April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Duidelijke omschrijving van de maxi-cosi hoes.. handig ;)
    Ik ga eens kijken of het lukt om de hond uit te laten, die zal toch moeten plassen.. arm beest. Neem wel een dummie mee, grasveldje verderop kan meneer lekker rennen en hoef ik alleen te gooien ( met links.. ) helaas regent het hier weer wel ondertussen.. bah.. zo`n zin in de lente ondertussen !

Caromama; een vriendin van mij was met haar kinderen gegaan ( 6 en 4 ) naar de prinses en de kikker en die vonden hem geweldig. ( zij zelf trouwens ook.. ha ha .. ) dus lijkt me wel kunnen, maar ja ieder kind is daar wat anders in he..

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh en mooi hoor, kinderwagen en maxi-cosi

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ schoonmaakster: Hm, ja dat lijkt me ook lastig. Ik zou het niet aandurven om een schoonmaakster zo maar zonder dat ik erbij ben in mijn huis “los te laten” zeg maar. Maar goed, ik ben misschien ook wel erg achterdochtig. Ik zou mijn kind bijvoorbeeld ook nooit naar een gastouder durven brengen. “Je weet maar nooit wat ze met je kind uitspoken” gaat er dan altijd door mijn hoofd. Maar goed, 1 van mijn beste vriendinnen is vroeger seksueel misbruikt, dus misschien dat ik daarom wel zo slecht van vertrouwen ben…

@ Caro: Nou da’s ook niet netjes van je vriendin dat het autostoeltje nu zo vies is. Ik neem aan dat ze de bekleding zelf wel even uitwast voor ze ‘m teruggeeft. Of heb je ‘m al (ongewassen) terug gekregen?

@ Ann: Jeuj! Wat fijn dat je ze in huis hebt én de kinderwagen helemaal in elkaar gezet hebt.

@ hier: Heb even lekker gedoucht, een wasje gedraaid en de vaatwasser in- en uitgeruimd en nu zit ik lekker in mijn joggingbroek op de bank, met de laptop op schoot én de tv aan.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: mooie wagen en maxi hoor! gaaf!

@hier: de was is nu klaar volgens mij, dus ga eens kijken hoe het eruit is gekomen, hopelijk niet gekrompen of lelijk geworden.

@vies autostoeltje: balen joh! een hoes erom heen was wel netjes geweest inderdaad, dan hebben jullie ook nog een mooi stoeltje.

@hier: ben benieuwd hoe de maxicosi hoes eruit ziet, thijmen is een zweterd en er zaten vooral wat zweetvlekken in (ondanks de extra hydrofiele luiers eronder), hopelijk is dat er uit, anders pech...

@hier (lekker ego hihi): heb net 3 mensen een mail gestuurd voor een hulp in huis, kijken of ze reageren, ben benieuwd...
    wat kan ik van ze verwachten in 3 uur per week?
    ik zou graag hebben dat ze elke week het hele huis stofzuigt, beneden dweilt, (1 x keer 2 per weken ook boven) de badkamer en de wc, de keuken, afstoffen (vooral) beneden. de was doe ik zelf wel, hoeft ze ook niet met onze vieze onderbroeken te lopen hihi... wat denken jullie is dit haalbaar?
    af en toe natuurlijk de ramen tussendoor (alleen binnen, voor buiten hebben we een ramenwasser) of een andere wat grotere klus...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

#4625 Delfino, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2010
    leuk zeg hulp in huis:p kan je mssn verder helpen heb immers dat werk zelf gedaan even denken...

ik deed in 3 uurtjes achterelkaar

badkamer en wc slaapkamers woonkamer afstoffen slaap woonkamer zuigen en dweilen en trap ook zuigen

en keuken of ramen wassen alleen als tijd over was anders als je iets kan laten vallen het dan doen

hopelijk heb je er wat aan:)

tis dat je familie bent anders had ik het wel willen doen haha;)

* ohja maakte zelfs de bedden op of verschoonde ze elke week of 1x in de 2 weken*

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hahaha handig het 3 stappen maxi cosi plan van surf!!

