken van 1 van die kerels. Bij zulke mannen denk ik altijd: Geef die maar een weekje aan mij, dan zal ik 'm wel even afleren om een luie donder te zijn en te vinden dat ie niets hoeft te doen omdat ie een man is. Ik snap echt niet dat er vrouwen zijn die zich op zo'n manier laten behandelen. Ongelovelijk!!!

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid erg he ik zit het ook te kijken, sjonge jonge wat een gozer... pfff ik zou daar echt niet mee samen kunnen leven hoor...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, heeft iemand van jullie weleens de bekleding van de maxi cosi gewassen?
    ik probeer t er vanaf te halen, maar ik krijg het niet helemaal. bij dat gordeltje onderin, die gaat helemaal rond... hoe moet ik dat nou los krijgen? of anders zet ik t wel met maxi cosi en al in bad, maar wilde het even in de machine gooien (kan toch wel ook al staat er handwas? gewoon op een wolprogramma, zonder centrifugeren?)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou echt vreselijk. Maar die dochter van 15, die Sondra, die spoort ook niet helemaal hoor, met haar knutselen. Volgens mij heeft die ook echt geen vriendinnen. Ah, nee ze zegt net dat ze idd geen vriendinnen heeft. En die moeder van haar is ook behoorlijk irritant.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm lees net iets op internet, ga ik even proberen of ik m dan wel los krijg...

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Succes! Ik heb de maxi cosi nog niet in huis, dus ik zou niet weten hoe de bekleding helemaal los moet.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    joepie, tis al gelukt...

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goed zo! Ideale uitkomst hè dat internet.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh oh, wat een muts ben ik toch! De prinses en de kikker draait bij ons in de bios pas volgende maand!!! Nou gaan we dus zaterdag ochtend maar met z'n drietjes naar de bios in Rotterdam!

@ Pamsie, Lukas is al 5 1/2. Dat moet toch wel kunnen? Hij is ook naar Bolt geweest en Ice Age. Dat vond hij hartstikke leuk.

@ Wonder, balen dat je je ze rot voelt. Misschien dat toch een voorbode dat de bevalling zich aankondigt? Sterkte meid.

@ Kris, jeetje meid, wat een gedoe met je ribben. Hopelijk weet de dokter iets, want zo is het ook niet vol te houden. Succes! Oh, lees net paracetamol en blijven bewegen. Hopelijk helpt het een beetje!

@ Surf, leuk zo'n treinritje! Lukas vind de trein ook altijd erg leuk. Soms doe ik dat gewoon als uitje, gaan we eigenlijk nergens naar toe, gewoon met de trein naar Rotterdam, daar een ijsje eten en dan weer terug!
    Waar had je dat op internet gevonden over dat wassen van de maxicosi? Wil ik namelijk ook nog doen en als ik jou zo hoor gaat het niet zo makkelijk...

@ Schaatsen, heb het niet gezien en heb eerlijk gezegd ook nog niets erover gehoord. Maar begrijp uit jullie berichten dat het niet goed is!!! Zal zo even op Telegraaf.nl kijken!

@ Mirjam, oei, balen van je vriend z'n schouder! Maar inderdaad wel fijn dat hij een week thuis is. Hoewel mannen die "ziek" thuis zijn soms wel ontzettend zielig kunnen doen!!! Ik weet niet of dat met die van jou ook zo is, maar die van mij in ieder geval wel!!!

@ Ann, mooie buik hoor!!!

@ Mermaid, lekker he, uitslapen!!! Vanochtend was Lukas ook pas om half 9 wakker, dus dat was voor mij ook uitslapen! Heerlijk!

Ben vanochtend met Lukas even bij een vriendin langs geweest. Lukas heeft lekker gespeeld met haar zoontje en wij hebben lekker gezellig zitten kletsen. Vanavond gaat Lukas bij mijn ouders slapen, dus ik hoop morgen ook nog lekker uit te kunnen slapen! (zal je zien dat ik om 7 uur klaar wakker ben). Heb hem beloofd dat we eerst naar de videotheek gaan zodat hij vanavond bij mijn ouders een film kan kijken, als compensatie dat we vandaag niet naar de bios gaan.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caromama: nou eigenlijk viel het best mee, je kan m overal gewoon loshalen, het zit of met een elastiekje achter een haakje of gewoon eromheen (trek je zo los). alleen kwam ik bij het gordeltje onderin niet helemaal uit, maar ik zal even fotootje maken om te laten zien, dan lukt het vrij gemakkelijk hoor!

@hier: ben op zoek naar een schoonmaakster op marktplaats, maar hoe moet ik nou bepalen wie goed is? staan bijna geen referenties bij... ga er maar gewoon een paar uitnodigen voor een kort gesprekje ofzo...

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, ok, dan ga ik het gewoon maar proberen! Ken je niet iemand die een schoonmaakster heeft? Misschien dat die nog wat uren extra zou willen maken. Dat is toch net iets vertrouwder dan een onbekend iemand. Ik vind het ook lastig hoor. Ik heb haar nu één keer een uurtje alleen gelaten, maar vind het eigenlijk niet echt prettig. Maar als je er een paar uitnodigt, merk je in een gesprek toch ook al wel snel of het een beetje klikt of niet. Succes met zoeken!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je de bekleding omhoog haalt zie je dit. het gordeltje zit helemaal rondom, dus dat kreeg ik niet voor mekaar, maar ......
    Bekijk bijlage 53896

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    .... je kan het dus loshalen. het kunststof stukje is niet helemaal, maar onderbroken, waardoor je het gordeltje ertussenuit kunt prutsen...

snappie?
    Bekijk bijlage 53897

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben lunchen, tot later!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ok, ik ga het van de week proberen!!!

We hadden trouwens ons tweede zitje (die na de maxi cosi) uitgeleend aan een vriendin, omdat zij een tweede autootje kreeg. Nou keek ik vorige week bij haar in de auto en dat stoeltje was echt ontzettend vies geworden zeg! Ik zeg niet dat er totaal geen vlekje opzat toen ik hem aan haar uitleende, maar dit was niet normaal! Ik hoop dat het er uit te wassen is!

Als ik een stoeltje zou lenen, zou ik er persoonlijk een hoes overheen doen. Ik heb er toen verder niet aan gedacht dat te zeggen, maar ik wou nu dat ik dat maar wel had gedaan!

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Surf: ik wilde het net gaan zeggen haha ik heb me gek gezocht naar waar dat riempje los moest... Heb m trouwens wel gewoon met de hand gedaan... Was bang dat er iets zou krimpen ofzo..

Caromama: awww wat zielig voor lukas!! Gelukkig kan je zaterdag alsnog! Enne wat aso van je vriendin... Lijkt mij ook heeel normaal om er een hoes overheen te doen, vlekken ontkom je niet aan..
    En ja, ik heb ook zo'n man ;) maar nu valt het wel mee, zolang hij niet tilt ofzo doet het geen zeer dus is hij niet zo 'zielig'

nou Demi ligt weer op bed...... Ben benieuwd!!

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    De Stokke en Maxicosi ...

Deel Deze Pagina