haha leuke droom ingrid! mirjam (dacht ik) mooie duowagen joh de icandy! @napoleon: afstrepen is altijd leuk ,zo deed ik het ook altijd, als mn lijstje maar snel korter werd hihi @hondje: aaaaah wat erg! @arka: flinke beeb dus... dat wordt nog wat straks... ik ga naar mn bedje, tot morgen! welterusten allemaal!
Gatsiedarrie die foto zeg.... Wat zielig!!! Ja een cursus zou wel een goed idee zijn maar dan zouden aanstaande ouders dat ook moeten doen, hoeveel mensen zijn er niet die bewust of onbewust slecht voor hun kind zorgen.... Brrr caro: ja hij staat hier op zp en heb m net op marktplaats gezet.. Als je zoekt op teutonia fun dan krijg je hem al want er staat er maar 1. Bah bah bah gaat m'n vriend weer zitten zeuren dat hij een duowagen toch onzin vind!!!! Want vrienden van hem (een stel waarvan ik haar afschuwelijk vind) hadden gezegd: waar gaat Mirjam dan heen op stap in de eentje?! Ik ga juist dagelijks erop uit en zeker straks als het mooi weer is wil ik graag naar de kinderboederij kunnen lopen en dat is gewoon te ver voor demi om te lopen.... Dus 1 waar bemoeien ze zich mee en 2 waarom laat m'n vriend zich dat aanpraten. Hij heeft geen idee hoe vervelend het is om thuis te zitten en niet rustig weg te kunnen met 2 kids.... Naja als hij verkocht wordt koop ik gewoon de iCandy... Lekker puh
groot gelijk mirjam, jij bent degene die straks thuis zit met 2 kids! dus jij mag ook bepalen of je wel/niet zo'n duowagen nodig hebt! hoe is het met iedereen? lekker geslapen? ik wel, had alleen wel vannacht weer voor het eerst kramp in mn kuit... dus vandaag meteen maar aan de zinkpillen die ik van mn moeder had gekregen (schijnt heel goed te helpen...) hopelijk heeft iedereen een goede nacht gehad. wonder hoe is het bij jou? nog rustig in de buik?
Goedemorgen dames! Zo wiegje staat hier klaar! gister is mijn moeder geweest en heeft hem weer in goede staat gebracht zoals hij hoorde, alles gewassen, hij is zoo mooi... vanavond komt kraamzorg dus ben erg benieuwd. Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen haha, word alleen standaard om kwart voor 9 wakker.. haha. @wonder hoe is het met je buik alles nog rustig? @tm en bij jou alles nog rustig? @mirjam groot gelijk ik had hem ook gewoon gehaald hoor!
@ Mirjam: Oh irritant is dat hè als je al een beslissing over iets hebt genomen en meneer verandert dan ineens van gedachte omdat iemand anders er iets over zegt. En ja, waar kan jij nou heen willen in je eentje. Je bent natuurlijk veel liever aan huis gebonden dan dat je met lekker weer lekker met de kids naar buiten gaat . Zucht .sommige mensen @ hier: Heb weer lekker geslapen. Alleen vanmorgen om 06.30 uur wakker geworden om te plassen. Ben nu even aan t ontbijten en rond 11.00 uur komt mijn moeder me ophalen en ga ik even haar haren verven. Normaal zou ik natuurlijk zelf met de auto gaan, maar Arco heeft de auto mee naar het werk genomen, want er is vanmiddag een proefrit in. Wij rijden een auto van zijn werk, waar dus alleen bijtelling voor betalen. Echt ideaal hoor. Als deze nu verkocht wordt krijgen we een nieuwe
Goodmorning: Die foto van die hond, ik had m al in de krant gezien, echt VRESELIJK.. Mirjam: die opmerking: waar moet Mirjam alleen naar toe? hallo, mag je de deur uit, waar bemoeid ze zich mee? Mermaid: wat chique elke keer een nieuwe auto Gister zijn de grodijnen gekomen, ik ga zo even het rolgordijn ophalen, die is ook klaar!!
@ LadyZ; Oh, wat leuk dat de gordijnen af zijn! Wij moeten denk ik nog even geduld hebben. En die auto...ja is wel relaxed, maar het is niet zo dat we elke 6 maanden een nieuwe krijgen hoor. We hebben deze nu denk ik al ruim 1,5 jaar ofzo. We hebben nu een Renault Clio. Waarschijnlijk krijgen we weer een Clio of een Hyundai, want bij Arco's werk zijn ze tegenwoordig ook Hyundai-dealer. Ik vind alles prima, zolang ie maar een beetje wat luxe heeft en het een 5-deurs is. Arco heeft ook een jaar bij een BMW-dealer gewerkt en toen hadden we een Mini Cooper van het werk. Dat was helemaal cool!
