April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

haha die van sven kramerzijn goed hahahaha!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohh marijn lekker snel hoor! Heerlijk!

Zo heb net gestreken! ja ja... de lakentjes voor het ledikantje want die waren inmiddels wel erg gekreukeld na een 3/4 jaar niet gebruikt te zijn ;). Wil nog even kijken naar een andere ledikantdeken want we hebben er 1 nog en die is wel erg groot, dan ligt beebje met de voeten een stuk hoger ;).
    Zometeen nog even de vliering op (nou dat mag manlief doen trouwens ;)) want daar liggen ook nog wat babyspullen. Iig een maxicosi die wel weg kan want ik heb een andere inmiddels (gekregen) dus dan kan dat ook op mp. en even zien wat er nog meer allemaal bij lag...

Eva moet nieuwe kleren... ze is de laatste tijd zo hard gegroeid dat ze ineens de kleding van nog geen half jaar oud al niet meer past! (als ze ouder zijn gaat het langzamer ;) hiervoor deed ze met sommige kleding bijna 2 jaar...

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @foto van hond: echt zielig zat al weer te janken:(

verder ff ego bericht heb alles wel gelezen maar weinig onthouden.
    gister bij de vk geweest. even gevraagd van minder bewegen dat is niet erg zolang ik haar maar minimaal 10 x voel per dag.
    verder was ze ineens toch nog gaan draaien ze lag met haar rug in me linkerzij en nu lag ze rechts. ook was ze al aan het indalen maar ze lag nog niet vast.
    wel ook wat minder nieuws gekregen. ( en dan ga ik toch weer piekeren al zeg de vk zich (nog) geen zorgen te maken)
    ze is ten op zichte van vorige keer niet gegroeid. volgens de vk is het niet erg maar moet ze de volgende keer wel weer gegroeid zijn anders krijg ik een extra echo. ze gaf aan dat ik me niet druk moet maken omdat ik zelf ook klein ben (1.64) en vrij smal.
    verder heb ik wel maatregels genomen. ik moest vandaag ook nog een dag van 8,5 uur draaien. ( normaal 3,5 uur) werk op de buitenschoolse opvang. en heb dus geregeld dat ik vandaag al om 11 uur naar huis kon. en ook voor volgende week dat is me laaste week maar ik heb aangegeven het rustiger aan te willen doen. woensdag en vrijdag zijn de kinderen bij ons op 12 uur vrij dus zou ik twee keer een dag van 7 uur draaien en daarvan heb ik ook gezegd dat ik dat niet meer ga doen.
    werk volgende week dus alleen maandag, dinsdag en donderdag nog. en maar 3,5 uur per dag.

ik ga straks ff puf proberen te maken om overal op te reageren ik ga
    nu even afwassen en singstar doen ;) kan ik me longinhoud mooi aansterken voor de bevalling ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Jeetje over 2,5 week al?! Waarom word je ingeleid eigenlijk? Heb ik even gemist denk ik.

@ kaartjes: Ik vind 46 ook niet zo heel veel inderdaad, maar we sturen echt alleen naar familie en vrienden en verder niet naar vage bekenden of vrienden van mijn ouders ofzo.

Mijn moeders haren zitten weer mooi in de verf. Ben nu weer lekker thuis en ga zo eens even lekker op de bank liggen. Ik moet er hier nog even een stofzuiger doorheen slingeren en een handdoekenwas draaien en dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag. Da’s wel lekker dat ik nu verlof heb. Ik hoef niet meer alles wat ik wil doen in die ene vrije woensdag die ik had te proppen.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: het eerste wat ik zag toen ik ging bijlezen was die
    foto van die hond! Ooooh verschrikkelijk zeg! Kan wel janken!

Ingrid: wooow die droom komt me bekend voor! Dat had ik afgelopen weekend.. Mijn man is 6 maart jarig.. Of ik beval op het feestje van mijn oma, de 14e! Hahaha!

