April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

Wel bijgelezen maar toen bedacht ik me dat ik nog naar de winkel moest en nu ben ik alweer vergeten wat ik gelezen heb.

Zag wel de stokke voorbij komen met de maxi cosi! Leuk!!!

Maxicosi hoes wassen, zag dat de oplossing gevonden was. Hier was die uitgewassen maar moet er nog weer omheen, binnenkort maar eens kijken of ik de energie kan vinden.

3 opdrachten gedaan en nog een paar te gaan, slim om vrijstelling te vragen. Is natuurlijk ook onzin dat je de voltijdslijst moet maken terwijl je deeltijd doet.

Pijnlijke rib, was je ook niet zo ontzettend aan het hoesten geweest de laatste tijd? Je zal niet de eerste zijn die daar een gekneusde rib aan over houd, sterkte!!!

Uhmmm.... dat was het dus. Sorry voor iedereen die ik vergeten ben en dat zijn er volgens mij nogal wat.

Hier gaat het goed, ben wel steeds meer aan m'n verlof toe maar denk dat dat meer komt omdat ik nog maar 2 dagen moet dus de zin om te gaan is ook volledig weg op het moment.
    Verder super verkouden en last van mijn keel maar heb de antaflu en de keelsnoepjes in huis gehaald dus hopen dat het snel over is, wel lastig aan de telefoon moet ik zeggen. Loop constant sorry te zeggen omdat ik aan het hoesten ben.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Onze gewone wagen was 150 euro incl wagenbak, regenhoes, voetenzak, dekbedje en wandelwageninzet... ;)

duowagen was 100 incl babynestje (moeten er nog een regenhoes bij kopen)

beide nieuw...

Mijn ex en zijn vriendin hebben ook de stokke, ook handig als kinderstoel ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ga even de nieuwste aflevering van 16 and pregnant kijken, wat een drama's daar zeg. Aflevering 1 was drama en als ik moet geloven wat er staat dan wordt aflevering 2 nog meer drama.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    irl op tv of via internet? (dat kijken?)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh Mirjam, ik moet nog steeds mijn bevoegdheid halen voor het lesgeven.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    via internet, zijn de nieuwste sinds vorige week weer begonnen. Dinsdag de uitzending dus op woensdag op internet;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oke nu baal ik, kan ineens niet meer kijken. Moet ineens via de nederlandse site kijken want op de amerikaanse site draaid ie niet als je uit nederland komt. Belachelijk!! Vorige week nog gekeken, niks aan de hand en nu doet ie het niet meer. Kan ik al mijn andere shows dus ook wel vergeten als dit zo blijft.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja had ik laatst ook al een keer maar opnieuw laden toen deed ie het wel :S

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: ja ik voel die van ons ook weleens minder.
    Maar hij krijgt ook steeds minder bewegingsruimte, dus heel
    normaal.. No worries!

Caromama: dat was ik van dat ijs, hahaha! Lekker hè!
    Ooh nou hopen dat de fysio helpt!

Arka: woow Arka! Dus dat wordt geen kleine baby?

Mirjam: hahaha, ik ga zo eens een wafel pakken ja! Mjum!
    Mijn arm slaapt nog steeds en bekken doen erg zeer na de behandeling.Maar morgen is het vast stukken beter! Althans daar ga ik vanuit ;)
    Wauw wat goed van Dtje, naar de kapper zonder tranen! Dtje wordt een grote meid! Gaat snel hè!?

Napoleon: wat fijn dat alles goed was bij de VK!
    Morgen een drukke dag voor de boeg lees ik!
    Succes met je studie!

Wonder: hé wat lekker dat je bijna in het appartement kan!
    Gezellig als je er morgen weer bent :)

Ingrid: nog 2 dagen meis! Oooooh wat lekker, dan heb je gewoon
    verlof! Hmmz, hopelijk ben je snel van je verkoudheid af!

Janne: alles goed?

XxxX

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    had je toen ook de melding: sorry we're unable to offer this video to users in your region??

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijne avond en tot morgen! xxx

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, diezelfde melding. en vlak daarna ws de verbinding weg dus toen heb ik de router gereset en toen kon ik het wel kijken, zal eens kijken of ik er nu op kan ;)

maar eerst hetvolgende:

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Echt te erg voor woorden, heel zielig, zo dun heb ik ze zelfs bij die rspca programma's op national geographic niet gezien...

Bekijk bijlage 54021

Foto: Paulien Huiting
    [​IMG][​IMG]
    Hulp te laat voor zwaar verwaarloosde hond Diesel [​IMG]
    Geplaatst: woensdag 24 februari 2010 18:36
    Gewijzigd: woensdag 24 februari 2010 18:36
    HOOGEZAND - De Landelijke Inspectiedienst onderzoekt de dood van een hond in Hoogezand. Medewerkers van Dierenambulance Stadskanaal troffen de broodmagere, zwaar verwaarloosde Diesel op sterven na dood aan. Bijna direct daarna overleed de Staffordshire.

De medewerkers van de dierenambulance reageren geschokt op het incident.
    Volgens woordvoerder Paulien Huiting hebben de medewerkers al heel wat meegemaakt, maar dit slaat werkelijk alles. De eigenaar van Diesel nam zelf contact op met de hulpverleners, omdat zijn hond niet goed was geworden. De man scheen geen idee te hebben waar het gedrag van het dier vandaan kwam; hij claimde hem ook elke dag te eten te geven.

Diesel is inmiddels gecremeerd. Binnenkort wordt z'n as in aanwezigheid van de medewerkers verstrooid. "Het is onze manier om ons verdriet te verwerken," zegt Paulien Huiting.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmpf... krijg nu dat de uitzendig 19 maart weer beschikbaar is...

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje niet normaal! Dan zit ik al te zeuren dat ons teefje moet aankomen omdat ze loops is geweest en dan voor mijn idee te veel afvalt want dan kan je haar ribben beter tellen en dat is voor mij te dun. Pfffff........ niet te geloven dat iemand het zover laat komen en dan ook nog beweren dat je je hond elke dag eten geeft dat geloof je zelf toch niet lijkt me. Bah kan me zo kwaad maken om zulke mensen ook al heeft het totaal geen nut. Vind dat ze een iedereen die een huisdier wil hebben eerste een dure cursus moeten laten doen en zoveel tijd onder controle bij een instantie om te kijken of het goed gaat.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    via de amerikaanse?? Kan wel via de nederlandse zijn namelijk.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, via mtv.com maar bij de 2e aflevering krijg ik hetzelfde bericht en krijg het er nu echt niet meer voor :S

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Echt irritant!!! Kan er niet tegen als ik weet dat iets gewerkt heeft en het nu gewoon neit meer doet:x

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb trouwens nog dom gedroomd vanacht, we waren Roeland zijn verjaardag aan het vieren en dat was op vrijdag of zaterdag 19 of 20 maart en toen begon bij mij ineens de bevalling dus was ik elke keer naar boven gegaan zonder dat mensen door hadden wat er aan de hand was. Uiteindelijk de vk gebeld en had ik al 5cm ontsluiting en moest Roeland iedereen naar huis sturen met de smoes dat ik me niet zo lekker voelde terwijl de vk en ik boven zaten.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow uiteindelijk was ik thuis bevallen en was de baby helemaal gezond en paste super goed in maat 50 hahaha

Deel Deze Pagina