Ja!! Die zijn helemaal leuk!! Alleen straks met een baby een beetje onhandig denk ik..... Arco bij BMW gewerkt? mag ik dan wat vragen.... Ik heb een BMW touring, met zo'n "netje" achterin voor de honden. Maar nou heeft onze jongste hond ontdekt dat ie erlangs kan...ggrrrr. Straks wil ik de maxi cosi op de achterbank zetten en heb natuurlijk geen zin dat ie er dan in springt om te gaan spelen. Weet Arco toevallig of je ook bredere afscheidingen kan monteren??? Zo'n hekje ofzo...?
@lautjuh: gaaf het wiegje ook al klaar! ik heb gister alles gewassen, en vanochtend de kinderwagenbak en de maxi cosi weer bekleed, heerlijk dat het klaar staat! en gister het wiegje al opgemaak,t oooo ik kan niet wachten meer hihi, het staat weer zo schattig en klein! @lady, super de gordijnen bezorgd! nog even het rolgordijntje en dan is dat ook weer klaar! @mermaid: fijn dat je weer lekker geslapen hebt!
ja wij hebben ook een auto van het werk van mn vriend en eentje dan voor mij, echt ideaal! mijn vriend heeft een ford mondeo, maar hij moet er wel 3 jaar in rijden. en ik een golfje, helemaal mooi! ben echt blij een eigen auto te hebben!
@surf het geeft zo'n lekker gevoel he dat het klaar staat, de kinderwagen staat hier ook al ik kan echt niet wachten tot april nog maar 9 weekjes iets minder zelfs... pff nouuu waarom is het nog geen aprill hahaha
Jeetje wat zijn we weer ver. Alles bijgelezen maar niet alles onthouden Napoleon, die hond VRESELIJK wat een walgelijke monsters kunnen mensen toch zijn he... Mirjam: vreselijk als mensen ermee gaan bemoeien wat jij wel en niet doet! Heb ik zo hekel aan als dat gebeurd... Jij vroeg over de prijs he van die Stokke? Er is bij Babydump een actie dat je de Stokke kan kopen voor ik geloof uit mn hoofd 8 zoveel en een maxicosi er gratis bij. Wij hebben een andere maxicosi uitgekozen dus hebben iets bijbetaald maar opzich mooie deal voor zo fijne wagen... De rest sorry wel gelezen alleen niet onthouden....
Iedereen begint een beetje klaar te zijn.. leuk ! Foto van die hond is vreselijk.. ! Iemand met een grote baby, nu al.. jee dat kan nog wat worden. Hier nog wel pijn, maar het gaat stukken beter dan gisterochtend ! Hopelijk zet het door.. vannacht nog niet geweldig geslapen en toen mijn vriend eruit ging om half 8 dacht ik me nog even lekker om te draaiien. ( nou ja lekker ) had mijn wekker om 10u staan tot ik ineens bedacht dat ik om 09u op de yoga verwacht werd.. moest er dus ook uit, helaas... Maar Yoga was wel fijn. Informatie les over persen. Hoefde niet veel te doen, wat ik ook niet had gekunt, maar ja..
@lautjuh: ja we worden langzaamaan wat ongeduldig denk ik hihi... @kris: oe gelukkig kwam je er nog op tijd achter dan...
@ LadyZ: Ik zal het vanavond aan hem vragen. Ik laat het je nog weten. @ auto: Wij hebben er maar 1. Voorheen hadden we er wel 2, maar die van mij stond altijd stil. Ik ging toen altijd met de trein naar het werk, dus die auto stond altijd stil. Beetje zonde, dus toen hebben we 'm naar mijn moeder gedaan. @ hier: BLEGH! Ik voel me ff helemaal niet zo lekker. Ben slap, beetje misselijk en ik heb een beetje zo'n menstruatie-achtig gevoel in mijn onderbuik.
Ongeduldig ben ik nog niet hoor. Wel heel nieuwsgierig, maar ook raar. Het is toch wel een hele bijzondere periode de zwangerschap ( ondanks alle kwaaltjes.. ) en dat is straks gewoon voorbij. Gek idee. alhoewel we er iets heel moois voor terug krijgen. Toch gek, het is voor mijn gevoel zo snel gegaan. We zijn er nog niet, maar toch we zijn echt met de laatste loodjes bezig..
Thanks, ik had er al een handoek tussen gepropt, maar ook dat duwt die draak eruit..:x Rustig aan meis, ik moet zeggen dat ik ook weer sneller misselijk ben... Dronk eerst heel veel madarijnensp van appelsientje, maar nu word ik er misselijk van.. Hier is het but weer, dus zou zeggen: kruip lekker op de bank!
moguh, heb er alweer een hele dag opzitten, was draaien, fysio, meike wegbrengen... Wij hebben maar 1 auto, maar ik ben ook de enige met een rijbewijs. Het is een renault Espace maar die gaat weer weg want hij zuipt veel te veel...