Mirjam: balen dat je vriend naar ze luistert zeg! Ik zou 'm ook gewoon kopen, hij kan straks weer lekker aan het werk en jij zit maar thuis! Is juist lekker als je er ff tussenuit kan!

Surf: helpt dat goed die zinkpillen?

Mermaid: dat zou lekker zijn weer een nieuwe auto. Is het gelukt met je moeder d'r haar? Zal vast wel!
    Balen dat je je niet zo lekker voelt! Lekker binnen blijven dan en niks doen, het weer is toch klote! Hier ziet het ernaar uit dat het zo weer gaat regenen..

LadyZorra: leuk de gordijnen! Kan je ze al meteen ophangen?
    Auto: wij hebben er ook 2. Mijn man rijdt een Volvo en ik rij een Peugeot. Echt ideaal een eigen auto, ik kan tenminste gaan en staan waar ik wil..

Kris: fijn dat het weer wat beter gaat! Hopelijk voel je je tegen het weekend weer beter! Hmm lekker yoga! Wij hebben volgende week een les over persen enzo..

Ka: druk dagje gehad zeg! Hoe was het met de kraamzorg?
    Leuk al die honden! Dan heb je idd niets aan een kleine auto..

Janne: drukke dag gehad gisteren dus! Ooh en je mannetje, verwen 'm maar goed, dat kan zo'n zeer doen die verdomde verstandskiezen! Doe het verder lekker rustig aan, beentjes omhoog en een boek erbij.. Fijn dat alles goed was bij de vk!

Elegance: hier is de nesteldrang ook volop aanwezig!

Ann: hahahaha! Je bent niet makkelijk te verrassen nu.. Hahah! Komisch! Ik ben heel benieuwd hoe de babyshower gaat zijn..

Marijn: lekker zeg zo'n verwendagje! Over 2,5 week al?! Wooow das al snel, dan ben je over 2,5 week gewoon mama en heb je je frummeltje vast! Ik wil ooooook! Zie je er tegenop?

Pamsie: das schrikken.. dat zou mij ook aan het denken zetten! Maar als alles maar gezond is toch? Volgende keer als je gaat is ze vast wel weer gegroeid.. Daar zit niet echt een regelmaat in. Goed dat je het meteen hebt geregeld op je werk!

xxx

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier: de boven is gepoetst en gestofzuigd, bed verschoond, wassen gedraaid, honden al 3 keer uitgelaten en net ff de beneden gestofzuigd. Ik ben weer klaar voor vandaag! Ik hoef ook niet te koken want manlief neemt frietjes mee vanuit z'n werk! Heerlijk!

Ik ga maar 's ff wat melk pakken.. zuur komt weer omhoog. Bah bah!

XxX

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    frietjes :) jammie! ik geloof dat ik er nu al zo'n zin in heb dat het niet meer uit mijn hoofd gaat.. denk dat ik ook iemand moet gaan bellen die nu nog op zijn werk zit! :)
    bah ik ruik gewoon de frieten al! :D

Marijn, jeetje al over 2,5 week.. best een confrontatie vind ik om te lezen! :) dan zijn we echt aan de beurt! wel jammer dat ik hier zo weinig ben geweest, jullie kennen elkaar geloof ik echt al beter! marijn, ben je ook zo ver als klaar met alles?

ikheid, vies he die zuur, hier helpt het drankje nog steeds.. weet even niet hoe het heet.. zou dat echt meteeen weg zijn na de bevalling vraag ik me wel eens af.. ik hoop het zo :)

Hier ben ik uitgeteld op de verjaardag van mijn schoonzus.. verder geen verjaardagen die maand.. ik ga er overigens niet vanuit dat ik daadwerkelijk ook die dag beval..