Vervelend dat je stoeltje nou zo vies is.....

Hier ook aan het wassen en stofzuigen, moet eigenlijk nog boven en zolder, maar heb geen zin om de stofzuiger naar boven te tillen;)
    En een vriendinnetje komt zo koppie thee doen!!!

Surf, hoop dat het iets is, volgens mij is het wel haalbaar. Anders misschien iets ophangen bij de AH?

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

*ego-berichtje*
    Pfff, ik heb zo'n zin om te shoppen! Het kriebelt echt. Ik wil een mooie jeans kopen, een paar jurkjes, pumps, jasjes, mooie truitjes en allemaal leuke accesoires. Maar ja, ik moet echt nog even geduld hebben. :x
    *einde ego*

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: haha ken het gevoel wel hoor, maar heb het echt even uit mn hoofd gezet tot de zomer... anders is het zo frusti...

@flex: thanks meid... hoe is het met je? gaat het allemaal met es? heb je zin in het weekend? ik wel hoor! gezellig en lekker 4 dagen!
    ik ben niet meer te stoppen vandaag haha. kan al mn nesteldrangimpulsen laten gaan. heb nu ook het wiegje al opgemaakt en het badje van zolder gehaald en schoon gemaakt haha

@oja de was: het is er goed uitgekomen, ziet er nog steeds mooi uit, alleen de zweetvlek is er niet helemaal uit, is toch nog een beetje verkleurd, tis niet anders...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lady: dan doe je boven toch lekker een andere keer? straks eerst een koppie doen, gezellig!

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat ga ik ook zeker doen:D

Mermaid: even geduld!! Straks mooi weer> zomerjurkjes, topjes, slippertjes veel leuker dan jeans en jasjes:p

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    groot gelijk meid!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier gata het super esmay is veel minder driftig hebben via marktplaats allemaal speelgoed gekocht nu verveelt ze zich niet meer en dat is te merken :) ik heb ook enorm zin in het weekeind hoelaat gaan jullie vrijdag weg??? wij rond uurtje of 9 en doen het dan rustig aan :) lekker nesteldrang :D:D al je klaar bent kom je hier dan ff verder poetsen :p a;l is er nie veel te doen ja alleen boven hihi
    leuk wiegje opgemaakt!! ik kan niet wachten om mijn neefje te zien :D:D:D:D

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, nou het poetsen is nog beperkt hoor... tis nu vooral de kleertjes wassen, het bedje opmaken, enzo, maar het huis is een bende haha
    wij gaan ook tussen 9 en 10 rijden denk ik en dan rustig aan. dus zullen wel gelijk aankomen ongeveer denk ik...

fijn dat het zo goed gaat met es joh, heerlijk! word je nu zelf ook wat ontspannener? je had het even zwaar vlgens mij...

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja da's waar. Na de bevalling zorgen dat ik snel weer op gewicht ben en dan ga ik echt shoppen tot ik er dood bij neerval :D.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja het gaat echt goed voel me zo relaxt echt heerlijk!

en jij lekker aan genieten van je verlof???:D

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja vandaag echt eerste dagje, omdat thijmen nu naar de opvang is, en ik dus de hele dag helemaal kan doen wat ik zelf wil... wel een beetje raar, maar ook echt heerlijk!
    ik ga straks nog even een dutje doen en dan haal ik m rond half 6 ofzo weer op, hihi, helemaal goed dus!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat lekker zeg :) kaylee ligt hier heledagen te slapen en esmay speelt lekker alleen dus heb het ook niet heel verkeerd hihi

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou lekker toch, een dagje rust tussendoor! is bjorn aan het werk?
    morgen ook? anders kom ik morgenochtend even langs, als het uitkomt...

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vraagje: Hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie. Ik heb nu 46 adressen om een kaartje naar toe te sturen, maar wil er wel wat extra hebben.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay wil ook wat zeggen:

r6thjn€/?'[]=
    m

9guyyyyµç8uy

:D

h

Deel Deze Pagina