Pamsie wat goed dat je het gelijk geregeld hebt op je werk.. gelukkig is volgende week jou laatste week! op naar het verlof! :)

leuke grappen over sven overigens, lag hier helemaal in een deuk :D

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker hè frietjes zo op z'n tijd!? Hmmm! Ik baal er alleen van dat ik nu geen friet speciaal kan nemen, want van die curry en uitjes krijg ik echt het maagzuur! Dus dan maar een frietje met en een vleeskroket erbij :D

Gaviscon bedoel je? Ja dat helpt heel goed! Je mag het alleen maar 4 keer per dag.. ik heb het nu al 2 keer op, dus ik bewaar de andere 2 keer voor na het eten en voor het slapen gaan ;).
    Ik heb van horen zeggen dat het zuur na de bevalling meteen weg is! Dit omdat de baby dan niet meer tegen je maag aan zit.. :D
    Ook het vele vocht en vruchtwater ben je al snel kwijt. Ik kijk er nu al naar uit! Hahaha!

X

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ bevalling, nou ja ik ben 2 dagen na mijn neefje uit gerekend dus we zullen zien, mijn neefje is 24 april jarig en ik ben 26 april uitgerekend, ik ga vanaf nu al niet meer ver van uit, misschien vroeg maar puur omdat ik me gewoon dan het prettigst voel. en grote groepen doe ik ook niet. zeker nu met die bedrust wil ik daarna gewoon heel rustig aan doen zodat ik niet weer hoef te genieten van bedrust... ik weet nog wel hoe mijn broer reageerde dat ik niet op mijn neefjes verjaardag kom... was hij boos over. omdat ik dat niet kon maken.. ben dan echt hoog zwanger hij bekijkt het maar ik ben dan heel dicht bij huis hoor.. whaha.. sjonge jonge.. wat stond ik daar van te kijken zeg.. gewoon boos zijndat ik niet op mn neefjes verjaardag kom en boos zijn dat ik 26 april uitgerekend ben.. echt raar..

maarja ik kijk er naar uit dat ons meisje komt maakt mij niet uit wanneer ze komt!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @marijn: jeetje meid dat is echt al snel!

@zinkpillen, bij mijn moeder werkte het heel goed, moet het zelf nog proberen...

@uitgerekende datum, mijn vriend is de 23e jarig, ik de 14e uitgerekend. dus in theorie zou het een verjaardagskadootje kunnen worden, maar aangezien thijmen op 40+1 is geboren ga ik er vanuit dat deze hummel ook rond de 40 weken er zal zijn...

@pamsie: goed gedaan meid!

@ann: ojee, daar ging de verrassing... wel erg leuk natuurlijk!

@hier had ik veel meer plannen voor vandaag, maar mn vader belde of ie langs kon komen, dus die heb ik om half 12 van het station gehaald (hij kwam uit zn werk) en mn moeder kwam om half 2. ze hebben nu net thijmen even meegenomen, maar ik moet zo weg voor de chiropractor... zou wel even willen slapen, maar dat komt er denk ik niet van... gelukkig nemen ze ook meteen boodschappen mee, dus dat is fijn.

@alles hier ok verder? nog iets van wonder gehoord trouwens? als het zo stil is.... hmm maar ze mocht pas morgen, toch? (dan is vriendjelief weer thuis...)

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Jeetje wat zijn sommige van jullie nog actief !! ( Ikheid !! )
    Dat lukt me echt niet meer. Vandaag yoga gedaan, korte ronde met de hond en net boodschappen en voorlopig kan ik even niets meer. Baal wel een beetje dat ik zo weinig kan meer, maar ja.. die rib wordt ook langzaam minder en mijn bekken is nou eenmaal zo..
    En het is overigens maar goed dat ik net boodschappen gedaan heb, nu heb ik echt eten in huis voor vanavond, anders was het door de verhalen hier vast ook frietjes geworden..

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Raar van je broer zeg!
    Mijn man is de 6e jarig, mijn vader de 10e en mijn oma de 12e, maar die viert het de 14e. Ik ga naar alle verjaardagen.. We zien het dan wel. Ik ben dan zo weer thuis.. En is dat niet zo, dan niet, dan zien we dan wel weer verder.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Door al dat gepraat over patat heb ik er nu ook zin in. Helaas hebben wij dinsdag al patat gegeten, dus voor ons vanavond geen patat iig.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Je moet niet vragen hoe ik het doe hoor.. Ik sta er steeds weer versteld van dat het allemaal nog gaat. Mijn rug, billen en bekken doen nu zoooo zeer! Maar ik kan het gewoon niet laten.. Ik weet het, dat is heel erg. Laat de fysio het maar niet horen, laat staan mijn man, die vind het allemaal maar niks dat ik nog steeds zo loop te sjouwen.. Maar ja, anders zit ik me ook maar te vervelen.. Ik ben echt met alles klaar hierzo, dus ik hou het nu maar een beetje bij.

Hahaha, das erg slim! Anders had het hele clubje hier vanavond aan de friet gezeten, hahaha!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

:x dikke pukkel op m'n kin! :x

Wrom komt die niet op maandag? Nee, komt ie net voor het weekend! Godsamme! :(

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heyyy was ik weer

@ikheid ja lachen he alles in de gaten hiero moeder huismus :D
    Ik heb ook zo maagzuur joh de hele tijd. Drink maar melk helpt het beste van die graviscon word ik een beetje misselijk...Froetjes lekkerrrr!

@ Lautjuhh je hebt groot gelijk lekker rustig aan doen hoor. We zijn bijna tegelijk uitgerekend ik de 24e en moet eerlijk zeggen ga geen ver weg dingen meer regelen hoor en ben hartstikke snel moe. Vind het wel prima en idioot dat ze met die verjaardag geen begrip tonen :(

@Mermaid ja heerlijk he dat je voor al die dingen nu de tijd hebt!

@Pamsie, maak je niet te druk meid weet heel moeilijk doe ik zelf ook meteen maar inweze kan ze niet eens echt heel goed zien/voelen of de kleine iets gegroeid is of niet...Kan zomaar een inhaalslag maken volgende keer, duim voor je!

Ego: heb ook mn hele toko schoon, heerlijk!

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gezellig :x

@Kris nou ik krijg er ook steeds meer moeite mee hoor ben heel snel bekaf en ben gewoon klaar met vervelen hiero.
    Ben al zo lang thuis dat alles hier gedaan is.

Boodschappen zijn mn enige uitje is toch triest...

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou ik zal het niet doorvertellen hoor, maar af en toe rust is ook echt goed voor je hoor !!
    Overigens sjouw ik ook nog te veel, maar helemaal niets doen kan ik ook niet. Hem net toen ik thuis kwam van boodschappen 5 min. in de auto moed zitten verzamelen om uit mijn auto te klimmen en naar binnen te gaan. Dat is dus eigenlijk ook wel een teken dat ik te veel gedaan heb .. ach ja..

Ik ga ook gewoon overal nog heen hoor straks. Alleen mijn moeder is 20 april jarig, maar ik ga er vanuit dat ons wondertje er dan al wel is. En ik ga er anders ook niet heen, is bijna 2 uur rijden hier vandaan. Maar dat zal ze wel snappen..

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh wat irritant zeg.. ik denk alleen nog maar aan frieten en het avondeten lijkt nu nog zover weg! :D

kris8, ik kan hier ook nauwelijks nog iets... zelfs alleen boodschappen halen en dan zet ik de auto voor de supermarkt en voor de deur hier, lukt bijna niet meer.. mijn heupen willen ook niet meer... hoop dan ook dat hij snel zal indalen, ze zeggen dat het dan weer beter zou kunnen gaan :D

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn moeder twee Mei en ben de 24e uitgerekend...ja we zien het hier ook wel...Naar haar toe ook bijna twee uur onderweg...

Deel Deze Pagina